Samsung novom reklamom želi odgovoriti korisnike od kupnje iPhonea
Samsung je na svojem YouTube kanalu postavio reklamu u kojoj namjerno ističe pojedine značajke svojih mobitela, ne bi li tako odgovorio korisnike od kupnje novog iPhonea
![📷 Screenshot: YouTube](/img/samsung-novom-reklamom-zeli-odgovoriti-korisnike-od-kupnje-iphonea_d6F6gY.png)
Uoči Appleovog nadolazećeg događaja na kojem će predstaviti iPhone 14 seriju, na službenom YouTube kanalu Samsunga osvanula je reklama naslova „Buckle Up“ (vežite se).
Iako se čini da je riječ o običnoj reklami za Galaxy S22 Ultra i nedavno predstavljeni sklopivi Z Fold 4, to ipak nije tako. Samsung reklamom zapravo zadirkuje potencijalne kupce iPhonea 14, navodeći značajke koje imaju njihovi mobiteli, a iPhone - nema.
U reklami se tako prikazuje unikatni dizajn sklopivog Flipa i 108-megapikselna kamera Ultre sa Super Zoom značajkom, pomoću koje se može fotografirati mjesec.
„Kamera najviše rezolucije na pametnim telefonima bit će u tuđem džepu. Epska fotografija mjeseca koja dobiva puno lajkova, neće biti vaša, jer ova inovacija ne dolazi uskoro s iPhoneom. Već je tu, u Galaxyju“, kažu iz Samsunga.