Privremeno obustavljen rad na System Shock remakeu

Predsjednik Nightdive Studiosa je putem Kickstarter objave prenio vijest o tome kako je tim odlučio malo razmisliti o budućnosti projekta jer su im planovi bili preambiciozni

Mateja Šop utorak, 20. veljače 2018. u 06:30

Krajem lipnja 2016. godine razvojni tim Nightdive Studios, koji je do tada bio poznat po raznim uljepšanjima starih igara, odlučio je pokrenuti Kickstarter kampanju za potpuni remake originalnog System Shocka. Kada je kampanja završila, ukupna svota prikupljenih novaca došla je do 1,35 milijuna američkih dolara i tim se bacio na posao.

Nakon približno godine dana dobili smo i prvi pošteni prikaz igre, a u međuvremenu se tim odlučio promijeniti engine na Unreal i osim samog remakea napraviti i neke nove stvari. To je glavni razlog zbog kojeg su sada odlučili da moraju stati na loptu i ispočetka razmisliti što će točno biti s projektom. Što su ambicije bile veće, to su se novci brže topili, i sada se oglasio šef razvojnog tima koji je rekao sljedeće:

"Možda smo bili previše uspješni. Možda smo izgubili fokus. Vizija nam se počela mijenjati. Odmaknuli smo od Remastera na potpuno novu igru. Promijenili smo engine iz Unityja u Unreal. Nije nam žao što smo donijeli tu odluku jer je sasvim dobro funkcionirala, a i s tim smo prelaskom počeli razmišljati o tome što još možemo dodati čime smo odmaknuli od osnovnih koncepata originala".

Poanta bi bila da su se zanijeli, budžet se povećavao, izdavača nisu našli i sada je zbog svega toga projekt stavljen na led da bi tim mogao razmisliti kako će se vratiti na pravi put i napraviti onu igru koju su odmah obećali igračima.

Za kraj je Stephen Kick naglasio kako se radi o pauzi i da će projekt svakako ugledati svjetlo dana. System Shock je u izradi za PC, Xbox One i PlayStation 4, a prvi je plan bio da igra postane dostupna do prosinca prošle godine. Koliko će timu trebati da smisle i ostvare novu viziju, nije poznato, pa kada budu podijelili nove informacije javit ćemo vam.