Životno osiguranje samo uz nošenje mjerača aktivnosti

Američka osiguravajuća kuća John Hancock uvest će obvezu nošenja pametnog sata, narukvice ili mobitela svim svojim osiguranicima kako bi se njihovo zdravlje bolje pratilo

Sandro Vrbanus subota, 22. rujna 2018. u 06:30

Osiguravajuća kuća John Hancock iz SAD-a, inače u vlasništvu kanadske kompanije Manulife Financial Corp, prije tri je godine uvela u svoju ponudu "interaktivno" životno osiguranje – model osiguranja u kojem je osiguravatelj detaljno upoznat sa zdravljem osiguranika putem pametnih uređaja. Sada će ovaj model proširiti na sve svoje osiguranike koji su kod njih osigurali svoj život.

Od sljedeće će godine svi vlasnici polica životnog osiguranja kod Johna Hancocka morati uz sebe imati ili mobitel koji im prati dnevnu fizičku aktivnost, ili će morati nositi neki od fitness trackera na zapešću, kao što su pametne narukvice ili satovi. Nakon toga police osiguranja će im se mijenjati u ovisnosti o tome koliko često ispunjavaju dnevne ciljeve aktivnosti.

Dodatno, oni koji će u tome biti revni i bilježe kupovine zdravih namirnica moći će, uz popuste na policu osiguranja, "zaraditi" i razne poklon bonove za kupovinu u trgovinama. Oni, pak, koji fitness ciljeve ne budu ispunjavali trebali bi plaćati za svoje osiguranje nešto više.