Huawei kupcima novih iPhonea dijelio powerbankove i besplatna pića

Huawei se odlučio za gerila marketing – ljubiteljima iPhonea koji su čekali da se otvore trgovine kako bi si nabavili novi iPhone XS podijelili su besplatne powerbankove, jer kako kažu trebat će im

Stjepan Bilić nedjelja, 23. rujna 2018. u 07:00

Marketinški rat između velikih tvrtki nije ništa novo. Sjetimo se samo reklama Get a Mac, ili nedavne Samsungove u kojima ismijava urez na vrhu zaslona iPhonea X.

No, za takav marketinški rat potrebna je i izvjesna količina novca, kojeg mnoge tvrtke nemaju, ili u slučaju da ga imaju žele ga utrošiti u nešto pametnije. U koju skupinu pripada Huawei teško je reći, nije na nemaju novaca, ali u usporedbi s Appleom i Samsungom kao i da ga i nemaju.

Naime, u nedavnom izvještaju Counterpoint je naveo kako je 62% svog novca utrošenog na kupnju novih mobitela tijekom drugog kvartala 2018. godine otišao Appleu, 17% Samsungu, a tek 8% Huaweiju. Preostalih 13%, odnosno preostale mrvice međusobno su raspodijelili svi ostali proizvođači mobitela.

Shodno tomu, očito je tko mora paziti na svaki utrošeni dolar ukoliko i u trećem kvartalu želi biti pri vrhu – Huawei. Stoga ne čudi što su se odlučili za gerila marketing kako bi promovirali svoje proizvode, koji su uvjetno rečeno bolji od Appleovih.

Kako to obično biva još od prvog iPhonea, ljubitelji brenda redovno stoje u redovima kako bi među prvima kupili novi iPhone. Nekad su ti redovi veći, nekad manji, ovisno o tome koliko je novi iPhone revolucionaran u odnosu na prethodni model.

Ove godine Huaweijeva singapurska podružnica odlučila se promovirati pomoću Powerbankova na kojima je otisnula tekst „Here's a power bank. You'll need it. Courtesy oh Huawei.

U prijevodu, Huawei je besplatno dijelio powerbankove od 10.000 mAh budućim vlasnicima iPhone XS i iPhone XS Max uređaja, aludirajući time kako su im baterije nedovoljnog kapaciteta. Da bi efekt bio veći, Huawei je odlučio podijeliti 200 powerbankova dok je kupaca u redu pred trgovinom bilo više pa je konačni rezultat bio pomama za besplatnim gadgetom.

Londonska podružnica je bila nešto dosjetljivija. U kombiju objepljenom naljepnicama "Huawei Ju%ce that last", "Get Ju%ce that last" i "No traces of apple" dijelili su besplatna osvježavajuća pića i ujedno najavljivali uređaj koji će stići 16. listopada. Dodatno, kombi je bio opremljen i punjačima ako kome od prisutnih i ustreba - punjač.

Koliko će im se gerila marketing isplatiti vidjet ćemo kada Counterpoint objavi izvještaj za treći kvartal 2018. godine.