Alibabin Dan samaca potukao lanjske rekorde u online prodaji

Kineski Dan samaca obilježava se 11. studenoga, a u Alibabi već nekoliko godina od njega rade dan velikih popusta – i to im vrlo dobro ide

Sandro Vrbanus ponedjeljak, 12. studenog 2018. u 10:16

Gotovo pa nevjerojatne statistike dolaze iz Alibabe po zaključenju Dana samaca. Podsjetimo, ovaj dan, 11.11., u Kini je proglašen Danom samaca jer četiri jedinice u njemu predstavljaju ljude koji su "single". Iako to s kupovinom nema pretjerano mnogo veze, u Alibabi su posljednjih godina odlučili baš na taj dan organizirati velike online rasprodaje svega i svačega kako bi konkurirali američkom Crnom petku i Cyber ponedjeljku.

Prošle godine na ovaj je dan na Alibabi ostvareno gotovo 25 milijardi američkih dolara. Bio je to rekordan rezultat, 40% veći nego 2016. godine, a ove je godine utržak dodatno porastao. Prema upravo objavljenim podacima u Alibabi je u 24 sata Dana samaca protrgovano robe u vrijednosti od 30,8 milijardi dolara (oko 27% više nego lani).

U rasprodajama je sudjelovalo preko 180 tisuća brandova, ostvareno je preko milijardu narudžbi, a osim Kineza velike su popuste u najvećoj mjeri iskoristili i kupci iz ostatka zemalja s jugoistoka Azije. Gotovo nevjerojatno zvuči podatak kako je u prvih 85 sekundi jučerašnjeg dana na Alibabi ostvaren promet od milijardu dolara, te da je tek nešto više od sata bilo potrebno za prvih 10 milijardi u narudžbama.

Anketa Glasanje do 19.11.2018. Glasanje zatvoreno

Ukupni broj glasova: