Facebook još jednom povećava fokus na bliske prijatelje i kvalitetne objave

Ovog je tjedna najavljena još jedna promjena algoritma koji prikazuje objave u News feedu, što bi značilo da će ono što na Facebooku čitamo biti dodatno personalizirano

Sandro Vrbanus nedjelja, 19. svibnja 2019. u 14:00

U konstantnom nastojanju da iskustvo korištenja svoje društvene mreže učini boljim i kvalitetnijim, Facebook s vremena na vrijeme dorađuje algoritme koji biraju objave za prikazivanje u svojem glavnom stupcu – News feedu. Kako bi što bolje prilagodili prikaz svakom pojedinom korisniku, kojih je preko 2 milijarde, s vremena na vrijeme Facebookovi stručnjaci provode razne ankete i prikupljaju povratne informacije. Služite li se ovom društvenom mrežom vjerojatno ste koji put i sami sudjelovali u nekoj ovakvoj anketi.

Ovog je tjedna iz Facebooka objavljeno kako su rezultati takvih istraživanja još jednom iskorišteni da bi se poboljšao prikaz objava u News feedu i personalizirao koliko god je to moguće. Novim promjenama u algoritmima Facebook bi trebao svakom korisniku češće prikazivati što objavljuju njegovi bliski prijatelji, kao i one postove za koje smatra da će ciljnoj skupini biti relevantniji.

Bliski prijatelji određuju se na temelju količine interakcije s njima, broja zajedničkih prijatelja, postojanja zajedničkih fotografija, prijavljivanja na istim mjestima, reagiranja na iste objave i slično, ali i na temelju spomenutih anketa u kojima su ljudi navodili popise svojih najbližih kontakata. Sadržaji koje ovako određeni bliski prijatelji postavljaju na Facebook od sada će se korisnicima češće prikazivati.

Slična promjena utjecat će i na objave raznih stranica – Facebook će svakome prikazivati ono što smatra da je za njega relevantnije i korisnije. Obje ove promjene dio su nove strategije Facebooka u kojoj ova društvena mreža želi postati bliža korisniku, fokusirati se na privatnost te omogućiti sigurnu upotrebu i bolju interakciju s prijateljima.