Nintendov e-Shop krši prava europskih potrošača

Norveška organizacija za potrošačka prava NCC poslala je pismo upozorenja Nintendu u kojem ih upozorava da njihova platforma e-Shop ne posluje u skladu s europskim zakonskim regulativama

Matija Pavlić petak, 23. veljače 2018. u 07:00

Norveška državna organizacija Norwegian Consumer Council (NCC), koja se brine za prava potrošača, analizirala je različite digitalne platforme za prodaju igara.

Utvrđeno je kako samo dvije platforme zadovoljavaju najmodernija pravila koja se tiču procesa povrata novca i koja u potpunosti udovoljavaju trenutačno važećim zakonskim regulativama u Europskoj uniji.

To su Steam i Origin, dok Battle.net, Uplay, Playstation Store i Xbox Store imaju sustave povrata novca koji su zastarjeli i suviše komplicirani, no i dalje su u okvirima zakona.

Jedini izuzetak je Nintendova platforma e-Shop za koju se ističe da uopće ne odgovora europskim zakonskim okvirima, s obzirom da se u pravilima na toj platformi ističe da je svaka prodaja digitalnog artikla konačna, a postoji i upozorenje potencijalnim kupcima da dobro promisle prije nego što se odluče na kupnju određenog proizvoda (dakle ne postoji opcija povrata novca).

U pismu predstavnicima Nintendo Europe podružnice japanske tvrtke Norwegian Consumer Council (NCC) ističe problem nedostatka mogućnosti povrata igara kupljenim u procesu prednarudžbe, dakle prije nego što je započela njihova službena prodaja, čime se krši Direktiva o pravima potrošača za područje Europske unije.

U NCC-u vjeruju da će u Nintendu učiniti potrebne korake kako bi njihova platforma bila u skladu s europskim zakonskim direktivama. Više detalja o samom problemu pa i samo pismo upućeno Nintendu možete pogledati na sljedećoj poveznici.