Pozdrav, znači dobio sam za 6. mjesec neopravdano preveliki račun (zaračunali mi nešto što nisam potrošio). Poslao sam pisani prigovor na mail SZK, i dobio sam poziv, a zatim i mail odgovor u kojem priznaju grešku i kažu da će mi do kraja srpnja biti vraćen taj preplaćeni iznos na trajni nalog (račune plaćam trajnim nalogom na kreditnu karticu).
Međutim, još uvijek ne vidim u m-bankarstvu da su mi na ikoji način vratili taj iznos. U međuvremenu sam i ponovno kontaktirao SZK, gdje su mi rekli da su oni u sustavu podnijeli zahtjev za povrat, i da me mole za strpljenje.
E sad, što još ja mogu sad učiniti? Čekam i dalje još neko vrijeme ili? Koja su mi prava i mogućnosti sada? Dakle, u pretplatničkom sam odnosu sa njima na 24 mjeseca. Mislim, radi se o malom iznosu, ali stvar je principa, ne smiju mi naplatiti nešto što nisam potrošio.
Hvala.
- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore