Konfiguracija za VOIP (FreePBX)

poruka: 11
|
čitano: 6.196
|
moderatori: Lazarus Long, vincimus
1
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
8 godina
neaktivan
offline
Konfiguracija za VOIP (FreePBX)

Pozdrav svim sistemcima, 

 

Koju konfiguraciju bi mi preporučili za manji FreePBX sustav (5 ekstenzina, 5 govornih kanala max)? Može i rack kućište ili MiniITX/MicroATX. 

 
0 0 hvala 0
15 godina
neaktivan
offline
Re: Konfiguracija za VOIP (FreePBX)
solaris kaže...

Pozdrav svim sistemcima, 

 

Koju konfiguraciju bi mi preporučili za manji FreePBX sustav (5 ekstenzina, 5 govornih kanala max)? Može i rack kućište ili MiniITX/MicroATX. 

 Da ne puno ne trošiš, na hardver i čudesa, kad možeš ovo...

http://www.yeastar.com/Products/MyPBX-SOHO

 

Imamo televune, radivone, televizije, lektrika, lektrika, sva čuda, raj na zemlji brajo... Samo nemamo pisme, ni ognjišta ni smija... E!
8 godina
neaktivan
offline
Re: Konfiguracija za VOIP (FreePBX)
Smooth Operator kaže...
solaris kaže...

Pozdrav svim sistemcima, 

 

Koju konfiguraciju bi mi preporučili za manji FreePBX sustav (5 ekstenzina, 5 govornih kanala max)? Može i rack kućište ili MiniITX/MicroATX. 

 Da ne puno ne trošiš, na hardver i čudesa, kad možeš ovo...

http://www.yeastar.com/Products/MyPBX-SOHO

 

 Nema u RH, a sa uvozom me ispadne cjenovno kao Celeron konfiguracija sa 2XSSD-om.

8 godina
neaktivan
offline
Konfiguracija za VOIP (FreePBX)

Složio na kraju Dell T20 mini tower sa raidom, celerom i 4gb rama i gore zavrtio FreePBX. Works like a charm. Sada kako imamo preko 3000min/mj. poziva prema mobilnim brojevima unutar RH, a zbog marketinga nam je važno zadržati fiksne brojeve, trebam ipak FXO gateway. Ima li netko preporuku ili isksutvo sa Grandstream gatewayima?

 

 

 
0 0 hvala 0
15 godina
neaktivan
offline
Re: Konfiguracija za VOIP (FreePBX)
solaris kaže...

Složio na kraju Dell T20 mini tower sa raidom, celerom i 4gb rama i gore zavrtio FreePBX. Works like a charm. Sada kako imamo preko 3000min/mj. poziva prema mobilnim brojevima unutar RH, a zbog marketinga nam je važno zadržati fiksne brojeve, trebam ipak FXO gateway. Ima li netko preporuku ili isksutvo sa Grandstream gatewayima?

 

 

 Pozdrav, ja imam dva već 5 godina, nikad nikakvih problema.

Imamo televune, radivone, televizije, lektrika, lektrika, sva čuda, raj na zemlji brajo... Samo nemamo pisme, ni ognjišta ni smija... E!
8 godina
neaktivan
offline
Re: Konfiguracija za VOIP (FreePBX)
Smooth Operator kaže...
solaris kaže...

Složio na kraju Dell T20 mini tower sa raidom, celerom i 4gb rama i gore zavrtio FreePBX. Works like a charm. Sada kako imamo preko 3000min/mj. poziva prema mobilnim brojevima unutar RH, a zbog marketinga nam je važno zadržati fiksne brojeve, trebam ipak FXO gateway. Ima li netko preporuku ili isksutvo sa Grandstream gatewayima?

 

 

 Pozdrav, ja imam dva već 5 godina, nikad nikakvih problema.

 Hvala Smooth. Došao iz DE, pa ću ga sutra iskonfati :)

15 godina
neaktivan
offline
Re: Konfiguracija za VOIP (FreePBX)
Pozdrav, naišao sam na ovaj post i malo bacio oko na FreePBX/Yeastar.
U firmi imamo Ericsson (sada Aastra) Businessphone centralu i 2N GSM gateway. Cijela stvar je zastarjela i glavni problem je nemogućnost nekih brzih/kratkoročnih promjena na sustavu jer se mora zvati vanjska firma da to odradi. To sa sobom nosi xy komplikacija. Yeastar mi se čini zgodna stvar. Malo ću istražiti koje su mogućnosti kojih modela i koliko koštaju. Imate li što reći o tome i imate li iskustva u konfiguraciji? Vrlo rado bi čuo za što koristite isto ili slično rješenje, koji su problemi/manjkavosti, postoji li još koji vendor tipa Yeastara? Lp
 
0 0 hvala 0
8 godina
neaktivan
offline
Re: Konfiguracija za VOIP (FreePBX)
cromiki kaže...
Pozdrav, naišao sam na ovaj post i malo bacio oko na FreePBX/Yeastar.
U firmi imamo Ericsson (sada Aastra) Businessphone centralu i 2N GSM gateway. Cijela stvar je zastarjela i glavni problem je nemogućnost nekih brzih/kratkoročnih promjena na sustavu jer se mora zvati vanjska firma da to odradi. To sa sobom nosi xy komplikacija. Yeastar mi se čini zgodna stvar. Malo ću istražiti koje su mogućnosti kojih modela i koliko koštaju. Imate li što reći o tome i imate li iskustva u konfiguraciji? Vrlo rado bi čuo za što koristite isto ili slično rješenje, koji su problemi/manjkavosti, postoji li još koji vendor tipa Yeastara? Lp

 Pozdrav, 

 

Ja sam nedavno implementirao FreePBX centralu u SOHO okruženju, i svakako bi se prije odlučio za FreePBX nego Yeastar. Yeastar je "set and forget", no bojim se da je poprilično ograničena prema ostalim tailor-made riješenjima. Postoji još Sangoma, koja svoja riješenja bazira na FreePBX distribuciji, no ako nisi vičan konfiguraciji, možda ti je Yeastar bolje riješenje.

15 godina
neaktivan
offline
Re: Konfiguracija za VOIP (FreePBX)

Zapravo i trebam "set and forget" rješenje koje će usput riješiti probleme/nedostatke koje imamo. Glavni motiv (uz gore navedene probleme ad-hoc sitne konfiguracije) je pronalazak rješenja za evidenciju i analizu poziva (bio to neki CRM ili ticketing). Dobio sam ponudu za MS Lync koja je pod broj 1 skupa (ne toliko jednokratno koliko mjesečno održavanje), a pod 2 opet zahtjeva dosta resursa sa naše strane (4 VM te 1 ili 2 appliancea) što je previše.

 

je li u vašem slučaju riječ o call centru? Kako pratite/analizirate pozive? Koje je softversko rješenje u pitanju?

15 godina
neaktivan
offline
Re: Konfiguracija za VOIP (FreePBX)
solaris kaže...
cromiki kaže...
Pozdrav, naišao sam na ovaj post i malo bacio oko na FreePBX/Yeastar.
U firmi imamo Ericsson (sada Aastra) Businessphone centralu i 2N GSM gateway. Cijela stvar je zastarjela i glavni problem je nemogućnost nekih brzih/kratkoročnih promjena na sustavu jer se mora zvati vanjska firma da to odradi. To sa sobom nosi xy komplikacija. Yeastar mi se čini zgodna stvar. Malo ću istražiti koje su mogućnosti kojih modela i koliko koštaju. Imate li što reći o tome i imate li iskustva u konfiguraciji? Vrlo rado bi čuo za što koristite isto ili slično rješenje, koji su problemi/manjkavosti, postoji li još koji vendor tipa Yeastara? Lp

 Pozdrav, 

 

Ja sam nedavno implementirao FreePBX centralu u SOHO okruženju, i svakako bi se prije odlučio za FreePBX nego Yeastar. Yeastar je "set and forget", no bojim se da je poprilično ograničena prema ostalim tailor-made riješenjima. Postoji još Sangoma, koja svoja riješenja bazira na FreePBX distribuciji, no ako nisi vičan konfiguraciji, možda ti je Yeastar bolje riješenje.

 Pozdrav, imam iskustva, i većinom ako si kad radio s FreePBX, Elastix, ili sličnim sustavima nećeš imati problema. Ako su upoznat s lokalima, inbound trunks, outbound trunks, SIP/IAX. Većinom svi imaju iste principe. Yeastar ima dosta opcija, mogao bi reći skoro sve što ti je potrebno, a i dosta dolazi stvari spremni za "uštekaj i radi".

cromiki kaže...

Zapravo i trebam "set and forget" rješenje koje će usput riješiti probleme/nedostatke koje imamo. Glavni motiv (uz gore navedene probleme ad-hoc sitne konfiguracije) je pronalazak rješenja za evidenciju i analizu poziva (bio to neki CRM ili ticketing). Dobio sam ponudu za MS Lync koja je pod broj 1 skupa (ne toliko jednokratno koliko mjesečno održavanje), a pod 2 opet zahtjeva dosta resursa sa naše strane (4 VM te 1 ili 2 appliancea) što je previše.

 

je li u vašem slučaju riječ o call centru? Kako pratite/analizirate pozive? Koje je softversko rješenje u pitanju?

 Ako bi to dizao na višu razinu, predlažem ti da pogledaš Elastix, koji dolazi s izvrsnom Asterix/FreePBX, odličnim sučeljem za administraciju/reporting, te SugarCRM, sve dođe Out-OfTheBox. Treba bi samo server. Predlažem i Solarisu da pogleda Elastix.

 

Ako ne bi išao na ovo, onda imaš različite TAPI integracije, koji se mogu na čak telefon integriati.

 

http://www.xtelsio.com/en/products/ast_tsp/tapi_for_asterisk.htm

 

To jest, ako budeš išao na neki drugi CRM.

Imamo televune, radivone, televizije, lektrika, lektrika, sva čuda, raj na zemlji brajo... Samo nemamo pisme, ni ognjišta ni smija... E!
8 godina
neaktivan
offline
Re: Konfiguracija za VOIP (FreePBX)
Smooth Operator kaže...
cromiki kaže...

Zapravo i trebam "set and forget" rješenje koje će usput riješiti probleme/nedostatke koje imamo. Glavni motiv (uz gore navedene probleme ad-hoc sitne konfiguracije) je pronalazak rješenja za evidenciju i analizu poziva (bio to neki CRM ili ticketing). Dobio sam ponudu za MS Lync koja je pod broj 1 skupa (ne toliko jednokratno koliko mjesečno održavanje), a pod 2 opet zahtjeva dosta resursa sa naše strane (4 VM te 1 ili 2 appliancea) što je previše.

 

je li u vašem slučaju riječ o call centru? Kako pratite/analizirate pozive? Koje je softversko rješenje u pitanju?

 Ako bi to dizao na višu razinu, predlažem ti da pogledaš Elastix, koji dolazi s izvrsnom Asterix/FreePBX, odličnim sučeljem za administraciju/reporting, te SugarCRM, sve dođe Out-OfTheBox. Treba bi samo server. Predlažem i Solarisu da pogleda Elastix.

 

Ako ne bi išao na ovo, onda imaš različite TAPI integracije, koji se mogu na čak telefon integriati.

 

http://www.xtelsio.com/en/products/ast_tsp/tapi_for_asterisk.htm

 

To jest, ako budeš išao na neki drugi CRM.

 @cromiki, ne ne koristimo riješenje za Call Centar, možda ćemo kasnije integrirati samo sa nekim LDAP riješenjem. 

 

Smooth Operator , odlična ideja, SugarCRM je odlično riješenje. Što se tiče PBX riješenja razmišljao sam o dosta distribucija, no nekako mi se FreePBX nametnuo pokraj Elastixa. Kako je sada sustav up and running, za sada ne diram ništa u produkciji, možda za svoje potrebe i testiranje.

1
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice