Pozdrav svim sistemcima,
Koju konfiguraciju bi mi preporučili za manji FreePBX sustav (5 ekstenzina, 5 govornih kanala max)? Može i rack kućište ili MiniITX/MicroATX.
Pozdrav svim sistemcima,
Koju konfiguraciju bi mi preporučili za manji FreePBX sustav (5 ekstenzina, 5 govornih kanala max)? Može i rack kućište ili MiniITX/MicroATX.
Pozdrav svim sistemcima,
Koju konfiguraciju bi mi preporučili za manji FreePBX sustav (5 ekstenzina, 5 govornih kanala max)? Može i rack kućište ili MiniITX/MicroATX.
Da ne puno ne trošiš, na hardver i čudesa, kad možeš ovo...
http://www.yeastar.com/Products/MyPBX-SOHO
Pozdrav svim sistemcima,
Koju konfiguraciju bi mi preporučili za manji FreePBX sustav (5 ekstenzina, 5 govornih kanala max)? Može i rack kućište ili MiniITX/MicroATX.
Da ne puno ne trošiš, na hardver i čudesa, kad možeš ovo...
http://www.yeastar.com/Products/MyPBX-SOHO
Nema u RH, a sa uvozom me ispadne cjenovno kao Celeron konfiguracija sa 2XSSD-om.
Složio na kraju Dell T20 mini tower sa raidom, celerom i 4gb rama i gore zavrtio FreePBX. Works like a charm. Sada kako imamo preko 3000min/mj. poziva prema mobilnim brojevima unutar RH, a zbog marketinga nam je važno zadržati fiksne brojeve, trebam ipak FXO gateway. Ima li netko preporuku ili isksutvo sa Grandstream gatewayima?
Složio na kraju Dell T20 mini tower sa raidom, celerom i 4gb rama i gore zavrtio FreePBX. Works like a charm. Sada kako imamo preko 3000min/mj. poziva prema mobilnim brojevima unutar RH, a zbog marketinga nam je važno zadržati fiksne brojeve, trebam ipak FXO gateway. Ima li netko preporuku ili isksutvo sa Grandstream gatewayima?
Pozdrav, ja imam dva već 5 godina, nikad nikakvih problema.
Složio na kraju Dell T20 mini tower sa raidom, celerom i 4gb rama i gore zavrtio FreePBX. Works like a charm. Sada kako imamo preko 3000min/mj. poziva prema mobilnim brojevima unutar RH, a zbog marketinga nam je važno zadržati fiksne brojeve, trebam ipak FXO gateway. Ima li netko preporuku ili isksutvo sa Grandstream gatewayima?
Pozdrav, ja imam dva već 5 godina, nikad nikakvih problema.
Hvala Smooth. Došao iz DE, pa ću ga sutra iskonfati :)
Pozdrav,
Ja sam nedavno implementirao FreePBX centralu u SOHO okruženju, i svakako bi se prije odlučio za FreePBX nego Yeastar. Yeastar je "set and forget", no bojim se da je poprilično ograničena prema ostalim tailor-made riješenjima. Postoji još Sangoma, koja svoja riješenja bazira na FreePBX distribuciji, no ako nisi vičan konfiguraciji, možda ti je Yeastar bolje riješenje.
Zapravo i trebam "set and forget" rješenje koje će usput riješiti probleme/nedostatke koje imamo. Glavni motiv (uz gore navedene probleme ad-hoc sitne konfiguracije) je pronalazak rješenja za evidenciju i analizu poziva (bio to neki CRM ili ticketing). Dobio sam ponudu za MS Lync koja je pod broj 1 skupa (ne toliko jednokratno koliko mjesečno održavanje), a pod 2 opet zahtjeva dosta resursa sa naše strane (4 VM te 1 ili 2 appliancea) što je previše.
je li u vašem slučaju riječ o call centru? Kako pratite/analizirate pozive? Koje je softversko rješenje u pitanju?
Pozdrav,
Ja sam nedavno implementirao FreePBX centralu u SOHO okruženju, i svakako bi se prije odlučio za FreePBX nego Yeastar. Yeastar je "set and forget", no bojim se da je poprilično ograničena prema ostalim tailor-made riješenjima. Postoji još Sangoma, koja svoja riješenja bazira na FreePBX distribuciji, no ako nisi vičan konfiguraciji, možda ti je Yeastar bolje riješenje.
Pozdrav, imam iskustva, i većinom ako si kad radio s FreePBX, Elastix, ili sličnim sustavima nećeš imati problema. Ako su upoznat s lokalima, inbound trunks, outbound trunks, SIP/IAX. Većinom svi imaju iste principe. Yeastar ima dosta opcija, mogao bi reći skoro sve što ti je potrebno, a i dosta dolazi stvari spremni za "uštekaj i radi".
Zapravo i trebam "set and forget" rješenje koje će usput riješiti probleme/nedostatke koje imamo. Glavni motiv (uz gore navedene probleme ad-hoc sitne konfiguracije) je pronalazak rješenja za evidenciju i analizu poziva (bio to neki CRM ili ticketing). Dobio sam ponudu za MS Lync koja je pod broj 1 skupa (ne toliko jednokratno koliko mjesečno održavanje), a pod 2 opet zahtjeva dosta resursa sa naše strane (4 VM te 1 ili 2 appliancea) što je previše.
je li u vašem slučaju riječ o call centru? Kako pratite/analizirate pozive? Koje je softversko rješenje u pitanju?
Ako bi to dizao na višu razinu, predlažem ti da pogledaš Elastix, koji dolazi s izvrsnom Asterix/FreePBX, odličnim sučeljem za administraciju/reporting, te SugarCRM, sve dođe Out-OfTheBox. Treba bi samo server. Predlažem i Solarisu da pogleda Elastix.
Ako ne bi išao na ovo, onda imaš različite TAPI integracije, koji se mogu na čak telefon integriati.
http://www.xtelsio.com/en/products/ast_tsp/tapi_for_asterisk.htm
To jest, ako budeš išao na neki drugi CRM.
Zapravo i trebam "set and forget" rješenje koje će usput riješiti probleme/nedostatke koje imamo. Glavni motiv (uz gore navedene probleme ad-hoc sitne konfiguracije) je pronalazak rješenja za evidenciju i analizu poziva (bio to neki CRM ili ticketing). Dobio sam ponudu za MS Lync koja je pod broj 1 skupa (ne toliko jednokratno koliko mjesečno održavanje), a pod 2 opet zahtjeva dosta resursa sa naše strane (4 VM te 1 ili 2 appliancea) što je previše.
je li u vašem slučaju riječ o call centru? Kako pratite/analizirate pozive? Koje je softversko rješenje u pitanju?
Ako bi to dizao na višu razinu, predlažem ti da pogledaš Elastix, koji dolazi s izvrsnom Asterix/FreePBX, odličnim sučeljem za administraciju/reporting, te SugarCRM, sve dođe Out-OfTheBox. Treba bi samo server. Predlažem i Solarisu da pogleda Elastix.
Ako ne bi išao na ovo, onda imaš različite TAPI integracije, koji se mogu na čak telefon integriati.
http://www.xtelsio.com/en/products/ast_tsp/tapi_for_asterisk.htm
To jest, ako budeš išao na neki drugi CRM.
@cromiki, ne ne koristimo riješenje za Call Centar, možda ćemo kasnije integrirati samo sa nekim LDAP riješenjem.
Smooth Operator , odlična ideja, SugarCRM je odlično riješenje. Što se tiče PBX riješenja razmišljao sam o dosta distribucija, no nekako mi se FreePBX nametnuo pokraj Elastixa. Kako je sada sustav up and running, za sada ne diram ništa u produkciji, možda za svoje potrebe i testiranje.