Pa bil je otkriven njegov identitet u jednoj epizodi Top Gear. To je nitko drugi nego Michael Shumacher. Ne moraš vjerovat na riječ..
Naravno da ti ne vjerujem.
Nije to Šumi šta god ti mislio.
Pa bil je otkriven njegov identitet u jednoj epizodi Top Gear. To je nitko drugi nego Michael Shumacher. Ne moraš vjerovat na riječ..
Naravno da ti ne vjerujem.
Nije to Šumi šta god ti mislio.
Jel se isplati kupovati cjelogodišnje gume (ljeto i zima)
Namontiraj gume i dojdi do VZa da ih sprobas.
Samo pitam jel se isplati kupovati cjelogodišnje gume
ne
A jel je istina da se zimske jako troše po ljeti
da sam išao u slo po njih uštedio bi možda 100-150kn
Brisači hehe, ili neko fino sredstvo, il više njih za održavanje armature i unutrašnjosti.
Samo pitam jel se isplati kupovati cjelogodišnje gume
Ljetna, uvjetno rečeno, svojstva su im gora nego ljetnim gumama, a zimska gora od zimskih, uz to - troše se valjda duplo u odnosu na periodičnu izmjenu tj. zasebni set guma. Nepotrebno.
Uzmi zasebne, s tim da zimske ne moraju biti nešto extra, i Savulje su više nego dovoljne, za naše sniježne neprilike. Nismo u Finskoj, iako je prošla zima bila zanimljiva po pitanju snijega.
@mystik
ako na mene misliš, ne mogu ih montirati jer su mi felge na plastificiranju
a i nije još vrijeme za zimulje..
@thedream
ma i to je upitno.. ne znam kako sada šljaka ta šema sa slo od kad smo u EU.
ako se gleda cijena u furlana bez PDV-a, onda je ušteda nekaj sitno, ako se gleda sa PDV-om, onda izađe čak i više
još na to dodaj bengu do slo, pa onda još i vrijeme koje bi izgubio..
NISSAN GT-R to bum kupil. Penzići u Njemačkoj kojima odapne partner daju ga za "siću" ako je
cifra od 30,000 Eura sića. Po meni je obzirom kaj sve dobivaš tom pilom. Auto je prelijep, ima čak mjesta
za 4 osobe, permanentan pogon na sva 4, skroman V6 ( nije V12 pa niti V8) ali koji puca od snage. Tko je
vidio auto uživo on djeluje ogromno. A na Nurburgring stazi postavio bolje vrijeme od od Porschea 911 Turbo.
Vidjeli me budete uskoro na cesti relacija VŽ-ZG-OS i nazad. A možda i ne jer koliko god je to strava pila za njim
se rijetko tko okrene. Samo oni koji znaju što upravo prolazi kraj njih. Jer auto je cool decentan iako ima 1740 kg.
Tko je malo bolje uspoređivao GT-R sa ostalim super sport pilama jasno je da su Japanci napravili nešto kaj se
protivi zakonima fizike. Ali brojke ne griješe. Od 0-100 km/h za manje od 3 sec.- činjenica. Moj je 2014 god.
Je, najlakše je kupiti takvo auto, a ne razmišljati o održavanju..
Bez visoke plaće i para sa strane, takvi se auti ne kupuju. Može to biti "skroman V6" ali benzin, potrošni materijal, registracija, servisi..
Uzmi zasebne, s tim da zimske ne moraju biti nešto extra, i Savulje su više nego dovoljne, za naše sniježne neprilike. Nismo u Finskoj, iako je prošla zima bila zanimljiva po pitanju snijega.
ne bih se baš složio.. snijega ima možda max 20 dana u sezoni, i to kada je baš gadna zima..
dok sa druge strane većinom su zimi neki kišni dani, čitaj mokra cesta.
ja sam skinuo savulje i rekao sam sam sebi da ih više nikada neću uzeti, jer su po mokrome katastrofalne.
Uzmi zasebne, s tim da zimske ne moraju biti nešto extra, i Savulje su više nego dovoljne, za naše sniježne neprilike. Nismo u Finskoj, iako je prošla zima bila zanimljiva po pitanju snijega.
ne bih se baš složio.. snijega ima možda max 20 dana u sezoni, i to kada je baš gadna zima..
dok sa druge strane većinom su zimi neki kišni dani, čitaj mokra cesta.
ja sam skinuo savulje i rekao sam sam sebi da ih više nikada neću uzeti, jer su po mokrome katastrofalne.
Ne znam, mi smo ih imali na dostavnom Combu, nije isto kao Ludača, ali nisu bile toliko tragične. Vidim da ih ekipa masovno uzima, ne znam kako im se cijena kreće iskreno, nisam gledao, da li ih kupuju isključivo zato jer su jeftine. (i jesu li uopće jeftine?)
WTF? gdje si to našao GT-Ra za 30k €. Idem odmah po jednog, i uzimam kredu za drugog kojeg prodam ovdje za duplo više.
Da, Save su jeftine i zato ih ljudi uzimaju. Ali bolje platiti malo više pa ne imati glavu u torbi.
Evo ga, ima čak jedan za 30 soma, samo kaj je imal bliski kontakt sa betonskim stupom.
Kad malo bolje pogledaš, auto je cijeli blatni jer je nakon udarca vjerojatno odletel u neku baru. Ko zna kaj je u toj bari bilo, pa je valjda kontaminiran s nečim.
Odlična prilika za potrošiti 30 soma ojra, haha.
Pa bil je otkriven njegov identitet u jednoj epizodi Top Gear. To je nitko drugi nego Michael Shumacher. Ne moraš vjerovat na riječ..
Naravno da ti ne vjerujem.
Nije to Šumi šta god ti mislio.
Top Gear ima,sigurno si primjetio, dosta sprdanja u vezi...svega . I u jednoj epizodi, kad je već poslano
mnogo upita tko je tajanstveni Stig- evo ti dolazi on, skida kacigu, kad ono ispod kacige glavom i bradom
on - Schumi . Naravno to je bila zaje*ancija ali Schumi je taj koji je skinuo kacigu i onda ga predstavili
kao misterioznog Stiga. Sad ti misli dal je to bio Schumi ili ne. Bolje pogledaj tu epizodu, zabavna je
upravo zbog tog šaljivog elementa.
Top Gear ima,sigurno si primjetio, dosta sprdanja u vezi...svega . I u jednoj epizodi, kad je već poslano
mnogo upita tko je tajanstveni Stig- evo ti dolazi on, skida kacigu, kad ono ispod kacige glavom i bradom
on - Schumi . Naravno to je bila zaje*ancija ali Schumi je taj koji je skinuo kacigu i onda ga predstavili
kao misterioznog Stiga. Sad ti misli dal je to bio Schumi ili ne. Bolje pogledaj tu epizodu, zabavna je
upravo zbog tog šaljivog elementa.
No šit Šerlok
Gledao sam više manje sve epizode i speciale Top Geara pa kužim sve. A ti pročitaj ono sa Wikipedije, piše tamo sve o Stigu
Stig
Nevjerojatno je da ljudi još uvijek vjeruju da je Stig Schumi, pa to je upravo ono što je Top Gear jednim dijelom i htio napraviti, mindfuck jer im je to zabavno. Stavili su samo u toj epizodi njega kao Stiga jer je 7 puta bio prvak, i dobar je vozač, a ne zato što je Stig.
I bilo je nekoliko verzija Stiga, za jednog se čak i zna tko je, za ostalu dvojicu, ako ne i više, ne zna.
NISSAN GT-R to bum kupil. Penzići u Njemačkoj kojima odapne partner daju ga za "siću" ako je
cifra od 30,000 Eura sića. Po meni je obzirom kaj sve dobivaš tom pilom. Auto je prelijep, ima čak mjesta
za 4 osobe, permanentan pogon na sva 4, skroman V6 ( nije V12 pa niti V8) ali koji puca od snage. Tko je
vidio auto uživo on djeluje ogromno. A na Nurburgring stazi postavio bolje vrijeme od od Porschea 911 Turbo.
Vidjeli me budete uskoro na cesti relacija VŽ-ZG-OS i nazad. A možda i ne jer koliko god je to strava pila za njim
se rijetko tko okrene. Samo oni koji znaju što upravo prolazi kraj njih. Jer auto je cool decentan iako ima 1740 kg.
Tko je malo bolje uspoređivao GT-R sa ostalim super sport pilama jasno je da su Japanci napravili nešto kaj se
protivi zakonima fizike. Ali brojke ne griješe. Od 0-100 km/h za manje od 3 sec.- činjenica. Moj je 2014 god.
Je, najlakše je kupiti takvo auto, a ne razmišljati o održavanju..
Svi znamo za održavanje ljubimca, amortizacija. No ako mogu pratiti zašto se dvoumiti oko kupnje takvog, po mojem mišljenu
Bez visoke plaće i para sa strane, takvi se auti ne kupuju. Može to biti "skroman V6" ali benzin, potrošni materijal, registracija, servisi..
Naravno majstore...svi smo svjesni cijene održavanja takvih autića, amortizacije i svega ostaloga. No ruku na srce, zašto se dvoumiti
oko kupnje ako mogu pratiti navedeno !? Od kad sam prije nekih 5 god. počeo pratiti sve vezano za GT-R došao sam do zaključka
da za te novce mogu uživati u nečemu što neki ni sa trostruko više uložene love ne mogu jer kupuju Jaguare, Aston Martine (njemu
kapa dolje ali cijena!?), Maserattije jer im je samo do imena. Meni treba auto koji mogu koristiti svaki dan a GT-R to upravo je.
Auto sa supersportskim performansama za svaki dan. Momci koji su ga stvorili su spojili nespojivo- do sada..do nastupa GT-R stroja.
Nevjerojatno je da ljudi još uvijek vjeruju da je Stig Schumi, pa to je upravo ono što je Top Gear jednim dijelom i htio napraviti, mindfuck jer im je to zabavno. Stavili su samo u toj epizodi njega kao Stiga jer je 7 puta bio prvak, i dobar je vozač, a ne zato što je Stig.
I bilo je nekoliko verzija Stiga, za jednog se čak i zna tko je, za ostalu dvojicu, ako ne i više, ne zna.
A tko bi to povjerovao da je Stig Schumi...no ispalo je fora u Top Gear epizodi.
Probao i ja aditiv, ulio 3/4 limenke ovog dreka , 50kn košta, nije puno, drži navodno preko 2.000km (neki kažu i 5), i zalio sa 250kn dizela Class. Išao ga malo propuhati zatim, drugi auto. Ne znam jel to subjektivni dojam, ili je auto još uvijek propuhan od ljeta, ali kao da mrvicu bolje ide, linearnije ubrzava. Navodno po dugotrajnijim iskustvima doprinosi mirnijem radu u leru, skuplja vodu u rezervoaru i čisti prljavštinu i taloge.
Od sad ću bar 2x godišnje, svakih 5.000 sipati limenku aditiva, šteta što nisam i ranije, nije neki trošak 100kn godišnje, uz naše smeće od goriva..
U petak imam servis, ulje (na akciji Elf Excellium NF 5w40,) filter ulja Mahle, termostat Wahler sam uzeo novi i senzor tlaka ulja. Prije zime onda još 4 grijača promijeniti, i gume. To je to za ovu godinu nadam se.
Eh da, i ono smeće od prekidača za el.retrovizore sam uzeo, stiglo mi sa ebaya, ali za A6, pa ću probati nešto iskemijati, baza je ista, isti broj pinova i ista elektronika, poklopci se skidaju pa ću svoj zbog oblika probati pripasati.
Preporuka za brisače u Auto Kreši inače, mislim da je neki njemački proizvođač, praktički su nečujni, jedina mana im je što su željezni (ne znam nakon koliko bi mogli prohrđati), ali što se brisanja tiče - best buy, od svega što sam imao do sad, Bosch, Champion, Valeo.
Oba su me nekakvih 75-80kn izašla.
Ti si stalno na otvorenoj ako se ne varam, ja valjda 3 puta godišnje samo. Ma da malo samo pomogne da se ne zaštopava onako kao đubre, super. Placebo efekt vjerojatno, što se tiče ubrzavanja (koje vražje ubrzanje sa 90ks), ali možda i malo više mirnoće u leru postigne bar, da ne tandrči.
ah kako kad. ja ga i dosta naganjam. nekak u zandnjih par mjeseci kad vidim da ide vec gorivo k rezervi onda ga znam stisnuti da se spuse malo, i evo da kucnem o drvo dimi relativno malo za diesela. jbg kad ga pricepis svaki ce ostaviti oblak ali to je jos u granicama normale
Baš sam se nekidan vozio iza jednog novog CLS-a na brzoj cesti. Nastala nekakva kolona, voze ljudi 50km/h umjesto 100, i sad valjda prikipjelo CLS-u i krene u slalom, a iza njega lijeepi oblakić pravog gustog crnog dima. Odvalio sam kad sam to vidio, baš mi je popravio dan.
Baš sam se nekidan vozio iza jednog novog CLS-a na brzoj cesti. Nastala nekakva kolona, voze ljudi 50km/h umjesto 100, i sad valjda prikipjelo CLS-u i krene u slalom, a iza njega lijeepi oblakić pravog gustog crnog dima. Odvalio sam kad sam to vidio, baš mi je popravio dan.
Odrzavanje automobila kod hr drzavljana. I naravno, ostatka Balkana.
Di je to bilo?