Auti - ultimativna tema izdvojena tema

poruka: 77.111
|
čitano: 13.242.613
|
moderatori: DrNasty, pirat, Lazarus Long, XXX-Man, vincimus
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
15 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Hacker002 kaže...

Ti sad tražiš usporedbu a kupovat ćeš za dvije godine? Gluplje nešto u životu nisam čuo

To se sad raspitujem jer me zanima cisto informativno. Ako je npr alfa osjetno skuplja za odrzavanje od recimo peougeota 206 (koji mi se cini jeftin ali opet neznam..) onda niti da ne mislim o tako nekom lijepom autu kao sto je 147 ili a3, nego da idem odmah nesto jeftinije gledat i ciljat.

 

Sada me zanima kakvo je stanje sa cijenama da recimo sad kupujem. Znam i razumijem da se svasta moze promjeniti za godinu dvije.

Windows Phone FTW
12 godina
neaktivan
offline
Auti - ultimativna tema

Onaj sa 7. slike? Sta ti ljudi rade da si mogu prisutit tak sta u ovoj drzavi? {#} http://www.njuskalo.hr/auti/audi-r8-4.2-fsi-oglas-12068424

VedranL.
12 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
monsieur kaže...

Onaj sa 7. slike? Sta ti ljudi rade da si mogu prisutit tak sta u ovoj drzavi? {#} http://www.njuskalo.hr/auti/audi-r8-4.2-fsi-oglas-12068424

Phhh, piece of cake... neznam gdje je fora pa nije ni V10 motor {#}

13 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
DommY kaže...

 

Super je ako se nade alfa iz 2005. To je dosta novije nego navedeni audi gore..Ovih 35000 mi je daleko previse i nebi dao toliko za svoj prvi auto. Sta ti znaci ovo ts? Kako idu alfe? Jesu dovoljno jake?

 

Niste mi nista rekli u vezi cijena odrzavanja, pa ako znate bilo bi dobro. Moze recimo i usporedba koliko je skuplje ili jeftinije (cisto sumljam) od recimo Peugeota 206.

ts- twin spark, 2 svjecice po cilindru, da taj motor je malo skuplji za odrzavanje

Ako si opalio TU, opali i HVALA da znam tko si
15 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
domac5 kaže...
DommY kaže...

 

Super je ako se nade alfa iz 2005. To je dosta novije nego navedeni audi gore..Ovih 35000 mi je daleko previse i nebi dao toliko za svoj prvi auto. Sta ti znaci ovo ts? Kako idu alfe? Jesu dovoljno jake?

 

Niste mi nista rekli u vezi cijena odrzavanja, pa ako znate bilo bi dobro. Moze recimo i usporedba koliko je skuplje ili jeftinije (cisto sumljam) od recimo Peugeota 206.

ts- twin spark, 2 svjecice po cilindru, da taj motor je malo skuplji za odrzavanje

Sta mi to znaci? Jako se slabo razumijem u auta pa..tek me pocinje zanimati to tako da...po nekakvoj procjeni koliko bi trebalo godisnje izdvojiti za odrzavanje 147?

Windows Phone FTW
16 godina
offline
Auti - ultimativna tema

120720 km...turbina RIP

 

čulo se neko rondanje/roštanje..bacilo me u safe mode...emergency stop, no oil...

 

ne prima gas preko 3000 okretaja

 

stao na parking, digao haubu.... motor mastan od ulja, ulja ima između 3/4 i 4/4

Upalim auto, check oil..OIL OK... safe mode je iskljucen ali ne prima preko 3000 okretaja.


Došao frend, skinuo crijevo s turbine i imao što vidjeti... turbina ima opaki luft (osovina se skroz klima)

Ne zna što se točno dogodilo, no crijevo intercoolera pušta od pritiskom tako da je taj dio motora skroz slinav od ulja...

 

sutra zvati turbo majstore.... (sve osim Pinjušića jer je bolesno preksup)

 

 

slinava posuda antifriza od ulja slinava posuda antifriza od ulja
i ovaj dio je slinav i ovaj dio je slinav
masno oko kopče/šelne. vjerojatno tu pušta ulje van... masno oko kopče/šelne. vjerojatno tu pušta ulje van...
Poruka je uređivana zadnji put ned 21.9.2014 17:55 (Ziga).
13 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Kako sam se samo smijao na ovo {#}

 

Ništa ne ostavljam nezavrš
16 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
DommY kaže...

To se sad raspitujem jer me zanima cisto informativno. Ako je npr alfa osjetno skuplja za odrzavanje od recimo peougeota 206 (koji mi se cini jeftin ali opet neznam..) onda niti da ne mislim o tako nekom lijepom autu kao sto je 147 ili a3, nego da idem odmah nesto jeftinije gledat i ciljat.

 

Sada me zanima kakvo je stanje sa cijenama da recimo sad kupujem. Znam i razumijem da se svasta moze promjeniti za godinu dvije.

Kakve god da su sad cijene nemaju veze sa onim što će biti za nekoliko godina. Kad budeš kupovao onda se raspituj, sad čitaj po forumima auta koji te zanimaju i kad dođe vrijeme već ćeš neke stvari i znati.

monsieur kaže...

Onaj sa 7. slike? Sta ti ljudi rade da si mogu prisutit tak sta u ovoj drzavi? {#} http://www.njuskalo.hr/auti/audi-r8-4.2-fsi-oglas-12068424

Automatik sa 100t km i mjenjano kvačilo? Kako je to voženo majko mila

http://www.njuskalo.hr/korisnik/VTxCRO
16 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Hacker002 kaže...

Automatik sa 100t km i mjenjano kvačilo? Kako je to voženo majko mila

Ja se čudim kako je kvačilo mijenjao na 3000km !?!??!?!

16 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Hacker002 kaže...
monsieur kaže...

Onaj sa 7. slike? Sta ti ljudi rade da si mogu prisutit tak sta u ovoj drzavi? {#} http://www.njuskalo.hr/auti/audi-r8-4.2-fsi-oglas-12068424

Automatik sa 100t km i mjenjano kvačilo? Kako je to voženo majko mila

Pogadjaj... Pa ja bih mu mast vadio da ga imam...

 

@ziga - mjenjano je prije 3000km, ne na 3000 km...

Truth in engineering.
Poruka je uređivana zadnji put ned 21.9.2014 18:48 (Batista).
16 godina
neaktivan
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Ziga kaže...

Turbina ti sigurno već neko vrijeme ima lufta, a isto tako ti je sigurno bilo nešto ulja u crijevima nakon nje.(malo je normalno zbog oduška) Kako ti je imala lufta vjerojatno je počela malo puštati ulje kroz usisni dio, a u safe mode je bacio zbog puknutog crijeva(ili oslabljene šelne) kroz koji je puštalo tlak u usisu. Oil check mi jedino nije jasan, tj. bio bi mi jasan da ti je pala razina ulja, jer to bi značilo da je počelo pošteno puštat ulje na turbini pa da je pao tlak ulja, i zbog toga lampica. 

Novo srce turbine sa ebaya je ~1100kn, al ako ti je luft prevelik i čuo si roštanje onda je vjerojatno i kućište oštećeno pa će ti mijenjat komplet cijelu turbinu. Javi ishod..

 

Što se R8 tiče, vjerojatno puno launch controlova i eto kako brzo ode "kvačilo". {#}

Poruka je uređivana zadnji put ned 21.9.2014 19:02 (Penryn).
13 godina
neaktivan
offline
Auti - ultimativna tema

Ako ćeš kupovati tako polovan A3 gledaj redizajn od 9/2000 - 2002 (ovaj s oglasa je 1998, ali je mijenjao farove  - stavio redizajn/xenon/angel eyes šta već, i prejak je za tebe, ubit ćeš se s tim) , i po mogućnosti običnog atmo-benzinca 1.6, koji solidno ide, možeš ga voziti kao mladi vozač, i vrlo vjerojatno će imati više nego duplo jeftinije održavanje, od istog dizela (kojeg i sam vozim da se razumijemo, ali nakon 200tkm počinje obično), i imati će u pravilu i duplo manje kilometara, što ćeš osjetiti prvenstveno na interijeru, ali i na skupljim potrošnim dijelovima (može i ne mora biti, u pravilu je sa više km i sve više pohabanije). 

 

Registracija ti je sada ispod 2 000kn polica, tehnički je cca. 900, ulje dobiješ 5/40 5L za 250kn 505.01 Rowe, filteri su jeftini (Mahle, Bosch, Champion i ostali mainstream od 50kn naviše, do kakvih 120), Mann filteri nešto skuplji ali i kvalitetniji, pločice se daju za prednje kotače već od 250kn nabaviti, ako ne i niže, diskovi su kakvih 350 - 500+, gume su ti 15 ili 16, od 350 - 500+ komad itd.

 

Potošnja dizel 66kW, Zagreb 6-6.5-7 s klimom, autoput 5 - 5.5, ovisi o tvojim nogama ,uvjetima na cesti ali i stanju samog auta. Benzinac 1.6, 75kW, voli i do 10L popiti, ali može ga se držati oko 8-9 bez većih problema, autoput i mrvu niže bez većih kočenja.

 

Tako, to ti je to, uglavnom za dvije godine kad ćeš kupovati A3, dizel će im biti potpuno neisplativ po meni, jer ga nećeš naći ispod 250tkm, odnosno rijetko, a onda već moraš razmišljati o reparaciji turbine, glave motora, kvačila sa zamašnjakom, farovi će tražiti već zamjenu nakon par poliranja , leća se zamuti itd., stražnji lonac eventualno, a di su tek kažem amortizeri, vilice, možda i letva volana itd.

 

Sve se da relativno jeftino nabaviti ali nezgoda je s takvim 15-17g starim autima što te nesreća tresne u paru, nikad samo jedna stvar ne ode. Uvijek 2+.

 

Alfa 147 nešto atraktivnija izvana, sad stvar ukusa, ima i tih mojih A3 8L-ova što stvarno top izgledaju. Motor super, interijer koma (meni bar), elektronika također mušičava, pogotovo prvih godišta. Isto bi radije 1.6 nego neki razvaljeni JTD, koliko god odličan bio.

 

Dvoumio sam tako tj. troumio kad sam kupovao auto 2006., 156, 147 ili A3, na kraju evo uzeo A3, od većih sr, promijenio alternator i promijenio kanalni remen, jer je pukao u vožnji, nisam ga pregledavao x godina. Također zamijenio sad na 210tkm set zupčastog.

 

Za ostalo mogu pokucati o drvo, uglavnom neke sajle, crijeva, plastike, prekidač kakav itd. što sam nabavljao po otpadima. Sad će to, kako sam rekao, zamašnjak pogotovo kad je auto hladan ujutro, nikad ne zaboravi poželiti ugodan dan. Da znaš da je tu i da se raspada.

 

Moj savjet ti je 1.6 sa do kakvih 150tkm, pa koliko ćeš imati $, toliko ćeš se voziti, ali bar nemaš solidan broj potencijalnih sr kao na sličnom dizelu.

 

In the name of tragedy...
16 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Smijem li se voziti tako cca 1-2 dana dok ne nađem majstora?

 

obrisao sam crijevo intercoolera i vozio se doma do 1500 okretaja (bez nabijanja turbine) i nije ništa bilo masno....

 

Daleko sam od posla i nemam kako drugačije doći

 

 

13 godina
neaktivan
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Ziga kaže...

120720 km...turbina RIP

 

Dobar si, kod mene 220tkm za koji tjedan i još veselo kuca. {#} Sretno..

 

EDIT: Ja se ne bi tako previše vozio jer već u drugoj brzini na 1700-1800rpm otvaraš turbinu ako se ne varam, bar meni cijukne kad dam puni gas tad. Da li to to sad znači, nek me Penryn ili netko ispravi. Dakle ne znam kakva je to vožnja bez turba - na turbodizel motorima. Koji režim, kako..

In the name of tragedy...
Poruka je uređivana zadnji put ned 21.9.2014 19:04 (thedream).
16 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Penryn kaže...
 

Novo srce turbine sa ebaya je ~1100kn, al ako ti je luft prevelik i čuo si roštanje onda je vjerojatno i kućište oštećeno pa će ti mijenjat komplet cijelu turbinu. Javi ishod..

 

 

http://www.ebay.de/itm/Turbolader-1-6-PSA-Motor-DV6-inkl-Zubehor-Dichtungen-Olleitung-Saugkorb-etc-/231114731100?pt=DE_Autoteile&hash=item35cf82ee5c

 

(točno taj model)

 

double face palm {#}{#}

16 godina
neaktivan
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Ziga kaže...

Smijem li se voziti tako cca 1-2 dana dok ne nađem majstora?

obrisao sam crijevo intercoolera i vozio se doma do 1500 okretaja (bez nabijanja turbine) i nije ništa bilo masno....

Daleko sam od posla i nemam kako drugačije doći

Ako ste stegnuli crijevo prije intercoolera i sad nema upaljenih nikakvih lampica onda možeš.. ali drži se niskih okretaja i laganog gasa da ne bi turbina potpuno povukla ulje i svako malo provjeravaj razinu. A ako ima lampica, pogotovo za ulje, onda bolje ne.. jel se čuje još to "roštanje"?

 

thedream kaže...

Dobar si, kod mene 220tkm za koji tjedan i još veselo kuca. {#} Sretno..

 

EDIT: Ja se ne bi tako previše vozio jer već u drugoj brzini na 1700-1800rpm otvaraš turbinu ako se ne varam, bar meni cijukne kad dam puni gas tad. Da li to to sad znači, nek me Penryn ili netko ispravi. Dakle ne znam kakva je to vožnja bez turba - na turbodizel motorima. Koji režim, kako..

Turbina se uvijek vrti, brže ili sporije. Što brže to više zraka ubacuje u cilindre i to veći tlak stvara u cijelom usisnom dijelu nakon nje.(crijeva do interc, interc, crijeva sa interc, usisna grana) Ako se želi "paziti" turbinu onda jednostavno treba biti lagan na gasu, znači što manji i što linearniji gas. Npr. kod uzbrdica radije ostat u nižoj brzini uz manji gas(i veće okretaje) nego ići u veću brzinu uz veći gas. Bez obzira što u većoj brzini bude na nižim okretajima ako je gas iti malo veći turbina stvara veći tlak. Ni sam ne pazim često na ove sitnice, jedino dok je motor hladan, onda posebno pazim da sam što nježniji s gasom. Znači što manji gas to se turbina manje koristi, tj. manji tlak nabija. 

 

Poruka je uređivana zadnji put ned 21.9.2014 19:23 (Penryn).
16 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Penryn kaže...

Ako ste stegnuli crijevo prije intercoolera i sad nema upaljenih nikakvih lampica onda možeš.. ali drži se niskih okretaja i laganog gasa da ne bi turbina potpuno povukla ulje i svako malo provjeravaj razinu. A ako ima lampica, pogotovo za ulje, onda bolje ne.. jel se čuje još to "roštanje"?

Check OIL je uredu, self diagnostic auta je u redu. Ne čuje se roštanje...

 

 

16 godina
neaktivan
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Ziga kaže...

Check OIL je uredu, self diagnostic auta je u redu. Ne čuje se roštanje...

Onda je ok, možeš nastavit al nježno s gasom jer je turbina pri kraju. Vjerojatno ti je onda samo popustila šelna na crijevu, a pošto u usisu uvijek ima malo ulja pod tlakom ga pobacalo van po motoru. E sad roštanje.. možda je šelna roštala a možda krilca turbine, pošto osovina ima lufta pa krilca grebaju po kućištu turbine. Trebalo bi opet skinuti crijevo što ide sa filtera zraka na turbinu pa vidjet jel izgrebano kućište turbine iznutra, pokraj krilaca.

Turbinu svakako treba mijenjat ako osovina ima veliki luft, a ako su kućište i VNT mehanizam ok onda se samo očisti i stavi novo "srce". Evo ovakvo je ja mislim kod tebe, ako je 1.6 HDI 90ks. Ili ako je 110ks.

Poruka je uređivana zadnji put ned 21.9.2014 19:48 (Penryn).
16 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Ziga kaže...

Ja se čudim kako je kvačilo mijenjao na 3000km !?!??!?!

Krivo si vidio, piše prij 3000km.

Batista kaže...
Hacker002 kaže...

Automatik sa 100t km i mjenjano kvačilo? Kako je to voženo majko mila

Pogadjaj... Pa ja bih mu mast vadio da ga imam...

 

Automatik je, čovjek nema veze s kvačilom. Vadio bi mu i ja mast ali to nema nikakve veze.

 

Btw ako je to taj koji prodaje i onaj A3 i ovaj R8, izgleda da je nešto stislo pa se rješava voznog parka {#}

http://www.njuskalo.hr/korisnik/VTxCRO
14 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Ima tko kakav savjet za ugradnju daljinskog zaključavanja na auto sa postojećim centralnim? Odakle uzeti (eBay?), kako ugraditi?

www.damagehigh.com // Don't fix what ain't broken!
16 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Hacker002 kaže...

Automatik je, čovjek nema veze s kvačilom. Vadio bi mu i ja mast ali to nema nikakve veze

A-a, opce... (hocu rec, jasno da kvacila nema, al govorim kako je sam vozac odgovoran za takvo sto)

Lijepo ti je napisal Penryn...

 

Isto, ne bi se cudio da je zamjena kvacila na toj kilometrazi za takav auto - uobicajena pojava.

Truth in engineering.
Poruka je uređivana zadnji put ned 21.9.2014 20:08 (Batista).
16 godina
offline
Auti - ultimativna tema

A je, ima i u tom istine, a i tko zna kako je vožen, već ste rekli. Svakavih bisera danas ima

http://www.njuskalo.hr/korisnik/VTxCRO
12 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
DamageHigh kaže...

Ima tko kakav savjet za ugradnju daljinskog zaključavanja na auto sa postojećim centralnim? Odakle uzeti (eBay?), kako ugraditi?

Ja si planiram ovo ugraditi, čekam ovih dana da mi stigne.
 
Ima itko prijedlog brisača za Astru F?

 

I neku dashboard kameru s ebaya/banggood-a a da nije velika cifra(100-200kn bez memorijske)?  {#}

Živjeti u svijetu i pritom ne biti svjestan smisla svijeta isto je kao i lutati velikom knjižnicom i pritom ne doticati knjige
14 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
ramzocro-HCR kaže...

Ja si planiram ovo ugraditi, čekam ovih dana da mi stigne.

Vidio sam dosta takvih na tu šemu na eBayu....ono što me više zanima je ovaj drugi dio pitanja - kako ugraditi. Koliko je to komplicirano?

www.damagehigh.com // Don't fix what ain't broken!
16 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
ramzocro-HCR kaže...


Ima itko prijedlog brisača za Astru F?

 

Bosch ili Champion (imaš ih po trgovačkim centrima)

14 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Mogla bi buba i na wrc uskoro, radi se o vw bubi kodnog naziva GRC sa četverocilindričnim motorom 1.6 TSI koji razvija 544Ks, od 0-100Km/h mu treba 2.1sec, što je brže od trenutnog pola WRC, također ugrađeni su amortizeri predviđeni za WRC sa hodom od 230mm čime se da naslutiti da su iz vw u ovom naumu vrlo ozbiljni. {#}

 

12 godina
online
Re: Auti - ultimativna tema
1BIT kaže...

Mogla bi buba i na wrc uskoro, radi se o vw bubi kodnog naziva GRC sa četverocilindričnim motorom 1.6 TSI koji razvija 544Ks, od 0-100Km/h mu treba 2.1sec, što je brže od trenutnog pola WRC, također ugrađeni su amortizeri predviđeni za WRC sa hodom od 230mm čime se da naslutiti da su iz vw u ovom naumu vrlo ozbiljni. {#}

Pa i u samom videu ti kaže da je to auto za rallycross, a ne wrc.

Watercooled CPU. Bubni PP, ako te nešto zanima :) Sponsored by Noiseblocker.
14 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
dombak1608 kaže...

Pa i u samom videu ti kaže da je to auto za rallycross, a ne wrc.

Da, ali uspoređuju ga sa polom wrc, za sada ide na rallycross, a mogao bi i na wrc ako se pokaže dobrim. {#}

 

EDIT: danas sam malo pomagal djedu na skuteru, otišli su mu neki lageri, skuter je postao bučniji i ronda, od 8 lagera, 4 ih je imalo unutarnjeg lufta, ali zamjenit će ih 6 koji su još prva ugradnja, a ova dva je navodno već mjenjao i još su dobri, radi se o Apriliji Scarabeo 250ccm sa cvt prijenosom, automatik, vozio me par puta djed, fino potegne, na startu ostavljamo večinu auta, ako nisu baš neka nazubljena verzija (GTI, R, RS, HGT, SPORTING, Type-R, M...). {#}

Veseli orkestar xD Veseli orkestar xD
Sav potreban alat Sav potreban alat
tu je bio cvt prijenos tu je bio cvt prijenos
stražnji dio, ovdje se nalazila getriba sa zubčanicima, vidi se mjesto za tri lagera stražnji dio, ovdje se nalazila getriba sa zubčanicima, vidi se mjesto za tri lagera
cvt prijenos, remen, rolice... cvt prijenos, remen, rolice...
getriba sa zupčanicima getriba sa zupčanicima
brtva getribe, filter usisa brtva getribe, filter usisa
na prednjem kotaču je peteroklipna čeljusti, ova je zadnja dvoklipna. na prednjem kotaču je peteroklipna čeljusti, ova je zadnja dvoklipna.
Poruka je uređivana zadnji put pon 22.9.2014 21:41 (1BIT).
13 godina
online
Auti - ultimativna tema

Baš me zanima di je to....Austrija, Švicarska il Italija? Pošto vidim hrvatsku zastavu. :)

► Play ▌▌ Pause ■ Stop
Poruka je uređivana zadnji put pon 22.9.2014 15:35 (DiRT).
16 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
DamageHigh kaže...
ramzocro-HCR kaže...

Ja si planiram ovo ugraditi, čekam ovih dana da mi stigne.

Vidio sam dosta takvih na tu šemu na eBayu....ono što me više zanima je ovaj drugi dio pitanja - kako ugraditi. Koliko je to komplicirano?

Oni svi funkcioniraju sa istom centralnom jedinicom, razlika je jedino u izgledu privjeska. Ja imam takav na Feliciji, ugrađivali ja i kolega. Nije nikakav problem, ovako napamet koliko se sjećam, treba njega spojit sa tim žicama od centralnog (naravno, centralno je obavezno za to) i druga faza ide negdje na nulu. Mi smo izvadili kilometar sat i tu unutra sve pospajali tako da se ni nevidi nigdje da je spojeno. Ugrubo je to to, nije nikakav težak proces, da stavljaš sam i da nisi nikad stavljao treba ti sat - dva. Nakon što njega spojiš možeš si spojit i da ti blinkaju žmigavci pri otklj/zaklj (spojit žice na žicu prekidača od sva 4 pokazivača) ili da ti se upali pozicija, ovisno što želiš.

http://www.njuskalo.hr/korisnik/VTxCRO
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice