Sa teme auta otisli na temu pravopisa.
Sta je sljedece? Politika?
Sa teme auta otisli na temu pravopisa.
Sta je sljedece? Politika?
Jedva čekam svoj ugradit da vidim na šta će to ličit..
Haha, a ne znam. Kažeš spaja se na 10pinski na bosch pumpu, znači može samo nju prevarit, tj. pomaknit kut ubrizgavanja, trajanje odnosno količinu.. a sa wastegateom, tj. zakretnim krilcima na turbini nema nikakvu vezu tako da će vjerojatno tlak turbine ostat isti, odnosno ista količina zraka. Jer npr. da ima vezu sa map senzorom onda bi on ecu-a lako izlagao da je u usisu 0.8bar umjesto stvarnih 1bar, ali opet onda bi morao i maf izlagati jer bi bilo sumnjivo ecu-u da je tlak ostao isti a ulazi recimo 20% više zraka..
Akuzativ, srednji rod.
Primi se knjige i završi osnovnu školu prije nego napadaš ljude.
Kaj se jezika tiče, to nije jezik, nego kajkavsko narječje. I kak god tebi zvučalo barem je pravopisno točno.
Logično mi je da AUTO dolazi od AUTOMOBIL, riječi koja je muškog roda, pa je onda i OVAJ AUTO, a ne OVO auto....
Ne kuzis ti nista. Francuska auta = muski rod - mnozina. Provjeri u pravopisu.
Osim toga (zbog vlastitog neznanja) napadas nekoga na osnovi pravopisa postom kojeg ne razumije nitko ko nije iz tvog sela ili blize okolice.
E pa nebi išlo. Muški rod ima nastavak E, npr. Vidim crne konjE. Gledamo nove televizorE. Kolege voze dobre automobilE (autE).
Ako ovo nije akuzativ muškog roda u množini...
A da je Varaždin selo, zbilja nisam znal.. očito mi je i geografija loša ko i pravopis.
Imenice stranoga podrijetla s nastavkom -o (kratkim -o) sklanjaju se ovako: auto, auta,
autu, auto, auto, (o) autu, (s) autom; kakao, kakaa, kakau, kakao, kakao, o kakau, s
kakaom. Tako i flamenko, tornado, rodeo, tempo. - Hrvatski pravopis.
Rekao sam ti vec - ostavi se stvari koje nisu za tebe.
Super, ali napisal si za jedninu, govorimo o množini. Ovo za jedninu je isto, Vidim (koga,što?) dobar auto. U mn. Vidim (koga,što?) dobre aute (automobile). Ili možda još stojiš da se veli; Vidim dobra auta?!? Daj plz. Poštedi me. Već mi taj offtopic ide na jetra, lai kad ne kužiš da si u krivu...
TU SAM NAŠAL JEDNINU!! Navel si primjere za jedninu...
EDIT: I ak' dobim karton, bar se bum odmoriL od takvih
EDIT2: baš se osječam krivo.. strašna stvar.. barem ljudi malo ponove pravopis.. to si napisal ko da smo potrošili 2 stranice papira, pa je šteta prirode, onda bi se osječal krivim, ali ovako... niti najmanje..
Jedva čekam svoj ugradit da vidim na šta će to ličit..
Haha, a ne znam. Kažeš spaja se na 10pinski na bosch pumpu, znači može samo nju prevarit, tj. pomaknit kut ubrizgavanja, trajanje odnosno količinu.. a sa wastegateom, tj. zakretnim krilcima na turbini nema nikakvu vezu tako da će vjerojatno tlak turbine ostat isti, odnosno ista količina zraka. Jer npr. da ima vezu sa map senzorom onda bi on ecu-a lako izlagao da je u usisu 0.8bar umjesto stvarnih 1bar, ali opet onda bi morao i maf izlagati jer bi bilo sumnjivo ecu-u da je tlak ostao isti a ulazi recimo 20% više zraka..
Vidjet ćemo, raspitao sam se na najmanje 5-6 strana po stranim forumima, svi su imali super iskustva s njima. Neka mapa po meni mora biti na tom uređaju, to što ti govoriš može i spomenuti otpornik od 25 Eura, baš da su ovi toliki idioti (uz to prilično skupi), valjda nisu. Našao sam slike tog uređaja raskopanog online, ploča, procesor, sve u detalj (ne ova promotivna). Tako da bi rekao da ipak možemo govoriti o remapu, ali putem powerboxa.
Kad spojim će sve biti jasnije, pogotovo onaj kabel na MAF, da vidimo radi li se samo o napajanju, ili je i nešto više u igri.
Super, ali napisal si za jedninu, govorimo o množini. Ovo za jedninu je isto, Vidim (koga,što?) dobar auto. U mn. Vidim (koga,što?) dobre aute (automobile). Ili možda još stojiš da se veli; Vidim dobra auta?!? Daj plz. Poštedi me. Već mi taj offtopic ide na jetra, lai kad ne kužiš da si u krivu...
Offtopic ti ide na jetra a sam si ga zapoceo i potenciras ga?
Hvala na savjetu ali ne kupujem ni polovna ni francuska auta a ni dizelase. - gdje si ti tu nasao jedninu i muski rod to valjda samo ti znas. Post nije editiran a da ga hocu editirati dodao bi jedan zarez no ovo nije forum Matice hrvatske pa nek ostane ovako.
Sto se tice konstatacija da muski rod u akuzativu mnozine zavrsava na "e", lijepo sam ti objasnio da to nije uvijek tako sa rijecima stranog podrijetla. Uzmi rijec "tornado" koja je muskog roda i zavrsava na "o" pa je sklanjaj koliko hoces i ako zavrsi na "e" placam ti pice. Da ne govorim kako se hrvatski jezikoslovci ne slazu oko velikog dijela jezika pa tko smo onda mi da pametujemo.
Uglavnom, moje zadnje slovo na temu pravopisa na tehnickom forumu. Sto se mene tice ti slobodno nori, deleaj i pisi kako te volja ali onda i druge pusti da to rade. Apsolutno je vejedno da li je ovaj auto, ovo auto, bicikl, bicikla ili biciklo, sve dok znamo o cemu govorimo. Ovako smo ukakali 2 stranice teme koja s pravopisom nema nikakve veze a ti si glavni krivac za to.
je, ma frend je u svakoj 3 grabi zapel pa sam ga moral vadit van. jbg ima 3 sata odvozena na quadu al se dobro držal. a ja ko ja svaka graba je bila moja pa je bila i upotreba vitla i reduktora i sva 4 pogona, jos smo driftali malo pa je mene malo zanjelo pa sam si i kvrcnul felgu. al jbg. popravit ce se nije velika steta. a na to moras racunat u ovakvom sportu. premda da sam imal celicnu felgu siguran sam da nebi bilo nista a ovaj alu me dosta mekan.
Mislim da ste oboje normalni ljudi svatko sa svojim "stilom" i idejama (guglajte "sonder":) te da nema potrebe prepucavat se...blue je tip kog boli k. u ovom slučaju (vjer. bi tako i ja reagirao - ko mu hebe mater, dovoljna kazna što je seljo beljo - tip u audiju)...no s druge strane i nineta podržavam jer takvim seljačinama treba pokazat i napomenuti ih da su to što jesu - seljačine, al opet - pod 1. bi li onda i ti u tom slučaju ispao seljak jer si reagirao "balkanski"? i pod 2. bi li taj beljo to uspio shvatit ili bi reagirao ko i većina drugih seljačina - fizičkim napadom?
ps. nemam apsolutno ništa protiv seljaka! seljak i seljačina su dva različita pojma.
Taman uzeli curi za Kiu nove zimske, valjda će biti ok, Fulde.
Bila je opcija Save S3+, BF Goodrich Go Winter, Kleber neki i ove Fulde, rekao ajd, 400kn/kom, nećemo za 20-30kn razlike po gumi propasti.
http://www.autoinsider.org/it-is-official-alfa-romeo-giulia-coming-in-june-next-year.html
Bit će moja 2030..
dakle kupit ćeš je 15 godina staru s 250.000km od prvog vlasnika?
naravno cijelo vrijeme mažena, pažena, nikad snijega nije vidjela, a ni kiše..vožena samo ljeti i parkirana cijelo vrijeme u garaži
dakle kupit ćeš je 15 godina staru s 250.000km od prvog vlasnika?
naravno cijelo vrijeme mažena, pažena, nikad snijega nije vidjela, a ni kiše..vožena samo ljeti i parkirana cijelo vrijeme u garaži
Opisuješ vozilo od mog starog samo što ono imalo jednu nulu manje kilometara.
..
Neznam, meni je nekako u mozak ušlo da autu registracija bude u centru i
nikako nemogu natjerati podsvjest da joj nebude odbojno stavljanje registracija
u stranu, kao što je na alfama. Mislio sam nedavno giuliettu (od gazdine žene)
ćapit, ali to, i još na bijelu boju mi nikako nije sjelo :/.
dakle kupit ćeš je 15 godina staru s 250.000km od prvog vlasnika?
naravno cijelo vrijeme mažena, pažena, nikad snijega nije vidjela, a ni kiše..vožena samo ljeti i parkirana cijelo vrijeme u garaži
Jedino je takvu ovdje možeš priuštit
Hoće li to napokon biti RWD?
Hoće li to napokon biti RWD?
kaj si pro drifter ili voziš utrke da ti je bitan RWD?
Hoće li to napokon biti RWD?
Jep.. Barem tako kažu..
"After years of anticipation we are finally getting a saloon from Alfa with a rear wheel drive."
@nine neka.. S obzirom na Alfin sportski štih, RWD je bolje solucija.
Ko da ti nebi htio da je Preludica RWD
On bi mislim ipak da je 4WD
Hoće li to napokon biti RWD?
kaj si pro drifter ili voziš utrke da ti je bitan RWD?
U mom mozgu je driftanje idiotizam. S druge strane baš svaki FWD ima torque steer, a kad ti ode u under možeš se jedino izvlačit oduzimanjem volana i nadati se da nisi stvarno pretjerao. Kad ti RWD ode u over ako je dovoljno snažan, ima ispravan diff i znaš vozit uvijek se možeš lako izvući. Iako, fali mi vozačke prakse priznajem jer već odavno ne vozim brzo (postao penzioner na cesti) i zadnjih 5-6 godina vozim samo FWD i AWD. Ali gušti su gušti...
bez filozofije, ja ne znam voziti RWD kao FWD.. pitanje dali itko tu u temi zna voziti RWD kako spada.
ako bi uzimao RWD, trebao bi neku pistu ili dobar poligon gdje bi mogao naučiti granice dotičnog auta bez da ugrožavam druge ljude
svoj auto znam u srž i smatram da bi svatko trebao tako poznavati vlastiti auto.
ajde 4X4 se u principu ponaša kao malo bolji FWD auto, pa tu nebi bilo problema, ali pak njega nebi uzeo jer smatram da je neisplativ za moje potrebe.
zaključak - preluda je dobra kakva je, samo joj treba malo jače srce
4WS isto nepotreban BTW
@jozef
meni je driftanje super, samo nemam auto ni mjesto za driftanje možda bi i zbavil kakvu kockicu da imam di driftati..
jedan frend iz osnovne je veliki BMW fan i obožava drift.. jeli ti moram uopće probati dočarati koliko je puta bio na krovu ili u stupovima i ogradama.
pitanje dali itko tu u temi zna voziti RWD kako spada.
devetka, se racuna u ovo i quad?
šta vi kažete ljudi? Ili ima i onih ortodoksnih koji ovo smatraju herezom?
To je loš koncept, iz više razloga, ali već je netko objasnio zašto pa da se ja ne ponavaljam.
To je loš koncept, iz više razloga, ali već je netko objasnio zašto pa da se ja ne ponavaljam.
http://www.bug.hr/forum/topic/komentari-it-vijesti/toyota-fcv-reliju/217134.aspx?page=0&jumpto=4411257&sort=asc&view=flat
Da, dobro objašnjeno...no svejedno, mene raduje činjenica da bi se u bliskoj budućnosti mogao razbiti naftni monopol koji nam servira fosilna goriva odveć predugo...a da ne spominjem krvavu prirodu njihovog poslovanja. S druge strane, dobro je rekao kolega u onoj temi koju si linkao: to da je vodik jedan od nusproizvoda priličnog broja industrijskih pogona (spomenuta je i brojka u onom klipu što sam linkao) te da bi se mogao kao takav koristiti u ove svrhe - kao gorivo.
Vodik koji je nusproizvod prerade nafte se koristi djelom za rad drugog dijela- postrojenja (hidrokreking), a danas ga je i manjka pa se još i dodatno proizvodi, bar u riječkoj rafineriji. A i to su sve relativno male količine za transport.
Čisti električni auti s baterijama koje možeš puniti kući su budućnost i nešto što može razbiti monopol.
Vodik koji je nusproizvod prerade nafte se koristi djelom za rad drugog dijela- postrojenja (hidrokreking), a danas ga je i manjka pa se još i dodatno proizvodi, bar u riječkoj rafineriji. A i to su sve relativno male količine za transport.
Čisti električni auti s baterijama koje možeš puniti kući su budućnost i nešto što može razbiti monopol.
Nekako imam osjećaj da će tipični električni auti sa punjivim baterijama bit zamijenjeni s nekim drugim izvorom energije...ili će se tehnologija oko baterija promijenit, jer ovako su previše teške i potrošačka struja presporo puni baterije koje ionako imaju (pre)malen "domet" u odnosu na pun tank jednog modernog štedljivog "traktora". Teslina ideja oko "benziskih" postaja gdje se čitava baterija u autu promijeni kroz par minuta bi bila ideala, al onda si ograničen na proizvođača...i puno drugih problema se javlja, kao primjerice - novi monopol : /
dzabe preludici 4WS kad je 2s sporija na stazi od megana sa 100ks manje
Nekako imam osjećaj da će tipični električni auti sa punjivim baterijama bit zamijenjeni s nekim drugim izvorom energije...ili će se tehnologija oko baterija promijenit, jer ovako su previše teške i potrošačka struja presporo puni baterije koje ionako imaju (pre)malen "domet" u odnosu na pun tank jednog modernog štedljivog "traktora". Teslina ideja oko "benziskih" postaja gdje se čitava baterija u autu promijeni kroz par minuta bi bila ideala, al onda si ograničen na proizvođača...i puno drugih problema se javlja, kao primjerice - novi monopol : /
Zadovoljava potrebe 99.5% ljudi, 3 sata punjenja za 100 km dometa? Zar to nije dovoljno? 75 kg baterija za 100 km dometa u autu veličine golfa ili 60 kg u autu veličine twinga? Koliko se dnevno voziš?