Zasto uopce stavljate te jebene distance koje samo sjebavaju ovjes i ležaj.
Višak novca..
Zasto uopce stavljate te jebene distance koje samo sjebavaju ovjes i ležaj.
Višak novca..
Nije to to ako felga nije uz blatobran
Ugl, ljetne teledial 17x7.5 ET30 su top.
Na zimskom setu mi je auto bzvz pa da bar to malo poboljsam...
Zasto uopce stavljate te jebene distance koje samo sjebavaju ovjes i ležaj.
Istu stvar rade i veće felge, pa ih ljudi svejedno kupuju...
Bajo nisi me skužio, ok rade na njemu ljudi sa f1 R&D nikakva novost to se radi u odavno nego se smijem na renoltove "injžinjere" u f1, kad se sagleda zadnjih 20 i nes godina renaulta u f1 imali su williams koji je izumio onaj ovjes koji je poslije bio bannan, pa smo imali renault koji je varao sa launch controlom i masom u nosu izmedu prednjih ovjesa, pa onda naredivanje zabijanja u zid u svrhu jedine pobjede u sezoni i naposlijetku red bull koji je 4 godine mutio na rubu iako je bilo sve regularno i na poslijetku v6 hybrid ere fijasko na 1. i 2. testiranjima dok im dečki iz red bulla nisu došli pokazati kako se slaže motor...
Evo jedan zanimljiv post na CarThrottle, vezano za Rally Show Santa Domenica održan prošli vikend.
POST
I još jedan dodatni youtube video:
Bajo nisi me skužio, ok rade na njemu ljudi sa f1 R&D nikakva novost to se radi u odavno nego se smijem na renoltove "injžinjere" u f1, kad se sagleda zadnjih 20 i nes godina renaulta u f1 imali su williams koji je izumio onaj ovjes koji je poslije bio bannan, pa smo imali renault koji je varao sa launch controlom i masom u nosu izmedu prednjih ovjesa, pa onda naredivanje zabijanja u zid u svrhu jedine pobjede u sezoni i naposlijetku red bull koji je 4 godine mutio na rubu iako je bilo sve regularno i na poslijetku v6 hybrid ere fijasko na 1. i 2. testiranjima dok im dečki iz red bulla nisu došli pokazati kako se slaže motor...
zato su ove godine bili 3. momcad svijeta i imaju legitimnu pobjedu u spaniji ;)
Bajo nisi me skužio, ok rade na njemu ljudi sa f1 R&D nikakva novost to se radi u odavno nego se smijem na renoltove "injžinjere" u f1, kad se sagleda zadnjih 20 i nes godina renaulta u f1 imali su williams koji je izumio onaj ovjes koji je poslije bio bannan, pa smo imali renault koji je varao sa launch controlom i masom u nosu izmedu prednjih ovjesa, pa onda naredivanje zabijanja u zid u svrhu jedine pobjede u sezoni i naposlijetku red bull koji je 4 godine mutio na rubu iako je bilo sve regularno i na poslijetku v6 hybrid ere fijasko na 1. i 2. testiranjima dok im dečki iz red bulla nisu došli pokazati kako se slaže motor...
Kakve veze to ima,da bi bio inzinjer na F1 pa makar to bilo i za Manor moraš biti vrhunski stručnjak,milijuni su igri.
Kada ti takvi ljudi rade na automobilu za serijsku proizvodnju sigurno nisu financijski limitirani napravit vrhunski motor,dok u razvoju F1 sigurno imaju limite.
Imam pitanje.
Benzinski motor, redovno servisiran, star 4 godine, 80 tisuća, nakon što upaljen stoji na mjestu ispod auspuha ostane lagano čađav pod. Zašto?
Imam pitanje.
Benzinski motor, redovno servisiran, star 4 godine, 80 tisuća, nakon što upaljen stoji na mjestu ispod auspuha ostane lagano čađav pod. Zašto?
Previse goriva/premalo zraka, pogledaj filter zraka.
Previse goriva/premalo zraka, pogledaj filter zraka.
Čist kao suza, sada provjerio.
6000 km od zamjene.
Svjećice budem pogledao za vikend.
Vožen je bio 5 minuta prije nego je stajao te dvije.
Hvala obojici :)
Ford Focus to ima u dodatnoj opremi (oko 1300 kn), a za druge modele ne znam.
Hvala, makar se niti ne zamaram, uskoro idem kod mehanicara za kocnice pa cu pogledati jel ima gresaka. :)
Iako u voznji nema problema, budem provjerio.
zato su ove godine bili 3. momcad svijeta i imaju legitimnu pobjedu u spaniji ;)
3. je bio Ferrari, zbog Španije vjv mislis na Red Bull koji je bio 2., a više nije ni obavezan u imenu momčadi nositi ime Renault koliko su im pomogli u razvoju v6 hybrida već se zovu Red Bull racing TAG Heuer. Da ne ulazimo dublje, Red Bull je svemirski brod za razliku od svih ostalih bolida pa mu zato ni Ferrari ni Mercedes ni Honda ne daju pogonsku jedinicu, a i vidjeli smo u Brazilu šta su radili po kiši kad ti konji nisu važni
Kakve veze to ima,da bi bio inzinjer na F1 pa makar to bilo i za Manor moraš biti vrhunski stručnjak,milijuni su igri.
Kada ti takvi ljudi rade na automobilu za serijsku proizvodnju sigurno nisu financijski limitirani napravit vrhunski motor,dok u razvoju F1 sigurno imaju limite.
Limit u današnjem pravilniku je broj službenih homologacija dijelova motora koje smiješ napraviti (tokeni, pogonska jedinica se sastoji od 30tak dijelova, i svaki ima težinu 1-3 tokena a pogonska jedinica na kraju ima težinu od 66 tokena dok momčadi imaju pravo na 32 tokom sezone) gdje su pravilnikom htjeli smanjiti ulaganja momčadi da bi momčadi s manjim budžetom bile konkurentnije, a na kraju su momčadi počele još više trošiti na R&D jer sada nisi smio donijeti nikakve krive preinake. Današnji budžeti po sezoni dosežu nekoliko stotina milijuna €
joj tocno, 2. momcad da...naprali su ferrari...a motor je reno...to sta tvornicka momcad ima baja sasiju ovjes i sta vec, ne znaci da reno nije uspjesan u f1 zadnjih godina...
Budimo iskreni, da je sve isključivo na Renaultovom timu, vrlo vjerojatno bi se borili s Manorom ili tko je već na dnu.
Čak ni u doba Red Bullove potpune dominacije Renaultov motor nije bio najbolji, nego je ostatak auta bio taj koji je radio tu razliku.
No totalno nebitno. Oni koji rade za F1 tim, rade samo i isključivo stvari vezane za F1. Ako se dešava kakav transfer tehnologije, to preuzima cestovni odjel i prilagođava potrebama cestovnog auta.
Bilo kakav drukčiji tijek događaja i raspored poslova nema smisla i ne bi se ni smio pomisliti. No opet, gledajući rezultate tima i činjenicu da je riječ o Francuzima, ne bi me čudilo da kod njih stvarno likovi malo radnog vremena potroše radeći bolid za F1, a ostatak će raditi Clio Sportića ili Megančića.
ima li tko iskustva sa stilom 2004 1,9 jtd 115?
Evo da se i ja pohvalim malo...
Dobio dosta dobru ponudu za Alfu, izguštao sam se na njoj koliko sam mogao a i stigao te po prvi put kupio auto koji nije bio uvoz...
Chevrolet Cruze, 1.6 motor, 114 ks, LS oprema i Landi Renzo LPG sistem... Prva rega 10.10. 2010. godine....
Auto kupljen od drugog vlasnika, kad sam ga kupio je imao 57 863 km, a kupio sam ga prošlu srijedu popodne.
Iskreni dojam? Dijelovi jeftini, vožnja jeftina zbog LPG sistema, cca 7 do 8 litara plina kombinirane vožnje....
Auto je za te pare čisto solidno izveden, ima dovoljno mjesta, udoban je za vožnju i solidna razina opreme....
Nego pitanje? Stavio sam baš LED-ice za osvjetljenje tablice, i planiram si sada staviti pozicije LED i žarulje tipa Osram Nightbreaker, imate neke preporuke koje žarulje staviti, a koje za poziciju?
ima li tko iskustva sa stilom 2004 1,9 jtd 115?
Ja... Dobar auto, tipično za dizelaša paziti na kvačilo i zamajac...
Hebeno je promjeniti žarulju na njima, ako ti ode kugla moraš mjenjati cijelu vilicu zajedno sa kuglom, plastika im je prosječne kvalitete....
Motor sam po sebi dobar, vole im termostati odlaziti i imaju dosta traktorski zvuk pogotovo sad kad je malo hladnije....
Ali sukladno svemu tome mu je i cijena vrlo vrlo dobra sa obzirom kakav se auto dobije....
ima li tko iskustva sa stilom 2004 1,9 jtd 115?
Ja... Dobar auto, tipično za dizelaša paziti na kvačilo i zamajac...
Hebeno je promjeniti žarulju na njima, ako ti ode kugla moraš mjenjati cijelu vilicu zajedno sa kuglom, plastika im je prosječne kvalitete....
Motor sam po sebi dobar, vole im termostati odlaziti i imaju dosta traktorski zvuk pogotovo sad kad je malo hladnije....
Ali sukladno svemu tome mu je i cijena vrlo vrlo dobra sa obzirom kakav se auto dobije....
dobivam u zamjenu za C4 + pare...razmisljam si imat cadaru uz cupru...posto nemogu ju voziti normalno, pa potrosi i 14-15 nekad :D a tek kad budem petak ju digo na 320ks :D