Kod mene u obitelji nikada auto nije ni prodavano vozi se dok se ne raspadne.
Auti - ultimativna tema
- poruka: 77.108
- |
- čitano: 13.229.708
- |
- moderatori:
DrNasty, pirat, Lazarus Long, XXX-Man, vincimus
- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
Sta ti je ova Honda popila fasadu na kuci jk
Kopiraju mene, sad se svi poceli naslikavati u Černobilu.
Da ali ne znas drugu stvar. A to je da je Marko kupio Forda gajnc novog i odrzavao ga je po propisima te nije stedio na ulju. Mogu mislit kako prosjecni Hrvat radi izmjenu ulja na takvim autima. Nama u hrvatskoj je platezna moc dosta slaba i mi kao trziste smo slabi pa ljudi kupuju aute koje nemogu odrzavati.
Mi u obitelji imamo starog G4 koji ima preko 400 tkm te nikakvih problema sa motorom nemamo jer se nikada nije stedilo na ulju i filterima, pali i dalje na zub u sred zime.
znaci da nije problem do automobila tj. diesel motora vec do ljudi koji ga koriste. Diesel motori koji se propisno i redovno odrzavaju mogu biti cisti kao i benzinci sto se tice ekologije i napraviti puno vise km dok se ne raspadnu.
Ako vozi pezo 1.4 na isto mu dode, ali posto je meha vjerovatno ima zalihu brtvi. 106 se vozi, ima stila.
znaci da nije problem do automobila tj. diesel motora vec do ljudi koji ga koriste. Diesel motori koji se propisno i redovno odrzavaju mogu biti cisti kao i benzinci sto se tice ekologije i napraviti puno vise km dok se ne raspadnu.
Ako se koriste po autoputu da jer se fino propušu, al za po gradu ne, a gradovi su ih prepuni...
Svi koji su u gradu se zaštopaju i nitko ne mijenja filtere, već ih svi blindiraju, tj naprave bypass...
znaci da nije problem do automobila tj. diesel motora vec do ljudi koji ga koriste.
u glavnom su stari krampovi ti koji se ne održavaju, oni koju su pred raspad.
Diesel motori koji se propisno i redovno odrzavaju mogu biti cisti kao i benzinci sto se tice ekologije
ne
i napraviti puno vise km dok se ne raspadnu.
i opet ne.. generalno internalsi motora (klipovi, klipnjače, radilica, karike...) na dizelima mogu izdržati puno ako nisu izloženi velikom stresu i ako se redovno održavaju. no internalsi u glavnom i nisu problem, više ona hrpa drugih sitnica koje koštaju od 300€ pa na dalje (da ne nabrajam, sve je rečeno već milju puta tu na forumu).
baš iz tog razloga i ne možeš uspoređivati jednog golfa 4 1.9 (od prije pumpadizela) sa modernim dizelima, jer je potonji jedan od zadnjih koji su koristili ne baš tako efikasne i čiste, ali daleko pouzdanije tehnologije nego današnji fensi traktorčki.
Lord_Marko, Ford-a vozi ako se ne varam, dokazuje bas suprotno sa slikom par postova prije .. 300tkm na satu i ne zali se ne njega bas puno.
zasad na 300k km imam oko 3000kn iznarednog troška. ili ti ga kvarova! ja prezadovoljan s obzirom kak se vozim, di se vozim, i kaj je auto sve odvozil i preživjel
Da ali ne znas drugu stvar. A to je da je Marko kupio Forda gajnc novog i odrzavao ga je po propisima te nije stedio na ulju.
Tocno. Auto je od 3km kod nas u familiji al ja sam 2 vlasnik. Pardon nisam vlasnik. Tata je. Al ja naganjam i održavam. Kaj se tice servisa. Zimsko ulje menjam na 10k km mozda i manje (radi cold starteva) a ljeti između 10 i 15k km kak osjetim potrebu i po sjecaju i razmisljanju dal sam se vozil po ps-u (kaj je kod mene mišn imposible) ili sam ga tjeral ko vrag svoju mater (najvjerojatnije ). I ono najbitnije. Normalne voznje za 10-15km ford zakuca 90c vode. Ali to nije prava temp. Tek nakon daljnjih 5-7km je auto spreman za naganjanje i visoke okretaje. Znaci ja prvih 20km idem samo do 2000okretaja. Osim u ekstremnim slucajevima. A poslje... Eh poslje radi i lampica za shift up . Naravno nakon naganjanja zadnjih par km laganini po cesti ohladit turbo i onda ostavit par minuta na leru da se jos ohladi taman dok pokupim stvari i to je tajna.
a blizu 75-80% (markec ispravi me ako sam u krivu) od tih 300k je vožnja po autputu
iskreno 40%-60% (ac-obicna) je negdje fer podjela. Al kaj kad ja njega i po lokalnoj potjeram do crvenog i svaki dan ga rastegnem bar 3-4 puta do 4k
I duze ce izdrzat nego auto koji nije videl okretaje, najgore mi je kad mi neko kaze kad na benzincu dodem do 4k okretaja da mi motor pati
Motor pati na niskim okretajima 3-4K je sweet spot. Neka takvi vozikaju malog turbo benzinca pa kad ih potrefi LSPI onda ce biti plakanja.
iskreno 40%-60% (ac-obicna) je negdje fer podjela. Al kaj kad ja njega i po lokalnoj potjeram do crvenog i svaki dan ga rastegnem bar 3-4 puta do 4k
dobro ali opet i tih 60% je velikim dijelom otvorena cesta, nije zagreb kreni-stani vožnja.
koliko km si ti napravio s njime? sjećam se da si pričao da je stari sa njime puno km napravio, od toga najveći dio vjerojatno sa posla na posao jer daleko putuje.
Malo me iznenadila cifra od 360kn al sam morao kupit ventile i još je 10kn punjenje dušikom.
Felge su Platin PL69 a gume Continental Premium Contact 6, 215/45/17, btw 160 kn po komadu skuplje nego prvi set u 225/45/17 koji sam otkazao jer mi je bila veća šansa da neće proći atest makar sad po ovima vidim da sam mogao i njih komotno puknut gore. Šteta, 17" Premium Contact 6 za 620kn jebote!!
Drugi tjedan ih idem idem atestirat pošto CVH veli da nitko još na ovakvu Mazdu nije stavio 17" gume ili im se ne da tražit papci.
Nema nekog nazadovanja u smislu udobnosti naspram mesnatijih 55/16 koje su bile gore a za ostale specifičnosti čekam malo toplije ili kišnije vrijeme.
Još ću prije ljeta zatamnit šajbe iza i mislim da je to sve.
Nakon toga manje bitne stvari poput zamašnjaka i kuplung seta :-)
10 debelih žbica
Njoj treba jedno dobro dampiranje.
A karavan mi je prekrasan
dobro ali opet i tih 60% je velikim dijelom otvorena cesta, nije zagreb kreni-stani vožnja.
koliko km si ti napravio s njime? sjećam se da si pričao da je stari sa njime puno km napravio, od toga najveći dio vjerojatno sa posla na posao jer daleko putuje.
ja sam auto preuzel sa 195tkm cca. u 4mj 2012. ja se osobno s fordom jako malo ac vozim. kad idem na more obicno sam isel s mecom ili c5. ali kad je isla ekipa onda s fordom radi gepeka. prosle godine sam ga do krka naganjal full gas a nas 5 u autu i pun gepek. dosli ispod 2 sata do kornica. ali 3/4 tanka oslo u k.
znaci napravil sam u 5godina 105tkm. s tim da jos imamo doma dva auta
dobro ali opet i tih 60% je velikim dijelom otvorena cesta, nije zagreb kreni-stani vožnja.
koliko km si ti napravio s njime? sjećam se da si pričao da je stari sa njime puno km napravio, od toga najveći dio vjerojatno sa posla na posao jer daleko putuje.
ja sam auto preuzel sa 195tkm cca. u 4mj 2012. ja se osobno s fordom jako malo ac vozim. kad idem na more obicno sam isel s mecom ili c5. ali kad je isla ekipa onda s fordom radi gepeka. prosle godine sam ga do krka naganjal full gas a nas 5 u autu i pun gepek. dosli ispod 2 sata do kornica. ali 3/4 tanka oslo u k.
znaci napravil sam u 5godina 105tkm. s tim da jos imamo doma dva auta
Marko bilo bi super da CeraTec natocis u auto kad ces iduci put ulje mijenjati. Bas je vrijeme za to i ici ce on jos 2 puta toliko.
ja sam auto preuzel sa 195tkm cca. u 4mj 2012
ja sam ludaču uzeo sa 150k u 9. mj. 2009., sad ima 244k a od toga je 90%+ gradska vožnja.
Ode konacno crvena 156 SW...3800€ u dzep i sada krecu slatne muke...ako netko zna za kakav bimmer šestak do 10.000€ neka javi...preferirao bih benzin ali moze i dobar diesel.
Jucer snimio oprostajni video
Trenutno doma imamo Lanciu Ypsilon 1.2 koju sam curi uzeo prije par mj, pa mi hvala Bogu nije hitno naci auto...
Njoj treba jedno dobro dampiranje.
A karavan mi je prekrasan
Malo je glasna, iznad 150 je već aj pojačaj muziku al fala bogu, nemam se ni di vozit tak brzo a kad idem za Zagorje mala je u autu pa je 150 opet preveč...
Bučan auto
Znam, imao sam istu stvar(tj. stari je imao), samo limuzinu.
Ali nije neugodno bučna, to stoji. Čuje se i vjetar i cesta, ali ne smeta, kao što bi fućkanje smetalo.
Ja sam kupio auto sa 217 000km i to dizela
Međutim, kupio sam auto od poznanika i znao sam kako je održavan i da nije gažen. Samo što su se djeca vozila, pa ima par shebanih sitnica.
Problem ili ne, često ga vozim na kratke relacije. Do posla mi se ne stigne ni ugrijati. Možda nije najbolje za dizela, al jbg. Bar ga propušem svako malo na otvorenoj cesti.
OnTopic: Koji je motor u Mazdi? Kako si zadovoljan? Frend nedavno kupio takvu Mazdu 6 karavan 2.0 CD za ok cijenu. Koliko sam vidio, čini se dobra napravljena, međutim, kvaliteta plastike u interijeru mi se ne čini nešto posebno. Motor malo bučniji nego kod mene(2.0 HDi) ali ne ide loše.
Mene samo zanima sta ljudima znaci kvaliteta plastike. Za mene samo postoji tvrda i mekana, uz to postoji debela i tanka.
Mene samo zanima sta ljudima znaci kvaliteta plastike. Za mene samo postoji tvrda i mekana, uz to postoji debela i tanka.
Za mene:
smece-tvrda+tanka(uglavnom skripi)
ok-debela tvrda plastika, cvrsta, bez skripanja, uglavnom vecina auta koji imaju dugi dash ima takvu plastiku pod staklom.
solidno je gumirana plastika- meni osobno se ne svida, radije bi debelu tvrdu plastiku imao
kvalitetna plastika je ona koja je debela i mekana na dodir, vecinom izvedena na nacin da je izmedu plastike i plasticne presvlake(plasticna presvlaka je ajmo reci wanna be koza, ali je na dodir plasticna) guma ili spuzva.
U mom autu su sve 3, sredisnja konzola i dio dasha koji prakticki nikad ne diras, predaleko pod staklom je tvrda debela plastika, neke sitnice na dasku su od smeca, a glovebox, onaj pokrov instrumenata i jos neke sitnice su od kvalitetne plastike.
EDIT:
Nisu sve 3 kad ih ima 4
inače kupiti dizela sa 150k+ km je čisti autogol..
inače kupiti dizela sa 150k+ km je čisti autogol..
Lord_Marko, Ford-a vozi ako se ne varam, dokazuje bas suprotno sa slikom par postova prije .. 300tkm na satu i ne zali se ne njega bas puno.
Imam i ja Superba 3U4 (prva generacija), 1.9 TDi (100 KS). Okrenuti će za par dana 384 tisuće. Kucka veselo, vrti se k'o lud. Redovno održavanje.
INB4 imao si šrafljenja po motoru.
Jesam. Jer je remen alternatora uspio uletiti pod zupčasti i preskočio je, a kod prvotnog slaganja frajer nije k napravio, već namjestio u fazu i uzeo lovu, pa je poslije bilo malo sranja. Osim toga, radi k'o prvog dana.
Imao sam prije Mazde Lagunu 2 karavan 2.0dci 120ks i Mazda je iznutra ljepša, plastika je na oba automobila onak mekana, ko da je kožna. Ipak je Laguna lađa, udobnija i prostranija ali i veća makar Mazda ima za 15L veći gepek.
Uzeo sam ju sa 159tk, dobio garanciju 6mj, ispalo je da su promjenili kuplung set ali bez zamašnjaka tak da lagano trese pri gašenju al nije nešto strašno pa će pričekat iduću godinu.
Oko 8000kn plus ruke je taj popravak.
Inače auto pali iz prve, bez verglanja i negodovanja, čvrst je i stabilan, Laguna se znala sva iskrivit u zavoju.
Fali mu šesta brzina, putno računalo kaže 7,6L prosječna potrošnja ali mi je i prosječna brzina 29km/h. Vozim prije posla malu u vrtić, Prečko-Jarun pa na posao na Jankomir. Za Zagorje, 140 u 5. između 5,4 i 6,2. Laguna je to odrađivala sa 4,8. 6. brzina...
Sve u svemu, zadovoljan sam, nemam ga namjeru prodati kao sve ostalo što kupim tak da sam si našao auto za obiteljske potrebe i tu i tamo na neki festival :-)