Auti - ultimativna tema
- poruka: 77.109
- |
- čitano: 13.240.337
- |
- moderatori:
DrNasty, pirat, Lazarus Long, XXX-Man, vincimus
- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
Znam da ovo nije prava tema, da li itko zna neku stranicu gdje imaju makete auta , a da postarina ne dode 20€+? Ima Alpha u hr ali slaba ponuda maketa.
nije li to malo premalo?
kad smo kod potrosnje moj traktor guta 10l
Je...prenisko je...kad budem išao ubacit bregaste u SLO i na remap podignut ću vtec na cca 4400...
Pa kolke vi tankove imate kad radite tolku kilometražu, ja sa puntom imam 47L tank i najviše sam napravio malo preko 700Km, 715Km je bilo tako nešto...
(to je bila vožnja u Ka i autocesta Zg-Ka, u Zg-u nema šanse da napravim 700Km sa jednim tankom...)
ja ne vjerujem...
hebate potrošnja od 6.8l ak ja njega 3 put dnevno ne zakucam u crveno...
zadnjih 1500km u C4 je potrosnja oko 9,5...tako da...
Ma ja sam govorio za prijeđenu kilometražu sa jednim tankom, ili ste vi zaboravili poništit kilometražu poslje tankanja, ovako ispada da si sa jednim tankom napravio 840Km, a Ruske 1000Km
Velim ja sa 47L benzina sam najviše napravio malo preko 700Km (s tim da sam na bengu došao sa valjda 3 do 4L u spremniku, tak da nisam svih 47 potrošio...)
da nastavim na 1. citat: nisi nikad isao na neki put i htio mjeriti ukupnu potrosnju puta? pa makar morao tankirati i 3x? e pa ja sam isao ri-milano, vratio se i kod venezie otisao cijeli tank, stao i vidio da u jebenoj italiji ne nude 100tku, a 102 pitaj boga di se nalazi...pa sam bio primoran tankirati 98icu...i nije mi bilo svejedno...cim sam dosao doma, natrag na 100tku...dakle isao je cijeli tank 100tke i jedno 15-20 litara 98ice...
Hebemu, pa bilo koji stariji 1.4, 1.6 benzinac će popit 10l u gradu ko ništa, a to su auta od kakvih 70-100ks. A auto od 200-300ks da pije 9-10l mješovite, to je i više nego dobra brojka.
Na koliko ks su Type R i C4? 250+?
Pa kolke vi tankove imate kad radite tolku kilometražu, ja sa puntom imam 47L tank i najviše sam napravio malo preko 700Km, 715Km je bilo tako nešto...
(to je bila vožnja u Ka i autocesta Zg-Ka, u Zg-u nema šanse da napravim 700Km sa jednim tankom...)
ja ne vjerujem...
da nastavim na 1. citat: nisi nikad isao na neki put i htio mjeriti ukupnu potrosnju puta? pa makar morao tankirati i 3x? e pa ja sam isao ri-milano, vratio se i kod venezie otisao cijeli tank, stao i vidio da u jebenoj italiji ne nude 100tku, a 102 pitaj boga di se nalazi...pa sam bio primoran tankirati 98icu...i nije mi bilo svejedno...cim sam dosao doma, natrag na 100tku...dakle isao je cijeli tank 100tke i jedno 15-20 litara 98ice...
Nisam išao, jer nisam imao potrebe, zato i pitam, nemoraš se ljutit odma...
Jedno još uvijek sporno pitanje. Da li mislite da je VW kupljen u njemačkoj bolji od onog kupljenog u Hrvatskoj ili da li je alfa ili fiat bolji u italiji od onog kupljenog u hrvatskoj. Naravno radi se o novim autima. Jedan poznanik mi je pričao priču da je došao u mercedesov salon u BIH da kupi novi E klasu i da su mu rekli da mora čekati 3 mjeseca. Isti je otišao u mercedesov salon u švicarskoj gdje su mu rekli da mora čekati 6 mjeseci. On je pitao kako to da se kraće čeka u BIH. Pitali su ga za ime salona i samo rekli da tamo idu štrot auti koji nisu prošli kontrolu kvalitete.
Jedno još uvijek sporno pitanje. Da li mislite da je VW kupljen u njemačkoj bolji od onog kupljenog u Hrvatskoj ili da li je alfa ili fiat bolji u italiji od onog kupljenog u hrvatskoj. Naravno radi se o novim autima. Jedan poznanik mi je pričao priču da je došao u mercedesov salon u BIH da kupi novi E klasu i da su mu rekli da mora čekati 3 mjeseca. Isti je otišao u mercedesov salon u švicarskoj gdje su mu rekli da mora čekati 6 mjeseci. On je pitao kako to da se kraće čeka u BIH. Pitali su ga za ime salona i samo rekli da tamo idu štrot auti koji nisu prošli kontrolu kvalitete.
E, sad je pitanje dal su to rekli iz razloga da kod njih kupi auto ili zbog toga jer je istina.
Moguce da se krace ceka jer po pitanju opreme i motora nase trziste ima puno manju ponudu, pa moguce da imaju puno toga vec gotovog za takve modele.
Ne postoji provjera kvalitete na pojedinačnom autu nije to RR,Bently, Ferrari , eventualno robot radi inspekciju debljine boje, varova i sl.. Radnik ako primjeti pogresku javi i ona se ispravlja, ako ne nitkom nista. Ako je potplacen boliti ce ga ona stvar i da vidi da panel ne stoji kako treba, zato auta iz zemalja kao Slovačka, Rumunjska i Poljska imaju veci postotak pogresaka.
sav škart ide na naše tržište hoćete aute, odjeću, hranu....kaj god
Jedno još uvijek sporno pitanje. Da li mislite da je VW kupljen u njemačkoj bolji od onog kupljenog u Hrvatskoj ili da li je alfa ili fiat bolji u italiji od onog kupljenog u hrvatskoj. Naravno radi se o novim autima. Jedan poznanik mi je pričao priču da je došao u mercedesov salon u BIH da kupi novi E klasu i da su mu rekli da mora čekati 3 mjeseca. Isti je otišao u mercedesov salon u švicarskoj gdje su mu rekli da mora čekati 6 mjeseci. On je pitao kako to da se kraće čeka u BIH. Pitali su ga za ime salona i samo rekli da tamo idu štrot auti koji nisu prošli kontrolu kvalitete.
ovisi o proizvodacu
npr moj yaris je sastavljen u francuskoj, elektronika u kurcu, napon nestabilan (kod pomicanja volana kad stojim vidim pad napona na farovima pa farovi odlaze svako malo, isto primjecujem kad stisnem kocnicu a auto se polako kotrlja), uzemljenje u kurcu negdje i svako malo me strese struja kad taknem limariju i guta akumulator
---
oj ljepa moja rvasko, svako mora imat svoje auto...
ovisi o proizvodacu
npr moj yaris je sastavljen u francuskoj, elektronika u kurcu, napon nestabilan (kod pomicanja volana kad stojim vidim pad napona na farovima pa farovi odlaze svako malo, isto primjecujem kad stisnem kocnicu a auto se polako kotrlja), uzemljenje u kurcu negdje i svako malo me strese struja kad taknem limariju i guta akumulator
---
oj ljepa moja rvasko, svako mora imat svoje auto...
Da znaš koliko struje vuče el.hidr. volan bilo bi ti jasno zašto pada napon. A ovo da te trese struja nadam se da misliš na statički elektricitet jer 12v nema šanse da te drma. Ali ako i je statični nemoj se čuditi, trese to na svakakvim autima.
Iskustva sa Daewoo Lanos 1.4 SE, 55kw. Prijeđeni kilometri 215000.
Što očekivati prilikom kupnje?
Ja ne znam zašto ljudi misle da su noviju auti od plastike kada je dovoljno prijeći magnetom i vidi se da je čelik, samo što se sada koristi HSS metal koji je tanji i fleksibilniji, a jak je kao 2mm starog čelika..
Da znaš koliko struje vuče el.hidr. volan bilo bi ti jasno zašto pada napon. A ovo da te trese struja nadam se da misliš na statički elektricitet jer 12v nema šanse da te drma. Ali ako i je statični nemoj se čuditi, trese to na svakakvim autima.
Znam da je sve el. potpomognuto ali toliki pad napona dok radi auto je neprihvatljiv, cca 2-5 komada promjenim godisnje (naravno da auto palim s ugasenim).Da mislim na staticni, random i cesto lupa, a mislio sam da nije tako cesti slucaj
uglavnom frenčiji i elektronika su s mojeg gledista no no, jer stvarno imam puno (ne)zgoda s njima
sav škart ide na naše tržište hoćete aute, odjeću, hranu...
..iako ne postoji način da se tvrdnja dokaže
sav škart ide na naše tržište hoćete aute, odjeću, hranu...
..iako ne postoji način da se tvrdnja dokaže
Za odjecu postoji, Timberland u Italiji i Timberland u HR nemaju isto mjesto proizvodnje, ponekad cak ni boje ili modele. A aute, pa dovoljno je pitat Tomića da ti kaze neki njegov prosjecni model 1,3 ili 5, pa odes u Italiju i pitas njihov prosjecni model i usporedis da kod nas ne dobijes nista od opreme. Ili onaj cuveni 518 model ili kako vec.
Za odjecu postoji, Timberland u Italiji i Timberland u HR nemaju isto mjesto proizvodnje, ponekad cak ni boje ili modele. A aute, pa dovoljno je pitat Tomića da ti kaze neki njegov prosjecni model 1,3 ili 5, pa odes u Italiju i pitas njihov prosjecni model i usporedis da kod nas ne dobijes nista od opreme. Ili onaj cuveni 518 model ili kako vec.
Kvaliteta izrade i opremljenost automobila nije ista stvar...
Jedno još uvijek sporno pitanje. Da li mislite da je VW kupljen u njemačkoj bolji od onog kupljenog u Hrvatskoj ili da li je alfa ili fiat bolji u italiji od onog kupljenog u hrvatskoj. Naravno radi se o novim autima....
Ako nisu bolji, nisu lošiji sigurno. Tako da je bolje uzeti Njemački Mercedes nego Hrvatski Fiat.
Jedno još uvijek sporno pitanje. Da li mislite da je VW kupljen u njemačkoj bolji od onog kupljenog u Hrvatskoj ili da li je alfa ili fiat bolji u italiji od onog kupljenog u hrvatskoj. Naravno radi se o novim autima. Jedan poznanik mi je pričao priču da je došao u mercedesov salon u BIH da kupi novi E klasu i da su mu rekli da mora čekati 3 mjeseca. Isti je otišao u mercedesov salon u švicarskoj gdje su mu rekli da mora čekati 6 mjeseci. On je pitao kako to da se kraće čeka u BIH. Pitali su ga za ime salona i samo rekli da tamo idu štrot auti koji nisu prošli kontrolu kvalitete.
Postoji, samo nije drasticna razlika da se vidi. A i kao sto nine kaze neke stvari je tesko dokazat...
Primjerice :
Golf 4 Pumpe Duse u DE se ugrađivala dizna od Boscha, no na nasem trzistu su dolaziti sa Siemensovim diznama koje su masovno odlazile pa su ih mijenjali.
Golf 2 TAS i DE... Na TAS modelu je lim malo tanji, nema zadnjih pojaseva, pragovi iznutra nisu bili zasticeni... o opremi da ne pricam..
Znam da je sve el. potpomognuto ali toliki pad napona dok radi auto je neprihvatljiv, cca 2-5 komada promjenim godisnje (naravno da auto palim s ugasenim).Da mislim na staticni, random i cesto lupa, a mislio sam da nije tako cesti slucaj
uglavnom frenčiji i elektronika su s mojeg gledista no no, jer stvarno imam puno (ne)zgoda s njima
Nisam skužio što ti odlazi? Te pumpe povuku oko 80 A kratkotrajno. Možda stvarno vuče i više od toga ali onda je riječ i kvaru a ne o uobičajenoj pojavi.
Da, auti PSA grupacije su dosta loši po tom pitanju, Renault kako koji, ali u puno manjem broju.
Nisam skužio što ti odlazi? Te pumpe povuku oko 80 A kratkotrajno. Možda stvarno vuče i više od toga ali onda je riječ i kvaru a ne o uobičajenoj pojavi.
Da, auti PSA grupacije su dosta loši po tom pitanju, Renault kako koji, ali u puno manjem broju.
zarulje krepavaju od tog nestabilnog napona. Problem je isto kaj automatik forsira te niske okretaje, a tada valjda ne proizvodi dovoljno struje za servo
tocnije s citroenima sam imao epizode, najneugodniji mi je trenutak bio kad je ukljucivanje dugih svjetla prouzrocilo gasenje motora i kaput podosta osiguraca, fala bogu stajao sam na mjestu i buraza zafrkavao, mogu mislit kaj bi bilo da sam se vozio
Znam da je sve el. potpomognuto ali toliki pad napona dok radi auto je neprihvatljiv, cca 2-5 komada promjenim godisnje (naravno da auto palim s ugasenim).Da mislim na staticni, random i cesto lupa, a mislio sam da nije tako cesti slucaj
uglavnom frenčiji i elektronika su s mojeg gledista no no, jer stvarno imam puno (ne)zgoda s njima
Nisam skužio što ti odlazi? Te pumpe povuku oko 80 A kratkotrajno. Možda stvarno vuče i više od toga ali onda je riječ i kvaru a ne o uobičajenoj pojavi.
Da, auti PSA grupacije su dosta loši po tom pitanju, Renault kako koji, ali u puno manjem broju.
Rikavaju li te pumpe ikako? Kako vidam ljude po ZGu kada se treba parkirati, imaju servo a okrecu volan kao da Tamića voze...
Izgleda da Turcin radi bolje svoj posao nego Francuz po pitanju sastavljanja Toyote
Još je najbolji francuz kojeg slovenci slažu
Hebemu, pa bilo koji stariji 1.4, 1.6 benzinac će popit 10l u gradu ko ništa, a to su auta od kakvih 70-100ks. A auto od 200-300ks da pije 9-10l mješovite, to je i više nego dobra brojka.
Na koliko ks su Type R i C4? 250+?
C4 177ks stock...samo gljiva gore, nis vise...