Pala je cijena stotke sa 10.30kn na 10.15kn, prije 2mj je bila oko 9.80kn. Jedna od najgorih stvari kojih ti se mogu dogoditi je da zaglavis u voznji iza starkelje na skuteru, zakasnio sam zbog takvoga na posao danas.
Auti - ultimativna tema
- poruka: 77.053
- |
- čitano: 13.195.044
- |
- moderatori:
DrNasty, pirat, Lazarus Long, XXX-Man, vincimus
- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
Moji toce često u Bosni u dizela Golf 5,auto ima 230 tkm,dizne u tolerancijama,ne dimi i ne trokira i sličnu kilometražu napraviš sa istom količinom goriva.
Ovisi od postaje do postaje. Moderan auto ne bih riskirao tociti u bosni konstantno.
Nije ni meni jasno to. Moj passat vidi gorivo iz Hrvatske samo na autocesti kad nisam siguran da će biti dovoljno za doć doma. Inače s jednim spremnikom Metković-Zagreb i nazad, pa nadolijem za 100kn čisto da budem siguran. Razlika zna biti i do 1.8 kuna po litru.
Moji toce često u Bosni u dizela Golf 5,auto ima 230 tkm,dizne u tolerancijama,ne dimi i ne trokira i sličnu kilometražu napraviš sa istom količinom goriva.
Samo prenosim što sam pročitao
Pala je cijena stotke sa 10.30kn na 10.15kn, prije 2mj je bila oko 9.80kn. Jedna od najgorih stvari kojih ti se mogu dogoditi je da zaglavis u voznji iza starkelje na skuteru, zakasnio sam zbog takvoga na posao danas.
Šta ti voziš da ti treba stotka, Porschea 911 GT3 RS? Na normalnim autima razlika nema nikakvog učinka, osim što platiš više. Visoko oktansko gorivo do izražaja dolazi na supersportskim automobilima jer oni imaju propisano s kakvim gorivom se ostvaruju kakve performanse. Ne trebaš točiti gorivo s više oktana nego što je proizvođač propisao, što znači da u naše obične aute nema smisla ništa preko 95 (ili ako je 98 propisano), eventualno ona Class goriva s aditivima. Pa Amerika vozi iste aute kao mi a toče 89-93 oktana, a eto mi smo pametni pa točimo 100 u Passata 1.6 benzinca.
Pala je cijena stotke sa 10.30kn na 10.15kn, prije 2mj je bila oko 9.80kn. Jedna od najgorih stvari kojih ti se mogu dogoditi je da zaglavis u voznji iza starkelje na skuteru, zakasnio sam zbog takvoga na posao danas.
Šta ti voziš da ti treba stotka, Porschea 911 GT3 RS? Na normalnim autima razlika nema nikakvog učinka, osim što platiš više. Visoko oktansko gorivo do izražaja dolazi na supersportskim automobilima jer oni imaju propisano s kakvim gorivom se ostvaruju kakve performanse. Ne trebaš točiti gorivo s više oktana nego što je proizvođač propisao, što znači da u naše obične aute nema smisla ništa preko 95 (ili ako je 98 propisano), eventualno ona Class goriva s aditivima. Pa Amerika vozi iste aute kao mi a toče 89-93 oktana, a eto mi smo pametni pa točimo 100 u Passata 1.6 benzinca.
Probaj tociti u turbaka 95 i 100 pa ces vidjeti razliku u mirnoci rada, procitaj malo i o LSPI-u.Usput ne bih ni skodilo znati raziliku izmedu AKI i RON standarda.
98 nema u prodaji znaci ide se na sljedecu visu brojku.
Golf 5 GTi standard na 95oct gorivu paljenje retardira i do 10 stupnjeva po cilindru. Tako isto i na drugim turbacima bili na remapu ili ne. Ja na polu imam 3 mape sada.. jedna stg1 98oct druga stage2+ 100oct i treća stg2+ 100oct+ par % nečega
Koji god auto da radim logiram i razlike se itekako vide
Tako da ako se hoćete bezbrižno vozit 100tka
Meni je 2.5 max
Ja sam u Alfu 156 2.0 JTS morao iskljucivo 98 ili 100 tociti. Benzinski motor sa direktim ubrizgavanjem goriva. Svaki put kad bi natocio 95icu, okretaji bi varirari u leru i auto bi trokirao u niskim okretajima. Nakon punog rezervara 100tke, ti problemi bi nestali.
Ima netko iskustva sa "boost leak"om?
Ima netko iskustva sa "boost leak"om?
no boost, no problems
Kak netko može ovak gubit ulje i ne primjetit to, pa ovome ko da je karter puko, curi ulje ko mlijeko iz krave, za 500m će skroz ostat bez ulja i u sljedećih 500m će zaribat
Možda imaš nekog " tunera " u kvartu pa je strgnuo čep kartera nekako i eto ti veselja.
Slabi neki tjuner, nebi mu ni kosilicu pokazao da vidiš moguće da nije čep od ulja pritegnuo kako treba, pa ga izgubio negdje i gubi ulje na čepu
Cim toliko curi trebalo bih mu upalit lampicu za ulje tako da mu vjerovatno nece ništa biti osim ako nije kao moj kolega sa bmw-om gdje svaka lamlica koja moze gori tako da ništa i ne znaš.
Kontroliraju pojačano brzinu, mobitel i vezanje danas.
Ja išao starom cestom da ne platim cestarinu i ispala me kazna za brzinu više nego autocesta
Kontroliraju pojačano brzinu, mobitel i vezanje danas.
Ja išao starom cestom da ne platim cestarinu i ispala me kazna za brzinu više nego autocesta
Zbog toga ja stalno idem autocestom, jeftinije mi je.
E, da pitam.
Snimili su me iza zavoja i krenuli zamnom(ali nisu krenuli dok sam ih vidio, otišao sam iz vidokruga i tek su onda krenuli). Što bi bilo da sam nagazio i da me nisu stigli, ili da sam otišao na autocestu(jako blizu skretanje), pa da me opet nisu našli?
Snimali su pištoljem.
EDIT: Ma ja sam i htio starom cestom, ljepše je i zanimljivije, ali eto, desilo se...
Kontroliraju pojačano brzinu, mobitel i vezanje danas.
Ja išao starom cestom da ne platim cestarinu i ispala me kazna za brzinu više nego autocesta
Ja mislim da su ovaj tjedan počeli pojačane akcije po Zg-u, a na kojoj staroj si kaznu pobro, tj di snimaju?
(šta nemaš pravo na usmenu opomenu za prvi prekršaj?)
EDIT: mislim da ti oni na tim ručnim snimačima brzine nemaju kamere, tj nemaju dokaz, jedino ako su ti zapamtili regu...
A možda imaš i sreće
Ovdje
https://www.google.hr/maps/@45.3826861,14.8737011,3a,75y,254.92h,63.89t/data=!3m6!1e1!3m4!1slMJRMoLCg21KUnH8Pj-Q_g!2e0!7i13312!8i6656?hl=en
Spuštao se iz smjera Rijeke u smjeru Zagreba, bacio ga u petu i pustio gas, vozio oko 85. Vidio njih, prikočio, skužio da su me vidjeli i odustao od kočenja. Prolazim, gledam ja njih, gledaju oni mene i 2 min poslije, rotirke zamnom.
Sljedeći put kad sretnem patrolu sa laserom, budem nestao.
U cijeloj HR su počeli sa tim akcijama, većinom jebavaju obične ljude dok one sa većim džepom se boje dirati.
Inace pazite i na autocestama na podrucjima di su radovi, pred 2 dana nekog ispred mene skinuli na mjestu di su radovi kod izlaza za VZ(iz ZG)
Realno mogli su i mene, ali sam imao srece.
Ne znam jel već bilo ovdje, ali trenutno je hrpa autožarulja od Osrama i Philipsa na akciji u Mall.hru sad za BF pa ak neko treba, 40-50% jeftinije je.
Fakat ima super ponuda, od bolji zarulja (H7 NBU laser za 130kn) do klasicnih za 15-20kn. I jos besplatna dostava.
Nisam baš upučen u žarulje, što uzeti, H7, a da nije svjetlost više vuče na bijelu? Osram Night Breaker?
Zadnjih mjesec dana sam dva puta promjenio žarulje kratkog svijetla, sad me zanima kako će biti sa malo skupljim.
Najbijelije od legalnih su ti Osram CoolBlue Intense i Philips WHiteVision, dok najbolje svijetle (doduše malo bolje žuto) Osram NighBreaker i Philis XtremeVison. Info od lika koji je isprobal i radi u podaji autodijelova.
Nisam baš upučen u žarulje, što uzeti, H7, a da nije svjetlost više vuče na bijelu? Osram Night Breaker?
Zadnjih mjesec dana sam dva puta promjenio žarulje kratkog svijetla, sad me zanima kako će biti sa malo skupljim.
krepat ce isto ko i ova od 20 kn