Auti - ultimativna tema izdvojena tema

poruka: 77.063
|
čitano: 13.203.016
|
moderatori: DrNasty, pirat, Lazarus Long, XXX-Man, vincimus
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
12 godina
offline
Auti - ultimativna tema

I hoću dobiti odgovor? 

El se može dići na standarnim oprugama

https://www.youtube.com/channel/UCOonno4oe7nEsXvrT2FNrrg
9 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Pozdrav,

Što mislite o ovom GTDu?

Nije mi baš preblizu za otići pogledati, pa ako netko ima kakvih informacija, bio bih zahvalan

https://www.njuskalo.hr/auti/vw-golf-vii-2.0-gtd-dobra-oprema-panoramski-krov-atraktivan-oglas-24389394
13 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
0x4c756b61 kaže...
Što mislite o ovom GTDu?

 

debelo precijenjen IMO...

the problem with my brain is the left side has nothing right in it, and the right side has nothing left in it.
11 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
0x4c756b61 kaže...
Pozdrav,

Što mislite o ovom GTDu?

Nije mi baš preblizu za otići pogledati, pa ako netko ima kakvih informacija, bio bih zahvalan

https://www.njuskalo.hr/auti/vw-golf-vii-2.0-gtd-dobra-oprema-panoramski-krov-atraktivan-oglas-24389394

 auh, za te pare dobiješbemburu dvije godine mlađu ili volvo v40 također mlađi dvije godine ili pak godinu dana staru vitaru itd. itd. itd. 

to nije auto, to je porez na budale 

13 godina
offline
Auti - ultimativna tema
Ak si vec zapeo za taj i voljan si potegnut malo dalje pogledaj na auto scout, dosta je jeftinije https://www.autoscout24.hr/ponude/volkswagen-golf-gtd-2-0-xenon-shz-klimaautomatik-dizel-siva-7fc031e9-4af7-4de6-9bfb-f310b8076287
13 godina
neaktivan
offline
Re: Auti - ultimativna tema
picajzla0707 kaže...
0x4c756b61 kaže...
Pozdrav,

Što mislite o ovom GTDu?

Nije mi baš preblizu za otići pogledati, pa ako netko ima kakvih informacija, bio bih zahvalan

https://www.njuskalo.hr/auti/vw-golf-vii-2.0-gtd-dobra-oprema-panoramski-krov-atraktivan-oglas-24389394

 auh, za te pare dobiješbemburu dvije godine mlađu ili volvo v40 također mlađi dvije godine ili pak godinu dana staru vitaru itd. itd. itd. 

to nije auto, to je porez na budale 

Smiješni auti spram GTD-a, ali ekipa se ravna po cijeni novog pa misli da ima i na tržištu rabljenih sebi sličnog..  Težak auto za prodati u HR, možda nije najbolja usporedba, ali pogledaj onaj RS5 sa Index Oglasa za 39.900. Nema šanse da se proda.

 

Hrvatska jednostavno nije tržište za takve aute. Gotovo ista stvar je sa ovim GTD-om, novi košta duplo. Auto je star 4g. i jasno da ga ne može dati za 15. A to što traži je previše opet vs. 520d iz 2012 koji ćeš sa 120tkm platiti 20tak tisuća.

 

Užasno, ali ono, odvratno težak auto za prodati a bez da izgubiš. Tu moraš leći, kako god okreneš si u šteti.

In the name of tragedy...
13 godina
neaktivan
offline
Re: Auti - ultimativna tema
domac5 kaže...
Ak si vec zapeo za taj i voljan si potegnut malo dalje pogledaj na auto scout, dosta je jeftinije https://www.autoscout24.hr/ponude/volkswagen-golf-gtd-2-0-xenon-shz-klimaautomatik-dizel-siva-7fc031e9-4af7-4de6-9bfb-f310b8076287

 A davanja tj. uvoz plus rega? Panoramski krov ti je preko 1000e doplata?

In the name of tragedy...
Poruka je uređivana zadnji put pet 16.2.2018 20:06 (thedream).
11 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
thedream kaže...
picajzla0707 kaže...

 auh, za te pare dobiješbemburu dvije godine mlađu ili volvo v40 također mlađi dvije godine ili pak godinu dana staru vitaru itd. itd. itd. 

to nije auto, to je porez na budale 

Smiješni auti spram GTD-a, ali ekipa se ravna po cijeni novog pa misli da ima i na tržištu rabljenih sebi sličnog..  Težak auto za prodati u HR, možda nije najbolja usporedba, ali pogledaj onaj RS5 sa Index Oglasa za 39.900. Nema šanse da se proda.

 bembura za klasu viša i još mlađa od gnjolfa i volvo duplo mlađi u istoj klasi smiješni auti???

pa ne prodaje lamborghinija hebote nego golfa, pa da je na znam kako opremljen nemere se mjeriti s autom više klas ei još mlađim, samo da se zadržimo na bemburi

 

ili ja jednostavno nisam upućen u tržište zadnjih 10 godina, ali mensčini da to jedino teški vw fanboj može kupiti pored toliko boljih i novijih auta 

13 godina
neaktivan
offline
Re: Auti - ultimativna tema
picajzla0707 kaže...

Meni osobno je 316d smiješan spram onog gore GTD-a, apsolutno. Motor je preslab za jedinicu, kamoli za trojku i auto se opremom ne može mjeriti sa GTD-om. Naravno, to će za 90% populacije uvijek ostati Golf, ali ako idemo subjektivno diskutirati, ja biram GTD.

 

Ako me pitaš pak šta bi uzeo da imam 22-23.000 eura, 520d m paket 2012-ta. Ima ih i kod nas već kao salate.

In the name of tragedy...
12 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Za 22€ k bih naravno samo gledao benzin, a onda za te novce pronadem Megane RS, Focus ST, Astru OPC i 308 GTI, Golf GTI ide za 24K. Svi oni imaju oko 50k km i duplo bolje performanse od dizela..

Poruka je uređivana zadnji put pet 16.2.2018 20:11 (ivanzu).
9 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
picajzla0707 kaže...
thedream kaže...
picajzla0707 kaže...

 auh, za te pare dobiješbemburu dvije godine mlađu ili volvo v40 također mlađi dvije godine ili pak godinu dana staru vitaru itd. itd. itd. 

to nije auto, to je porez na budale 

Smiješni auti spram GTD-a, ali ekipa se ravna po cijeni novog pa misli da ima i na tržištu rabljenih sebi sličnog..  Težak auto za prodati u HR, možda nije najbolja usporedba, ali pogledaj onaj RS5 sa Index Oglasa za 39.900. Nema šanse da se proda.

 bembura za klasu viša i još mlađa od gnjolfa i volvo duplo mlađi u istoj klasi smiješni auti???

pa ne prodaje lamborghinija hebote nego golfa, pa da je na znam kako opremljen nemere se mjeriti s autom više klas ei još mlađim, samo da se zadržimo na bemburi

 

ili ja jednostavno nisam upućen u tržište zadnjih 10 godina, ali mensčini da to jedino teški vw fanboj može kupiti pored toliko boljih i novijih auta 

 Znači zašto je smiješno pogotovo 316d ajd da je 318d nekako, ali 316d to jedino možeš voziti ako se oćeš hvalit i fino onda makneš oznaku sa gepeka pa nek ljudi misle da imaš neku mašinu ili ti ga 320d. Taj 316d ima 115 konja ili koliko vec na tonu i pol ne mices se nigdje, a razlika znaci izmedju 316, 318 i 320d je u injektorima, turbini i tuneu. Jednostavno je glupo kupiti takav auto samo da bi vozio "benbaru" pa da moš fino ključeve stavit na stol dok piješ mali makijato i dva deci cijeđene naranče . Jeben smo mi narod 

If you have nothing to lose, try.
13 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Niti sam fan Golfa, a bome nisam ni ljubitelj BMWa 316d sa 115ks. Još mi je gore visjeti takvog 316d kada ga likovi nakrcaju svom opremom i M paketima. Al eto, sto ljudi, sto ćudi.

Ovo je već nešto.

Ništa ne ostavljam nezavrš
14 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Ček ček u dvojbi GTD s doplatama koji je kod kupnje vjerojatno bio 350k kn, i osnovni beenve gdje si pod dodatnu opremu platio suvozačko sjedalo, koji usput ima 50 kW manje u većem(po vanjskim gabaritima) autu ispada da je taj beenve bolji jer je beenve?

Minus tome GTDu je panoramski krov i ručni mjenjač. Kao i kod svakog "performance" modela, ne znaš kako je bio vožen. Ima i Mk6 GTI 2012 još je i revo i kaj ja znam za sličnu cijenu, al ja prstom to taknuo nebi.

Kad se već spominje klasa gore, čemu beenve? Pojede tu 316 uzduž i poprijeko. Da ne kažem za ovo(manjak prostora straga je mana) ali je još klasa iznad. A trenutno ne postoji bolji deal na hrvatskim oglasnicima u ovoj kategoriji.

Nisam fan kupnje rabljenih automobila, osim iznimka koje imaju vrijednost u smislu klasika, ali navedeni XF je nešto što bi čak i kupio. 

11 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Filip720 kaže...

 Znači zašto je smiješno pogotovo 316d ajd da je 318d nekako, ali 316d to jedino možeš voziti ako se oćeš hvalit i fino onda makneš oznaku sa gepeka pa nek ljudi misle da imaš neku mašinu ili ti ga 320d. Taj 316d ima 115 konja ili koliko vec na tonu i pol ne mices se nigdje, a razlika znaci izmedju 316, 318 i 320d je u injektorima, turbini i tuneu. Jednostavno je glupo kupiti takav auto samo da bi vozio "benbaru" pa da moš fino ključeve stavit na stol dok piješ mali makijato i dva deci cijeđene naranče . Jeben smo mi narod 

 ma ne hvalim se autima vjerojatno već 20 godina, vozim prastaru toyotu corollu 1,4 i obzirom na dvoje klinaca to mi je sasvim dovoljno

zadnji put sam se ganjao dok sam radio na testiranjima auta prije 10 godina, sad bi mi više nego dovoljna bio i ta bembura iako mi uopće nisu napeti ti auti

 

ali eto, bit će da jesam zahrđao u procjenama

 

i da, meni je beenve ovdje bolja opcija jer je vjerojatno manje izgažen i jer je dvje godine noviji, ali jegiba, ja sam skoro pa penzić 

uh taj infinity mi se puno više sviđa, onaj beenve i druga dva auta sam ionako nabacio nasumično gledajući okvirnu cijenu po njuškalu

Poruka je uređivana zadnji put pet 16.2.2018 22:13 (picajzla0707).
10 godina
neaktivan
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Ugradjeni senzori sa ebaya, nakon 20 dana sasvim dobro obavljaju posao


Video 1 -


Video 2 -
14 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Navodno cura vozila punto, stajala na semaforu na crvenom i u nju se zabio vw transporter, nemrem vjerovat di je taj punto nestao, krov i vrata su vatrogasci odrezali i popigali, al auto je nestao za prostor gepeka, pa sa kolko ju je lik pogodio 100Km/h? hebote led od siline udarca je prošla cijelo križanje, od jednog semafora do drugog, danas i kad miruješ u autu nisi siguran, punto isti ko moj, samo šta je ovaj dizel, strašno...

INFO

12 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Mislim da je slomila vrat jer stara auta nemaju bas dobro osmisljene naslone za glavu, prednji dio kabine je netaknut koliko ja vidim, bar je bila brza smrt.

14 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
1BIT kaže...

Navodno cura vozila punto, stajala na semaforu na crvenom i u nju se zabio vw transporter, nemrem vjerovat di je taj punto nestao, krov i vrata su vatrogasci odrezali i popigali, al auto je nestao za prostor gepeka, pa sa kolko ju je lik pogodio 100Km/h? hebote led od siline udarca je prošla cijelo križanje, od jednog semafora do drugog, danas i kad miruješ u autu nisi siguran, punto isti ko moj, samo šta je ovaj dizel, strašno...

INFO

Prolazio sam pored toga, uzas za vidjeti, od auta skoro pa nista nije ostalo, a cim sam vidio crne vrece, sve je bilo jasno...

Iako pitanje kolko je tu na slikama auta rezano, kad sam prolazio jos su vatrogasci nesto pod vrecama radili.

14 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
next'24 kaže...
Ugradjeni senzori sa ebaya, nakon 20 dana sasvim dobro obavljaju posao


Video 1 -


Video 2 -

 Ja imam oko godinu i pol iste, odabrao iste sa LED displayem umjesto onog sa buzzerom i pozitivno se iznenadio se kad sam čuo da imaju i buzzer, to nisam očekivao.
Rade još uvijek kako treba

Naručio ih 04.07.2016. otprilike plus mjesec dok je stiglo i dođe oko godine i pol. Tada me izašlo manje od 15€

http://www.speedtest.net/result/3853013387.png Dobre hakere svi znaju, najbolje hakere niko ne zna
Poruka je uređivana zadnji put sub 17.2.2018 9:48 (Haker_x).
14 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
ivanzu kaže...

Mislim da je slomila vrat jer stara auta nemaju bas dobro osmisljene naslone za glavu, prednji dio kabine je netaknut koliko ja vidim, bar je bila brza smrt.

 Najvjerojatnije da, a problem je šta ljudi znaju podizat te naslone za glavu, kad ih podignu, veća je poluga i manjom duljinom su one šipke u sjedalu, pa je lakše slomit te šipke prilikom udarca, tj narušavaju sigurnost putnika time, punto još uz to ima plastične te šipke, dovoljno dugačke da ja mislim da bi ih golim rukama mogao prepolovit kad bi se naljutio malo...

Ja sve te naslone za glavu držim do kraja zataknute u sjedalima, ni jedan nije uzdignut, baš zato jer ih je lakše slomit kad se uzdignu...

Strašno za vidit

13 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Zapravo ti to ovisi o visini čovjeka.. Ti i ja možemo naslonjače držati skroz spuštenima, netko viši mora podici jer bi onda udario vratom a ne glavom. Jelte bolje i da ga slomiš (iako mislim da je to teško moguće), ipak će malo ublažiti udarac, nego da udariš vratom u njega pa se oprostiš od kičme.

the problem with my brain is the left side has nothing right in it, and the right side has nothing left in it.
16 godina
offline
Auti - ultimativna tema

jep, moji su bili podignuti svi kad me ženska spucala u gepek. fala bogu nije nikome ništa bilo ali me vrat užasno bolio 3 dana i ostalih 7 je bio ukocen... i kad gledas da je ženska u tunelu doletila sa 100km/h u prakticki mene koji sam stajao dobro da nikome nije niš... i onda kad vidim kaj je ostalo od c3 i moga, nikad necu vozit klasu auta kao sto je polo. nije da su veliki auti jaci. ali barem ima vise pleha koji se stigne deformirati do tebe...

OLD FORDS NEVER DIE...THEY JUST GET FASTER /// Ride or die, remember? /// If Clarkson says that the Focus RS is brilliant, who am I to disagree..
13 godina
neaktivan
offline
Auti - ultimativna tema

Ova jadna nije imala šanse, od Punta čija je limarija kao karton, do činjenice da ga nije ni vidjela, pa opet brzine kojom se ovako težak objekt kretao prema njoj. Udarac je morao biti kao da ju je vlak pogodio, što se i vidi po slikama.

 

Strašna smrt, ali kako je netko rekao, bar ostaje utjeha da je bila brza, da nije patila, ako je to uopće ikakva utjeha.

 

Čovječe i do sad sam znao gledati retrovizor na semaforima kad nije bilo nikoga, od sad ću valjda u pravilu..

In the name of tragedy...
12 godina
neaktivan
offline
Auti - ultimativna tema

Pozdrav momci 

Jel ima netko iskustva sa peugeotima? Dobio sam check engine i kaže "antipollution system faulty" 

Za sad jedino što sam primjetio je da zna trznut u leru (općenito na minimumu) znači lagano padnu okretaji čak i kad je motor zagrijan...sad možda je i malo tromiji na gasu ali nisam siguran dal mi se čini ili stvarno

Znam da ta greška može značiti milion stvari ali ja bi rekao da je lambda...šta vi mislite?

Motor je 1,6 vti

15 godina
offline
Auti - ultimativna tema

"problem" je i sto transpoter ima dvije zeljezne nosive traverzne, tako da kad se on zabije u drugi auto, ne gubi energiju da savije i svoj lim, nego samo smrska onaj drugi.



sa starijim je slicna situacija



a za njihove vozace je dobro i sto su podignuti, pa kad dobije bocni udarac od drugog auta, ne ide po tijelu nego ispod. tu su problem trzaji do kojih dode, ali su teski i inertni pa nisu toliki ko sto bi bilo u nekom manjem autu

14 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Lord_Marko kaže...

 nikad necu vozit klasu auta kao sto je polo. nije da su veliki auti jaci. ali barem ima vise pleha koji se stigne deformirati do tebe...

 Kaj nisi spomenul da si premišljal kupit motocikl za cestu, on ti je još gori od klase pola

 

A sve to ovisi, auti su svakim modelom sve sigurniji i moderniji, da je cura vozila punto evo, vjerojatno bi bila živa, al je problem što je kod nas vozni park u prosjeku 14 godina star, proizvođači dosta ulažu u razvoj i istraživanje karoserija i mjesta na karoseriji koji trebaju upiti udarac, a sa druge strane spriječiti piganje lima do kabine, primjer toga je smart koji slovi kao dosta siguran auto bez obzira što nema hrpu lima

 

 

Smart u principu dobro prođe pri sudaru dok ima di odletit, u sitluaciji da mu je auto na guzici (koji bi ga pri sudaru još više stisnuo) i da se frontalno zabije u zid/stup, pol smarta bi nestalo jer se nije imao kamo odbiti...(tj donekle je siguran dok nije u "sendviču")

EDIT:

Prometni vještak potvrdio ovo šta sam pisao...

 
 

Poruka je uređivana zadnji put sub 17.2.2018 23:02 (1BIT).
14 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
1BIT kaže...
Lord_Marko kaže...

 nikad necu vozit klasu auta kao sto je polo. nije da su veliki auti jaci. ali barem ima vise pleha koji se stigne deformirati do tebe...

 Kaj nisi spomenul da si premišljal kupit motocikl za cestu, on ti je još gori od klase pola

 

A sve to ovisi, auti su svakim modelom sve sigurniji i moderniji, da je cura vozila punto evo, vjerojatno bi bila živa, al je problem što je kod nas vozni park u prosjeku 14 godina star, proizvođači dosta ulažu u razvoj i istraživanje karoserija i mjesta na karoseriji koji trebaju upiti udarac, a sa druge strane spriječiti piganje lima do kabine, primjer toga je smart koji slovi kao dosta siguran auto bez obzira što nema hrpu lima

 

 

Smart u principu dobro prođe pri sudaru dok ima di odletit, u sitluaciji da mu je auto na guzici (koji bi ga pri sudaru još više stisnuo) i da se frontalno zabije u zid/stup, pol smarta bi nestalo jer se nije imao kamo odbiti...(tj donekle je siguran dok nije u "sendviču")

EDIT:

Prometni vještak potvrdio ovo šta sam pisao...

  

Nije sve samo do cvrstoce auta, kad ti imas hrpu lima koja se savija ispred tebe(pogotovo novi auti koji su dizajnirani da se pigaju u odredenim mjestima tako da kokpit ostane citav) imas ublazavanje udarca, a kod npr smarta kolko god si ti u neostecenom kokpitu, tvoje tijelo pati daleko vise jer sav udarac moras odjednom apsorbirati

14 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema

Točno tako, tijelo puno lakše apsorbira takve sudare, kod jakih udaraca bez zona deformacije nastaju unutarnje ozljede i na kraju su posljedice puno teže nego u nekom automobilu koji izgleda "zgužvano".

14 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
CroNk3r kaže...
Nije sve samo do cvrstoce auta, kad ti imas hrpu lima koja se savija ispred tebe(pogotovo novi auti koji su dizajnirani da se pigaju u odredenim mjestima tako da kokpit ostane citav) imas ublazavanje udarca, a kod npr smarta kolko god si ti u neostecenom kokpitu, tvoje tijelo pati daleko vise jer sav udarac moras odjednom apsorbirati
bruno11 kaže...

Točno tako, tijelo puno lakše apsorbira takve sudare, kod jakih udaraca bez zona deformacije nastaju unutarnje ozljede i na kraju su posljedice puno teže nego u nekom automobilu koji izgleda "zgužvano".

 Više lima ne znači sigurniji auto!

 

 

Zato sam dao smarta za primjer, auto nema puno lima, možda priliom sudara i zadobiš jače ozljede, al preživiš, to je bitno, da preživiš, smart ima tu šasiju kao čahura, pa se prilikom sudara odbija...

Najbitnije su te zone deformacije koje su kod svakog novijeg modela sve bolje, testovi sve stroži, a sigurnost sve veća, samo je problem što kod kupnje novog auta brdo love se daje državi ko da si ih bacio u vjetar, pa ih nitko ne kupuje, uvozi se iz njemačke polovno, šta sa druge strane i nije tolko loše, jer i to polovno barem malo pomlađuje vozni park hrvatske...

 

Ja se sjećam, punto mk2 je 99 predstavljen kao model, 2000 se počeo prodavati, na testu je tada osvojio 3 zvjezdice i bio sigurniji od golfa IV koji je starijeg godišta od punta, ali kako V-ca još nije izašla tada, nije se moglo uspoređivati sa njom, punto mk2 je dolazio samo sa vozačevim zračnim jastukom (kao moj), a kasnije u redizajnu su ugrađivali i suvozačev zračni jastuk, pa je došao grande punto sa vozačevim i suvozačevim zračnim jastukom i bočnim zavjesama, mislim da je i on tada osvojio 3 zvjezdice, možda četiri u to doba, da bi danas grande punto na trenutnom testu imao 0 zvjezdica sigurnosti, budimo realni, to je sve trebalo završit pod prešom, al se naša draga i lijepa država brine da "ne zagađujemo tolko okoliš", pa se ne prešaju kod nas tolko vozila...

Svaki dan dobiš novi razlog za otić iz ove zemlje...

 

 

EDIT;

Meni je zanimljivo da taj vw transporter t6 ima isto samo vozačev zračni jastuk, s obzirom na godište, trebao bi imati zračne jastuke po oko cijele kabine, na sadašnjem euro ncap testu se za to isto dobiva 0 zvjezdica za sigurnost putnika...

 

Poruka je uređivana zadnji put ned 18.2.2018 0:33 (1BIT).
13 godina
offline
Auti - ultimativna tema

teško je to samo gledati iz perspektive "loš auto" .. sa kojom brzinom se lik uopće zabio u punta od iza?

veliko je pitanje kako se i drugi auti nose u takvim situacijama? to se ne testira na euro ncap-u..

the problem with my brain is the left side has nothing right in it, and the right side has nothing left in it.
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice