sretno sa hicom ;) al barem uredno vraca pare
Auti - ultimativna tema
- poruka: 77.111
- |
- čitano: 13.243.315
- |
- moderatori:
DrNasty, pirat, Lazarus Long, XXX-Man, vincimus
- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
sretno sa hicom ;) al barem uredno vraca pare
Jesi imao problema sa njim?
citam sve svasta, zato i sam i pitao ovdje ako netko ima osobna iskustva.
navodno citius stavlja genericke mape, a THP custom, posto nemam pojma o tome pitam tu, kod koga je najbolje i najsigurne da ce odraditi stvar kako treba
ne moraju biti ova dva moze biti bilo koji sta se s time bave. bitno mi je samo da je to odradeno kako spada, a ne da me netko zavalja jer se ne razumijem u to
hvala na odgovorima
Moja preporuka za TH performance. Odlicno mi je nalravio posao.
sretno sa hicom ;) al barem uredno vraca pare
Jesi imao problema sa njim?
frend na insigniji opc, trebalo biti 400-420ks, izmjerili smo mu 367ks...
Niste mu izmjerili nego mu je izmjerio tj proracunao jer ono ne mjeri nego preracunava ovisno koju korekciju koristis.
Decko je pitao koji od njih dvojice i onda definitivno Hic.
I logic je trebao na mojoj mapi imat 210 i vidi vraga imao
236.. Zamisli. Valjci su alat za lakse mapiranje a cesta pokaze svoje na kraju.
Kad si se ulovio insignije.. Bio je i kod drugog tunera pa mu je receno da ima max sta taj setup moze dat.. Pa tako bzvz srat po nekom zbog prica je smijesno.
sretno sa hicom ;) al barem uredno vraca pare
Jesi imao problema sa njim?
frend na insigniji opc, trebalo biti 400-420ks, izmjerili smo mu 367ks...
I jel rekao hic razlog tome? Davno je stavljao rezultate valjka za neku insigniju da u startu treba imat bubam 120 ks a ima 100ks ( po tvornickim specifikacijama )... pa me nis ne cudi da tvornicki niti nema konje koje pisu na papiru... Koliko vidim po njegovim radovima i kakvu radionu ima, mislim da radi super posto je sve uostalom custom a ne genericke mape... i ima u radioni opreme brdo naspram drugih.... a i susjed mi je
Zna li netko koliko se krecu cijena valjka da se testira? cca...
Prvenstveno bi uzeo peticu, no i trojka je lijepa, pogotovo u coupe verziji.
Godisnje radim od 15-20 000km pa mi se dizel cini kao bolja opcija, iako vise volim zvuk benzinca..
Ima tko kakva iskustva, savjet? lp
Drugi turbo je na autu itd.. Nema veze sa stage 1
Prvenstveno bi uzeo peticu, no i trojka je lijepa, pogotovo u coupe verziji.
Godisnje radim od 15-20 000km pa mi se dizel cini kao bolja opcija, iako vise volim zvuk benzinca..
Ima tko kakva iskustva, savjet? lp
e46 sestak s plinom.. imat ces zvuk, potrosnju kao u dizela, izbjec klasicne probleme dizela i manje sanse da naletis na nekog s pola miliona kilometara
e46 mi je lipsi, ali nesto losija vozna svojstva nego e39....ni prije e39 ni poslije bmw nije uspio pogoditi taj savrseni miks...ali tesko da ces naci neki dobar, e46 vec da...
Imate mozda info koliko cesto se radi servis plinske instalacije? Da li postoji problem s pregaranjem ventila?
Uskoro javim s kojim iznosom raspolazem. Hvala na pomoci:)
thp mapiranje za e90 je 450e. Ja cu ic kod Muhe koji isto radi na valjcima ali je cijena 250e
Ja sam radio stage 2 kod THP na Audi A3 1.6TDI i odlicno je odradio, auto nema trunke dima, a ide ko lud..
Trebao bih kupiti nove setove ljetnih guma, planirao sam Fulde, posotoji li bolja opcija za sličan iznos (300-350 za golfa i oko 400 za passata)? Oba auta se voze relativno mirno, za passata poželjna V brzina.
Fulda, Golf, 195/65/15, cca 15-20tkm godišnje
Fulda, Passat, 205/55/16, cca 20-30tkm godišnje
Hvala
Trebao bih kupiti nove setove ljetnih guma, planirao sam Fulde, posotoji li bolja opcija za sličan iznos (300-350 za golfa i oko 400 za passata)? Oba auta se voze relativno mirno, za passata poželjna V brzina.
Fulda, Golf, 195/65/15, cca 15-20tkm godišnje
Fulda, Passat, 205/55/16, cca 20-30tkm godišnje
Hvala
Filteri i svječice izmjenjeni prije 8tkm, akumulator prije par dana.
Uz to, troši dosta goriva bez obzira na režim vožnje, oko 10l (95% vremena otvorena cesta, 40km dnevno)
Koji motor, godiste, kilometraza itd..? Ocistiti leptir gasa, provjeriti da ne pusta vakum, remenje da nije previse zategnuto.
Uz ono gore jos moze biti i bobina ali bez dijagnostike nista neces znati.
One sa par postova gore.
Imam pitanje u vezi golf 7,1.6 tdi.Danas dodjem kuci iz grada,stisnem kvacilo a ler mu je na 1000 ok/min.Trebao bi biti na 800,motor je na radnoj temp.Ugasim ga a ventilator od hladnjaka mi radi jos 5 min.Upalim ga,ler je sad uredan na 800 okretaja.Primjetio sam da mi se to desava svakih 300-400 km.Ne pali mi nikakvu lampicu.Ima li to kakve veze sa EGR ventilom?
Auto ti pokušava napraviti regeneraciju dpfa, odi na autoput ili neku otvorenu cestu i propuši ga, nisam siguran na koliko okretaja na sedmici bi trebao biti za regeneraciju ,ali ako odes na autoput i vozis preko 2000 okretaja sigurno ce se napraviti.
Auto ti pokušava napraviti regeneraciju dpfa, odi na autoput ili neku otvorenu cestu i propuši ga, nisam siguran na koliko okretaja na sedmici bi trebao biti za regeneraciju ,ali ako odes na autoput i vozis preko 2000 okretaja sigurno ce se napraviti.
To je meni bilo na novom Golfu GTD pa sam gledao koji vrag smrdi u garaži kad bi ga zagasio a on jos vrti.... zovem u Zubak pa kažu da DPF regenerira... zanimljivo kako još nisu napravili lampicu koja pokazuje regeneraciju.
Uglavnom, 10 minuta vožnje 80-100kmh obavezno iznad 2000okr. Tako kaže manual :)
Ok,hvala na odgovorima.Iduci put kad se upali,pravac obilaznica i po gasu.