Auti - ultimativna tema izdvojena tema

poruka: 77.053
|
čitano: 13.182.149
|
moderatori: DrNasty, pirat, Lazarus Long, XXX-Man, vincimus
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
14 godina
neaktivan
offline
Auti - ultimativna tema

Ovo je sad kompletno druga usporedba. Mercedesi visoke klase tih godišta, kilometraža i cijena su suicid za džep po pitanju održavanja. Da ne govorim o nerijetko prisutnom zračnom ovjesu koji nije baš najpouzdaniji te zamjena jednog jastuka u prosjeku košta 1000e. 

 

No do 120.000kn koliko košta navedena Dacia se kupi više nego dobar polovan auto novijeg godišta sa niskom kilometražom, redovno održavan, čak se i dobra oprema može ubosti. 

 

Za automobile većinom vrijedi ona stara, koliko para toliko muzike.

14 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Gman kaže...

No do 120.000kn koliko košta navedena Dacia se kupi više nego dobar polovan auto novijeg godišta sa niskom kilometražom, redovno održavan, čak se i dobra oprema može ubosti.

 Dobra limuzina sa solidnom opremom(nema potrebe sad za električnim pomjeranjem sjedišta, kožom, panoramom) se uzme do 15-16 tisuća Eura.

http://www.speedtest.net/result/3853013387.png Dobre hakere svi znaju, najbolje hakere niko ne zna
14 godina
neaktivan
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Haker_x kaže...

 Dobra limuzina sa solidnom opremom(nema potrebe sad za električnim pomjeranjem sjedišta, kožom, panoramom) se uzme do 15-16 tisuća Eura.

 Da, na primjer BMW f30 320d automatik sa pristojnom kilometražom se može uzeti za te novce. Mazda 6 2013. godina pa na dalje također se uklapa u taj budžet. Ima izbora napretek.

Poruka je uređivana zadnji put sri 20.6.2018 19:35 (Gman).
13 godina
online
Re: Auti - ultimativna tema
Haker_x kaže...

Ovaj je koštao oko 11000 € ako se ne varam što je oko 81000 kn i to je poprilično jeftinije od Dacie.
Ima dosta drugih vozila koji su manje prešli i mlađi su. Ja lično nebih kupovao džipa jer nemam potrebe za njim već bi neku limuzinu.

 

Nismo utvrdili o kojoj dacia-i se radi.. ima ih i po 70tkn

the problem with my brain is the left side has nothing right in it, and the right side has nothing left in it.
12 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Mislio sam da je malo kvalitetnija Dacija,ali po vašim iskustvima ipak ispada da je ipak loša.MIslim nisam očekivao ništa posebno,ali za auto za koji ipak treba izdvojiti 100tkm da ima oppreme i neki motor to je previše

Ispada da jedino što valja je DCI motor od Renaulta

https://www.youtube.com/channel/UCOonno4oe7nEsXvrT2FNrrg
13 godina
offline
Auti - ultimativna tema

al ga serete, sta fali daciji novije generacije? meni je duster vrh autic, a i neki logan karavan ne bi bio los za tramakanje

12 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Je, ako si vozio auto iz 86-e prije Dacie. Nisam probao goreg mjenjaca.

14 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Ja kada sam probao Audi A4 1.9tdi prve generacije 1999. godina zjanio sam se kakav je mjenjač. Bez problema sa dva prsta možeš da prebacuješ brzine, tako da ima starijih automobila sa veoma dobrim mjenjačima. Možda je vlasnik neposredno prije toga radio reparaciju svega toga, preciznost i lakoća šaltanja je nevjerovatna. Nisam ih probao više pa da uporedim, samo sam taj jedan.

http://www.speedtest.net/result/3853013387.png Dobre hakere svi znaju, najbolje hakere niko ne zna
12 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Ja mislim da Dacia koristi stare Reno mjenjace koji po meni nisu bas nesto dobri, a u Daciji su jos gori. 

11 godina
protjeran
offline
Auti - ultimativna tema

Pričam o ovom Loganu MCV Stepway

 

https://www.cdn.daciagroup.com/content/dam/Dacia/HR/Brosure/ceniki/cjenik_novi_Dacia_Logan_MCV.pdf

 

Jedino što je OK u autu je volan iz Renaulta (2011.g.).

Auto u svakom pogledu je apsolutna grozota.

Prvi dan vožnje s njim, 0 km. Suvozačev sic želi ispasti iz auta, cvili i škripi ko lud...reko ok, bude došao k sebi dok netko sjedne na njega, ma vraga...još gore.

Start/stop sustav ne radi baš uvijek, i ponekad se upali dok se vozim u prvoj/drugoj po poljskom putu.

Parking senzori moraju biti ugašeni.

Bluetooth - radio veza užas, razgovori toliko loše kvalitete da ni ne koristim.

Mjenjač je ... ajde, naviknut sam na aute 90-ih pa mi nije neki bauk, ali opet...za auto 2018.g. nemože to tako biti.

Visok je, uzak je, ekstremno loše se ponaša na cesti.

Vrata bunkera bi valjalo baciti, jer nema iznutra "ručke" za zatvoriti na mjestu gdje svi auti imaju, nego je na sredini vrata, i nemožeš ju koristit bez da ne otkineš si glavu.

Sam motor ko motor nije loš, ali su ga sklepali tak da je skoro sva instalacija gola, baš me zanima nakon 5 godina vožnje kaj će sve propišati u njemu i istrunuti.

 

Ima toga masa, nisam ni zagrebao površinu još.

11 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Haker_x kaže...

Ja kada sam probao Audi A4 1.9tdi prve generacije 1999. godina zjanio sam se kakav je mjenjač. Bez problema sa dva prsta možeš da prebacuješ brzine, tako da ima starijih automobila sa veoma dobrim mjenjačima. Možda je vlasnik neposredno prije toga radio reparaciju svega toga, preciznost i lakoća šaltanja je nevjerovatna. Nisam ih probao više pa da uporedim, samo sam taj jedan.

 to donekle ovisi kakav je tip mjenjača, imaš one što su im polugice, od dijela na koji se spaja ručica do zvona, s vanjske strane kućišta i na njima se skuplja prljavština pa počnu štekati

a imaš i one kojima su te polugice unutar kućišta, pod uljem, i kod tih i nakon 20 godina mijenjaš s dva prsta - takav sam imao na ford taunusu, još je ručka bila skraćena na pola i opet su se mijenjale brzine glatko i bez sile

13 godina
neaktivan
offline
Auti - ultimativna tema

U pravilu kod zahtjevnijih slučajeva odlaze sinkroni, kod blažih se već promjenom ulja osjeti drastičan pomak nabolje, tako da onda stvarno i 20+g. stare VAG-ove možeš šaltati sa dva prsta, sa ispravnim servom jasno hehe.

 

Stari je to radio nedavno na A6-tici na 370tkm. Sad idemo dalje, ne da se sa te cisterne..petrolhead jbg.

In the name of tragedy...
11 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
thedream kaže...

U pravilu kod zahtjevnijih slučajeva odlaze sinkroni, kod blažih se već promjenom ulja osjeti drastičan pomak nabolje, tako da onda stvarno i 20+g. stare VAG-ove možeš šaltati sa dva prsta, sa ispravnim servom jasno hehe.

 nije stvar samo u tome, gore sam spomenuo da ovisi i o sustavu polugica

dolje su ti slike mjenjača s ford taunusa i s opel rekorda (nisam 100% siguran jesu li točno takvi bili na mojim autima, ali princip je isti)

 

kod forda i nakon 20 godina sam mogao s dva prsta mijenjati brzine jer su polugice unutar kućišta i pod uljem

kod opela su se ove polugice izvana deformirale s vremenom, zglobovi su bili sjebani i puni prljavštine i rezultat je katastrofa od mijenjanja brzina

ford ford
opel opel
13 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Jarvan kaže...

Pričam o ovom Loganu MCV Stepway

 

https://www.cdn.daciagroup.com/content/dam/Dacia/HR/Brosure/ceniki/cjenik_novi_Dacia_Logan_MCV.pdf

 

Jedino što je OK u autu je volan iz Renaulta (2011.g.).

Auto u svakom pogledu je apsolutna grozota.

Prvi dan vožnje s njim, 0 km. Suvozačev sic želi ispasti iz auta, cvili i škripi ko lud...reko ok, bude došao k sebi dok netko sjedne na njega, ma vraga...još gore.

Start/stop sustav ne radi baš uvijek, i ponekad se upali dok se vozim u prvoj/drugoj po poljskom putu.

Parking senzori moraju biti ugašeni.

Bluetooth - radio veza užas, razgovori toliko loše kvalitete da ni ne koristim.

Mjenjač je ... ajde, naviknut sam na aute 90-ih pa mi nije neki bauk, ali opet...za auto 2018.g. nemože to tako biti.

Visok je, uzak je, ekstremno loše se ponaša na cesti.

Vrata bunkera bi valjalo baciti, jer nema iznutra "ručke" za zatvoriti na mjestu gdje svi auti imaju, nego je na sredini vrata, i nemožeš ju koristit bez da ne otkineš si glavu.

Sam motor ko motor nije loš, ali su ga sklepali tak da je skoro sva instalacija gola, baš me zanima nakon 5 godina vožnje kaj će sve propišati u njemu i istrunuti.

 

Ima toga masa, nisam ni zagrebao površinu još.

Znači auto je srednja žalost najblaže rečeno jer ovo zvuči kao da opisuješ auto s 200k+ kilometara.

14 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Haker_x kaže...

Ja kada sam probao Audi A4 1.9tdi prve generacije 1999. godina zjanio sam se kakav je mjenjač. Bez problema sa dva prsta možeš da prebacuješ brzine, tako da ima starijih automobila sa veoma dobrim mjenjačima. Možda je vlasnik neposredno prije toga radio reparaciju svega toga, preciznost i lakoća šaltanja je nevjerovatna. Nisam ih probao više pa da uporedim, samo sam taj jedan.

Istina, stare honde(iz 199x) isto imaju mjenjace bolje nego dosta danasnjih auta.

14 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Moja duja se zimi jedva saltala ujutro. Promjenom ulja salta se kao nov mjenjac, glatko ide da se to nemoze opisat. I onda mi znaju rec ovi birtijasi da je originalno ulje bolje i da ga se najbolje ne mjenja. Pa svako ulje se haba.... tako da se sve mjenja...

Don’t make a habit out of choosing what feels good over what’s actually good for you.
13 godina
online
Auti - ultimativna tema

daleko najgori mjenjač ikada (a navozao sam se svakakvih krntija u životu) mi je bio u pežotu 207 1.6 kojeg sam par puta vozio. imao je oko 120k km, a osjećaj šaltanja je bio kao da vučeš kuhaču kroz tijesto.

the problem with my brain is the left side has nothing right in it, and the right side has nothing left in it.
12 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Sada ste mi dali ideju da izmjerim hod mjenjača na par auta od prijatelja i kolega, bas me zanima to sada. 

Poruka je uređivana zadnji put čet 21.6.2018 15:34 (ivanzu).
13 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Francuzi općenito imaju mjenjače u qrcu. Dugi hod i neprecizni.

Ne znam kakvo je sad stanje sa novima unazad par godina, ali ovi malo stariji su očaj.

Kad sjednem iz svog 406 u Civic ili A4, preporodim se. Precizno, kratak hod, lijepo upadne, milina. 

Ništa ne ostavljam nezavrš
12 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Noviji PSA mjenjaci su bolji nego prije, Renaultovi su mi jos uvijek bezveze. 

8 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Vozio gro auta,i obitelj posjeduje nekoliko rwzlicitih vozila kao sto su audi a4 2011 suzuki sx4 2007 2 kie ,sportate i ceed 2016god prije tog octavia 2002 tdi . I po meni ni islo audi skoda kia pa suzuki po mjenjacu. Vag grupacija mi je  u vecini slucajeva imala bolje mjenjace. Renault kangoo citroen berlingo il  koji vec  i caddy neusporedivo.. ok caddy je i skuplji od ovih al et. Iako evo razlika sportage i ceed na ceedu je mjrnjac meksi i mozda mi vise pase nego sportage koji ima nekako kruci mjenjac ..

Bolje dvaput tri odjednom nego ni jednom jednu dvaput
11 godina
protjeran
offline
Auti - ultimativna tema

Meni osobno VAG ima najužasnije mjenjače, možda je do mene, ali eto, nepašu mi nikako. Osjećaj je apsolutno grozan, nivo Daewooa.

Moja Alfa, onak, zlatna sredina, u rangu službenog P 308 ... mrvicu bolje.

Ali zato sam apsolutno oduševljen sa Lancia Delta i općenito Mazdama (možda bi ugurao u sam vrh i novije Citroene).

14 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
CroNk3r kaže...

Istina, stare honde(iz 199x) isto imaju mjenjace bolje nego dosta danasnjih auta.

 Ja sam nekako mišljenja da se prije više išlo na kvalitet nego na kvantitet pa su neka starija auta bolja od novih u nekim segmentima.

Fake_Alert kaže...

Moja duja se zimi jedva saltala ujutro. Promjenom ulja salta se kao nov mjenjac, glatko ide da se to nemoze opisat. I onda mi znaju rec ovi birtijasi da je originalno ulje bolje i da ga se najbolje ne mjenja. Pa svako ulje se haba.... tako da se sve mjenja...

 U mene jest malo teže kada su minusi, osjeti se razlika, ali ide opet, šalta se. I ja sam razmišljao o zamjeni ulja, ko će ga znati kada je ko zadnji put zamijenio ulje u mjenjaču, možda prije 10 i više godina, ali na plus temperaturama šalta extra za svoje godine, zamijenio sam sve polugice jer je baš bilo lufta, sve išlo u treću umjesto u prvu i sada je uredu.

http://www.speedtest.net/result/3853013387.png Dobre hakere svi znaju, najbolje hakere niko ne zna
Poruka je uređivana zadnji put pet 22.6.2018 8:00 (Haker_x).
14 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Haker_x kaže...
CroNk3r kaže...

Istina, stare honde(iz 199x) isto imaju mjenjace bolje nego dosta danasnjih auta.

 Ja sam nekako mišljenja da se prije više išlo na kvalitet nego na kvantitet pa su neka starija auta bolja od novih u nekim segmentima.

Fake_Alert kaže...

Moja duja se zimi jedva saltala ujutro. Promjenom ulja salta se kao nov mjenjac, glatko ide da se to nemoze opisat. I onda mi znaju rec ovi birtijasi da je originalno ulje bolje i da ga se najbolje ne mjenja. Pa svako ulje se haba.... tako da se sve mjenja...

 U mene jest malo teže kada su minusi, osjeti se razlika, ali ide opet, šalta se. I ja sam razmišljao o zamjeni ulja, ko će ga znati kada je ko zadnji put zamijenio ulje u mjenjaču, možda prije 10 i više godina, ali na plus temperaturama šalta extra za svoje godine, zamijenio sam sve polugice jer je baš bilo lufta, sve išlo u treću umjesto u prvu i sada je uredu.

Po mom iskustvu kod japanaca je getriba jos uvijek na visokoj razini.

Moja toyota se salta s uzitkom, oblik mjenjaca je idealan(kugla), kratak hod, onaj zadovoljavajuci klik kad sjedne u brzinu.

Mazda isto ima jako dobre mjenjace, novije honde nisam imao prilike probati, ali po reviewima su jos uvijek jako dobre.

VW mi je ok po pitanju saltanja, ali oblik rucice mi nekak ne sjeda u ruku.

13 godina
offline
Auti - ultimativna tema

neznam sta rec, imao sam par francuza i nisam nikad bio razocaran sa hodom i opcenito osjecajem saltanja...

u petardi je bio odlican, mekan, taman sve...clio ajde je imao gumeni, ali jebem mu nije rejser bio sa 64 dizel konja...megan je imao odlican, pogotovo kad sam stavio kraci...c4 je imao jako duge brzine, ali isto je saltao kao putar, a laguna bome me odusevljava sa kracim hodom i pogodenim brzinama...

14 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
CroNk3r kaže...

VW mi je ok po pitanju saltanja, ali oblik rucice mi nekak ne sjeda u ruku.

 Nisam primjetio vezano za manuelne mjenjače, ali za ovakav automatski i sličan koji imaju u više VW i Audi modela mogu samo grozote iskazati. Ne znam kakav je osjećaj na ruku ali je na izgled odvratan, nebi nikada mogao kupiti automobil koji ima ovakvu ručicu mjenjača. Skontali su da su napravili s*anje od mjenjača pa su ga popravili u sljedećem modelu, da izgleda kulturnije http://www.eurocarnews.com/media/pictorials/2046/11751.jpg

U+Touaregu U+Touaregu
U+Phaetonu U+Phaetonu
Audi A6, tipka strši baš previše, baš preružno Audi A6, tipka strši baš previše, baš preružno
http://www.speedtest.net/result/3853013387.png Dobre hakere svi znaju, najbolje hakere niko ne zna
Poruka je uređivana zadnji put pet 22.6.2018 9:29 (Haker_x).
13 godina
offline
Auti - ultimativna tema

vidi se da onda nisi nikad imao tu cast povuci tu veliku rucku u obliku T, kakav je to osjecaj!

14 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Nisam, zato kažem da ne znam kakav je osjećaj na ruku, ali mi izgledom nikako ne paše, nebi ga mogao gledati u autu. Čak i kada bi probao ne vjerujem opet da bi mogao preći preko izgleda.

http://www.speedtest.net/result/3853013387.png Dobre hakere svi znaju, najbolje hakere niko ne zna
13 godina
neaktivan
offline
Re: Auti - ultimativna tema

Je, VTS ima jako mekan mjenjac, ali meni je neobican. Cudno mi je jer jako lako ide pa kad stisne sinkron odjednom imas osjecaj kao da ne ide. Ne znam kako da to objasnim. I jel tvoja rucica imala lufta naprijed-nazad kad je bila u brzini, kao da su sajle labave? 

Ne predaj se nikada osim kad moraš - Grunf
13 godina
online
Re: Auti - ultimativna tema
CroNk3r kaže...

..oblik mjenjaca je idealan(kugla)..

 

meni je moj mugen shifter bio legendaran.. najbolja ručica ikad 

the problem with my brain is the left side has nothing right in it, and the right side has nothing left in it.
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice