Iznenadili bi se koliko ljudi vozi cijelu godinu na zimskim
Auti - ultimativna tema
- poruka: 77.053
- |
- čitano: 13.190.542
- |
- moderatori:
DrNasty, pirat, Lazarus Long, XXX-Man, vincimus
- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
Kad se mijenjaju tablice na automobilu, što je s knjižicom vozila? stara se uništava i izdaje se nova?
Knjizica vozila odavno nije u upotrebi. Ja sam sad pred koji mjesec regao auto te sam trebao zamijeniti staru prometnu koja je bila popunjena novom EU prometnom pa su me trazili i staru prometnu i knjizicu vozila koja je ostala kod njih, a ja sam dobio samo novu EU prometnu.
U pravi si, mislio sam na prometnu
Iznenadili bi se koliko ljudi vozi cijelu godinu na zimskim
Znam zato i velim :D
nije type r, nego 1,0 najvj, imaju svi 2x spuh
Kupio si original klimu za golfa iz GTD Specijal verzije.
Ima cak i elektronsku blokadu paljenja ( preteca kod kljuca ). Zanimljivo ha iz 1991...
Dobio novi tip struje kompletan, novi motor isti kao moj, 90A alternator i sve sto treba za klimu ugraditi.... za bagatelu...
Iducu sezonu se i ja planiram klimatizirat
Kupio si original klimu za golfa iz GTD Specijal verzije.
Ima cak i elektronsku blokadu paljenja ( preteca kod kljuca ). Zanimljivo ha iz 1991...
Dobio novi tip struje kompletan, novi motor isti kao moj, 90A alternator i sve sto treba za klimu ugraditi.... za bagatelu...
Iducu sezonu se i ja planiram klimatizirat
"Joj, vruće mi je, mislim da ću otići kupiti novi motor, alternator, dva kilera i kompresor klime."
*stigli dijelovi*
"Joj, vruće mi je, idem ugraditi nove strujne instalacije, novi kokpit, novi motor, dva kilera, staviti novu rashladnu, staviti plina u klimu."
Kupio si original klimu za golfa iz GTD Specijal verzije.
Ima cak i elektronsku blokadu paljenja ( preteca kod kljuca ). Zanimljivo ha iz 1991...
Dobio novi tip struje kompletan, novi motor isti kao moj, 90A alternator i sve sto treba za klimu ugraditi.... za bagatelu...
Iducu sezonu se i ja planiram klimatizirat
Noćna mora svakog rvackog vozača VW koncerna.
:) :)
@1BIT
To ti je 1.5 vtec turbo..
@Fake
Jadna duja nebu nikad u zasluženu mirovinu
nije type r, nego 1,0 najvj, imaju svi 2x spuh
Nemaju svi 2x ispuh, samo sport plus oprema, ovo je 1.5 turbo, 134kw
Noćna mora svakog rvackog vozača VW koncerna.
:) :)
Golf 7 je praktički polu francuski auto, na pola dijelova kojih pogledam stoji Valeo.
Ma bjezte od VAG grupe - unatrag 6-7g su jos radili kak spada, a zadnje 3-4 godine cisti fus - problem kao i svi francuzi - sa elektronikom.
Tako da, VAG vise nije sto je nekad bio, nit po izdrzljivosti nit po cijeni - tu su osobito otisli gore, a po kvaliteti dolje.
Za mene pored Forda i cistih japanaca (Toyota, Honda, Suzuki i Mazda) ne gledam nista.
Al najbolja iskustva sam imao sa Fordom do sada, i moguce da cu nakon Yarisa opet na Forda.
Mozda opet B-Max.
Iskreno nikad nisam preferirao neki brend posebno, mada sam malo bolje mišljenje imao o autima s dalekog istoka, pogotovo korejcima (prva dva auta bili Kia i Daewoo).
VW grupa mi se zgadila prije nekih 5 godina, kada sam imao kratko Seat Cordobu (u pic pic stanju), i taman si je pajdo kupio VW Golf MKVI (1.6 TDI).
Seat kvaliteta na razini Dacie, možda i lošije, a njegov Golf dan danas nije popravljen do kraja, kvarovi samo idu ukrug...mada je riješio dosta problema sa micanjem EGR-a i cijelog poteza ekologije na autu.
U to vrijeme sam kupio talijana, od kojeg sam očekivao probleme ... na kraju (kucam o drvo) nikakvih.
Nakon tih par godina savršenog iskustva s talijanima, vjerojatno bi kupio sljedeći auto talijana ... ali najvjerojatnije neću.
Zapela za oko Mazda 6 karavan (2016.g.), a želja mi je Volvo XC90.
Dok s druge strane način proizvodnje koji je danas, dosta pomiče psihološku granicu ljubavi/mržnje prema nekoj marki.
Npr premium Audi modeli imaju istog proizvođača tipkala interijera kao i Alfa Romeo ... prvog prezirem, drugo volim, a kad bi kupio srcem, tipkao bi po Audiu ... bljak.
Možda je najbolje držati se oldtimera.
Aston Martin najavio proizvodnju JB-ovog DB5 u izvornom izdanju ... navali narode!!!
Ma bjezte od VAG grupe - unatrag 6-7g su jos radili kak spada, a zadnje 3-4 godine cisti fus - problem kao i svi francuzi - sa elektronikom.
Tako da, VAG vise nije sto je nekad bio, nit po izdrzljivosti nit po cijeni - tu su osobito otisli gore, a po kvaliteti dolje.
baš danas vozio šeficu da ostavi 20 dana starog caddy kombija na servis, auto koji bi trebao biti pojam pouzdanosti
kočnice joj propadaju, ručna ne radi baš najbolje i još se pali neka lampica upozorenja nevezano uz kočnice, nisam insistirao na pitanjima o čemu se radi, pitat ću je kad dođe sa servisa
ali 20 dana star auto i nisi siguran maknuti se iz grada
Koliko god s pljuje po VW ili VAG-u svejedno su među top proizvođačima u svijetu. Vjerovatno među prva tri...
Znači npr. ova Honda koju je uzeo brat, cijena ravnih 200k, 1.5 turbo, sport plus oprema. Izolacija nikakva, kvaliteta podnog materijala još manja...vidi se ušteda na svakom koraku.
Board ploča mi je super, isto kao i potrošnja i motor, sjedala itd. Ali tu izolaciju nikak prežvakat, tanka ko papir.
Ja od kad sam sjeo za BMW serije 5 nadam se da nikad ( nikad ne reci nikad ) neću morat ići na nižu klasu jer udobnost i svi ostali parametri su daleko iznad svi Golfova, Passata, Audija i sličnih ( jest da nije ista klasa ).
Bolje uzet rabljenu višu klasu ( moje mišljenje, svako nek radi kak hoće ) nego neki novi auto niže klase.
Naravno sad tu dolazi pitanje održavanja, ni to nije toliko problem koliko neki trube o tome, jer mene rega sad dođe 3200 , a prije 2200 za auto dosta niže klase po svim parametrima kad uspoređujem.
Servis je nesto skuplji jer ipak ide 8l ulja unutra naspram u prijašnji 4l . ( Samo primjer , ima tu još nekih stavaka )
Sad taj auto mi je udobniji na 19' nego li je ovaj prije bio na 16' sa balonkama ( 205x55x16 ). ( Jedan i drugi novi kupljeni tako da mi ne može neko reć da ovjes je u klincu )
I prije sam povremeno vozio višu klasu, tak da znam da se nisam nimalo zeznuo, dapače ovo mi je preporod ( nesto skuplji , ali vrijedi svake lipe).
Stari mi vozi višu klasu pa sam na temelju tog prešao i ja, jer znam u lipu koliko je troškova imao od kad je kupio novi auto.
Potrošnja mi sad 1.5l veća, a auto neusporedivo bolji po svim stvarima koje su mi bitne.
U principu nek vozi svatko što hoće i koliko mu se troši love na auto( ili koliko ima na raspolaganju ) , ipak je to na kraju samo auto da te odveze od točke A do B.
Evo jos jedno glupo pitanje. :)
U Njemackoj gdje sam sada moraju se na ljeti i na zimi mijenjati gume. To znaci ako se sudaris sa nekim autom a nisi kriv po propisima. Tebi njegovo osiguranje ne mora dati odstetu iako nisi kriv za sudar. Ukoliko imas Zimske gume po ljeti i ljetne po zimi. Je li to isto pravilo vrijedi za hrvatska osiguranja?
Zasto uopce razmisljas o tome? Ljetne i zimske gume postoje zato sto su potrebne uvjetima na cesti.
Ako vozis na ljetnim zimi, onda si potencijalna opasnost svim drugim u prometu.
A ako vozis zimske ljeti, brzo ces ih potrositi, a isto tako si potencijalna opasnost jer gume ne koce tako dobro kao ljetne.
Nemoj se igrati sa svojim i tudjem zivotom. Razlika u 2m kocenja su zivot i smrt.
Zapravo i ne razmisljam, gume ovdje nisu toliko skupe... Samo znam da u hrvatskoj skoro nitko ne mijenja zimske gume :)
Pa ne znam kakav je zakon u hrv sto se tice odstete. jer smo svi u EU cini mi se da bi i taj zakon trebao biti jednak kao u njemackoj... zar se ne slazes?
Isto ti je u HR, ako po zimi nemaš zimske osiguranje će te ganjati za naknadu štete.
a sta imate protiv valjeva?
Normalni ljudi nista, oni koji drkaju na svabofiliju imaju.
Novi S3, rupa bez dna, vracen nakon godinu dana nazad.
Na drugu stranu A1 1.2 TFSI, 130k+ km, bez imalo brige o servisu i slicnim stvarima, vozi kao prvog dana...
Ali desi se, ako je auto los od prvog dana nece bit bolje, tako je moglo biti s bilo kojim autom, ali kvaliteta izrade nije kao sto je nekoc bila (vjerovatno Dieselgate i sad jos i Audi ukljucen +razvoj nove osmice)
Ja prekjučer vozio A6 C5 Allroad Avant 2.7T automatic, meni je to previše, pošto nisam baš aktivan vozač, al tu i tam vozim, a imam A6 C5 2.4 prefacelift sedan jednostavno taj motor nemrem usporedit nikako, sasvim drukčije sve, još allroad ima zračni ovjes drukčiji je osjećaj na cesti i malo povišeniji. Najbolje je kad poklopiš auto odma moraš pustit gas jer gorivo curi na BC, al srećom ima i plin, pa je podnošljivo.
Ma bjezte od VAG grupe - unatrag 6-7g su jos radili kak spada, a zadnje 3-4 godine cisti fus - problem kao i svi francuzi - sa elektronikom.
Tako da, VAG vise nije sto je nekad bio, nit po izdrzljivosti nit po cijeni - tu su osobito otisli gore, a po kvaliteti dolje.
Za mene pored Forda i cistih japanaca (Toyota, Honda, Suzuki i Mazda) ne gledam nista.
Al najbolja iskustva sam imao sa Fordom do sada, i moguce da cu nakon Yarisa opet na Forda.
Mozda opet B-Max.
Sve je to danas isti drek, samo to mnogi od vas nece nikada shvatiti.
Svaki auto ima svoja sranja, nekakvo generaliziranje je totalno bezvezno.
Sve je to danas isti drek, samo to mnogi od vas nece nikada shvatiti.
Svaki auto ima svoja sranja, nekakvo generaliziranje je totalno bezvezno.
Nije bas sve isto danas, ima dobrih razloga kako je recimo Toyota vec dugo poznata po kvaliteti i tako te fore, koje i dan danas su relativno istinite. Uglavnom, imas na internetu objasnjenja kako su kompanije uspjele postic visoku razinu kvalitete i obrade podataka i sve to, ne sjecam se vise, ali bio je video kako Toyota ima jednu od najimpresivnijih "quality management"-a u industriji, kao i nekolicinu ostalih grana same proizvodnje auta(ako izostavimo opozive i sl.)
Toyota treba poraditi na zastiti od hrde, vecina im auta ima samo osnovnu zastitu.
Nemam ništa protiv Toyote, ali stvarno imaju neke modele toliko odvratne da je nevjerovatno.
Kao da su htjeli da je auto ružan :D
Ne samo Toyota, nego svi Japanci. Radjeni su za uvjete gdje nema puno snijega i soli. Dok u Alpama gdje zima traje 6 mjeseci i soli se u kolicinama megatona,
to nije slucaj za te karoserije. Ista stvar je u Hr u Dalmaciji, gdje kad bura nanese soli, auti koji su vani negarazirani, a ne odrzavaju, dobiju po glavi stanovnika.
Zato i mijenjam auto svakih 4-5 godina, jer ih sol jede. Sve je super, al u Austriji je problem sol i duge zime. Dao sam na zadnjem B-Maxu staviti zastitu od hrdje,
dali je pomoglo? Djelomicno, ali ne toliko koliko sam platio. Dakle hrdje ima svuda nakon 5 godina, i naravno da treba taj auto svake godine odrzavati i cistiti,
al kome se to da? Nekom auto entuzijastu koji ce raditi to u garazi - da, obicnom korisniku sigurno ne.
Ja sam nakon 17 g. prodao Hyundai Elantru 1.6 GL s 298 kkm...
uzeo kao privremeno rješenje koje ću u 3 g. otplatiti bez brige - Suzuki Ignis....
perverzija je u tome, da prvi put od kad imamo klinku i idemo na more, moja žena nije imala ništa pod nogama....kad sam vidio hrpu prtljage bio sam skeptičan, kad sam zatvorio zadnja vrata i na dasku stavio samo dva šešira bio sam zelo presenečen....
Elantra je duga 450, a Ignis 370 cm....
I da se razumijemo, Elantra je bila jako dobar auto... ali ovo mi je smiješno čudo, lagan, ide ko mutav, i cucla 4,8 na 100ku...
Ne samo Toyota, nego svi Japanci. Radjeni su za uvjete gdje nema puno snijega i soli. Dok u Alpama gdje zima traje 6 mjeseci i soli se u kolicinama megatona,
to nije slucaj za te karoserije. Ista stvar je u Hr u Dalmaciji, gdje kad bura nanese soli, auti koji su vani negarazirani, a ne odrzavaju, dobiju po glavi stanovnika.
Zato i mijenjam auto svakih 4-5 godina, jer ih sol jede. Sve je super, al u Austriji je problem sol i duge zime. Dao sam na zadnjem B-Maxu staviti zastitu od hrdje,
dali je pomoglo? Djelomicno, ali ne toliko koliko sam platio. Dakle hrdje ima svuda nakon 5 godina, i naravno da treba taj auto svake godine odrzavati i cistiti,
al kome se to da? Nekom auto entuzijastu koji ce raditi to u garazi - da, obicnom korisniku sigurno ne.
Pa onda je toyota vec trebala bankrotirati posto daju garanciju na prohrđavanje 12 godina...
Ja sam nakon 17 g. prodao Hyundai Elantru 1.6 GL s 298 kkm...
uzeo kao privremeno rješenje koje ću u 3 g. otplatiti bez brige - Suzuki Ignis....
perverzija je u tome, da prvi put od kad imamo klinku i idemo na more, moja žena nije imala ništa pod nogama....kad sam vidio hrpu prtljage bio sam skeptičan, kad sam zatvorio zadnja vrata i na dasku stavio samo dva šešira bio sam zelo presenečen....
Elantra je duga 450, a Ignis 370 cm....
I da se razumijemo, Elantra je bila jako dobar auto... ali ovo mi je smiješno čudo, lagan, ide ko mutav, i cucla 4,8 na 100ku...
neznam cemu cudjenje.nasa vitara stoji na 6.6 l ciste gradske voznje. napravili smo 7000 km za sada. 1.6 120ks motor