Auto nije sranje ali nije ni dobar onoliko koliko ljudi misle, drzi cijenu jer je japanac. Sedmica ne drzi nesto posebno cijenu naspram prijasnih golfova, tako da nije ni skup auto nego kosta skoro ko i svi ostali auti ako kupujes od privatne osobe kao sto bi i trebao. . Modeli oko 2015 bi trebali biti vecinom bez nekih vecih sranja osim ako nemas srece pa da naletis na govno.
Auti - ultimativna tema
- poruka: 77.108
- |
- čitano: 13.232.505
- |
- moderatori:
DrNasty, pirat, Lazarus Long, XXX-Man, vincimus
- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
Mazda 3 polovna 2016 godiste sa pređenih neki 20-30 tkm je oprilike 10-13 iljada eura u njemackoj,to je prakticki nov auto.Govorim o modelu sa full opremom,2.2 motorom i automatic. Mislim da u cjenovnom rangu nema boljeg izbora za skoro novi auto
Edit: ili recimo audi A3 2012 godiste,A4, bmw 3,ali to je vec sa predjenih 150 tkm+
Kupis sta ti se svida i sta ti "sjedne".
Jedino je gadno ak kupujes na daljinu, a nisi ni probao.
Svakako preporucam probati, ako je ikako moguce, ili frend ako moze da ga malo razgazi po gradu i autoputu.
Da cuje jel sta klepece, dali vuce u stranu itd. Pogledat ga i odozdola, pokucat cekicem itd. Znas vec proceduru.
PS - Taj autic sigurno ima jos i vazece EU jamstvo, sto je svakako plus.
meni jos nije jasno tko dan danas tokari jos diskove...
(a necu jos ni nastavit recenicu: na takvom autu)
Nemaju ljudi pojma sta kupuju, vec oko godinu dana imam pristup podatcima odredenih marki (teh. crtezi, karakteristike, 3D modeli, proizvodac itd..), ljudi ne bi vjerovali sta se ugraduje u neke aute.
imas sta za dvojku?
Ova GTA je ovako na prvu dosta zapuštena. Check engine, lampica airbaga, motorni prostor prljav, izgreben branik.
Kod nas 156 GTA ima 7 komada ako se ne varam. Pretežno su sve u jako dobrom stanju.
Kada sam gledao ovaj video, odmah mi je došla želja da nabavim opet 156icu. Nakon 2.0 JTS, 2.4 10v, 2.4 20v i jedne GTjke 1.9 16v, mislim da bi jedan V6 bio točka na i. GTA je teško nabaviti jer tko ju ima, ne prodaje ju baš lako. 2.5 V6 u Giugiaro verziji bi mi bio taman. Čim prodam CLA, krečem u potražnju Jedini je problem što Giugiaro 2.5 V6 je skoro pa rijeđa od GTA.
Imao sam dosta automobila, vozio ih još više, ali 156ica je definitivno jedna od bolje pogođenih.
M3 E46 je daleko bolji vozački automobil. Pravi rasni sportaš sa zadnjim pogonom, prilično lagana karoserija, redni šestak i saltung, ali kao što kaže tip u videu, GTA baš pruža nešto posebno.
Nemaju ljudi pojma sta kupuju, vec oko godinu dana imam pristup podatcima odredenih marki (teh. crtezi, karakteristike, 3D modeli, proizvodac itd..), ljudi ne bi vjerovali sta se ugraduje u neke aute.
imas sta za dvojku?
Nemam, samo novija auta.
Moze savjet iskusnijih vezano za detailing ?
Kak bi ja napravio - oprao auto sonax samponom, isprao vodom, cekao da se posusi, rucno ispolirao sonax polir pastom sa nano cesticama boje i za finish stavio fussov vosak.
Jel to okey ? (vjerojatno bi tu jos trebao ubacit detaljno ciscenje laka glinom, al ne znam jel to bas potrebno posto je lak u cist ok stanju)
Moze savjet iskusnijih vezano za detailing ?
Kak bi ja napravio - oprao auto sonax samponom, isprao vodom, cekao da se posusi, rucno ispolirao sonax polir pastom sa nano cesticama boje i za finish stavio fussov vosak.
Jel to okey ? (vjerojatno bi tu jos trebao ubacit detaljno ciscenje laka glinom, al ne znam jel to bas potrebno posto je lak u cist ok stanju)
To ti je odlično za početak, jednio auto dobro oprati, baš istrljat spužvom, da ne ostane ništa zmazano prije poliranja i nakon pranja, tj tjekom sušenja obrisati jelenjom kožom ili mikrofiber krpom, da ne ostane kamenca, pa polirati, al da to je uglavnom to
Nema potrebe za glinom ako je auto par godina star.
Ako budes polirao ja bi presao auto jos nabrzaka sa razrjeđenim alkoholom tj tipa sto carpro ima eraser da skine sav vosak ili mast od ruku i od polir paste da se fusso lakše nanese i ima bolji efekt
Izgled nove corolle, ova konkretno sa slike je neki koncept za rally bolid, al zanimljivo je da toyota prestaje proizvodit auris-a i nastavlja sa corollom, to su ubiti dva identična vozila iste klase, a nema potrebe proizvodit dva modela iste klase, pa se toyota odlučila proizvoditi nove modele pod nazivom corolla, zbog rally povjesti
Auris je corolla.
Prestaju i sa avensisom za iduću godinu, dolazi Camry.
Dobro da su odlučili konsolidirati jer imaju dosta "redundantnih" modela.. a u treba nastaviti pumpati broj prodanih Corolla B-)
Što bi moglo uzrokovati miris paljenja plastike/gume i to koliko sam mogao osjetiti, točno oko hladnjaka. Rashladne tekućine ima, ulje ne curi. temperatura ne ide preko 90. Radi se o Peugeot 406 2.0 HDi.
Što bi moglo uzrokovati miris paljenja plastike/gume i to koliko sam mogao osjetiti, točno oko hladnjaka. Rashladne tekućine ima, ulje ne curi. temperatura ne ide preko 90. Radi se o Peugeot 406 2.0 HDi.
Zice
Što bi moglo uzrokovati miris paljenja plastike/gume i to koliko sam mogao osjetiti, točno oko hladnjaka. Rashladne tekućine ima, ulje ne curi. temperatura ne ide preko 90. Radi se o Peugeot 406 2.0 HDi.
Slična stvar na koleginoj Astri H prvi dan smrdilo nismo ništa našli, drugi dan smrdilo...isto ništa i treći dan propalio alternator...
Dobra cijena, ako je sve ok, nema vecih problema, uzmi. Koja god?
Što bi moglo uzrokovati miris paljenja plastike/gume i to koliko sam mogao osjetiti, točno oko hladnjaka. Rashladne tekućine ima, ulje ne curi. temperatura ne ide preko 90. Radi se o Peugeot 406 2.0 HDi.
Slična stvar na koleginoj Astri H prvi dan smrdilo nismo ništa našli, drugi dan smrdilo...isto ništa i treći dan propalio alternator...
Krivu temu napisao. Oprostite. :P
1. Alfin vozač je najbolji frend s mehaničarem
2. Ne postoji Alfa stara 8-18 godina bez ulaganja
3. Taman posla da se na autu još nešto mora i radit
ja nebih, ali novci su tvoji...
2. Ne postoji Alfa stara auto star 8-18 godina bez ulaganja
fixed..
Jel imaš link oglasa?
1. Alfin vozač je najbolji frend s mehaničarem
2. Ne postoji Alfa stara 8-18 godina bez ulaganja
3. Taman posla da se na autu još nešto mora i radit
ja nebih, ali novci su tvoji...
Vidi se da nemaš pojma o autima. Drži se ti plejke
1. Alfin vozač je najbolji frend s mehaničarem
2. Ne postoji Alfa stara 8-18 godina bez ulaganja
3. Taman posla da se na autu još nešto mora i radit
ja nebih, ali novci su tvoji...
Naime, koristim mamin auto, kupljen nov, 2006. godište, Chevrolet Aveo Hatchback 1.2l benzinac.
Automobil ima 128 tisuća km, osim redovnih servisa, nikad ulaganja (osim kad je auto bio zabijen u zid ali je popravljen).
Moje osobno mišljenje je da automobil koji je redovno servisiran, mora držati preko 300k km sigurno. To vidim po 2. vozilu u obitelji, Passat, 1.9 TD 55kw.
Auto ima XY km (preko 500k), osim limarije, mašina je u savršenom stanju, auto pali iz prve, jednopstavno, sve je do ljudi, ne do vozila.
Ne znam za Alfe, ali ove osobne, priča je drugačija..
Normalna stvar,ako je dobro odrzavan moze i puno vise od 300k
Nzm jedino kako se drze ovi novi 0.8 0.9itd s tri cilindra i 120-200ks
Dal ti mogu preci po 400-500 ili je nemoguća misija