Auti - ultimativna tema izdvojena tema

poruka: 77.108
|
čitano: 13.232.181
|
moderatori: DrNasty, pirat, Lazarus Long, XXX-Man, vincimus
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
13 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Petrol i Crodux imaju ista goriva, tj Petrol nabavlja od Croduxa vecinu goriva, a Crodux dio svojih nabavlja od INAe, a dio sam uvozi. Za Tifon nisam siguran, a Lukoil koliko se sjecam isto kupuje od INAe?

Di2 & EPS FTW!
13 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Sve je to isti qrac.

Sve zavisi o samoj benzinskoj. Na jednoj Petrolovoj može biti gorivo dobro, na drugoj Petrolovoj ne. 

Ništa ne ostavljam nezavrš
16 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Radim na benziskoj, znam da se goriva kontroliraju i te šprehe "95ica nema 95 oktana nego prije 85" objesite mačku o rep... Isto tako da "100tka nije 100tka"... Je, 100tka je 100tka.

Ili "piše da je izašla jedna litra a sigurno je manje"... Uvijek se može zatražit mjerna posuda da se dokaže da izađe litra a ne 0.7, 0.8, 0.9 deca!

Za sve ostalo na benziskoj pumpi možete zatražit "obrazac za prigovor" i prodavač će vam ga uručit i pišete do mile volje šta vas smeta i pošaljete na mail ili poštom...

 

Nadalje, kada spremnik dođe na određenu količinu litara a ona je poprilična, blokira se prodaja tog goriva! Također, se kontrolira i voda koja se prikazuje i ako slučajno ona dosegne određenu granicu koja nije ni blizu, ali NITI BLIZU opcije da je se povuče također dolazi do blokadde prodaje i čeka se čišćenje spremnika!

Svi ti senzori su "live", i "refrešaju" se svake mislim tri ili pet sekundi.

 

Na moju pumpu cisterna za 95icu, dizel i dizel class dolazi svaka dva dana...

Za 100tku dođe ako jednom mjesečno, a i rijeđe!

 

Ali eto, mnogi koji ne rade taj posao znaju bolje i uvjereni su da je to sve jedna velika prevara!

Naravno ne isključujem opciju da postoje pumpe koje rade krivo, ali poznavajući kakve su kontrole i sve ostalo to stvarno mora biti nekakava čudna benziska pumpa!

 

 

A vjerujte mi da su često i ljudi jako, jako retardirani po mnogim pitanjima te pametuju da je to strašno. Znam to jer mi u osam satnoj smjeni bude i do 450 računa pa vi vidite koliko karaktera i osoba meni prođe u jednoj smjeni!

Ovaj tvrdi da nevalja pištolj jer nezna da ga treba samo malo izvuć da ne izbacuje automatsko punjenje, sljedeći tvrdi da je sve to prevara, onda eno onaj tamo vozi Clio MK4 kao i ja koji nekad zaglupira i kazaljka od goriva ostane na zadnjoj poziciji nakon tankanja i digne cijelu jebenu paniku, (to mi se dogodilo jednom na mom autu i odmah sam mu riješio problem pa se zacrvenio), pa sljedeći pametuje da se zalio jer ne paše pištolj u njegov auto, a htjeo je natočit krivo gorivo, pa ovaj tvrdi da se zalio jer nije pištolj sam izbacio kada je došlo do vrha a ja ga gledam di konstantno hoće još i još nakon klika....

 

A to da sam ja pun para jer kradem i kriv sam za ovolike cijene goriva neću niti spominjat... 

Poruka je uređivana zadnji put uto 23.10.2018 10:47 (doktor1).
14 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Decki 100tka na tifonu i ini vam je isto gorivo.Koliko ja znam tifon sve kupuje od ine, crodux ne sve.

11 godina
online
Re: Auti - ultimativna tema
doktor1 kaže...

Radim na benziskoj...

 a ja sam stvarno mislio da radiš na svetom duhu ili na rebru 

14 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
doktor1 kaže...

 

Znaci ti si taj zbog kojeg mi moramo trpiti ove cijene goriva...

14 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema

Eto vidis te nove krame od auta, stavljaju posebna grla ne bili nemarni i neobzirni vozaci krivo gorivo natocili a lijepo pise na poklopcu koje gorivo ide i onda samo sranja sa tocenjem i pistoljima. Zato moja duja ima obicno veliko grlo i komotno tocim na benzinskim di kamione toce i za cas pun tank jer pistolj ima puno veci promjer na izlazu iz pistolja.

Cak mogu i iz kanistera kao covjek tocit a da nemoram neki adapter za grlo spremnika 

I onda vam dodu majmuni na benzinsku vama prodavacima prigovarat kao da ste vi šarafali tu pumpu i slagali ju... i vozili gorivo iz rafinerije u spremnik pa sve znate i za sve ste krivi 

Don’t make a habit out of choosing what feels good over what’s actually good for you.
Poruka je uređivana zadnji put uto 23.10.2018 12:31 (Fake_Alert).
7 godina
protjeran
offline
Auti - ultimativna tema

Doktore nisi u pravu - oktanski broj definira njegovu maksimalnu vrijednost u gorivu, ne minimalnu.

 

Minimalne vrijednosti su utvrdjene, i izgledaju ovako:

95ica = minimum 85 oktana
98ica i 100ka = minimum 88 oktana

 

E sad, u Austriji, Svicarskoj i njemackoj neces pod 95icom dobit 85 oktana,

u HR sam siguran da je tako.


Sto mislis zasto je 98ica maknuta sa ponude? Jednostavno zato sto je definiran da je minimalni

broj oktana jednak kao i za 100ku, al 100ku mozes vise naplatiti nego 98icu.

 

Tako da vjerujem da u HR pod 100ku dobijem priblizno 92-93 oktana maksumalno, ne vise,

jer mi je s njom potrosnja slicna kao i sa austrijskom 95icom.

 

U Hr nije tako, ali u AT ti je benzin razlicit u razlicitim regijama.

U Tirolu skoro nigdje nemas stutku za tocit - samo 95, dizel i dizel plus (aditivni za zimu).

 

Tako da uzmi litru i izmjeri, pa ces se uvjerit da sigurno nemas 95 oktana u 95ici.

Osobito ne na Ininoj/Molovoj pumpi.

11 godina
protjeran
offline
Auti - ultimativna tema

Dobavljač goriva za OMV i sestrinske firme je moj susjed, i ono kaj se radi je to da miješa gazolin sa benzinom, 4 km od doma u jednoj staroj hali koju je kupio.

Za one koji neznaju kaj je gazolin, to je otpad kod rafiniranja nafte, praktički suhi benzin oktanske vrijednosti do maksimalno 80 oktana (tu negdje).

Mi doma se vozili na čistog nekada davno, u vrijeme Lade, Fiat Tempre/Una, Audi 80 i sličnih auta poznatih po tome da idu OK na to gorivo.

 

Na sve novije aute djeluje krajnje destruktivno.

Da bu stvar gora, da miješa 80/20 nikome ništa, ali radi to 50/50, pa sam na vlastitoj Mazdi okusio divotu karanja ventila.

 

U mom kraju su stotine tisuća litara toga prošle na godišnjoj bazi.

U šumi Žutica se već 30 godina ilegalno buše vodovi INE i krade "gaza" ... to se dila po cijeloj državi.

https://www.youtube.com/user/ddokmanic
13 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Čitatelj kaže...

Isto u HR tankam stotku na Tifonu, jer sva druga goriva su smeca.

 

Dodjem sa austrijskim tankom u HR, sa 20l se vozim jos 350-400km,

napunim HR 95 oktana (mos mislit, prije 85), jedva odgulim sa 35l 400km.

 

Koje ti nebuoze pises, znaci sa svetim AT gorivom ti je prosjecna potrosnja cca 5.3l/100km (375km s 20l goriva), a odjednom s hrvatskim smecem raste na 8.75l/100km (400km s 35 goriva), tj. za cca 65%. Daj molim te...

13 godina
neaktivan
offline
Re: Auti - ultimativna tema
gamer34 kaže...

 

Koje ti nebuoze pises, znaci sa svetim AT gorivom ti je prosjecna potrosnja cca 5.3l/100km (375km s 20l goriva), a odjednom s hrvatskim smecem raste na 8.75l/100km (400km s 35 goriva), tj. za cca 65%. Daj molim te...

 To ti je zato jer on ima hibrida...

Ne predaj se nikada osim kad moraš - Grunf
16 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Čitatelj kaže...

Doktore nisi u pravu - oktanski broj definira njegovu maksimalnu vrijednost u gorivu, ne minimalnu.

 

Minimalne vrijednosti su utvrdjene, i izgledaju ovako:

95ica = minimum 85 oktana
98ica i 100ka = minimum 88 oktana

 

E sad, u Austriji, Svicarskoj i njemackoj neces pod 95icom dobit 85 oktana,

u HR sam siguran da je tako.

Ako zakonski 100tka mora biti 100tka, 95ica - 95ica i pod time mislim na broj propisanih oktana po zakonu, tako to mora biti! Vrše se kontrole i jako su stroge! Znam jer sam imao jednu situaciju na pumpi, ne zato jer je bilo manje oktana u određenom goraivu nego nešto drugo...

 

A daj mi doakz da si siguran da se u HR manipulira i levati!

 

Osim ovog gore šta je kolega već analiziro...

Ajmo svi van točit jer će nam potrošnja past za cca 3 litre!

Poruka je uređivana zadnji put uto 23.10.2018 15:37 (doktor1).
12 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Da dobijem 92 oktana u 100-tki onda bi davno radio generalku. Kod nas nitko ne proizvodi 100ku jer za to nema postrojenja, 100ka dolazi iz Italije i Austrije. Gorivo kod nas u prosjeku je losije ali daleko od toga da ne postizu oktansku vrijednost. 

14 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
doktor1 kaže...

Radim na benziskoj, znam da se goriva kontroliraju

 Jel mi možeš reći zašto više niti jedna benzinska nema onaj prozirni prozorčić na vrhu pumpe di je kupac vizualno mogao vidjeti kakvo gorivo kupuje, zašto je to uklonjeno/sakriveno da kupac ne vidi šta toči?

Tolko su stroge kontrole da se i to uklonilo na svim pumpama

 

Nemam ništa protiv tebe i općenito protiv zaposlenika na pumpama, niti sam se ikad žalio/imao problema, al da razlike između pumpa postoje, postoje, da ima razlike u kvaliteti goriva, ima i to se ne može negirati...

Ja kažem iz osobnog iskustva da mi auto sa jedne pumpe po autoputu nije išao preko 150m/h, a sa gorivom sa druge pumpe je išao 10Km/h brže, isti auto, isti motor, isto godišnje doba (temperatura koju usisava motor), ista masa auta, samo ja u autu, nije bio natovaren, ista dionica autoputa, jedina razlika je bila gorivo sa druge pumpe i auto se drugačije ponašao, a i gorivo je u oba slučaja bilo 95ca, sa obje pumpe...

Auto nije zadobio nikakvu štetu niti je imao smetnje tijekom rada od tog lošijeg goriva, ali očigledno kontrole nisu na svim pumpama jednake ili nisu dovoljno stroge kad na pumpama ima razlike u gorivu koju kupac može primjetiti kao što sam ja primjetio...

 

 

BTW: više goriva ukrade jedan bagerist iz službenog bagera...nije slučajnost da svi bageristi baš dizela voze

Možda nemaju plaćen prijevoz do posla, al se voze zabadava

 

16 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Vjerujem da ima razlike i da neki to vide točeći na X mjestu naspram Y mjesta...

Ali, ako netko misli da samo npr INA ima svoje gorivo dok sve druge pumpe imaju gorivo iz "Pakistana" griješi...

 

Pogledajte koliko različitih cisterni na izlasku iz INA Rafinerije u Kostreni, pokraj Rijeke

*crvena strelica - izlazak iz rafinerije

 

I to nisu INA kamioni...

  

Vidio sam ja razne cisterne tamo parkirane i kako izlaze i ulaze u rafineriju...

 

Poruka je uređivana zadnji put uto 23.10.2018 18:13 (doktor1).
16 godina
neaktivan
offline
Re: Auti - ultimativna tema
ivanzu kaže...

Ciste cilindar, dizne i ventile u manjoj mjeri, neki GDI motori uopce nemaju rashladne kanale oko usisnih ventila u pokusaju da sprijece stvaranje necistoca tako sto drze usisne ventile na visokoj temperaturi(cc. 300C°), nesto slicno kao ispusni ventili koji vecinom nemaju naslage zbog visoke temperature na kojima rade pa se necistoce ne mogu uhvatiti za povrsinu. Prvi put cujem za prednabijanje ulja, mislis na antilag ili pumpu koja podmazuje motor prije startanja da sprijeci suhi start?

 Nemam pojma sta ni samm mislim. :)
Evo pogle ovo minuta 4:50

13 godina
offline
Auti - ultimativna tema

toliko postova, a nijedan pametan...ajde mi ti onda koji radis na benzinskoj gdje 100tka dolazi 1x mjesecno (dakle talozi se, po tebi) objasni zasto sam na 95ici bio cca 3 duzine sporiji nego kad sam tankao 100tku?

i ti koji si napisao da bi radio generalku, sta trabunjas? znam ljude koji na tfsi-ma tankaju u nuzdi 95icu i nisu imali nikakvih problema, pa tako ni ja (mehanickih jel, a to sta je pitanje u 2 sekunde sporiji auto, to je tako nastrojena moja psiha)

 

95icu nisam tankirao zadnjih 5 godina, otkako sam kupio C4 VTS...98icu sam tankirao 2x u tom razdoblju, 1x u C4, 1x u cupru, oba puta na povratku iz Milana, posto nisam uspio u italiji nac 100tku ili 102jku...u ostalih 99,99999% slucajeva ide samo 100tka. ovo neki dan sam ostao bez goriva jer sam prosao pored pumpe gdje nemaju 100tku, pa sam htio produziti 3-4km dalje na crodux po 100tku, ali eto, stao mi 150m dalje, pa natrag na inu po smece odvratno od 95ice...i pozalio sam, toliko da sam se pitao sta je otislo na autu...toliko sam bio sporiji...

12 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Ajde spoji OBD i javi kut paljenja na 95 i 100 pa da vidimo.  Kada je auto cipiran onda se mora tociti minimalno 98, tako svaki posteni tuner nalaze. Raditi ce on na 95 ali ko mrtva mazga jer je retardirano paljenje da ti takav ne bi bio morao mijenjati motor svaki put kada odlucis natociti 95cu. 

Poruka je uređivana zadnji put uto 23.10.2018 20:19 (ivanzu).
11 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Ja mislim da on malo previse dramatizira 

PSN:Tomislav025
Poruka je uređivana zadnji put uto 23.10.2018 20:27 (omomomomoomm).
12 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
ivanzu kaže...

Ajde spoji OBD i javi kut paljenja na 95 i 100 pa da vidimo.  Kada je auto cipiran onda se mora tociti minimalno 98, tako svaki posteni tuner nalaze. Raditi ce on na 95 ali ko mrtva mazga jer je retardirano paljenje da ti takav ne bi bio morao mijenjati motor svaki put kada odlucis natociti 95cu. 

 Dobro vam kolega priča, i u litri 95ice i 100tke ista je količina energije, samo su kod 100tke aditivima poboljšali otpornost na samozapaljenje... zato kolega govori da ako nemate senzora knocka na tjunanom vozilu(pomaknuta faza paljenja i veći pritisci kod turbaka) morate koristiti goriva sa što većim oktanskim brojem jer bi inače došlo do spontanog samozapaljenja smjese pri kompresiji što zna dovesti do poprilično gadnih posljedica(klip hoće gore, smjesa kaže nope)...

 

EDIT: većina modernih benzinaca ima senzore knocka pa pomiču paljenje automatski, pa vam se onda auto bolje ide sa 100tkom

Živim luksuzno! Jedem luk i lijem suze... :)
Poruka je uređivana zadnji put uto 23.10.2018 22:43 (INCOGNITO99).
14 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Posebna prilika od danas, kinezi prodaju magnete, samo ih stavite na filter od ulja i možete se hvaliti susjedu kako uz redovitu zamijenu ulja, imate duplo filtriraje ulja u filteru, jer se čestice metala zadržavaju u samom filtrirajućem dijelu filtera, te ih još dodatno magneti privlaće i ne dozvoljavaju da se vrate nazad u motor, dok čisto ulje teće kroz motor

 

LINK na ebay

 

Baš me zanima da se onak iz fore pojaviš sa time na teničkom i da lik skuži, šta bi rekao

14 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
INCOGNITO99 kaže...

 Dobro vam kolega priča, i u litri 95ice i 100tke ista je količina energije, samo su kod 100tke aditivima poboljšali otpornost na samozapaljenje... zato kolega govori da ako nemate senzora knocka na tjunanom vozilu(pomaknuta faza paljenja i veći pritisci kod turbaka) morate koristiti goriva sa što većim oktanskim brojem jer bi inače došlo do spontanog samozapaljenja smjese pri kompresiji što zna dovesti do poprilično gadnih posljedica(klip hoće gore, smjesa kaže nope)...

 

EDIT: većina modernih benzinaca ima senzore knocka pa pomiču paljenje automatski, pa vam se onda auto bolje ide sa 100tkom

 Samo da se nadovežem...

 

Moja kanta sa 1.2 60Ks motorom relativno niske kompresije 9.6:1 ima knock senzor, tak da sumanjam da jači motori nemaju knock senzor, tj vjerujem da svi 16 ventilci imaju...

Slabo se vidi, al tu je ispod usisnih kanala...

 
 

A nije opće moderan benzinac...

 

Taj knock senzor je kao blokada motora, ne košta puno u proizvodnji, a štiti motor, pa je must have...

 

EDIT:

Zaboravio sam da Bug-ov uploader slika izlgeda kao slika za osobnu...minijaturno

SLIKA

 

EDIT2:

@unknown

Baš sam htio napisati da je vjerojatno tipfeler, da je mislio na pritisak goriva, al onda skužim da mu na displayu piše oil pressure i čeka da mu pozeleni...

A vjerojatno mora čekati da pumpa ulja nabije tlak ulja i da ulje procilkulira kroz motor prije paljenja motora, jer se ti R5 rally bolidi u leru vrte na 1500/2000rpm-a, pa da imaju adekvatno podmazivanje dok startaju, tj dok su hladni, ako mu je taj display ispravan i bez delay-a, vidi se da dok mu je niski pritiask ulja, broj okretaja mu je ispod 1000rpm-a, kad mu pritisak ulja poraste, broj okretaja mu skaće i preko 2500rpm-a, a još vergla, nije ni upalio motor...

Uljna pumpa je mehanički povezana, obično preko radilice i neće nabiti pritisak ulja dok se ne zavergla motor, zato on tako dugo vergla, čeka motor da se zavrti na niskim okretajima i da ulje procilkulira...

 

Inaće svakih 10/15k kilometara radi veliki servis na tom R5 bolidu...

Poruka je uređivana zadnji put uto 23.10.2018 23:29 (1BIT).
14 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
1BIT kaže...

Posebna prilika od danas, kinezi prodaju magnete, samo ih stavite na filter od ulja i možete se hvaliti susjedu kako uz redovitu zamijenu ulja, imate duplo filtriraje ulja u filteru, jer se čestice metala zadržavaju u samom filtrirajućem dijelu filtera, te ih još dodatno magneti privlaće i ne dozvoljavaju da se vrate nazad u motor, dok čisto ulje teće kroz motor

 

LINK na ebay

 

Baš me zanima da se onak iz fore pojaviš sa time na teničkom i da lik skuži, šta bi rekao

 Ako se ne varam neki auti imaju cep od kartera koji je magnetiziran bas radi takvih stvari, ali nisam provjerio informaciju...

Za sta sluzi knoch senzor neda mi se guglat a ti znas lijepo uvijek objasnit

Don’t make a habit out of choosing what feels good over what’s actually good for you.
14 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Fake_Alert kaže...
 Ako se ne varam neki auti imaju cep od kartera koji je magnetiziran bas radi takvih stvari, ali nisam provjerio informaciju...

Za sta sluzi knoch senzor neda mi se guglat a ti znas lijepo uvijek objasnit

 Je noviji fauve agregati ako se ne varam imaju magnetski čep za ispuštanje ulja, a moguće i još vozila, uglavnom modernija, koja su kompleksnija i sa višim tolerancijama...

 

Knock senzor ti je pojednostavljeno ništa drugo nego stetoskop kao što doktori imaju za slušanje disanja pacijenta, samo šta knock senzor "sluša" detonacije motora, detonacije su različitih vibracija određenih frekvencija i kada zabilježi frekvenciju preuranjene detonacije (samozapaljenje smijese), šalje impuls ecu koji zatim preko senzora položaja radilice otkriva u kojem cilindru je došlo do preuranjene detonacije (knock-a) (jer je knock senzor samo jedan i on samo javlja da je došlo do knock-a, ali ne i u kojem cilindu), te radi korekciju kuta paljenja da bi spriječio ponovnu preuranjenu detonaciju koja šteti motoru, uglavnom recimo to tako da se motor prilagođava gorivu kojim se "napaja"/snabdjeva, jer nemože birati gorivo niti znati unaprijed šta će dobiti (šta je vlasnik sipao 95/100) dok ne ubrziga u cilindre i zapali...

 

Izgled knock senzora:

 

Konusnog oblika, veća površina kao stetoskop naliježe na ravnu površinu bloka motora i sakuplja/očitava vibracije...

 

 

Da ti dam odma i domaću zadaću

 

Vibracije i zvukove u motoru se mogu dosta dobro ćuti sa običnim odvijačem/šrafcigerom, samo je bitno vrh drške odvijača/šrafcigera poravnati sa stisnutom šakom, tj primiti odvijač/šrafciger na sami kraj, na taj kraj prisloniš uho, a vrh/špic stisneš na neki fiksni metalni dio motora, polopac bregastih osovina npr i slušaš kako klikću ventili i eksplozije u cilindrima

Bitno je čvrsto držati odvijač/šrafciger prislonjen na metalni dio motora, kako bi se vibracije kontinuirano prenašale preko odvijača/šrafcigera do uha...

Poruka je uređivana zadnji put sri 24.10.2018 0:14 (1BIT).
13 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
1BIT kaže...

 Je noviji fauve agregati ako se ne varam imaju magnetski čep za ispuštanje ulja, a moguće i još vozila, uglavnom modernija, koja su kompleksnija i sa višim tolerancijama...

 

 

Ne bih rekao da su u modernijim vozilima vise tolerancije nego upravo suprotno.

S ostalim se slazem. 

14 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
gamer34 kaže...

 

 

Ne bih rekao da su u modernijim vozilima vise tolerancije nego upravo suprotno.

S ostalim se slazem. 

 Ma to sam i mislio, krivo sam napisao, kad pišem u kasnim noćnim satima i zijevam ko operna pjevačica, tak da nisam ni registrirao grešku...

Hvala na ispravku

Poruka je uređivana zadnji put sri 24.10.2018 6:51 (1BIT).
14 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema

Vidis kako lijepo objasnis :)

Nego bas me zanima.za taj magnetni cep kartera ili ovi suludi magneti za filter dali ista ulove ili je to samo bezveze. Jer ako se ne varam te cestice bi se trebale uhvatit na filter i tamo ostati.

Don’t make a habit out of choosing what feels good over what’s actually good for you.
12 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
sve ima svoje limite,ovisi o mapi,može se mapirat auto na 100oktana i da ti sve ispod toga pinga
SmellsLikeTeenSpirit [S3AL]
13 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
RuskeGTT kaže...

 

 

95icu nisam tankirao zadnjih 5 godina, otkako sam kupio C4 VTS...98icu sam tankirao 2x u tom razdoblju, 1x u C4, 1x u cupru, oba puta na povratku iz Milana, posto nisam uspio u italiji nac 100tku ili 102jku...u ostalih 99,99999% slucajeva ide samo 100tka. ovo neki dan sam ostao bez goriva jer sam prosao pored pumpe gdje nemaju 100tku, pa sam htio produziti 3-4km dalje na crodux po 100tku, ali eto, stao mi 150m dalje, pa natrag na inu po smece odvratno od 95ice...i pozalio sam, toliko da sam se pitao sta je otislo na autu...toliko sam bio sporiji...

 Ako se ne varam, Talijani nemaju 100-ku, vec je njihova 98-ica ono sto je nasa navodna 100ka. Iako je i ta njihova 98ica bolja od nase 100ke...

Di2 & EPS FTW!
12 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
serijski auti ne mogu namjestit paljenje dovoljno da profitiraju od 100tke,jer su svi tvornički mapirani za 95cu

auto može ić bolje ili radit bolje samo zbog aditiva ali to nema veze s oktanima
SmellsLikeTeenSpirit [S3AL]
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice