Auti - ultimativna tema izdvojena tema

poruka: 77.053
|
čitano: 13.198.537
|
moderatori: DrNasty, pirat, Lazarus Long, XXX-Man, vincimus
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
13 godina
neaktivan
offline
Auti - ultimativna tema

Je li se itko bio pozabavio poravkom električnih prozora na autu. U pitanju je Megane 2 2003.

Na pritisak tipke se čuje kako motor zazuji i odmah prekine, otvarao sam vrata, sajle( ono malo što se vidi na regulatoru) i vodilice se ne pomaknu dok se čuje motor.

Amer na nekom tutorialu kaže da je u takvom slučaju najčešće regulator u pitanju, ali bih volio čuti/pročitati iz prve ruke s obzirom da znam da je čest problem na Megane-ima i Scenic-ima.

 

Inače, auto je bio dosta ispod cijene za stanje i odrađene kilometre zbog stanja interijera što se na kraju svelo na sitne popravke 30-100kn izuzev krova koji je zasad zaklaman jer mi nije baš "500kn bitno" da lijepo izgleda i kvake pretinca za rukavice koja se djelomično raspala skup s oprugom. Probušio, ugurao novu osovinu od 3mm žice i zavario u plastiku, opet, nije mi "500kn bitno" da pretinac za rukavice ima oprugu na kvaki dok god drži.

 

Dosad čisteči po autu sam uspio rekonstruirati što je dovelo do teške depricijacije vozila:

1. dijete je iza prolilo sok po jednom sicu i rešetki zvučnika te je netko naprijed prolio kavu po sicu

2. vlasnica je vozilo odvezla na jeftino kemijsko čišćenje koje je odradio netko bez 2 razreda osnovne i nije uspio očistiti siceve

3. ljepilo tapecirunga je odpustilo, krov se objesio, a sve plastike koje su bile u čestom kontaktu s čovjekom (kvake, prekidači za prozore, držači) su "proradile" (djelomično se otopile i ostale ljepljive)

4. auto prodan ispod tržišne cijene

 

Krov je zasad rješen ranije navedenom klamaricom, a kvake i ostale plastike s 2dl medicinskog alkohola, rolom papirnatih ručnika i par sati uz muziku. Siceve spasila Sonax pjena za tapecirunge, 40kn čarolije. Od ostalih gluposti 20kn za kopče police gepeka i 40kn za prednji poklopac fara u blatobranu jer nema na otpadima. Još me čeka jedan pretinac suvozačkih vrata kojem je pukao poklopac i lampica za lijeva putnička vrata (noge) za koje je otpad tražio 300kn (as if, čekam pravi karambol). Sve u svemu, dost dobro.

12 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Na bmw je dosta tesko vratiti km
Pamte se na 7-8 mjesta i kljuc
https://www.youtube.com/channel/UCOonno4oe7nEsXvrT2FNrrg
14 godina
moderator
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Fake_Alert kaže...

 Zasto mora biti Exide? Bio sam se nalozio isto ma taj akumulator za duju i na kraju jeftiniji ispao FIAMM, jaci po izlaznoj snazi, jeftiniji i 3 godine garancije. Fiamm je ako se ne varam oem za fiat. Pogledaj. Ja sam to dobio za preporuku u top start, tamo mi je kolega radio. Isto tu marku sam kupio za vw lupo 1.0 mpi. Jeftiniji fiam, 3 god garancije naspram varte silver, jaca izlazna snaga, veci kapacitet.

 Ne mora, al taj mi se sviđa :D

 

Fiamm ne želim :)

 

Radije onda Yuasa YBX5096 sa 4 godine garancije...

Kuponi s popustima na Gearbest-u, svaki dan novi kuponi: https://docs.google.com/spreadsheets/d/1EThg_or_CPBJMHZ00pufBNc0o_-sSPWwHXA9d_RXsG8
13 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
laux kaže...

Ja i kolege smo vozili ovu trojku iz njemačke, kilometri su stvarni  i auto je u top stanju, tko ga uzme neće požaliti. I 318D 105kw je.

 Koju trojku?

16 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Timo kaže...

Pitanjce, Citroen C3 Picasso 1.4Vti ili 1.6 HDI

isto godiste ista kilometraza 2013g, 130K Km,

dnevno voznje 40km, vise na zg zaobilaznici, manje gradske voznje, auto je za ljubavnicu 

 Ni jedno... PSA govno je to :)

 

11 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Ziga kaže...
Timo kaže...

Pitanjce, Citroen C3 Picasso 1.4Vti ili 1.6 HDI

isto godiste ista kilometraza 2013g, 130K Km,

dnevno voznje 40km, vise na zg zaobilaznici, manje gradske voznje, auto je za ljubavnicu 

 Ni jedno... PSA govno je to :)

 

 koji od ta dva je manje govno?

16 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Timo kaže...
Ziga kaže...
Timo kaže...

Pitanjce, Citroen C3 Picasso 1.4Vti ili 1.6 HDI

isto godiste ista kilometraza 2013g, 130K Km,

dnevno voznje 40km, vise na zg zaobilaznici, manje gradske voznje, auto je za ljubavnicu 

 Ni jedno... PSA govno je to :)

 

 koji od ta dva je manje govno?

 sudeći kako pišu po peugeot forumu/grupama

 

1.4 VTi je žešće sranje.. boljka je brtva glave motora, voli popiti ulja i potrošač je goriva

 

1.6 HDi je puno bolji izbor (ako je ispravno održavan) - boljka je začepljenje sita turbine a i turbina na tim kilometrima voli "prdnuti"

 

 

14 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Ziga kaže...

 sudeći kako pišu po peugeot forumu/grupama

 

1.4 VTi je žešće sranje.. boljka je brtva glave motora, voli popiti ulja i potrošač je goriva

 

1.6 HDi je puno bolji izbor (ako je ispravno održavan) - boljka je začepljenje sita turbine a i turbina na tim kilometrima voli "prdnuti"

 

Kako znas?

12 godina
offline
Auti - ultimativna tema

1.6HDI iz 2013 ima sranje sa sitom rijeseno..

16 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
CroNk3r kaž

 

1.6 HDi je puno bolji izbor (ako je ispravno održavan) - boljka je začepljenje sita turbine a i turbina na tim kilometrima voli "prdnuti"

 

Kako znas?

 imao isti problem na bivšem autu :)

 

na točno 120.000km prdnula je turbina, razletila se krilca i napravila sranje..naravno auto redovito servisiran u ovlašenom..nikad nisu se sjetili skinuti sito i očistiti ga..

(začepljeno bilo skroz)

a i drugi su imali istih problema..problem je samo u 16V motoru s dvije bregaste i to 90KS verzija..

 

Dao sam repairati  turbinu u Puriću, auto riješen u ovlaštenom (čišćenje sistema, novo ulje i sve uz naplatu) ...da bi opet prdnula turbina nakon 2 tjedna

provukao turbinu kroz reklamaciju jedva...auto složen u ovlaštenom ponovno (opet čišćenje sistema, novo ulje uz naplatu..)..da bi opet prdnula nakon 1 mj

kupio drugu repairanu turbinu (ne svoju) i crkla i ta...

 

prodao neispravan auto i je*ao mater svima jer sam potrošio novca pun ku*ac

 

otišao u salon i kupio novi auto koji vozim i dan danas 

 

 

Poruka je uređivana zadnji put pon 19.11.2018 21:27 (Ziga).
11 godina
neaktivan
offline
Re: Auti - ultimativna tema
XXX-Man kaže...

Jesi siguran?

 

Baš sam išao na narudžbu sa dostavom sve do zadnjeg koraka i nigdje se ne spominje stari akumulator...

 nazovi ih na telefon pa pitaj..meni su tako rekli

laganini...
14 godina
moderator
offline
Re: Auti - ultimativna tema

Ma uzeo ipak Yuasa na kraju :)

Kuponi s popustima na Gearbest-u, svaki dan novi kuponi: https://docs.google.com/spreadsheets/d/1EThg_or_CPBJMHZ00pufBNc0o_-sSPWwHXA9d_RXsG8
14 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
XXX-Man kaže...

Ma uzeo ipak Yuasa na kraju :)

 Daj slikaj, nikad cuo... I daj tehnicke podatke Exide vs taj Juas ;)

Don’t make a habit out of choosing what feels good over what’s actually good for you.
14 godina
moderator
offline
Re: Auti - ultimativna tema

Čekaj da dođe, naručio samo :)

 

https://www.yuasa.co.uk/batteries/automotive/ybx5000-silver-high-performance-smf-batteries/ybx5027.html

 

Po speckama i opisu isti k ko i Exide premium, ali sa 4 godine jamstva.

Kuponi s popustima na Gearbest-u, svaki dan novi kuponi: https://docs.google.com/spreadsheets/d/1EThg_or_CPBJMHZ00pufBNc0o_-sSPWwHXA9d_RXsG8
14 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Fake_Alert kaže...
XXX-Man kaže...

Ma uzeo ipak Yuasa na kraju :)

 Daj slikaj, nikad cuo... I daj tehnicke podatke Exide vs taj Juas ;)

Naravno da nisi cuo kad je tebi svabo bog i batina, za japan ne zelis ni cuti.

 

Poruka je uređivana zadnji put pon 19.11.2018 22:59 (CroNk3r).
14 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Fake_Alert kaže...
 Daj slikaj, nikad cuo... I daj tehnicke podatke Exide vs taj Juas ;)

 Yuasa su ti japanski aku, jako dobri, na djedovoj aprliji 250ccm prva ugradnja 8 godina trajao (100 000Km), zamijenili preventivno radi godina, kupili opet yuasu...

 

Ja ću na autu isto sljedeći aku sigurno yuasu uzet...

 

Yuasa-info

 

cijene

Poruka je uređivana zadnji put pon 19.11.2018 23:01 (1BIT).
14 godina
moderator
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Kuponi s popustima na Gearbest-u, svaki dan novi kuponi: https://docs.google.com/spreadsheets/d/1EThg_or_CPBJMHZ00pufBNc0o_-sSPWwHXA9d_RXsG8
13 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Ziga kaže...
Timo kaže...
Ziga kaže...
Timo kaže...

Pitanjce, Citroen C3 Picasso 1.4Vti ili 1.6 HDI

isto godiste ista kilometraza 2013g, 130K Km,

dnevno voznje 40km, vise na zg zaobilaznici, manje gradske voznje, auto je za ljubavnicu 

 Ni jedno... PSA govno je to :)

 

 koji od ta dva je manje govno?

 sudeći kako pišu po peugeot forumu/grupama

 

1.4 VTi je žešće sranje.. boljka je brtva glave motora, voli popiti ulja i potrošač je goriva

 

1.6 HDi je puno bolji izbor (ako je ispravno održavan) - boljka je začepljenje sita turbine a i turbina na tim kilometrima voli "prdnuti"

 

 

 Ako je 68 kw ili 84 kw onda je to noviji hdi sa 8 ventila koji nema te probleme, taj slabiji imas ti u 308 jel? tako da ako taj citroen ima takav motor onda definitivno to treba uzet naspram 1.4 vti govna.. 

15 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
domac5 kaže...

 Ako je 68 kw ili 84 kw onda je to noviji hdi sa 8 ventila koji nema te probleme, taj slabiji imas ti u 308 jel? tako da ako taj citroen ima takav motor onda definitivno to treba uzet naspram 1.4 vti govna.. 

 nema my ass problema. Na njemu odlaze injektori... Ja imam FF MK2.5 1.6TDCi 80KW. Prdnuo turbo, dpf, injektori imali blow by. A kolegica MK3 1.6 85kw. Osli svi 4 injektori...

 

Kad cujem 1.6 PSA motor kosa mi se digne...

OLD FORDS NEVER DIE...THEY JUST GET FASTER /// Ride or die, remember? /// If Clarkson says that the Focus RS is brilliant, who am I to disagree..
14 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Vozi tko na Bridgestone Blizzak?

Kako se drze?

13 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Lord_Marko kaže...
domac5 kaže...

 Ako je 68 kw ili 84 kw onda je to noviji hdi sa 8 ventila koji nema te probleme, taj slabiji imas ti u 308 jel? tako da ako taj citroen ima takav motor onda definitivno to treba uzet naspram 1.4 vti govna.. 

 nema my ass problema. Na njemu odlaze injektori... Ja imam FF MK2.5 1.6TDCi 80KW. Prdnuo turbo, dpf, injektori imali blow by. A kolegica MK3 1.6 85kw. Osli svi 4 injektori...

 

Kad cujem 1.6 PSA motor kosa mi se digne...

to je normalno za 1.6 16v 80 kw, a na novijem 1.6 8v su rijesene djecje bolesti sa sitom.. a dizne i turbo su problem svakog dizela a ne samo 1.6 psa motora, svaki kad tad odjebe.. pa i da moras popravljat hdi nije ti tolko zao jer trosi malo a lijepo vuce, zalosno je kad u slabi 1.4 vti moras ulagat, nit ide nit je ekonomican.. ti si onda u tog forda ulozio cijelu njegovu vrijednost? 

11 godina
protjeran
offline
Re: Auti - ultimativna tema
domac5 kaže...
Lord_Marko kaže...
domac5 kaže...

 Ako je 68 kw ili 84 kw onda je to noviji hdi sa 8 ventila koji nema te probleme, taj slabiji imas ti u 308 jel? tako da ako taj citroen ima takav motor onda definitivno to treba uzet naspram 1.4 vti govna.. 

 nema my ass problema. Na njemu odlaze injektori... Ja imam FF MK2.5 1.6TDCi 80KW. Prdnuo turbo, dpf, injektori imali blow by. A kolegica MK3 1.6 85kw. Osli svi 4 injektori...

 

Kad cujem 1.6 PSA motor kosa mi se digne...

to je normalno za 1.6 16v 80 kw, a na novijem 1.6 8v su rijesene djecje bolesti sa sitom.. a dizne i turbo su problem svakog dizela a ne samo 1.6 psa motora, svaki kad tad odjebe.. pa i da moras popravljat hdi nije ti tolko zao jer trosi malo a lijepo vuce, zalosno je kad u slabi 1.4 vti moras ulagat, nit ide nit je ekonomican.. ti si onda u tog forda ulozio cijelu njegovu vrijednost? 

Ista priča sa 1.6 TDI VW ... probleme su riješili tek kad su posudili malo inženjerije od talijana prije 2 godine.

Kum sa svojom šesticom i tim motorom imao kvarove ko i ti na FF.

https://www.youtube.com/user/ddokmanic
13 godina
neaktivan
offline
Re: Auti - ultimativna tema
CroNk3r kaže...

Vozi tko na Bridgestone Blizzak?

Kako se drze?

 LM001 EVO, odlične.

Ne predaj se nikada osim kad moraš - Grunf
14 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Pao snijeg a duja na ljetnim 

Ide sto prije u zimski san.

 

Don’t make a habit out of choosing what feels good over what’s actually good for you.
16 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Ziga kaže...

 imao isti problem na bivšem autu :)

 

na točno 120.000km prdnula je turbina, razletila se krilca i napravila sranje..naravno auto redovito servisiran u ovlašenom..nikad nisu se sjetili skinuti sito i očistiti ga..

(začepljeno bilo skroz)

a i drugi su imali istih problema..problem je samo u 16V motoru s dvije bregaste i to 90KS verzija..

 

Dao sam repairati  turbinu u Puriću, auto riješen u ovlaštenom (čišćenje sistema, novo ulje i sve uz naplatu) ...da bi opet prdnula turbina nakon 2 tjedna

provukao turbinu kroz reklamaciju jedva...auto složen u ovlaštenom ponovno (opet čišćenje sistema, novo ulje uz naplatu..)..da bi opet prdnula nakon 1 mj

kupio drugu repairanu turbinu (ne svoju) i crkla i ta...

 

prodao neispravan auto i je*ao mater svima jer sam potrošio novca pun ku*ac

 

otišao u salon i kupio novi auto koji vozim i dan danas 

 

 

 Os rec da si promjenio 4 turbine na tom autu ? To 308-ica ? :-O

Fake_Alert kaže...

Pao snijeg a duja na ljetnim 

Ide sto prije u zimski san.

 

 Bitno da se ima za kozne siceve :P :D

 Fakat ovo izgleda ono - mindblow... Stara dvojka sa takvim sicevima - prefora :D

 U tom si autu veci faker od vecine :D Sad ces bar lagano moc sokove obrisat sa sjedala :D

Truth in engineering.
Poruka je uređivana zadnji put uto 20.11.2018 12:05 (Batista).
15 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
domac5 kaže...

to je normalno za 1.6 16v 80 kw, a na novijem 1.6 8v su rijesene djecje bolesti sa sitom.. a dizne i turbo su problem svakog dizela a ne samo 1.6 psa motora, svaki kad tad odjebe.. pa i da moras popravljat hdi nije ti tolko zao jer trosi malo a lijepo vuce, zalosno je kad u slabi 1.4 vti moras ulagat, nit ide nit je ekonomican.. ti si onda u tog forda ulozio cijelu njegovu vrijednost? 

 Ako ti 1.6 80 kw fino vuce onda nisi probao 1.8 tdci 85kw. I pogotovo mapiranog 1.8tdci-a. Ulozio sam u auto preko 15tkn. Od 8mj 2017

Jarvan kaže...

Ista priča sa 1.6 TDI VW ... probleme su riješili tek kad su posudili malo inženjerije od talijana prije 2 godine.

Kum sa svojom šesticom i tim motorom imao kvarove ko i ti na FF.

 6 banana navodno. a u 7 navodno ok. Barem ovi nasi na poslu..

OLD FORDS NEVER DIE...THEY JUST GET FASTER /// Ride or die, remember? /// If Clarkson says that the Focus RS is brilliant, who am I to disagree..
14 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema

Haha dobraa. Da nebi sic pobijelio od sokova 

Don’t make a habit out of choosing what feels good over what’s actually good for you.
14 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Izgleda da mi je mis usao pod auto i da gricka izolaciju.. sad kad sam krenuo sa mjesta sam vidio da na podu ima toga.. jel se kome desilo to, kak da ga se rjesim

http://trakt.tv/user/MjezZza
12 godina
offline
Auti - ultimativna tema

1.6TDI u G7 nema problema, u G6 je smece. 

11 godina
protjeran
offline
Re: Auti - ultimativna tema
maxy0 kaže...

Izgleda da mi je mis usao pod auto i da gricka izolaciju.. sad kad sam krenuo sa mjesta sam vidio da na podu ima toga.. jel se kome desilo to, kak da ga se rjesim

 Mišolovku preko noći u auto (pod sic, vole zavučena mjesta).

 

Imaš za par kuna u poljoapotekama "suhe mišolovke".

Ima mamac s nekakvim feromonom, neodoljiv im je, mišolovka ga stisne, nemože pobjeć, al ga ne ubije, tak da nema krvi i masakra po podu auta.

 

Imao sam goste u svom prvom autu davnih dana, napravili mi gnijezdo u pretincu za rukavice, znači izvještaj tehničkog, polica osiguranja, neki papiri, rola WC papira ... sve ko da je prošlo kroz mašinu za faširanje.

https://www.youtube.com/user/ddokmanic
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice