pm nekak da mi treba veliki auto!!!
haha, došlo je i to doba godine
si razmišljal o prikolici?
Proslo je*
Znam kako ti je
Inace 520l stane u Clio tak da i ne treba bas neki veliki auto.
pm nekak da mi treba veliki auto!!!
haha, došlo je i to doba godine
si razmišljal o prikolici?
Proslo je*
Znam kako ti je
Inace 520l stane u Clio tak da i ne treba bas neki veliki auto.
https://www.cdn.renault.com/content/dam/Renault/HR/cjenici/cjenik_espace.pdf
225ks, 7 siceva, non-suv, nov iz salona za manje para, a i ne izgleda ko krapina tuning
Paljenje na BMW, Audi i sl. je krenulo prije nekih 10 godina kada su u spotovima cajki poceli koristiti gore navedene automobile, a balavci to najvise slusaju i gledaju.
Kakve cajke, kakvi balavci
BMW je pojam za sportske automobile od kada ni ti niti ja još nismo ni bili rođeni.
M3 je već 30 godina glavni u klasi i svi ostali se mjere po tom povijesnom modelu. C63, RS4, se svake generacije nazivaju "M3 killer", iako na kraju svega, ne uspjevaju opravdati taj nadimak.
Krimosima trebaju brzi auti. Ne budu vozili Peugeot
To reci prosjecnom balavcu i pitaj ga zasto hoce BMW itd.. Ne znaju oni ni sta je E30, oni na ta auta gledaji kao lagan pristup balavicama i laznom statusu, imam takvih u drustvu tako da znam kako razmisljaju, pitaj ga koji je motor unutra i nece imati pojma osim reci sta pise na gepeku, vecina njih voza 316d, a to je daleko od sportasa. Slican trend je sada sa SUV-ovima.
316d i je najbolji za uvoz i sto jeftiniju regu.. najmanje co2 i 85 kw znaci ne preskupa polica osiguranja.. a motor je ionako 2.0d koji je svojih 200 tisuca odvrtio na 85 kw i sad ga remapiranjem mozes dovest na snagu 320d
To ti je kao da pitaš zašto u hr oglasnicima nema golfa benzinca, sami dizeli
golf benzinac ti je raritet kod nas, svi se iznenade di god se pojaviš, kod servisera čim te vidi, vrti u glavi dvomaseni+komplet spojke, dpf filter, egr ventil, dizne, grijači, a ono šipak, dođeš na tehnički, ugledaju te ovi tamo u golfu, već vrte u glavi kako će ti se iživljavat na gasu nebili što više zadimili stanicu, a ono šipak...pokvariš im dan sa benzinskim golfom... kod nekih kad se pojaviš, nisu nikad ni vidli golfa benzinca, odma te pitaju koliko si platio uvoz, ne vjeruju ti da je kupljen u hr
Ljudima u hr je prodana priča kako je dizelski motor pouzdaniji od britanske kraljice, dva rata preživi i dalje čekića ko novi...a i pije manje od kraljice
Pa svi išli kupovat dizela, samo u hr pala potražnja za benzincima, postali raritet ko babini zubi...
Mislim da od 2007-2013
U pitanju je N47 motor
Mislim da od 2007-2013
U pitanju je N47 motor
Za taj motor gdje god vidim je drugačija informacija, negdje piše do 2011 da je problem negdje do 2012, znaci ako je 2013. onda je i 2014, jer je to bila zadnja god tog motora dok nisu u nove jedinice i trojke ugradili novi b47 sa 150 i 190ks. Mislim da su barem 2013-2014 morali popraviti jer od 2007 do tad se znalo za problem. Jos jedna stvar koju se uvijek pitam je kako ako je taj motor toliko problematican, da ima toliko jedinica i trojki pa cak i petica iz tog doba koje su po cesti i koje voze. Jer to je najpopularniji motor u bmw-u do 2014, u 116d, 118d, 120d, 123d, 125d, 316d, 318d, 320d...i tako dalje. Kod nas su skoro svi bmwi sa tim motorom. Također gledam sve po netu vezano uz N47 jer mislim kupiti jedinicu 116d ili 118d iz 2013. njemacka uvoz, sa mobile.de bi uzeo do 100000km i prvi vlasnik. Neki govore skupo odrazavnje neki da nije skupo, zato se toliko dvoumim oko tog auta
Problematican je od 2007 do 2015, svi koji nisu facelift modeli imaju N47 motor, tek facelift modeli imaju novi B47 motor koji nema problema s lancem. Ali vise manje mijenja se kad se bliži 200tkm, ima ih kojima su pukli i na 100 tkm ali više je u pitanju kad su blizu 200 tkm. A i morao bi se čuti prije nego šta pukne. Ja sam ih imao nekoliko s rasponom kilometraže od 100tkm do 190tkm i ni na jednom nije bio diran lanac niti se čuo.
Problematican je od 2007 do 2015, svi koji nisu facelift modeli imaju N47 motor, tek facelift modeli imaju novi B47 motor koji nema problema s lancem. Ali vise manje mijenja se kad se bliži 200tkm, ima ih kojima su pukli i na 100 tkm ali više je u pitanju kad su blizu 200 tkm. A i morao bi se čuti prije nego šta pukne. Ja sam ih imao nekoliko s rasponom kilometraže od 100tkm do 190tkm i ni na jednom nije bio diran lanac niti se čuo.
Hvala na odgovoru. Ima li još kakvih problema osim sa lancem? Stvarno bi htio jedinicu a vidio sam da ni benzinac nije neka sreca jer je napravljen u suradnji sa peugeotom i ljudi imaju problema. Inace kakvo je odrzavanje? Jesi servisirao u Tomicu ili drugdje?
Jedinice sa 1.5 motorom su okej, slabasne, ali su okej jer nije los motor. 2.0 benzinac ja mislim u 118i ili 120i je super motor, vec dugo godina uz manje preinake je u puno modela.
Kako vam se cini ponuda za ovu jedinicu? Uvoz nije skup za taj model i motor, iako se kod nas nađe za manje novce, iz njemacke imaju manje kilometara i bolju opremu i sigurniji sam za km da nije skidano. Pritom nebi isao u njemacku po njega nego bi platio nekoj autokuci dovoz i da rijese papire. Mislim da na autu toga godista i te kilometraze nebi trebalo biti nista sporno, pogotovo od aute kuce sa dobrim ocjenama. A i da idem sam gore, ne razumijem se u mehaniku i nebi primjetio da ima nedostataka. Imate li kakva iskustvaza uvozom? I da li je netko na taj način kupio auto iz njemacke?
Osim u ovlastenom BMW salonu, ovo sve ostalo izbjegavat. Nagledali smo se u proslih par godina svega, pogotovo sa tom kilometrazom. I ta placanja autokucama, bezveze trosenje love za nesto sto moze doslovce svatko sa malo slobodnog vremena i uz minimalnu pomoc.
Btw ovaj tvoj BMW 99% skinuta kilometraza, 90 tisuca, dizel...
U redizajnu je 1.5 tri cilindra, ali u 2013-2014 koje gledam je 118i sa 170ks, 1.6 koji je i u miniju. Cak i 116i ima 136ks do redizajna. Taj N13 motor je kratko bio u jedinicama pa neznam sad kakav je
Ok hvala, da malo je cudno za km pogotovo jer tamo su stalno na autocesti. Samo čuo sam da su im kazne za skidanje ogromne pa sam po tome išao ali vjerujem da ima svega. Zato se dvoumim između benzinca jer ih sigurno manje voze
Uz BMW 1, opcija mi je jos jedino Golf 7 isto godiste
Imate li kakvih iskustava sa 1.4 tsi motorom od 122ks? Znam da su na pocetku imali problema ali do 2013 su ih valjda rijesili. I ako mi netko moze reci da li je jeftinije servisirati turbo benzinca ili turbo dizela. Atmosferca znam da je jeftinije jer nema turbo ali za ove stvarno ne znam. Hvala
Mislim da od 2007-2013
U pitanju je N47 motor
Za taj motor gdje god vidim je drugačija informacija, negdje piše do 2011 da je problem negdje do 2012, znaci ako je 2013. onda je i 2014, jer je to bila zadnja god tog motora dok nisu u nove jedinice i trojke ugradili novi b47 sa 150 i 190ks. Mislim da su barem 2013-2014 morali popraviti jer od 2007 do tad se znalo za problem. Jos jedna stvar koju se uvijek pitam je kako ako je taj motor toliko problematican, da ima toliko jedinica i trojki pa cak i petica iz tog doba koje su po cesti i koje voze. Jer to je najpopularniji motor u bmw-u do 2014, u 116d, 118d, 120d, 123d, 125d, 316d, 318d, 320d...i tako dalje. Kod nas su skoro svi bmwi sa tim motorom. Također gledam sve po netu vezano uz N47 jer mislim kupiti jedinicu 116d ili 118d iz 2013. njemacka uvoz, sa mobile.de bi uzeo do 100000km i prvi vlasnik. Neki govore skupo odrazavnje neki da nije skupo, zato se toliko dvoumim oko tog auta
Stvar je o održavanju,ako je mijenjano ulje svakih 10-15tkm teško da će lanac puknuti,ali se zato preventivno mijenja na 150-200tkm.
Izmjena kod boljih servisera je 5000-6000kn
Jedino kod tomića je mislim 12 000(tak mi je rekao jedan lik koji je mijenjao na 118D da su ga u tomiću tražili 12 000kn)
Stvar je o održavanju,ako je mijenjano ulje svakih 10-15tkm teško da će lanac puknuti,ali se zato preventivno mijenja na 150-200tkm.
Izmjena kod boljih servisera je 5000-6000kn
Jedino kod tomića je mislim 12 000(tak mi je rekao jedan lik koji je mijenjao na 118D da su ga u tomiću tražili 12 000kn)
Ako pricamo o N47 motorima, faktor promjene ulja ne igra ulogu u pucanju lanca. (U tom intervalu proizvodnje od 2007-2011 ako se ne varam).
Netko spominje i 2014. Tad je to vec davno bilo rijeseno.
To je točno
To ti je kao da pitaš zašto u hr oglasnicima nema golfa benzinca, sami dizeli
golf benzinac ti je raritet kod nas, svi se iznenade di god se pojaviš, kod servisera čim te vidi, vrti u glavi dvomaseni+komplet spojke, dpf filter, egr ventil, dizne, grijači, a ono šipak, dođeš na tehnički, ugledaju te ovi tamo u golfu, već vrte u glavi kako će ti se iživljavat na gasu nebili što više zadimili stanicu, a ono šipak...pokvariš im dan sa benzinskim golfom... kod nekih kad se pojaviš, nisu nikad ni vidli golfa benzinca, odma te pitaju koliko si platio uvoz, ne vjeruju ti da je kupljen u hr
Ljudima u hr je prodana priča kako je dizelski motor pouzdaniji od britanske kraljice, dva rata preživi i dalje čekića ko novi...a i pije manje od kraljice
Pa svi išli kupovat dizela, samo u hr pala potražnja za benzincima, postali raritet ko babini zubi...
Stari moj u bosni otkako nema loz ulja i kako je skocila cijena goriva...nema golfa dvojke dizela ni za lijeka. Sve 1.3 benzinci i 1.6....plin ne atestiran....nemozes vjerovat....
Da.
Da bi ti imao šta za pitat.
1.4TSI sa 122 ks ima lanac i spada pod problematicne motore, gledaj novije TSI sa 125 ili 150ks.
PS
Sada sam skuzio da je Golf 7 u pitanju , 122ks ima remen samo je mapa drugacija od 125 i 150.
1.4TSI sa 122 ks ima lanac i spada pod problematicne motore, gledaj novije TSI sa 125 ili 150ks.
1.4TSI sa 125 isto ima lanac, da li je problematican kao na 122, ne znam
Editirao sam post gore, nemaju problema sa lancem jer su presli na remen. Crkavaju im termostati, vodene pumpe i radijatori od cescih kvarova.