Moraju i servisi od necega zivjeti.
Auti - ultimativna tema
- poruka: 77.109
- |
- čitano: 13.235.254
- |
- moderatori:
DrNasty, pirat, Lazarus Long, XXX-Man, vincimus
- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
Al zato kad je n47 ispravan super je motor. Dosta snage i mala potrošnja. Manje troši nego tdi po meni
Editirao sam post gore, nemaju problema sa lancem jer su presli na remen. Crkavaju im termostati, vodene pumpe i radijatori od cescih kvarova.
Hvala za info, slabo nalazim informacije po netu o 1.4 tsi (sa remenom).
Buduci da ga nemam dugo, ne zelim komentirati o pouzdanosti.
No vrlo dobro ide i zbilja jako malo trosi, konkretno kod mene je ACT verzija od 150 konja.
Znam, ide osjetno bolje od 1.5TSI koji je razocaranje tesko.
Znam, ide osjetno bolje od 1.5TSI koji je razocaranje tesko.
Tak sam i ja citao, da su ga ubili sa eko normama (i naravno ubacili GDF).
Moraju i servisi od necega zivjeti.
Pa to je jedino logično objašnjenje... Al opet je glupo da moraš jebavat pola auta da bi motor izvadio i zamjenio lanac..
Ako je remen mogao bit naprijed, može i lanac
I džaba što se plati 10k kad mehaničar(i) jebe/u sve živo što mora(ju) po auta šarafat
Digao tlak u turbini i goriva dodao... Ide duja kao metak... HEHE.......tjuner inace puni 0.6bar a sad je na 1.0bar.
Svaki auto ima neko njesra na koje treba paziti. Lanac u N47 se nalazi iza motora. Pretežno se lanac ne dira i nema neki određeni rok trajanja kao remen. BMW tvrdi da izmjenom istog novim dijelovima se uklanja rizik puknuća. Nije to neka cifra radi koje bi se taj model izbjegavao. Hrpa novijih 4 zyl diesela ima problem sa klapnama na usisnoj grani. To je po meni veći problem jer taj lanac se čuje kada se rastegne a klapna pukne i samo uleti u motor. Uklanjanjem klapna se gubi snaga na nižim okretajima pa treba mapirati auto da bi se izbalansirao taj gubitak. Kad se već te klapne skidaju i mapira se, najbolje je onda isključiti EGR, DPF i isprazniti ga. Taj posao košta po 5/6 soma kuna.
Najbolje je nabaviti BMWa šestaka. Oni također imaju neke mušice ali sve im se oprosti radi 500Nma momenta .
Digao tlak u turbini i goriva dodao... Ide duja kao metak... HEHE.......tjuner inace puni 0.6bar a sad je na 1.0bar.
Hehe. Dimi malo pod ful gasom jer je mehanicko ubrizgavanje goriva i nema finog namještanja.
Inace težim ka tome da motor sto dulje izdrzi i turbina, ali posto sam mjerio kompresiju i motor je gajnc nov po pitanju kompresije, turbina nema niti malo lufta i malo sam istrazivao za turbinu ( KKK K14 ) da može na 1.0bar puniti dan i noc bez ikakvih problema, pa sam se odlucio na ovaj zahvat. Stvarno auto takav moment ( šus ) ima da je to za ne povjerovati.
Snimim video, ali najgore je to sto na videu ne vidis uopce taj osjecaj niti imas osjecaj koliko je nesto brzo. Jednom sam se snimao kako sam se penjao 70kmh po šestinama, zavoj iza zavoja, gas do poda i to..... pogledam video..... kao da se vozim iza bicikla......
Ali najbitnija stvar je sto je turbina relativno mala i vrlo brzo boosta tako da skoro pa od lera pocne vuci ludo. troll duja
Uostalom zasto ne malo podici snagu za tih par sekundi zabave, nije da turbina puni konstantno u voznji
A šestak je puno skuplji?
Planirao sam uzeti Audi A5 ali od toga sam odustao.
Sad sam se prebacio na Mercedes C-klasa 220 Ili 250 (2012-2013g) do 14000-14500€
Ako bih mi mogli dati kakav savjet sta da izbjegavam, na što da obratim pažnju?
Auto gledam na Mobile.de.
Nemaš baš šta kod te C klase pogriješit, redizajn w204 je odličan auto. Gledati da ima što bolju opremu i što manje km, uredan auto naravno i to je to. Btw ne znam znaš li, ali sa brojem šasije možeš besplatno u bilo kojem Mercedes servisu dobiti ispis servisne knjige pa si možeš i tako provjeriti.
Planirao sam uzeti Audi A5 ali od toga sam odustao.
Sad sam se prebacio na Mercedes C-klasa 220 Ili 250 (2012-2013g) do 14000-14500€
Ako bih mi mogli dati kakav savjet sta da izbjegavam, na što da obratim pažnju?
Auto gledam na Mobile.de.
Izbjegavaj aute koji nisu vozili: doktori, umirovljenici i oni kojima to nije 3 ili 4 auto u obitelji
Pozdrav ekipa, tražim auto do nekih 10k eura, rabljeno relativno novo za malu familiju, godišnje ne prelazi puno - dakle benzinac :)
Naišao sam na sljedeće zanimljive oglase pa bih molio komentar :)
1) https://www.index.hr/oglasi/kia-ceed-1-4-cvvt-lpg-urban-eco-sw/oid/1349485 - da li se gubi garancija ukoliko je ugrađen netvornički plin?
2) https://www.index.hr/oglasi/opel-astra-astra-1-6-enjoy/oid/1425930
3) https://www.index.hr/oglasi/hyundai-i30-1-4-dohc-16v/oid/1172503
Slab sam na autima, a preporuke su uvijek dobrodošle. Da li je ovo potencijalni best buy u smislu uloženo/dobiveno...
Sa Ceed-om ne mozes fulati. Mlad auto, malo Km, garancija ne vrijedi osim ako u Auto-Kuci nisu odredili drugacije (neke auto kuce ugradjuju plin i daju garanciju).
Ako ti to ne pase, onda Hyundai, brat Kie. Opel kao zadnji izbor, jer je iz doba GM-a.
Sa Ceed-om ne mozes fulati. Mlad auto, malo Km, garancija ne vrijedi osim ako u Auto-Kuci nisu odredili drugacije (neke auto kuce ugradjuju plin i daju garanciju).
Ako ti to ne pase, onda Hyundai, brat Kie. Opel kao zadnji izbor, jer je iz doba GM-a.
Hvala na odg, a što ako u jednadžbu ubacimo ovaj model: https://www.njuskalo.hr/auti/ford-focus-1.0-gtdi-oglas-21053194
Planirao sam uzeti Audi A5 ali od toga sam odustao.
Sad sam se prebacio na Mercedes C-klasa 220 Ili 250 (2012-2013g) do 14000-14500€
Ako bih mi mogli dati kakav savjet sta da izbjegavam, na što da obratim pažnju?
Auto gledam na Mobile.de.
Fenomenalan auto, i šalter i automatik, 250 je već ozbiljan motor, ali mislim da bi ti i 170ks iz 220 bilo dosta, neka Avantgarde oprema, crni, automatik. Čudo.
Najkretenskija stvar zapravo kod tog auta mi je bila nožna - ručna. Prvi put sam se sreo s tim i nikako mi nije sjelo, u igri je bilo 2009/10 godište, 220CDI, Avantgarde, šalter, crni.
Inače je auto robustan, siguran, izolacija savršena, potrošnja isto odlična. Lanac uredno 300.000 odvrne sa redovnom izmjenom ulja, onda ima fora da se samo zategne, često se ni ne mijenja.
Sve u svemu vrh koji ima svoju vrijednost i kod preprodaje. Samo pazi na krađu.
Pokušaj i onu veliku navi naći, što izlazi van iz armature, ako je već ta sva godišta i nemaju serijski u Avantgardeu, to ne znam.
Fenomenalan auto, i šalter i automatik, 250 je već ozbiljan motor, ali mislim da bi ti i 170ks iz 220 bilo dosta, neka Avantgarde oprema, crni, automatik. Čudo.
Najkretenskija stvar zapravo kod tog auta mi je bila nožna - ručna. Prvi put sam se sreo s tim i nikako mi nije sjelo, u igri je bilo 2009/10 godište, 220CDI, Avantgarde, šalter, crni.
Inače je auto robustan, siguran, izolacija savršena, potrošnja isto odlična. Lanac uredno 300.000 odvrne sa redovnom izmjenom ulja, onda ima fora da se samo zategne, često se ni ne mijenja.
Sve u svemu vrh koji ima svoju vrijednost i kod preprodaje. Samo pazi na krađu.
Pokušaj i onu veliku navi naći, što izlazi van iz armature, ako je već ta sva godišta i nemaju serijski u Avantgardeu, to ne znam.
Navi koja ide iz armature je na w205, ne na w204 redizajn kakav on gleda, pobrkao si kolega. Evo u prilogu takav kakav on gleda, samo je ovaj s AMG paketom.
Samo pazi kod astre j pogotovo bijelih sa plinom da nije iz camea jer ima dosta na oglasnicima koje su bile njihove.
Fenomenalan auto, i šalter i automatik, 250 je već ozbiljan motor, ali mislim da bi ti i 170ks iz 220 bilo dosta, neka Avantgarde oprema, crni, automatik. Čudo.
Najkretenskija stvar zapravo kod tog auta mi je bila nožna - ručna. Prvi put sam se sreo s tim i nikako mi nije sjelo, u igri je bilo 2009/10 godište, 220CDI, Avantgarde, šalter, crni.
Inače je auto robustan, siguran, izolacija savršena, potrošnja isto odlična. Lanac uredno 300.000 odvrne sa redovnom izmjenom ulja, onda ima fora da se samo zategne, često se ni ne mijenja.
Sve u svemu vrh koji ima svoju vrijednost i kod preprodaje. Samo pazi na krađu.
Pokušaj i onu veliku navi naći, što izlazi van iz armature, ako je već ta sva godišta i nemaju serijski u Avantgardeu, to ne znam.
Navi koja ide iz armature je na w205, ne na w204 redizajn kakav on gleda, pobrkao si kolega. Evo u prilogu takav kakav on gleda, samo je ovaj s AMG paketom.
Da, takav ja gledam. ovaj sto iskace iz konzole je oko 20k eura pa na vise.
Stavio philips extreme 130%, primjeti se razlika ovako sto sam gledao u garazi, sada treba probat u voznji.
Imam ja iste te, isprva se primjeti ohoho..kasnije se navikneš i onda ništa posebno ne svijetle...
Kao i sa svime drugim.
Kad si bio rekao da gledaš FN2, pa smo diskutirali izgled. Opće nisam imao na umu da je Jap verzija ekšli izgledala sasvim pristojno.
Osim kaj je podosta skuplja, nisam baš Honda specialist ali ova mi čak ni ne izgleda kao loš auto.(u smislu očuvanosti/tuninga(ima dosta toga ali i dalje izgleda pristojno)).
FD2 je u svakom pogledu bolji auto od FN2, jedino njesra kaj FD2-R postoji samo u RHD verziji, isto kao i integra DC5..
Isto kao i nissan 300zx i diablo sa farovima.