Imam takvog i ja, covjek kupio focusa prije 5 mj, felga udubljena i otkinut dio metala, prednji branik ogreban i udubljen, zadnji branik udubljen i iscupan senzor jer je udario u stupic, par puta zalio gorivo po autu pri tocenju, auto jos nije oprao itd.. Pa ti kupi auto od takvoga.
Auti - ultimativna tema
- poruka: 77.111
- |
- čitano: 13.246.127
- |
- moderatori:
DrNasty, pirat, Lazarus Long, XXX-Man, vincimus
- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
Fake_Alert otkad je auto star 10 godina stara hrbina ?
Fake_Alert otkad je auto star 10 godina stara hrbina ?
Ne, to je auto koji je u najboljim godinama i tek se je razradio.
Kak bi rekli oni koji sami sebi lazu...
"Hladnije" zarulje na Ventu iz 90 i neke???
Pa kad ce vise prestat seljakluk i preseravanje s ledicama i bijelim svjetlom u starim krntijama? U RH vjerojatno nikad, al nije grijeh nadati se. Mozda sam to samo ja, al stvarno mi nije jasno koji je smisao toga? Nit lijepo izgleda, nit dobro svjetli i jos smeta drugima.
Osim ako je taj isti auto bio 10 godina u muzeju na nosacima i ima na sebi 0km, a i tad je moguce da je nesto u masini
stradalo od vlage (cak i u muzejskim uvjetima), i da su se gumice fitinga sasusile itd. Jednostavno 10g je 10g.
Prica iz poznanstva - sef jednog odjela je iz federacije, te ima rodju u svici. Taj rodjo je od svog uje naslijedio
stan i garazu nakon ujine smrti u svicarskoj, i u garazi je bila Celica sa 17.000km. Cijelu ju je obnovio za nekih 6000€,
prebaciju u BIH i tamo je vozi samo ljeti kao auto za gustanje. E to je auto stariji od 10g koji nije krs,
jer je cijeli obnovljen. Al da, inace koliko god cuvali, dnevno vozilo je dnevno vozilo. Nakon 10g i 350.000km,
uglavnom je vrijeme za velika ulaganja ili novo vozilo.
Vozim se ujutro na posao, pičim po zaobilaznici, držim nekih 120 u lijevoj (desna ide oko 100), ispred mene dva/tri vozila putuju istom brzinom i dođe mi neki lik sa nekim starim audijem, a4 čini mi se, i kao da ima duga upaljena, lijevi far svjetli u nebesa, a desni je ok, ali i intenzited lijevog fara mu je duplo jači od desnog, kao da mu je pregorila žarulja dugog u desnom faru...
I niš bio mi maltene na guzici, svjetlo njegovo mi u plafon tuće... ja mu palim i gasim zadnju maglenku, on ništa i dalje na malom razmaku se vozi, prestrojim se u desnu traku, pustim ga i ubacim se za njim u lijevu, te mu upalim svoja duga, da vidi on kako je to kad on drugima svjetli, lik mi brake checka, a nisam mu opće na guzici bio, ostavio nekih 100-ak metara, više on sebe splašio, nego mene (fail attempt), naravno nisam ugasio duga, pa njemu to nije pasalo i čim se oslobodila lijeva traka od ovih šta 120 voze, lik je stisnuo valjda gas do poda i otišao, nisam ga imao namjeru ganjati, tako da smo se tu razišli, ali mislim da je shvatio da mu je auto za ku***...
Em su mu svjetla razj*** i onda ti se sa takvim svjetlima nabije na guzicu...
nazalost u cupri nemam zatamnjivanje, pa sam ga zato skinuo...a u laguni uredno obavlja svoju duznost (stalno upaljeno automatsko, radi tih ribarica - najvise mi smetaju oem led sustavi gore navedeni, a ima jos primjera, samo ih se ne sjetim ovako...bljeste gore nego da stavis xenon od 120kn u golfa 2)
Kak možeš voziti bez retrovizora? :D I još sam stekao dojam da voliš brzu vožnju.
Pa osim pogleda naprijed, retrovizor mi je skoro jedini način da znam kaj se događa oko mene u prometu. Bočne koristim samo kod prestrojavanja, skretanja...
a sta ces, kad predes skoro 100tkm godisnje bez srednjeg retrovizora, onda se lako naviknes...
ugl salio sam se da sam ga ja skinuo, odvalio sam ga glavom svojedobno, jednom sam ga JEDVA uspio vratiti na mjesto (ima neki sugav ultra tvrdi feder + sam ga osigurao sa 2 vijka bocno od federa) pa mi otpao nakon par dana kad sam ga okrznuo opet puno manjom silom nego 1. put, pa sam jednostavno odustao od tog retrovizora dok ne nadem vremena, volje i novog nacina da ga vratim opet na mjesto...plus auto je laksi kojih pol kile :D :D :D
Vozim se ujutro na posao, pičim po zaobilaznici, držim nekih 120 u lijevoj (desna ide oko 100), ispred mene dva/tri vozila putuju istom brzinom i dođe mi neki lik sa nekim starim audijem, a4 čini mi se, i kao da ima duga upaljena, lijevi far svjetli u nebesa, a desni je ok, ali i intenzited lijevog fara mu je duplo jači od desnog, kao da mu je pregorila žarulja dugog u desnom faru...
I niš bio mi maltene na guzici, svjetlo njegovo mi u plafon tuće... ja mu palim i gasim zadnju maglenku, on ništa i dalje na malom razmaku se vozi, prestrojim se u desnu traku, pustim ga i ubacim se za njim u lijevu, te mu upalim svoja duga, da vidi on kako je to kad on drugima svjetli, lik mi brake checka, a nisam mu opće na guzici bio, ostavio nekih 100-ak metara, više on sebe splašio, nego mene (fail attempt), naravno nisam ugasio duga, pa njemu to nije pasalo i čim se oslobodila lijeva traka od ovih šta 120 voze, lik je stisnuo valjda gas do poda i otišao, nisam ga imao namjeru ganjati, tako da smo se tu razišli, ali mislim da je shvatio da mu je auto za ku***...
Em su mu svjetla razj*** i onda ti se sa takvim svjetlima nabije na guzicu...
Samo m ije žao što za ona prokleta dostavna vozila i njihove farove na metar i 20 nema rješenja. Nabije ti se na semaforu na 2 i pol cm iza gepeka i imaš lightshow u kabini. To bi zakonom trebalo zabraniti, jer točno, ali baš točno svijetla tuku u oba vanjska retrovizora.
Vozim se ujutro na posao, pičim po zaobilaznici, držim nekih 120 u lijevoj (desna ide oko 100), ispred mene dva/tri vozila putuju istom brzinom i dođe mi neki lik sa nekim starim audijem, a4 čini mi se, i kao da ima duga upaljena, lijevi far svjetli u nebesa, a desni je ok, ali i intenzited lijevog fara mu je duplo jači od desnog, kao da mu je pregorila žarulja dugog u desnom faru...
I niš bio mi maltene na guzici, svjetlo njegovo mi u plafon tuće... ja mu palim i gasim zadnju maglenku, on ništa i dalje na malom razmaku se vozi, prestrojim se u desnu traku, pustim ga i ubacim se za njim u lijevu, te mu upalim svoja duga, da vidi on kako je to kad on drugima svjetli, lik mi brake checka, a nisam mu opće na guzici bio, ostavio nekih 100-ak metara, više on sebe splašio, nego mene (fail attempt), naravno nisam ugasio duga, pa njemu to nije pasalo i čim se oslobodila lijeva traka od ovih šta 120 voze, lik je stisnuo valjda gas do poda i otišao, nisam ga imao namjeru ganjati, tako da smo se tu razišli, ali mislim da je shvatio da mu je auto za ku***...
Em su mu svjetla razj*** i onda ti se sa takvim svjetlima nabije na guzicu...
Vjerovatno udaren u jednu stranu pa mu "majstor" nije dobro nabacio far. To ne prolazi na tehnickog bez masti,
jer farovi izgledaju ovako:
Takvim se najbolje maknut i gotovo - a duga lupat nekom nema smisla, jer vise ces smetati automobilima koji dolaze iz suprotnog smjera,
nego sto ces smetati nekom ispred sebe. Spusti retrovizor i briga ga.
Ako zelim posebne tablice uzeti npr kt123ab formata, jel ih mogu naruciti prije nego sto mi auto stigne
Vozim se ujutro na posao, pičim po zaobilaznici, držim nekih 120 u lijevoj (desna ide oko 100), ispred mene dva/tri vozila putuju istom brzinom i dođe mi neki lik sa nekim starim audijem, a4 čini mi se, i kao da ima duga upaljena, lijevi far svjetli u nebesa, a desni je ok, ali i intenzited lijevog fara mu je duplo jači od desnog, kao da mu je pregorila žarulja dugog u desnom faru...
I niš bio mi maltene na guzici, svjetlo njegovo mi u plafon tuće... ja mu palim i gasim zadnju maglenku, on ništa i dalje na malom razmaku se vozi, prestrojim se u desnu traku, pustim ga i ubacim se za njim u lijevu, te mu upalim svoja duga, da vidi on kako je to kad on drugima svjetli, lik mi brake checka, a nisam mu opće na guzici bio, ostavio nekih 100-ak metara, više on sebe splašio, nego mene (fail attempt), naravno nisam ugasio duga, pa njemu to nije pasalo i čim se oslobodila lijeva traka od ovih šta 120 voze, lik je stisnuo valjda gas do poda i otišao, nisam ga imao namjeru ganjati, tako da smo se tu razišli, ali mislim da je shvatio da mu je auto za ku***...
Em su mu svjetla razj*** i onda ti se sa takvim svjetlima nabije na guzicu...
Vjerovatno udaren u jednu stranu pa mu "majstor" nije dobro nabacio far. To ne prolazi na tehnickog bez masti,
jer farovi izgledaju ovako:
Takvim se najbolje maknut i gotovo - a duga lupat nekom nema smisla, jer vise ces smetati automobilima koji dolaze iz suprotnog smjera,
nego sto ces smetati nekom ispred sebe. Spusti retrovizor i briga ga.
Upravo to. I triggeras kod potencijalnog debila, agresivu pa ti eto brake checka i tebe dovodi u opasnost. Najbolje rjesenje za takve debile bi bilo da ti auto dimi pod ful gasom. Eto 1bit da si imao dizela.... koji gust mi je to radit majmunu iza koji ne drzi razmak...ajme.... niza ..gas....magla... i drzi lik 100m razmak...problem solved..
Ako zelim posebne tablice uzeti npr kt123ab formata, jel ih mogu naruciti prije nego sto mi auto stigne
Vjerovatno mozes. Ne znam koliko u HR vrijede, obicno od 5 do 10g, i placas ih previse.
Radije taj novac ostavis da tocis 3 mjeseca.
Te sto ja gledam kostaju +/- 250 kn cca, imamo godinama takvu tablicu vec i nista skuplje nije
A to onda nisu one po zelji, nego one druge. U AT nema tih, ili obicne "random" generirane,
ili po zelji. A te po zelji duraju 5 godina, i onda ih ponovno placas, obicno od 270€ nadalje.
Ako zelim posebne tablice uzeti npr kt123ab formata, jel ih mogu naruciti prije nego sto mi auto stigne
Možeš, ceka se cca 2 tjedna, nazovu te iz CVH kad stignu.
Placas cca 278kn.
Čitatelj- u HR su najmanje dvije vrste pločica po ''želji''.
Ove skuplje su cca 2000kn, i za njih pišeš molbu zbog čega želiš da bude taj i taj naziv,, i to onda komisija u Zg odobrava.
Naravno točno je definirano što ne smije ''pisat'' na njima, diskriminacije i slično....
Pozdrav, dali vam se ovo čini kao dobra kupnja? kilometraza je mala, 1. vl ,servisna knjizica i accident-free, i ova auto kuca stvarno ima odlicne recenzije
Planiram uvesti auto iz Njemacke a odluka je ipak pala na a3 1.6 tdi
Cestitam, ja ne bi uzeo starog dvije godine nego novi jer nikada ne znas sta je sa polovnog auta pogotovo kada se proda nakon 2 godine.
Vozio ga je stari deda, ima problema s nogom, prelazi na automatik.
Isti model.
Vidio sam sve papire, priča štima.
Auto je pod garancijom, ima sve papire i servise od Baumgarnera. Svi brojevi štimaju.
Pregledan je.
Ništ nije krpano ili bojano.
Vozio sam ga.
Od kad ga je poslikao prije koji tjedan do danas ima 10km pređenih, deda ga više ne vozi i stoji u garaži, čeka novi.
Uglavnom, savršena situacija, ako je sve ovak kak se čini.
Znam da nikad nije, ali držim fige :)
Dogovorili se za SX4 S-Cross novi.
I dan poslije kako smo se sve dogovorili, uletio mi rabljeni, 2 godine, 35.000 kuna jeftiniji nego u dućanu!
Sredim financije i moj je.
Onda mogu napisati dojmove i događaje ako nekog zanima :)
jel nebi to trebalo malo više od 35 tkn za 2 god star auto
znam da oni solidno drže cijenu i da je dedek vjerovatno pazio na njega, no opet
btw, držim fige da je sve u redu
"Hladnije" zarulje na Ventu iz 90 i neke???
Pa kad ce vise prestat seljakluk i preseravanje s ledicama i bijelim svjetlom u starim krntijama? U RH vjerojatno nikad, al nije grijeh nadati se. Mozda sam to samo ja, al stvarno mi nije jasno koji je smisao toga? Nit lijepo izgleda, nit dobro svjetli i jos smeta drugima.
Izvini, taj auto je daleko od krntije. I ne vidim zašto bi bio seljačina ako vozim auto koji ima malo hladnije žarulje
A za ovo boldano - pročitaj koji post iznad prije nego što kreneš pisat(srat) ;)
Pozdrav, dali vam se ovo čini kao dobra kupnja? kilometraza je mala, 1. vl ,servisna knjizica i accident-free, i ova auto kuca stvarno ima odlicne recenzije
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=272366843&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&features=FULL_SERVICE_HISTORY&fuels=DIESEL&isSearchRequest=true&makeModelVariant1.makeId=1900&makeModelVariant1.modelId=8&maxFirstRegistrationDate=2016&maxMileage=90000&maxPowerAsArray=85&maxPowerAsArray=KW&minFirstRegistrationDate=2014&minPowerAsArray=78&minPowerAsArray=KW&numberOfPreviousOwners=1&pageNumber=1&scopeId=C&sfmr=false&sortOption.sortBy=searchNetGrossPrice&sortOption.sortOrder=ASCENDING&transmissions=MANUAL_GEAR&searchId=c25ed79d-c893-b3af-4bb7-029aa5c9645b
Planiram uvesti auto iz Njemacke a odluka je ipak pala na a3 1.6 tdi
Sve super, samo ne znam dal bi uzeo a3 bez ksenona/led dnevnih svjetala.
Nekak mi je to ''must have.''
Baš to, premium auto a oprema nikakva.
Dogovorili se za SX4 S-Cross novi.
I dan poslije kako smo se sve dogovorili, uletio mi rabljeni, 2 godine, 35.000 kuna jeftiniji nego u dućanu!
Sredim financije i moj je.
Onda mogu napisati dojmove i događaje ako nekog zanima :)
jel nebi to trebalo malo više od 35 tkn za 2 god star auto
znam da oni solidno drže cijenu i da je dedek vjerovatno pazio na njega, no opet
btw, držim fige da je sve u redu
Znaš koliko autima padne cijena nakon godinu dana, kupljeni za oko 150.000kn, prema Njuškalu?
5.000 -10.000 kuna.
Gledam SX4 S-cross. U dućanu 129.000, na Njušalu star godinu dana 120.000
Karoq - 170.000, Njušalo oko 160.000
Tucson - oko 180.000, Njuškalo 160-170.000
Moj problem kaj gledam "usrane SUV-ove koji uopće nemaju smisla, imaju skupe servise i nisu ni terenci ni normalni auti". :D
Možda drugim autima pada vrijednost kak spada.
Itd....
Kak je netko prije napisao - kod nas to nije ni približno ko na papiru.
Prema računovodstvenom zakonu, automobil gubi na vrijednosti 20% svake godine. Znači, ovaj od 170.000 bi trebao koštati 136.000 kn nakon godinu dana.
Da sam ja pronašao Karoq za 135.000 na Njuškalu, vozio bi ga već odavno :D
Dogovorili se za SX4 S-Cross novi.
I dan poslije kako smo se sve dogovorili, uletio mi rabljeni, 2 godine, 35.000 kuna jeftiniji nego u dućanu!
Sredim financije i moj je.
Onda mogu napisati dojmove i događaje ako nekog zanima :)
jel nebi to trebalo malo više od 35 tkn za 2 god star auto
znam da oni solidno drže cijenu i da je dedek vjerovatno pazio na njega, no opet
btw, držim fige da je sve u redu
Znaš koliko autima padne cijena nakon godinu dana, kupljeni za oko 150.000kn, prema Njuškalu?
5.000 -10.000 kuna.
Gledam SX4 S-cross. U dućanu 129.000, na Njušalu star godinu dana 120.000
Karoq - 170.000, Njušalo oko 160.000
Tucson - oko 180.000, Njuškalo 160-170.000
Moj problem kaj gledam "usrane SUV-ove koji uopće nemaju smisla, imaju skupe servise i nisu ni terenci ni normalni auti". :D
Možda drugim autima pada vrijednost kak spada.
Itd....
Kak je netko prije napisao - kod nas to nije ni približno ko na papiru.
Prema računovodstvenom zakonu, automobil gubi na vrijednosti 20% svake godine. Znači, ovaj od 170.000 bi trebao koštati 144.000 136.000.(nakon god dana)
Da sam ja pronašao Karoq za 140.000 na Njuškalu, vozio bi ga već odavno :D
Najbolje bi bilo da gledas aute stare 5+godina jer im tad padne najvise cijena. Bilo kakav Suzuki ces nac za smijesne novce u odnosu na njemacke proizvodjace
Prema računovodstvenom zakonu, automobil gubi na vrijednosti 20% svake godine. Znači, ovaj od 170.000 bi trebao koštati 144.000 136.000.(nakon god dana)
Haha, da. Imam napisano 170-34=136 i napišem 144. WTF :D
Hvala!
Najbolje bi bilo da gledas aute stare 5+godina jer im tad padne najvise cijena. Bilo kakav Suzuki ces nac za smijesne novce u odnosu na njemacke proizvodjace
Da. Problem je da su svi SUV-ovi napravljeni u zadnje dvije godine, ili su imali redizajn i uglavnom dobili nove štedljivije motore (Tucson, Tiguan, Karoq, Kodiaq, SX4 S-Cross, 3008, 5008, Sportage, Crossland X.....)
Žena je isprobala Tiguana, Karoqa i S-Crossa i poslije toga rekla da gledamo samo SUVove
Da sam tražio neku Octavu ili Passat, puno bolje bi prošao...
Ja sam krivo napisao, ispričavam se. Mislio sam 20-30% u prvoj godini...
Nova Opel Astra 1.6 CDTI Enjoy + metalik siva/srebrna boja + alu felge 16" = 162.811 Kn prema konfiguratoru (ništa dodatne opreme u opcijama)
Ista takva na njuškalu 2018 godina s tvorničkim jamstvom je od 119.500 Kn (najjeftiniji modeli s jamstvom) i cca 20.000 km do max 127500 Kn (ovisno o gradu i auto kući)
dakle mi pričamo o prvoj godini i razlici od 43.311 Kuna (26,5% samo na prvu godinu)
Ja sam krivo napisao, ispričavam se. Mislio sam 20-30% u prvoj godini...
Nova Opel Astra 1.6 CDTI Enjoy + metalik siva/srebrna boja + alu felge 16" = 162.811 Kn prema konfiguratoru (ništa dodatne opreme u opcijama)
Ista takva na njuškalu 2018 godina s tvorničkim jamstvom je od 119.500 Kn (najjeftiniji modeli s jamstvom) i cca 20.000 km do max 127500 Kn (ovisno o gradu i auto kući)
dakle mi pričamo o prvoj godini i razlici od43.311 Kuna (26,5% samo na prvu godinu)
Eto, gledam krive aute
Eto, gledam krive aute
Ne želim nikog vrijeđat ni ništa, ali ono..nov auto kupuješ ako fakat imaš viška novca....
i računaj..ako uzimaš na kredu kolika je razlika u kamati na 1 godinu + pad vrijednosti..
Ja sam isto na svom autu popušio pun kufer novca....
Eto, gledam krive aute
Ne želim nikog vrijeđat ni ništa, ali ono..nov auto kupuješ ako fakat imaš viška novca....
i računaj..ako uzimaš na kredu kolika je razlika u kamati na 1 godinu + pad vrijednosti..
Ja sam isto na svom autu popušio pun kufer novca....
Ja uzimam dvije godine star.
I vrijednost mu je pala oko 25%...
Sva sreća, imam lovu pa mi treba još samo pretnaestak tisuća kn od banke, to će biti neki brzi kredit s malo kamata.