Auti - ultimativna tema izdvojena tema

poruka: 77.053
|
čitano: 13.198.123
|
moderatori: DrNasty, pirat, Lazarus Long, XXX-Man, vincimus
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
7 godina
protjeran
offline
Auti - ultimativna tema

 

Evo ko za tebe!

 

Salim se naravno - ako nema javnog prijevoza i vremenski uvijeti su bas bas losi,

onda moras hoces-neces, ali bolje i mali turbo benzinac, nego dizel,

kojeg placas puno, nikad ga ne ugrijes kako spada, i onda kad prvi put nakon 10.000km

mucenja po gradu izadjes na autoput, ima da se raspadne.

 

Za tebe je hibrid idealan - tih 5km trosis ispod 3l ljeti, a zimi oko 4-5l zbog grijanja.

15 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Danas regao e90. Osiguranje 930 kn i tehnički s porezom nekih 1300 kn. Srednje zacrnjenje 0.02. Nema straha za nas bez dpf-a 

#fsb
13 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Čitatelj kaže...

 

Evo ko za tebe!

 

Salim se naravno - ako nema javnog prijevoza i vremenski uvijeti su bas bas losi,

onda moras hoces-neces, ali bolje i mali turbo benzinac, nego dizel,

kojeg placas puno, nikad ga ne ugrijes kako spada, i onda kad prvi put nakon 10.000km

mucenja po gradu izadjes na autoput, ima da se raspadne.

 

Za tebe je hibrid idealan - tih 5km trosis ispod 3l ljeti, a zimi oko 4-5l zbog grijanja.

 Slazem se al nema hibrida a da ne kosta puno, a meni nema smisla za takve relacije neki skupi auto, vecinom takvi ljudi voze mali clio 1.2, ja bi htio all rounder znaci da se mogu vozit i na posao i kad idem negdje dalje da nije bas totalno tromo sranje od motora i da nije ispod klase golfa.. a to je upravo neki turbo benzinac kao u focusu 1.0, steta sto ce mu tek za par god past cijena a dotad vozit se ovako ko do sad

sveupitni kaže...

Danas regao e90. Osiguranje 930 kn i tehnički s porezom nekih 1300 kn. Srednje zacrnjenje 0.02. Nema straha za nas bez dpf-a 

 85 kw motor? znaci imas dpf i egr off, jel ti spajao na tehnickom obd? 

7 godina
protjeran
offline
Auti - ultimativna tema

Koliko planiras potrositi na auto?

 

Imas Civica ispod 30.000kn, ali je 11+g star, pa treba provjeriti karoseriju

i sve ostalo, ali trebao bi ti biti dobar za 3-4g uz normalna odrzavanja,

jer neces raditi puno kilometara - po tome sto pises, napravit ces u godini dana

sto ja napravim u tjedan dana:

 

https://www.njuskalo.hr/auti/honda-civic-1.3-hybrid-automatik-oglas-27725880

13 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema

Zasto forsirat hybride kad jednostavno za te novce mogu biti jako los izbor. Em su djelovi u pitaj kakvom stanju, em baterija nakon 10+ godina vjerovatno zahtjeva zamjenu itd itd.

 

Rade uzet neki daily auto i gotovo, benzinac po mogucnosti i gotovo. Jer ni mali turbak se nece zagrijat u par kilometara kako treba (ulje).

Di2 & EPS FTW!
12 godina
offline
Auti - ultimativna tema
Poruka je uređivana zadnji put pet 15.2.2019 20:28 (ivanzu).
13 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Čitatelj kaže...

Koliko planiras potrositi na auto?

 

Imas Civica ispod 30.000kn, ali je 11+g star, pa treba provjeriti karoseriju

i sve ostalo, ali trebao bi ti biti dobar za 3-4g uz normalna odrzavanja,

jer neces raditi puno kilometara - po tome sto pises, napravit ces u godini dana

sto ja napravim u tjedan dana:

 

https://www.njuskalo.hr/auti/honda-civic-1.3-hybrid-automatik-oglas-27725880

 A cemu to, zbog 100 i nes kn manje kaj bum potrosio na gorivo u tih 600-700 km kaj napravim? radije civic 1.8 140 ks pa nek trosi 7-8l, barem ide kak se spada 

12 godina
online
Re: Auti - ultimativna tema
sveupitni kaže...

Danas regao e90. Osiguranje 930 kn i tehnički s porezom nekih 1300 kn. Srednje zacrnjenje 0.02. Nema straha za nas bez dpf-a 

 Kak tak malo osiguranje

https://www.youtube.com/channel/UCOonno4oe7nEsXvrT2FNrrg
14 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
sstrmi kaže...
sveupitni kaže...

Danas regao e90. Osiguranje 930 kn i tehnički s porezom nekih 1300 kn. Srednje zacrnjenje 0.02. Nema straha za nas bez dpf-a 

 Kak tak malo osiguranje

Neznam kolko si star, ali ispod 24 je osjetno skuplje ositguranje.

Tako da godine + bonus ispada dosta jeftinije.

13 godina
offline
Auti - ultimativna tema

baš malo gledao wrc highlightse, pa se sjetio legendarnog ari vatanena.. nije dugo repostano .. enjoy 

the problem with my brain is the left side has nothing right in it, and the right side has nothing left in it.
15 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Ima koja dobra dusa da mi posalje broj clanske iskaznice za hak?

Treba mi da kod auto kresija ostvarim dodatni popust 😁

7 godina
protjeran
offline
Re: Auti - ultimativna tema
domac5 kaže...

 Slazem se al nema hibrida a da ne kosta puno, a meni nema smisla za takve relacije neki skupi auto, vecinom takvi ljudi voze mali clio 1.2, ja bi htio all rounder znaci da se mogu vozit i na posao i kad idem negdje dalje da nije bas totalno tromo sranje od motora i da nije ispod klase golfa.. a to je upravo neki turbo benzinac kao u focusu 1.0, steta sto ce mu tek za par god past cijena a dotad vozit se ovako ko do sad

 

domac5 kaže...

 A cemu to, zbog 100 i nes kn manje kaj bum potrosio na gorivo u tih 600-700 km kaj napravim? radije civic 1.8 140 ks pa nek trosi 7-8l, barem ide kak se spada 

 

A gle, ne kazem da moras kupit hibrida, samo se ne slazem da ih nema a da ne kostaju puno. Imas i Aurisa za 40.000kn i manje,

tako da daleko od toga da moraju kostati puno.

 

Cuj, u HR mozes imati i 500ks, kad ti je osiguranje dzabe. Meni je godisnje osiguranje do 119ks 1900€,

pa si misli, a ti toliko ne potrosis na osiguranje u 10 godina. 140ks je preko 2400€ godisnje, fala al ne fala,

to mi je ovdje luksuz koji si ne mogu priustiti, ne zelim hranit samo osiguranje. U HR za te novce

mogu vozit tenka i osigurat ga.

 

I ne, neces trosit 100kn manje godisnje, nego puno vise. Dok se masina zagrije trosis najvise,

kod hibrida ti je svejedno jer u gradskoj voznji uglavnom vozis na struju, i ljeti trosis 0,

punis regenerativnim kocenjem, sve u svemu mozes si u tri mjeseca ustedjeti vise od 1000kn benzina.

Znam jer zimi sam na Yarisu trosio mjesecno oko 100€ benzina, a ljeti na istu udaljenost oko 40€,

sto je puno.

Poruka je uređivana zadnji put sub 16.2.2019 8:18 (Čitatelj).
13 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Čitatelj kaže...
domac5 kaže...

 A cemu to, zbog 100 i nes kn manje kaj bum potrosio na gorivo u tih 600-700 km kaj napravim? radije civic 1.8 140 ks pa nek trosi 7-8l, barem ide kak se spada 

 

A gle, ne kazem da moras kupit hibrida, samo se ne slazem da ih nema a da ne kostaju puno. Imas i Aurisa za 40.000kn i manje,

tako da daleko od toga da moraju kostati puno.

 

 I ne, neces trosit 100kn manje godisnje, nego puno vise. Dok se masina zagrije trosis najvise,

kod hibrida ti je svejedno jer u gradskoj voznji uglavnom vozis na struju, i ljeti trosis 0,

punis regenerativnim kocenjem, sve u svemu mozes si u tri mjeseca ustedjeti vise od 1000kn benzina.

Znam jer zimi sam na Yarisu trosio mjesecno oko 100€ benzina, a ljeti na istu udaljenost oko 40€,

sto je puno.

 Opet je tu pitanje kolko je pouzdan taj hibrid kad je tako star, tvoj yaris je mlad auto al dal ce sve to funkcionirat kak treba i nakon 12+ godina i kad ode nesto oko toga ko to uopce zna popravit a da nije skupi ovlasteni jer znas da mi ionako kod nasih mehanicara servisiramo?

Nisam rekao da cu godisnje ustedit 100 i nes kuna na hibridu nego mjesecno i da bi u 3 mjeseca ustedio vise od 1000 kn benzina msm da bi se morao puno vise vozit nego sad i to gradske kao po zg gdje benzinac obicni pije dosta, a nesto benzina i hibrid mora trositi.. do koje brzine radi el. motor kad preuzima benzinski? jer ja ti gradske voznje imam 200 metara od kuce dok prodem kruzni tok, dalje je otvorena cesta 70-80-90 km/h..

Ovak razmisljam, buduci da sam nepusac valjda si mogu dozvolit taj luksuz da vozim auto s malo jacim motorom od tog 1.3 kao sto je 1.8 civic i tocim u njega mjesecno npr 150 kn vise sto na placi necu osjetit i uzivam u tom motoru nego da se jebem sa onim kaj ima cca 120 nm okretnog momenta, pa kaj bum s tom igrackom? a zbog cega, 100 i nes kuna? pa nebum kruha gladan zbog toga

13 godina
neaktivan
offline
Auti - ultimativna tema

Toyotini hibridi su se zapravo pokazali prilično pouzdanima, pogotovo stari Priusi.

16 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Kad si sam svoj gazda i voziš recimo Taxi, s hibridom u gradu štediš jako puno pogotovo jer su ti dnevne vožnje recimo 80-150km

13 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
domac5 kaže...
Čitatelj kaže...

 

Ovak razmisljam, buduci da sam nepusac valjda si mogu dozvolit taj luksuz da vozim auto s malo jacim motorom od tog 1.3 kao sto je 1.8 civic i tocim u njega mjesecno npr 150 kn vise sto na placi necu osjetit i uzivam u tom motoru nego da se jebem sa onim kaj ima cca 120 nm okretnog momenta, pa kaj bum s tom igrackom? a zbog cega, 100 i nes kuna? pa nebum kruha gladan zbog toga

 Ljudi se sprdaju s momentom kod hybrida. I je, kad se treba prestic na 80-90km/h neki kamion na cesti nije lako i zahtjeva jos dodatnog i prostora i vremena i razmisljanja kako to izvest.

 

Ali po gradu, hybrid na semaforu ispali brze nego ikakav ICE auto i kad se vozis po gradu ili cesto izljeces na cestu gdje ti treba puno snage prvu sekundu onda je hybrid ili el. auto, najbolje rjesenje. Nije igracka kada mozes izletit sigurno ispred nekog na semaforu i proc prije guzve...

Di2 & EPS FTW!
13 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
domac5 kaže...
Čitatelj kaže...

Koliko planiras potrositi na auto?

 

Imas Civica ispod 30.000kn, ali je 11+g star, pa treba provjeriti karoseriju

i sve ostalo, ali trebao bi ti biti dobar za 3-4g uz normalna odrzavanja,

jer neces raditi puno kilometara - po tome sto pises, napravit ces u godini dana

sto ja napravim u tjedan dana:

 

https://www.njuskalo.hr/auti/honda-civic-1.3-hybrid-automatik-oglas-27725880

 A cemu to, zbog 100 i nes kn manje kaj bum potrosio na gorivo u tih 600-700 km kaj napravim? radije civic 1.8 140 ks pa nek trosi 7-8l, barem ide kak se spada 

 ti se salis, je tako?

14 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
RuskeGTT kaže...

 A cemu to, zbog 100 i nes kn manje kaj bum potrosio na gorivo u tih 600-700 km kaj napravim? radije civic 1.8 140 ks pa nek trosi 7-8l, barem ide kak se spada 

 ti se salis, je tako?

 7 teško, al 8 po gradu bi mogao postić, samo nema gušta onda, gledaš kako te svi prolaze po lijevoj traci i stalno si zanji, čitaj smetalo sa autom od 140ks

vtec bregasta na tom motoru nije kao stari vtec koji će iscjedit dodatnu snagu, nego ima profil baš za uštedu goriva, tu igra ulogu i integrirana ispušna grana u glavi motora + electronic throttle control, varijabilni usis itd:

 

 

EDIT:
Al da uglavnom ak misli ić kak se spada, nebu mu trošil 7-8l

Poruka je uređivana zadnji put sub 16.2.2019 12:17 (1BIT).
13 godina
offline
Auti - ultimativna tema

nista to, toliko trosi 2,2 ctdi, 1.8 nece ispod 10 stari moj...pa i random 1,1 1,2 trose 7-8 barem, a di nece 1,8...

8 godina
offline
Auti - ultimativna tema

https://www.spritmonitor.de/en/overview/18-Honda/168-Civic.html?fueltype=2&vehicletype=1&constyear_s=2006&constyear_e=2011&power_s=138&power_e=142&gearing=1&powerunit=3

Prosjek na 500 auta je oko 8 l, ali to me mora znaciti nista. Najveci faktor je vozac, ovisi dal se vuces, vozis normalno ili "muski".

12 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Oko 10L po ZG, manji gradovi tipa SB, KR i sl. oko 8.

7 godina
protjeran
offline
Re: Auti - ultimativna tema
domac5 kaže...

 Opet je tu pitanje kolko je pouzdan taj hibrid kad je tako star, tvoj yaris je mlad auto al dal ce sve to funkcionirat kak treba i nakon 12+ godina i kad ode nesto oko toga ko to uopce zna popravit a da nije skupi ovlasteni jer znas da mi ionako kod nasih mehanicara servisiramo?

Nisam rekao da cu godisnje ustedit 100 i nes kuna na hibridu nego mjesecno i da bi u 3 mjeseca ustedio vise od 1000 kn benzina msm da bi se morao puno vise vozit nego sad i to gradske kao po zg gdje benzinac obicni pije dosta, a nesto benzina i hibrid mora trositi.. do koje brzine radi el. motor kad preuzima benzinski? jer ja ti gradske voznje imam 200 metara od kuce dok prodem kruzni tok, dalje je otvorena cesta 70-80-90 km/h..

Ovak razmisljam, buduci da sam nepusac valjda si mogu dozvolit taj luksuz da vozim auto s malo jacim motorom od tog 1.3 kao sto je 1.8 civic i tocim u njega mjesecno npr 150 kn vise sto na placi necu osjetit i uzivam u tom motoru nego da se jebem sa onim kaj ima cca 120 nm okretnog momenta, pa kaj bum s tom igrackom? a zbog cega, 100 i nes kuna? pa nebum kruha gladan zbog toga

 

Ne znam za Hondu, nebi trebao imati previse problema, baterija je promjenjena na 100.000km makar preventivno,

obicno guraju bez frke milju kilometara, a i garancija na bateriju je 10 godina, ne mijenja se cijela nego clanci,

pa to mozes i sam, i nije preskupo, clanak oko 25€, obicno crkne jedan clanak i onda radi probleme dok ga ne zamijenis.

Zato kazem, imas Aurisa za sitne novce, ispod 40.000kn, tog mozes jasiti jos 150.000km bez brige s motorom i CVT mjenjacem,

koji je gotovo neunistiv.

 

A ovako sa cistim benincom racunaj da ces u prosjeku biti iznad 9l sa 1.8 Civicom, da se nebi doveo u zabludu,

7l ces imati ako ces ga samo koturati i startati tako polako da iza tebe dobiju sijede, jer na semaforu

nece moci vise od 2 auta proci na zeleno - a mozda ni tad neces imat potrosnju od 7l.

 

Ray0 kaže...

Toyotini hibridi su se zapravo pokazali prilično pouzdanima, pogotovo stari Priusi.

 

https://www.elektroauto-news.net/elektroautos/rekord-in-wien-toyota-prius-faehrt-eine-million-kilometer

Milijun kilometara - 0 kvarova.

 

Ziga kaže...

Kad si sam svoj gazda i voziš recimo Taxi, s hibridom u gradu štediš jako puno pogotovo jer su ti dnevne vožnje recimo 80-150km

 

Da, tko zeli dobro zaradjivati kao Taxi, vozi Toyotine hibride, i u EU, i u USA, ma svuda u svijetu. Zato Toyota

za Taxiste ne daje garanciju na mobilnost od 3 godine, nego u slucaju kvara, moras zvat slep sluzbu o svom trosku.

Ali i to se rijetko desava kod hibrida. U garanciji se jedino kod C-HRa znalo desiti da se baterija isprazni,

ali to su bile djecje bolesti, problem je bio OBD koji je softwareski ostajao aktivan i cuclao bateriju,

rijeseno jos 2016.

 

ivanoile kaže...
domac5 kaže...

 Ovak razmisljam, buduci da sam nepusac valjda si mogu dozvolit taj luksuz da vozim auto s malo jacim motorom od tog 1.3 kao sto je 1.8 civic i tocim u njega mjesecno npr 150 kn vise sto na placi necu osjetit i uzivam u tom motoru nego da se jebem sa onim kaj ima cca 120 nm okretnog momenta, pa kaj bum s tom igrackom? a zbog cega, 100 i nes kuna? pa nebum kruha gladan zbog toga

 Ljudi se sprdaju s momentom kod hybrida. I je, kad se treba prestic na 80-90km/h neki kamion na cesti nije lako i zahtjeva jos dodatnog i prostora i vremena i razmisljanja kako to izvest.

 

Ali po gradu, hybrid na semaforu ispali brze nego ikakav ICE auto i kad se vozis po gradu ili cesto izljeces na cestu gdje ti treba puno snage prvu sekundu onda je hybrid ili el. auto, najbolje rjesenje. Nije igracka kada mozes izletit sigurno ispred nekog na semaforu i proc prije guzve...

 

Ako usporedim 116KS C-HR sa turbinom, sa semofora je mrtva mazga naspram Yarisa, koji je doduse 190kg laksi,

ali kad stisnes gas do poda, 0-60 te moze stici samo moticikl 800+ kubika, sve ispod te do 60 ne hvata,

nakon 60 naravno da te hvataju jer imas onda samo 75KS benzinca. Moras vise koristit mozak na autoputu kod pretjecanja,

ali po gradu si Speedy Gonzales.

 

13 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema

Fun fact: Yaris je Toyotin najbrzi hybrid (0 - 100km/h), barem bio prije Corolle nove koja navodno ima oko 7sek to vrijeme sto je veoma impresivno.

Di2 & EPS FTW!
12 godina
offline
Auti - ultimativna tema

To se tebi samo cini zbog instant okretnog momenta kod el. motora( slicno dizlu) ali turbo motor je brzi u svim opsegima brzine kao sto mjerenja pokazuju za ta dva auta. 

Poruka je uređivana zadnji put sub 16.2.2019 13:36 (ivanzu).
13 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
RuskeGTT kaže...

nista to, toliko trosi 2,2 ctdi, 1.8 nece ispod 10 stari moj...pa i random 1,1 1,2 trose 7-8 barem, a di nece 1,8...

 jedno vrijeme, nekih 2 tjedna sam peugeot 307 1.6 110 ks benzinca vozio na ove svoje relacije.. trosio mi je 7,2 do 7,5 l normalne voznje.. a prije toga je bio vozen samo otvorenom cestom oko 90 i potrosnja je oko 6l bila.. dakle u 2 tjedna sam digo za malo vise od litru potrosnju zbog mojih kratkih relacija.. eto a ne vjerujem da je civic 1.8 rastrosniji od tog starog peugeotovog motora.. ponavljam ne zivim u zg niti imam guzve u svom nazovimo ga gradu.. 1 semafor i dalje voznja 70-90 eto.. ja znam da on sig u zg moze 9-10 popit, oke al jebe mi se jer u zg ak odem onda je to 1-2 puta godisnje

imam sliku kakva je potrosnja bila kad sam ga preuzeo.. vidis i sam da je za civic 1.8 prosjek oko 8l

Poruka je uređivana zadnji put sub 16.2.2019 13:52 (domac5).
7 godina
protjeran
offline
Re: Auti - ultimativna tema
ivanoile kaže...

Fun fact: Yaris je Toyotin najbrzi hybrid (0 - 100km/h), barem bio prije Corolle nove koja navodno ima oko 7sek to vrijeme sto je veoma impresivno.

 

Da, ali Corolla (nekad Auris) ce dobiti novi motor koji ima 1. fizicku brzinu i ostalo ide preko CVT-a,

zato ce biti jos startnija i "speedy", jer ce CVT preuzeti nakon odredjene brzine.

 

Eto, i to je napokon stiglo sa Lexusa, do sad je bila ekskluziva za Lexus.

13 godina
offline
Auti - ultimativna tema

vi ste cudo majke mi! vama bi moja cupra trosila 8,67 po gradu!!!!!!!! svaka vam cast!!!! ja tako nemogu voziti, hvala

11 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Čitatelj kaže...

 

A gle, ne kazem da moras kupit hibrida, samo se ne slazem da ih nema a da ne kostaju puno. Imas i Aurisa za 40.000kn i manje,

tako da daleko od toga da moraju kostati puno.

 

Cuj, u HR mozes imati i 500ks, kad ti je osiguranje dzabe. Meni je godisnje osiguranje do 119ks 1900€,

pa si misli, a ti toliko ne potrosis na osiguranje u 10 godina. 140ks je preko 2400€ godisnje, fala al ne fala,

to mi je ovdje luksuz koji si ne mogu priustiti, ne zelim hranit samo osiguranje. U HR za te novce

mogu vozit tenka i osigurat ga.

 

I ne, neces trosit 100kn manje godisnje, nego puno vise. Dok se masina zagrije trosis najvise,

kod hibrida ti je svejedno jer u gradskoj voznji uglavnom vozis na struju, i ljeti trosis 0,

punis regenerativnim kocenjem, sve u svemu mozes si u tri mjeseca ustedjeti vise od 1000kn benzina.

Znam jer zimi sam na Yarisu trosio mjesecno oko 100€ benzina, a ljeti na istu udaljenost oko 40€,

sto je puno.

Gledam na jednom portalu prosječna plaća u Austriji je 2114 € . Ako to pomnožimo s 12 mjeseci dobijemo brojku od 25368 €. Znači tih 1900 € je 7.48 % godišnjih primanja . 

Ja plaćam 1900 kn redovno i 3600 kn kasko . Prosječna plaća je 6352 kn u Hrvatskoj što ispada 78384 kn godišnje . Znači osiguranje je 7% godišnjih primanja . 

Tako da je osiguranje tu negdje , naravno ako govorimo od osnovno + kasko . 

I zar nije npr najjeftinije se voziti biciklom , gradskim prijevozom ili čak ići pješke  . Mislim to je superiorno po troškovima pored hibrida koje non stop promoviras. 

 

15 godina
offline
Auti - ultimativna tema

A joj, vidi budala u Švedskoj

R.I.P. EnlightenedPhoenix 24.6.2011. | R.I.P. What.CD 11/2016
12 godina
offline
Auti - ultimativna tema

IQ im je kao vanjska temperatura u trenutku toga zahvata. Mislim da ovo nije pravi GTI nego da je netko samo zaljepio znacku i stavio felge. 

Poruka je uređivana zadnji put sub 16.2.2019 17:37 (ivanzu).
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice