Auti - ultimativna tema izdvojena tema

poruka: 77.108
|
čitano: 13.232.676
|
moderatori: DrNasty, pirat, Lazarus Long, XXX-Man, vincimus
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
13 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
ivanzu kaže...

Dzabe cari okretnog momenta kada mi traktorija pod haubom i i poslje 4000 okr. ne ide sa mjesta ako nemas biturbo, a neki dizeli nemaju bas neki okretni moment naspram turbo benzinca. Jedini razlog zasto sada imam 1.6 TDI je zbog ogromnog popusta na taj motor mojem poslodavcu, da sam mogao birati uzeo bi 1.4 TSI ili mozda 1.0 TSI, a

1.4T za 1.6 TDI je raketa. 

 Barem je taj 1.6 tako tih i miran da je unutra ko da se vozis u benzincu a remapom na 135 ks da vidis kako vuce, susjed me vozio i iznenaden sam, a vozio sam ga dok je imao tvornicih 105 ks i tad mi nije nis posebno bio.. i zasto bi ga forsao preko 4000 kad je nepotrebno, po tome ja mogu rec cuj e jebes benzinca kad poslije 6500 ne ide s mjesta, to nije ni 10 000 okretaja..

Kakav je za odrzavanje 1.4 tsi naspram 1.6 tdi?

13 godina
offline
Auti - ultimativna tema

BTW kad smo već kod kilometraža, evo sada već 10 godina stara vijest, NSX sa skoro 700k km, za auto od 100 atmo ks po litri 

https://www.carscoops.com/2009/11/wow-1991-acura-nsx-with-409000-miles/

baš me zanima koliko je još natukla u zadnjih 10 god. 

the problem with my brain is the left side has nothing right in it, and the right side has nothing left in it.
7 godina
neaktivan
offline
Auti - ultimativna tema

Šta mislite o ovom vozilu? TOYOTA YARIS 
Nemam  nikakva iskustva sa manjim autima, ovaj se auto čini OK, šta vi mislite da li vrijedi novca, ili preporučujete nešto drugo u tom cjenovnom rangu do 110K kuna? 

12 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Nemam pojma za odrzavanje 1.4TSI-a posto ga nemam, ima ga Borg mislim, imam Astru 1.4T. Servis prvi za Astru je bio 800kn, za Golfa 1000kn, drugi servis za Astru 1100kn, a za Golfa ocekujem 1500kn. Ja cipiranje ne uzimam u obzir, sva su auta na produzenim garancijama i vidi se sve kada se dira ECU jer pamti koliko je puta pisano u njega, da zelim odem na remap i 1.4T bez problema ide na 200ks pa bi razlika onda bila jos veca i da 1.6tdi bude remapan. Tisina motora izmedu 1.4T SIDI i 1.6TDI je dosta osjetna, Astru u leru ne cujem niti osjetim da radi, da ne pogledam u kazaljku okretaja ne bi znao ni da radi, 1.6TDI je medu tisim dizelima ali se i dalje cuje glasnije od benzinca na leru i slabo osjetis podrhtavanje na leru pogotovo na 1.6TDI koji su skloni podrhtavanju. Prvih par dana sa Astrom sam imao sranja jer bi slucajno vozio 80kmh po gradu jer motor ne cujes pa ne mozes procijeniti brzinu, sa TDI-om nisam ima takvih problema. Vozio sam 1.4TSI od prijatelja pa  sam imao isti problem kao na Astri, a i on je tako par dana. U prometu isto imam sranja sa ljudima jer auto uopce ne cuju pa se ne sklanjaju sa ceste pogotovo stariji. 

Poruka je uređivana zadnji put pet 22.2.2019 16:36 (ivanzu).
14 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
domac5 kaže...
ivanzu kaže...

Dzabe cari okretnog momenta kada mi traktorija pod haubom i i poslje 4000 okr. ne ide sa mjesta ako nemas biturbo, a neki dizeli nemaju bas neki okretni moment naspram turbo benzinca. Jedini razlog zasto sada imam 1.6 TDI je zbog ogromnog popusta na taj motor mojem poslodavcu, da sam mogao birati uzeo bi 1.4 TSI ili mozda 1.0 TSI, a

1.4T za 1.6 TDI je raketa. 

 Barem je taj 1.6 tako tih i miran da je unutra ko da se vozis u benzincu a remapom na 135 ks da vidis kako vuce, susjed me vozio i iznenaden sam, a vozio sam ga dok je imao tvornicih 105 ks i tad mi nije nis posebno bio.. i zasto bi ga forsao preko 4000 kad je nepotrebno, po tome ja mogu rec cuj e jebes benzinca kad poslije 6500 ne ide s mjesta, to nije ni 10 000 okretaja..

Kakav je za odrzavanje 1.4 tsi naspram 1.6 tdi?

Mozda je tih i miran u odnosu na ostale dizele, ali od benzinca sigurno nije...(mozda nekog starog, ali od modernog sigurno nije)

13 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
mujog kaže...

Šta mislite o ovom vozilu? TOYOTA YARIS 
Nemam  nikakva iskustva sa manjim autima, ovaj se auto čini OK, šta vi mislite da li vrijedi novca, ili preporučujete nešto drugo u tom cjenovnom rangu do 110K kuna? 

 Da je Hybrid da, ovako mozda previse. Mozda neka Fiesta ili cak Focus za malo vise novca, kolege ce znati bolje.

Di2 & EPS FTW!
15 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Kod mene je 1.4 tfsi da, samo velim nemam ga dugo pa ga ne zelim hvaliti.

Mir i tisina u kabini pogotovo kad stanes na semaforu, to mi je neprocijenjivo.

R.I.P. EnlightenedPhoenix 24.6.2011. | R.I.P. What.CD 11/2016
13 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
ivanzu kaže...

Nemam pojma za odrzavanje 1.4TSI-a posto ga nemam, ima ga Borg mislim, imam Astru 1.4T. Servis prvi za Astru je bio 800kn, za Golfa 1000kn, drugi servis za Astru 1100kn, a za Golfa ocekujem 1500kn. Ja cipiranje ne uzimam u obzir, sva su auta na produzenim garancijama i vidi se sve kada se dira ECU jer pamti koliko je puta pisano u njega, da zelim odem na remap i 1.4T bez problema ide na 200ks pa bi razlika onda bila jos veca i da 1.6tdi bude remapan. Tisina motora izmedu 1.4T SIDI i 1.6TDI je dosta osjetna, Astru u leru ne cujem niti osjetim da radi, da ne pogledam u kazaljku okretaja ne bi znao ni da radi, 1.6TDI je medu tisim dizelima ali se i dalje cuje glasnije od benzinca na leru i slabo osjetis podrhtavanje na leru pogotovo na 1.6TDI koji su skloni podrhtavanju. Prvih par dana sa Astrom sam imao sranja jer bi slucajno vozio 80kmh po gradu jer motor ne cujes pa ne mozes procijeniti brzinu, sa TDI-om nisam ima takvih problema. Vozio sam 1.4TSI od prijatelja pa  sam imao isti problem kao na Astri, a i on je tako par dana. U prometu isto imam sranja sa ljudima jer auto uopce ne cuju pa se ne sklanjaju sa ceste pogotovo stariji. 

 Malo teze da ce 200 i vise ici bez nekakvih dodatnih ulaganja, posto ni jedan 1.4 s turbom ne ide preko/oko 200 tek tako.180 je realnije ocekivat i moguce.

Di2 & EPS FTW!
11 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
ivanzu kaže...

Tisina motora izmedu 1.4T SIDI i 1.6TDI je dosta osjetna, Astru u leru ne cujem niti osjetim da radi, da ne pogledam u kazaljku okretaja ne bi znao ni da radi

Razlika u buci izmedju Golfa 6 1.6 TDI 2010  i Astre 1.4T 2015  je u leru 6.2 dB , ali zato je Astra pri 90 km/h glasnija za 6.5 dB , a na 135 km/h Golf je tiši 1 dB . A sad  pogledaj koliko vremena na mjestu stojis a koliko se vremena se vozis . 

 

 

12 godina
offline
Auti - ultimativna tema

dB mjerenja mozes objesiti macku pod rep jer dosta ovisi do guma, razine opreme, ceste itd. ne daju realan prikaz uopce koliko sam primjetio pri voznji. Golf 7 i Astra K su mi negdje podjednako glasni ali sam siguran da je Golf 6 malo tisi od oba auta iz onoga sto se sjecam kada sam ga vozio prije par godina. Ide na 200 ks sve tvornicko i 100ka obavezna, prijeko toga treba veci intercooler. 

Poruka je uređivana zadnji put pet 22.2.2019 18:50 (ivanzu).
12 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
ivanzu kaže...

Kako koji, obiteljski prijatelj je sa 1.3 Kadettom D presao 600k km, a koliko znam taksisti sa Dacijama 0.9tce i 1.4T LPG Astrama prelazili oko 300-400k km bez ikakvih popravaka na motoru. Price da se benzinac raspadne na 200k km je glupost ostala iz 60-70ih kada su auti imali 3 lezaja radilice te nisu imali klackalice nego samo casice ventila, 0.9Tce i 1.0ecoboost ih isto koriste pa prelaze velike km. 

 1,3 Kadett je legandarni auto i motor,skoro pa nigdi danas se ne moze nac auto s toliko malo zapreminom i da toliko mogu kilometara prijec.Pola milje za njih je bio standard!

Ovi novi turbobenzinci se rado vrte i do 8000 rpm,tesko da moze to prijec puno kilometara bez ozbiljnog servisa.

AUDIOFIL
Poruka je uređivana zadnji put pet 22.2.2019 19:38 (volegradele).
13 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Golf 6 ima stvarno jebenu izolaciju zvuka unutra.. znaci i ta astra je tu negdje po tisini.. a seat leon pretpostavljam nema tako dobru izolaciju kao golf? 

7 godina
protjeran
offline
Re: Auti - ultimativna tema
mujog kaže...

Šta mislite o ovom vozilu? TOYOTA YARIS 
Nemam  nikakva iskustva sa manjim autima, ovaj se auto čini OK, šta vi mislite da li vrijedi novca, ili preporučujete nešto drugo u tom cjenovnom rangu do 110K kuna? 

 

Imo sam ja godinu dana / 25.550 km.

falbesoner.toyota.at/vehicles/toyota-yaris-15-vvt-i-hybrid-style

 

Dobro drzi cijenu jer je u 2019. cijena cak porasla, ja sam svoju platio 19.090€, a prodao ju za

17.700€, tako da nisam puno izgubio za godinu dana voznje, ako pogledam, da sam iznajmio

auto na godinu dana, nebi dobio nista pametno za 2100€, a ni kupio nesto u sto ne moram jos toliko ulagat.

 

Auto je po gradu spricer, kao metak, na semoforu ako si prvi, neuhvatljiv si.

Ulaganja nemas nikakva, pouzdan je, trosi malo, autoput 6.6l, grad 3.5 do 2.5l, ovisno dali stedis ili imas tesku nogu.

 

Najvece mane su ti ove:

1. Svake godine moras raditi Battery Check na servisu, da bi ti se produzilo jamstvo baterije, a to je 50€ godisnje

2. Grijanje zimi na -15°C nije bas nesto, bar se meni tako cini, makar kad odvrnes do kraja na 30 i ventilatore na max, onda ugrije kroz 7-8min

3. Nema pravu sredisnju konzolu, samo oslonac na sicu - ja sam sebi kupio sredisnju konzolu al nisam mogao montirati

radi oslonca na sicu, pa ako ga nemas, kupis za 70€ sredisnju konzolu i rijesis si taj problem.

4. Na stazama od 750+km zna bit naporan za kicmu, al to je skoro u svakom autu koji nema kozne siceve, a i ovisno i guzvi i terenu koji vozis

5. Hybrid zimi ne cini veliku ustedu, jer i u gradu trosis oko 5l, dok se baterija ne ugrije, tek onda ti radi na struju i puni bateriju - dok je hladan, mahuna (dok ugrije treba nekih 3km/10min)

 

Najvece prednosti:

1. Gradska voznja je milina, start-stop voznja je sa hibridom iz bijesa prevedena u gust.

U guzvama po gradu, ili zastoju na autoputu - nije tlaka, samo gas-kocnica i prst u uho. Ne moras brinuti hoces razvaliti mjenjac, ili ce ti ga automatik sam razvaliti,

jer CVT to odraduje drugacije, a i vozis se na struji u zastoju, tako da ti je svejedno.

2. 8 mjeseci u godini stedis prilicno dobro, recimo da ustedis oko 100€ na tank u tih 8 mjeseci,

to je 800€ godisnje, sto nije za bacit, taman ti pokrije battery check, osiguranje itd

3. Za tako mali auto, otraga je prilicno ugodan, cak ima i dosta mjesta u prtljaznjiku, te je u klasi najsigurniji. Fali vise odlozaka za stvari naprijed, ali rijesis sredisnjom konzolom:

http://rati.hu/consumer-en/products/armster-s-armrest-en/rati-armster-s-armrest-for-toyota-yaris-2014-lhd-rhd-en

http://rati.hu/consumer-en/products/armster-2-armrest-en/rati-a2-armrest-for-toyota-yaris-2014-all-en

- Inace, to su definitivno najbolje aftermarket sredisnje konzole, jer primjerice Ford ih u AT serijski ugradjuje u svoja vozila, tako da je na listi partnera Armrester-a

4. Pouzdanost je vjerovatno najbolja u klasi, ne moras brinuti ni o akumulatoru, ni alternatoru, niti o mjenjacu - Hybrid, CVT - nesto najpouzdanije na trzistu, uz redovne izmjena ulja i filtera na 15.000km si miran

5. Jednostavno ga je gust voziti i van grada, po brdima, jako je stabilan, ne naginje se kao druga vozila te klase u zavojima, kao da sjedis na pudingu. I kad proklizi na limitu (jaki zavoji 70+kmh), gura zadnji kraj, prednji drzi,

pustis gas i sam se poravna - stvarno se u njemu osjecas sigurno, a ne kao samoubojica na kotacima

 

 

Ako radis godisnje do 30.000km, utedjet ces dosta na gorivu za razliku od klasicnog benzinca ili dizela. No ako su tvoja putovanja dnevno duza od 250km,

bolje potrazi vece vozilo sa nesto vise snage, te koznim sicevima. U gradu, i dnevno do 100km si miran, lijepo ga je vozit. Al duga putovanja ce ti bit zamorna.

 

Idealno gradsko vozilo, nedostatke osjetis tek na dugim putovanjima. Ako ne putujes daleko i cesto, svejedno ti je, za dvaput godisnje otici na more / 1500km,

nije problem. Ali ako svaka dva mjeseca radis duga putovanja - onda gledaj radije Auris/Corollu s Hybridom ili 1.2T motorom.

Poruka je uređivana zadnji put pet 22.2.2019 20:41 (Čitatelj).
14 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema

Zasto kozni sicevi za dulja putovanja i to?

Otkako sam iz dvojke izbacio one uzasne siceve i stavio kozne, vise me ne boli donji dio leda jer se da štelati tvrdoca i naravno bolji kalup sjedala je naspram starih.

Don’t make a habit out of choosing what feels good over what’s actually good for you.
12 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Imaju ok izolaciju, zadnje gume se malo vise cuju nego u Golfu i ako tu nije ni Golf bajan kada izolacije prakticki nema u gepeku jer rezervni kotac ide u rupu pa onda nema stiropora nego sve ovisi o tankom sloju zaljepljenom ispod onog tepiha koji se dize. Octavia pati od iste stvari kao i Seat samo kod nje sam jos primjetio buckanje goriva u tanku.

Poruka je uređivana zadnji put pet 22.2.2019 21:00 (ivanzu).
7 godina
protjeran
offline
Auti - ultimativna tema

Valjda ovisi od dupeta do dupeta, ja s dupetom nema problema, nego s kicmenim stupom,

i jednostavno mi je udobnije kad mi je na ledjima koza nego tkanina.

14 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Ja preferiram tkaninu, a vezano uz leđa, na to vise utjece oblik sjedala nego materijal.

13 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema

Kod dizel motora je jedino problem šta nakon nekih 200tkm lagano počnu jebavat dizne,turbina,bosch pumpa.Mislim da su to naskuplji popravci kod dizel motora ali zato mislim da sami motor može jako puno kilometara preć

13 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
ivanzu kaže...

dB mjerenja mozes objesiti macku pod rep jer dosta ovisi do guma, razine opreme, ceste itd. ne daju realan prikaz uopce koliko sam primjetio pri voznji. Golf 7 i Astra K su mi negdje podjednako glasni ali sam siguran da je Golf 6 malo tisi od oba auta iz onoga sto se sjecam kada sam ga vozio prije par godina. Ide na 200 ks sve tvornicko i 100ka obavezna, prijeko toga treba veci intercooler. 

 Hm, mislio sam da je IHI unutra, ali da, sa 1446 Garretom moze 200 izvuci onda, cak i 210 je moguce koliko sam vidao.

Di2 & EPS FTW!
5 godina
neaktivan
offline
Re: Auti - ultimativna tema
domac5 kaže...

Kakav je za odrzavanje 1.4 tsi naspram 1.6 tdi?

 kupio sam leona 1.4tsi kad je imao 90 000km, to je bilo 2016. sada je na 135 000km, inace 2010g proizvodnje

 

za to vrijeme samo redovni servisi, filteri, ulje, kocnice, diskovi i slicno

 

prosle godine, otisla mi je neka polugica na vanjskom dijelu turbine koja sluzi nekom otvaranju i zatvaranju zraka cini mi se (nemam pojma o autima) ne sjecam se kako je majstor to nazvao 

 

uglavnom to sranje je skupo do bola 4000kn novo orginal, neugodno sam se iznenadio, tako da to popravljam jednom kad mi se bude dalo i imam viska 4000kn, jer se jedino manifestira problem na autoputu, kada hocu instantno ubrzati pri brzinama vecim od 100km, i stisnem gas do poda, onda ne vuce punom snagom i nece ubrzavati kako treba, vec ode u safe mode i onda neda preko 3500 okretaja

 

razmisljao sam da kupim repariranu turbinu za 2500kn, medutim posto to nije dio same turbine nista od toga

 

inace je ok kada se daje gas do pola, i u gradskoj voznji nema tih problema, ubrzava nomralno sa full gasom, jedino nece na autoputu kao sto rekoh na vecim brzinama

 

buka motora ne postoji, radi tiho totalno, u kabini se cuju gume, imam 18" i trenutno zimske, koje su dosta bucne, ali ionako radio svira non stop, pa nije problem

 

1.4tsi je super agilan, rekao bih da se puni moment osjeti na skoro svim okretajima od 2000 pa do 6000, nikada nisam imao dizel, pa ne mogu usporediti sa njima

 

odziv na gasu je instant, ne osjeti se djelic sekunde zaostatak, kao recimo na a3, usudio bih se reci da je jedino honda imala bolji odziv

 

uglavnom nikada nisam dosao u situaciju da razmislim da li ce moci dovoljno brzo povuci kod nekog preticanja ili manevriranja po gradu

 

auto je generalno dobar, u zadnjih 10 godina sam imao hondu civic coupe 1.6 vtec, audi a3 1.8t, pasata 2.0 fsi, jettu 1.6, polo 1.2 i c4 1.6, sve novi auti, ovo je poslje honde prvi polovni i zadovoljan sam

 

leon je super za voziti, unutra nije nesto pretjerano kvalitetan u usporedbi sa gore navedenima, plastika cvrci, interijer nije dizajnerski ono wow, ali nije ni ruzan, rekao bih nit smrdi nit mirisi, mjenjac je odlican, ugodno sam iznenaden

 

potrosnja je 10l grad, 9l autoput, 7l otvorena cesta, kako god ga vozio ne ide preko 10l

 

izvana izgleda odlicno, moj je R line model, bijele boje sa crnim usisima za zrak i srebrnim retrovizorima i felgama, sa dvostrukim auspuhom i svim oni spojlerima i letvicama posvuda

 

relativno je udoban, ima malo tvrdi ovjes od normale izvedbe leona, prostran je i stane sve sto treba, imam dvoje djece sa dvije sjedalice, i nema problema sa prostoma kada se ide negdje na par tjedana putovanje, recimo more i slicno

 

negativne stvar svakako je lim ili premaz boje, dosta lose odradeno, jer svaki kamencic koji mi pogodi haubu, probije bijelu boju odmah skroz do lima i to ce ziher poceti hrdaviti kad tad

 

uz hondu, za sada najjeftiniji auto za odrzavanje, s time da bih naglasio da su me honda i leon, koji su rabljeni, manje kostali odrzavanja nego ovi novi, na kojima se stalno nesto kvarilo, pa se skupilo po malo kuna  

 

honda u 3 godine 5000kn, leon u 3 godine 6000kn, bit ce 10k kad popravim to na turbini, audi u godinu dana 5000kn, pasat u godinu dana 4000kn, jetta ne sjecam se, polo u godinu dana 3000kn, c4 u dve godine 15000kn

 

e da, imaju neku tvornicu gresku da im se elektronika na vratima sjebe, pa daljinsko nece otkljucati dvoje od cetiri vrata, i to random svaki puta druga vrata otkljuca, to kosta 1500kn, ali ne popravljam, jeftinije mi je otkljucati sa kljucem, onda sve otkljucava.

 

isprike na hrpi teksta, ako te jos nesto zanima pitaj

12 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
ivanoile kaže...
ivanzu kaže...

dB mjerenja mozes objesiti macku pod rep jer dosta ovisi do guma, razine opreme, ceste itd. ne daju realan prikaz uopce koliko sam primjetio pri voznji. Golf 7 i Astra K su mi negdje podjednako glasni ali sam siguran da je Golf 6 malo tisi od oba auta iz onoga sto se sjecam kada sam ga vozio prije par godina. Ide na 200 ks sve tvornicko i 100ka obavezna, prijeko toga treba veci intercooler. 

 Hm, mislio sam da je IHI unutra, ali da, sa 1446 Garretom moze 200 izvuci onda, cak i 210 je moguce koliko sam vidao.

 Koji auto? 1.4 TSI nema intercooler, ima radijator na usisu koji hladi zrak i turbinu. To mu je glavna mana za pojacanja snage jer lose podnosi vece turbine posto se krene pregrijavati. 

Poruka je uređivana zadnji put sub 23.2.2019 0:29 (ivanzu).
13 godina
offline
Auti - ultimativna tema

ma jebo kožna sjedala, imao jednom i nikad više.. ljeti se spržiš na njih, zimi se smrzneš ako ne upališ grijanje sjedala par minuta prije vožnje.

the problem with my brain is the left side has nothing right in it, and the right side has nothing left in it.
13 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Čitatelj kaže...

Valjda ovisi od dupeta do dupeta, ja s dupetom nema problema, nego s kicmenim stupom,

i jednostavno mi je udobnije kad mi je na ledjima koza nego tkanina.

 

Mislim da sama udobnost nema previse veze s materijalom, vec vise sa samim sicom. A taj Yaris meni ima kriminalno tvrde siceve.

I ti si valjda jedini od kojeg sam cuo da se Yaris dobro vozi i ne naginje jer naspram nekih konkurenata dosta mekano podesen.

14 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
nine kaže...

ma jebo kožna sjedala, imao jednom i nikad više.. ljeti se spržiš na njih, zimi se smrzneš ako ne upališ grijanje sjedala par minuta prije vožnje.

 Parkiras kociju pod drvo. Upalis klimu 

 

Don’t make a habit out of choosing what feels good over what’s actually good for you.
7 godina
protjeran
offline
Re: Auti - ultimativna tema
CroNk3r kaže...

Ja preferiram tkaninu, a vezano uz leđa, na to vise utjece oblik sjedala nego materijal.

Preferiram parcijalnu kozu, ako je dobavljiva, ne punu kozu.

Dakle da su rubovi i gornji dio ledja koza, a ispod guzice da je tkanina.

Ne volim strugati ledjima i ramenima po tkanini, osobito ne u kosulji, grebe i neudobno je.

 

Ovakve siceve trenutno imam i optimalni su, ali ne nude se u svim paketima opreme, negdje su cijeli sicevi kozni, negdje nista.

 
 

 

nine kaže...

ma jebo kožna sjedala, imao jednom i nikad više.. ljeti se spržiš na njih, zimi se smrzneš ako ne upališ grijanje sjedala par minuta prije vožnje.

 

Ako ti je auto vani parkiran zimi, smrznes se bez obzira na kozu. Grijanje sjedala ili ponest sa sobom iz kuce jastucic, nema druge.

Ljeti se sprzis ako bas moras bit parkiran na direktnom suncu, ali ne moras odmah sjest u vozilo,

5min prije starta razluftaj kabinu, pa ce ti i sicevi biti rashladjeni. Otvoris sve prozore, ili bar prednja vrata sirom, 5min i gotovo.

Jer i usijana tkanina pece.

 

gamer34 kaže...

Mislim da sama udobnost nema previse veze s materijalom, vec vise sa samim sicom. A taj Yaris meni ima kriminalno tvrde siceve.

I ti si valjda jedini od kojeg sam cuo da se Yaris dobro vozi i ne naginje jer naspram nekih konkurenata dosta mekano podesen.

 

Sicevi su sportski, skoljka je dobra, drzi te dobro u njoj, ne ispadas iz siceva, sto je dobro, ali su cijeli tkanina, nema opcije za kozu.

Ima oslonac za nogu s lijeve stane, nemaju svi u toj klasi oslonac (sitnica al smeta ako nema), i bar je moj Yaris prilicno stabilan i tvrd

u zavoju - nije kao kajak koji se valja u jezeru, kao primjerice Aygo/C1/108 - zaneses ga u zavoju i nadas se da se nece okrenuti na krov.

Isto vrijedi i za Fiat 500 - ne znam kakav je Abarth, al "fico" se valja kao pijani zagorac.

15 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Mitohondri kaže...
...

Ako se ne varam ti vozis onaj stariji 1.4 tsi sa lancem?

Ovi novi su sad sa pogonjeni remenom (buduci da je bilo problema sa pucanjem lanca), a i nesto su stediljiviji.

 

R.I.P. EnlightenedPhoenix 24.6.2011. | R.I.P. What.CD 11/2016
Poruka je uređivana zadnji put sub 23.2.2019 11:24 (BORG).
12 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Pripreme za ljepše vrijeme 

 

 

http://www.youtube.com/radiopulsfm
5 godina
neaktivan
offline
Re: Auti - ultimativna tema
BORG kaže...
Mitohondri kaže...
...

Ako se ne varam ti vozis onaj stariji 1.4 tsi sa lancem?

Ovi novi su sad sa pogonjeni remenom (buduci da je bilo problema sa pucanjem lanca), a i nesto su stediljiviji.

 

tako je da, moj ima lanac.

 

koliko mi je poznato to rastezanje/pucanje lanca nije zahvacalo 1.4tsi sa 92kw. inace bih vec se to manifestiralo na vozilu

12 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Zahvaca sve verzije TSI-a s lancom. Zato treba cesto mijenjati ulje i ne ostavljati auto samo u brzini bez rucne povucene jer kada je auto ugasen zatezac izgubi pritisak i vise ne drzi lanac zategnut pa moze preskociti pri paljenju. 

13 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Čitatelj kaže...

..

 

bilo kako bilo, tkanina je zimi toplija, ljeti hladnija, nema se tu šta filozofirati sa dodatnim if/while petljama.

isto tako sam u ludi imao crnu aluminijsku ručicu mjenjača. u optimalnim uvijetima je izgledala bolje i odlično ležala u ruci od stock. ali ako je sunce udaralo po njoj sam brzine mijenjao kao da žongliram vrući krumpir po rukama, a zimi sam morao imati rukavice. i to nije ni blizu u banani kao kožna sjedala TBH.

the problem with my brain is the left side has nothing right in it, and the right side has nothing left in it.
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice