Dzabe cari okretnog momenta kada mi traktorija pod haubom i i poslje 4000 okr. ne ide sa mjesta ako nemas biturbo, a neki dizeli nemaju bas neki okretni moment naspram turbo benzinca. Jedini razlog zasto sada imam 1.6 TDI je zbog ogromnog popusta na taj motor mojem poslodavcu, da sam mogao birati uzeo bi 1.4 TSI ili mozda 1.0 TSI, a
1.4T za 1.6 TDI je raketa.
Barem je taj 1.6 tako tih i miran da je unutra ko da se vozis u benzincu a remapom na 135 ks da vidis kako vuce, susjed me vozio i iznenaden sam, a vozio sam ga dok je imao tvornicih 105 ks i tad mi nije nis posebno bio.. i zasto bi ga forsao preko 4000 kad je nepotrebno, po tome ja mogu rec cuj e jebes benzinca kad poslije 6500 ne ide s mjesta, to nije ni 10 000 okretaja..
Kakav je za odrzavanje 1.4 tsi naspram 1.6 tdi?