Mazda, Ford je previse nabio cijene, sramota je da s 1.0 motorom kosta 180k kn. .
A to je kao, kažu super razvijen i nagrađivan motor, zato sam pitao ima li tko iskustvo jer mislim da se već dosta dugo ugrađuje u fordove - meni je svejedno ako je ok, a i ljudi govore da je focus super upravljiv? Iako da, mislim da je skyactiv 2000 kubika, i valjda onda s malo više dugoročne sigurnosti bez turba... ali ja s tim autima jako malo kilometara radim, pa valjda ga nebi izgulio :)
Za malo kilometra su atmosferci najzahvalniji. Pogotovo ako su to svaki dan kratke relacije.
Ma ne, ja baš napravim više kilometara odjednom pa dalje nazad u garažu. Zato mi je i problem gabariti. Širina ono 1,9 m je negdje knap za garažu. Vidim da ima na akcijama i dosta povoljnijih SUVova ali to mi ne stane. No istina, atmosferac je nekako manje dijelova... teoretski.
Od navedenih bi ja isao na Focusa, po svim dosadasnjim testovima mi se cini da su ga stvarno pogodili, a u ST liniji i izgleda vrhunski. Drugi izbor bi mi bila Mazda, mada mi osobno dizajnom nije toliko dobro kao prva, ali je interijer znatno poboljsan. Kvaliteta upitna, prosla generacija se nije nesto pokazala. Civic je takoder super auto, za 180tkn dobijes motor od 180konja i super opremu, ali dizajn nije za svakog.
Inace pa ima jos modela s 3 vrata, Golf 7 ima verzija, Leon takoder, BMW 1, Audi a3... Sad ne znam jesu li jos uvijek u proizvodnji i dostupni, al znam da su svi navedeni modeli kad su bili predstavljeni dolazili kao 3v i 5v verzije.
Inace ne znam zasto ti je bas nuzno da je neki koji je netom izasao, npr. moj izbor bio bio BMW 1, Giulietta ili Volvo v40, tim redoslijedom. Svi relativno stara platforma, ali dokazano dobri auti, ako ne i bolji od novih iz standardne klase.
I jel imas neki konkretan razlog zasto bas zelis 3v?
BMW 1 je sad na (po meni) odlicnoj akciji i za tih 180tkn se dobije stvarno solidan auto, sa solidnom konjazom i opremom, dobro sastavljen i s odlicnim izgledom i voznim karakteristikama. Ne znam zasto bi u njemu trocilindras sa 136ks bio problem, a u npr. Focusu trocilindras od 125ks ok za istu cijenu. Pogotovo kad se uzme u obzir da je u BMW 1.5l, a u Focusu 1.0l. Procitaj si listu opreme (nije najbazicnija) i odi na probnu voznju, sumnjam da ces bit razocaran, obicno ljudi budu odusevljeni dojmom koji ostavlja. Ja ga nazalost nisam imao prilike vozit pa ne mogu pricat is osobnog iskustva. Ali taj 118i, jos s automatikom, za grad dusu dao.
Eh da, 118i je euro 6, u cijenu je ukljucen M paket i metalik boja tako da nikakve slike nisu podvaljene.
Ma nebih ništa starog, u smislu da je model dugo u ponudi. Obično kupim tek izašli model nečeg pa sam modelski "aktualan" koju godinu više, a i u pravilu su to onda auti boljeg dizajna. Inače mogu kupiti i rabljeni, i tako plaćam odmah u gotovini. Pogledat ću ako je ovo stvarno M paket za taj novac kod bembure. Bio sam na testnoj vožnji jedinice 2016. neznam dali je to isti.