1000kn komplet?
Auti - ultimativna tema
- poruka: 77.108
- |
- čitano: 13.231.628
- |
- moderatori:
DrNasty, pirat, Lazarus Long, XXX-Man, vincimus
- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
Iskreno po meni cca 200-250kn po gumi. Jučer vidio Savine s istim oznakma i u istoj veličini u Kauflandu nove po 320,00 kuna...
1000kn komplet?
Iskreno po meni cca 200-250kn po gumi. Jučer vidio Savine s istim oznakma i u istoj veličini u Kauflandu nove po 320,00 kuna...
Hvala obojici. Ako netko treba, nek se javi, moguc dogovor oko cijene, jer selim iz Zagreba, pa moram isprazniti sve.
mislim da imam i ja identicne dot 2016.
samo sto ja imam 2 komada
1000 Kn za komplet je fer cijena jer je to 44% manje od cijene novih u Furlanu za keš (1786Kn)
Trebao bi mali gradski auto do 3k. Sta mislite da je bolje ? Opel corsa D 1.3 cdti 55+kw ili Reno clio 3 1.5 dci? Gledao sam i Kiu rio, ali sam malo skeptican
1 | Corsa |
---|---|
17 | Clio |
Uzmes koji je u boljem stanju, Corsa i opcenito Opeli proizvedeni do 2009 imaju problema sa alternatorom, CIM modul moze raditi sranja ako nije rijeseno. Kod Clia ti se zna istopiti rucica brisaca, 1.5dci iz te generacije hoce prebaciti lezaje radilice. Pogledaj Punta sa 1.3MTJ.
A di je Audi A6 C7, vidim još na oglasu. Valjda se vozi, ne stoji. :)
@ivanzu
vidis nije punto losa opcija, znam da su im motori dobri i vjv ima vise mjesta nego corsa i clio
@dirt
A6 je u Zadru na suncanju trenutno, bmw-a dao sestri, a meni treba nekaj malo za po Zagrebu i da do kuce stignem nekad
decki...5x112 felge na 5x114,3 glavcinu? centralna rupa na felgi manja nego na glavcini. sta se da napraviti? jel idu tu plivajuci? a tokarenje rupe, preporucivo?
koji su nedostaci takvih srafa i tokarenja centralne?
radim si planove za dalje, pa da ne bi bilo kasnije nisam znao...
hm, od svih parametra, baš ni jedni ti ne pašu
A kako je kolega već rekao, najjednostavnije bi bilo adaptere koji su ujedno i distance stavit na glavčine i na te adaptere prišrafat felgu, samo tu imamo problem što je centralna rupa felgi manja od glavčine, hm, tokarit, ja na tvom mjestu nebi, pogotovo ako se bude ta felga kotrljala 100+km/h po autoputu...
PRIMJER
Upitno dali plivajući vijci mogu navuć razliku od 1.3mm, 1.0mm bi vjerojatno mogli, ja imam 4x100 flege na 4x98 glavčini sa plivajućim vijcima po diagonali lijevi donji i desni gornji vijak navuku svaki po 1mm i to je to(2mm+98mm=100mm), e sad kod 5 vijka je malo priča drugačija + što ti fali više od 1mm... diagonala kod felgi sa 5 vijka je malo manja nego kod felgi sa 4 vijka, isto kao što je diagonala felgi sa 3 vijka manja od diagonale felgi sa 4 vijka, tj ono šta hoću reći, kod felgi sa 5 vijka je još teže "navući" potrebnu razliku zbog manje diagonale nasuprotnih vijka...(neprani broj vijaka će uvijek imati manju diagonalu nasuprotnih vijaka, od parnog broja, jer im diagonala ne prolazi kroz središte centralne rupe...)
Evo našao sam nekakvu sliku na net-u, nema felge sa tri vijka, već sa 4, 5, 6 i 8:
Uglavnom diagonala je ista za felgu sa 4, 6 i 8 vijka, za felgu sa 5 vijka je manja i manje se može "navuć" razlike razmak rupa felgi sa razmakom rupa glavčine...
Ja bi ti predložio da ne planiraš felge tih paramentra, najveći problem ti je centralna rupa, manje nikako nejde na veće, al veće se sa centralnim prstenovima pripaše na manje, tak da ti je najveći problem ta manja centralna rupa, razmak vijka bi se dao riješit adapterima koje sam stavio gore kao primjer i to bez potrebe za plivajućim
sve sam to vec znao, ali podosta zaboravio. otvorio si mi oci. HVALA!
steta, jer felge vec imam (od cupre crne 19ke), bas ih je tesko montirat na hipotetsku glavcinu, tako da cu najvj odustat i traziti svojedobno druge 19ke sa tocnim izmjerama, ali bojim se da ce biti krvavo skupe (gledam malo oglase npr 17ki u tim dimenzijama i stvarno su dosta skuplje od 5x112 ili 4x100) - bah...
imao sam lijepu zamisao, al ocito nis od toga :D
Što bi mogao biti uzrok zujanja koje se čuje u kabini?
Stisnem kvačilo, prestane, otpustim kvačilo, opet počne. Ugasim auto, zuji još 20ak sekundi i polako se smanjuje zvuk i na kraju prestane.
Takve stvari je tesko dijagnozirati. Mozda opruga na zamasnjaku ili pero, najvjerojatnije nesto blizu mjenjaca vibrira.
Kaj bi preporučili za staviti kao zaštitu od krađe u auto? Jel ima kaj bolje od Zedera?
U kombinaciji sa Pandora smart sustavom ( senzori u automobilu, dojava putem SMS ako se slučajno izgubi signal ili neko petlja oko auta, gps praćenje .... itd.... brdo opcija-ovisi koliko je tko spreman platit )
Ali samo za one koji su spremni za ta dva sustava odvojit cca 10k kn.
Ja imam pandoru isključivo jer mi je auto malo ''veće'' vrijednosti, pa mi se isplati ovakav vid zaštite, a i kod kaska mi je jeftinija bila polica s obzirom na vid zaštite.
Znam par njih koji voze dosta skupe auto i nemaju problema sa krađom ( a bilo je pokušaja ) Po meni dojava kad netko krene prčkat po auto je ključna, a to Pandora nudi, u kombinaciji sa zederom za koji treba vremena da se razbije je dobitna kombinacija protiv krađe. ( I stigneš reagirat ti ili netko od tvojih, ovisno o blizini gdje je auto )
Ako ništa dugo bar znaš da si pokušao zaštiti auto maks koliko je moguće.
Već i kad samog zedera ugradiš si krađu sveo na minimum, jer većinom ljudi nemaju apsolutno nikakvu zaštitu i takvi se najviše kradu.
Da ili ne?
Aluminijski krovni nosači za auto : 299.-kn
https://www.lidl.hr/hr/ponude.htm?articleId=20472
Krovna kutija : 1111.-kn
1 | Da |
---|---|
4 | Ne |
Što bi mogao biti uzrok zujanja koje se čuje u kabini?
Stisnem kvačilo, prestane, otpustim kvačilo, opet počne. Ugasim auto, zuji još 20ak sekundi i polako se smanjuje zvuk i na kraju prestane.
Mali ispravak, nije kvačilo nego kočnica.
Cvili u normalnoj vožnji, kad se barem malo stisne kočnica - prestane. I nakon što ugasim auto cvili/zuji još 20 sekundi, ali i onda ako stisnem kočnicu, prestane.
Koliko sam uspio vidjeti, pločice imaju mesa. Diskovi i pločice promjenjeni prije nekih možda 30k km.
Da nije do indikatora potrosnje.
Eh da zaboravih, rekao sam da ću se javiti kad bude nešto konkretnije oko moje kupovine (pitao sam za odadiir između ford focus st line, mazda 3 2019 i hyundai i30 sportbacka), pa nakraju sam ubo tu mazdu 3 sa plus paketom opreme kako sam i mislio. Evo malo usporedbe u dvorištu sa starim, plavim autom
Ja bi radije stari!
Stari je 10x bolji
Eh da zaboravih, rekao sam da ću se javiti kad bude nešto konkretnije oko moje kupovine (pitao sam za odadiir između ford focus st line, mazda 3 2019 i hyundai i30 sportbacka), pa nakraju sam ubo tu mazdu 3 sa plus paketom opreme kako sam i mislio. Evo malo usporedbe u dvorištu sa starim, plavim autom
Koji je motor?
ova nova mazda 3 mi je killer, u bilo kojoj verziji.
ja bacam oko na aktualnu sesticu, tj na model 2015, pitanje je 2.2 dizel ili 2.5 benzin. automatik naravno.
Benzin, dizel ima problema sa bregastima pa na kraju crkne motor.
Naprijed je mazga 3 nova ok, bocno iza kraj je uzas.
Vidio danas kak su iskrcavali novu skodu scalu. Ok je, bolja od rapida duplo.
jednom u životu nisam bio vezan kao suvozač, prvi jedini i zadnji put
Vožnja je trebala trajati ccca 2 minute (vožnja od točke A do točke B)
lik nam na križanju oduzeo prednost, zabili se u njega a ja sam glavom razbio vjetrobransko staklo
Eh da zaboravih, rekao sam da ću se javiti kad bude nešto konkretnije oko moje kupovine (pitao sam za odadiir između ford focus st line, mazda 3 2019 i hyundai i30 sportbacka), pa nakraju sam ubo tu mazdu 3 sa plus paketom opreme kako sam i mislio. Evo malo usporedbe u dvorištu sa starim, plavim autom
S konja na magarca ako se mene pita, al ajde nije ni Mazga losa. Samo sto nisi rekao da ti je problem prostor i da ne zelis veliki auto? A Maser stane bez nekog problema?
Benzin, dizel ima problema sa bregastima pa na kraju crkne motor.
Sta nisu to rijesili tako negdje 2015. godine?
Ne sjecam se kada je tocno rijeseno, govorim samo da pripazi ako uzima polovnu staru preko 3 godine.
Benzin, dizel ima problema sa bregastima pa na kraju crkne motor.
cuo sam svakakve price, ali najgore od svega je kaj na netu samo i lose mozes procitati, ljudi nemaju naviku pisati dobra iskustva..
ima i sa EGR-om problema, al ako nadjem koju sa urednim service history ili cak i sa nekom garancijom, necu previse dvojiti.
mada ni 2.5 na otvorenoj cesti nije toliko los potrosac
Pozdrav ljudi
Ovako, uskoro bi trebao nasljediti auto od buraza(regan je do 10. mjeseca). Auto je VW Vento GLX 1.8 atmo benzinjara iz '95 s cirka 350tkm. Postavit ću slike(ima i video gdje radi u leru, čisto da čujete zvuk) kako izgleda auto.
Sad, stvar je u tome da mi roditelji govore kako bi auto pred regu trebali prodati jel je previše trul(zahrđao je, previše novca treba dat i tako to).
Danas sam se zavukao pod auto da vidim koliko je zapravo "trul" - slike su ispod pa vidite.
Po mome mišljenju nije puno za auto koji ima toliko godina i kilometara.
Ovo je popis koji bi trebao napraviti prije rege:
- Popraviti stanje s hrđom
- Zadnji desni amortizer slini
- Mali servis i predgled pred regu
Zanima me vaše mišljenje. Ima dosta članova koji su više u autima od mene, imaju više iskustva itd... Da li da ga prodam ili da ga ostavim sebi? Treba mi auto ako idem po okolnim mjestima i zimi do posla(ostatak godine idem bajkom). Ne planiram ga ništa nabrijavat, možda cajgere promjenit i tjt.
Auto je tip top unutra, jedino mi je žao što je vodilica šibera otišla pa je šiber izvan funkcije.
Smatram da auto nije toliko hrđav da bude stvarao probleme na regi. Jedini problem je motor koji malo više ulja troši već što bi trebao pa ne znam kako će proći na eko testu.
Btw. uskoro ću i položiti tako da bi mi ovo bio hajmo reć prvi "vlastiti" auto. Ne planiram ga zadržavati više od 3-4 godine(možda i manje). Za auto sam hajmo reć vezan jer je to auto koji su roditelji imali dok sam bio mal(sve do prije dvije godine), ima prostora u gepeku i na stražnjem sicu, benzinac je....
Zahvaljujem svima :)
Dosta je to zahrdalo, popravak limarije bi te izasao vise nego sto auto vrijedi, a motor je pred generalkom tako da se ne isplati.