Auti - ultimativna tema izdvojena tema

poruka: 77.111
|
čitano: 13.242.897
|
moderatori: DrNasty, pirat, Lazarus Long, XXX-Man, vincimus
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
10 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
nixass kaže...

pitanje, kolko bi bili voljni manje platiti auto ako ima volan na krivoj strani?

recimo neka je normalna cijena 5k eura, kolko bi dali za isti takav sa drukcijim volanom?

jel ima uopce ludjaka koji su voljni voziti auto sa takvim volanom po hr?

 Ni da mi ga netko pokloni. Što radi navike i što radi sigurnosti. Vožnja automobila volanom na desnoj strani kod nas samo ugrožava vlastitu i tuđu sigurnost. 

14 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
MatijaZG kaže...
nixass kaže...

pitanje, kolko bi bili voljni manje platiti auto ako ima volan na krivoj strani?

recimo neka je normalna cijena 5k eura, kolko bi dali za isti takav sa drukcijim volanom?

jel ima uopce ludjaka koji su voljni voziti auto sa takvim volanom po hr?

 Ni da mi ga netko pokloni. Što radi navike i što radi sigurnosti. Vožnja automobila volanom na desnoj strani kod nas samo ugrožava vlastitu i tuđu sigurnost. 

Upravo tako, jesi kad vozio u VB?

 

nakon 5 minuta ti uđe u glavu logika (rentao automatik da se ne zajebavam s mijenjanjem lijevom rukom) ni kružni tokovi (ozloglašeni od Amera) nisu problem, ali...

 

nakon 10-ak minuta vožnje na autoputu ulovim se da jašem crtu lijevo (trotračni) jednostavno "bježiš" od desne strane...

 

mislim mogu to Rusi u Ist. Sibiru voziti, kupuju naveliko od Japanaca, ali tamo ti ionako najviše prijeti sudar s  sobom ili medvjedom, a ne drugi auto (makar ga i Rus pod gasom vozio)...

 

Ju je je? Je ju je!
14 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Fake_Alert kaže...

1BIT 

Kad cemo na crtu? Mozes birat 1.8 8v duja ili 1.6TD sa odvrnutom turbinom i pumpom

 Uff, ovaj 1.6TD sa odvrnutom turbinom i pumpom zvuči izazovno, samo me strah trenutka ako se nađem iza tebe, da u jednom trenutku neću vidjet ni tebe ni cestu od dima

RuskeGTT kaže...

 

bitara, puno sretnih km, i rokaj slike! pomalo kod adaptacije sa 60 na 125ks :) da ne bi bilo kao meni kad sam istu takvu promjenu dozivio, pa je bilo nakon 10 dana MJAU

 bome, velika razlika, kod mene je za sada samo VAU
za sada najviše guštam u zvuku

BTW: imamo nešto zajedničko(osim crvene boje)
Još malo sneak peek-ova

 
 

Poruka je uređivana zadnji put pet 3.5.2019 23:18 (1BIT).
15 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
nixass kaže...

pitanje, kolko bi bili voljni manje platiti auto ako ima volan na krivoj strani?

recimo neka je normalna cijena 5k eura, kolko bi dali za isti takav sa drukcijim volanom?

jel ima uopce ludjaka koji su voljni voziti auto sa takvim volanom po hr?

 Ja vozim već 2 godine svakodnevno. Auto ko auto, vožnja ko vožnja. Jedini bed je ak imaš fiks ideju prestizanja na nekom supershort pravcu a nemaš suvozača pa ne vidiš jel ide šta. Sve ostalo, kako rekoh, auto ko auto. Mene je koštao uvoz iz engleske komplet 40ak% cijene u hr takvog istog auta. Prodavao sam ga jedno vrijeme u pol cijene, zvali su samo šverceri koji već imaju spremno sve za prebacit volan lijevo i prodavat ga po normalnoj cijeni, ali njima je malo pol cijene, oni bi još dolje za 100% ispravan i uredan auto. Ne bi išlo. Meni je to drugi auto u kući, i treba mi svaki dan za na posao ili sidejob jer nemam iste šihte kao žena, pa ili ga ona vozi ili ja, koji je auto prvi taj pokupim i gas. U zg sam s njim išao 3x tjedno puna 4 mjeseca, tak da ono, ekipa koja brije neke priče, nema pojma šta priča jer očito da nisu probali vozit duže od 10m ili uopće nisu sjeli za volan takvog auta. Po zg, po autocesti, bez ikakvih problema, s tim da se ne vozim penzionerski, dapače...

Na područje exyu, točnije hr, bih, srb, cg, samo lik kojem smo skladištili par godina te aute do daljnjeg transporta i od kojeg sam i uzeo naopaku mečku, uvezao je par tisuća automobila, većinu za vozit. Ima i servis i rade preinake volana za one koji to žele, ali velika većina auta je ostala kakva je uvežena. Jednostavno su njegovi pajdaši i poznanici kupovali luksuzne aute za kikiriki lovu naspram cijena u tim našim državama, i navikli se brzo na desni volan. CLS-ovi, S klase, E klase, kabrioleti, suv-ovi veliki kojekakvi (x5, ml, najčešće), svašta. Ja sam lani skoro uzeo još jednog naopakog jer je cijena bila extra, al dok sam se premišljao bi ne bi, prodali su ga za veću lovu - mini cooper cabrio na kojeg je netko natrpao cooper s paket.

Skeptika uvijek ima, ekipe koja to neće i ne želi također, što je i normalno, ali imaš i dosta ljudi koji bi za tu cijenu koliko košta uk market auto vozili bez problema.

16 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Stvar je u tome da na ljeto selim iz Irske u Njemačku i uzet ću auto sa sobom da ga imam za prvu ruku.

Kasnije mi ga ne pada na pamet vraćati ga u Irsku.

Ili bi ga dao u staro željezo ili nekom zainteresiranom dao za siću.

Inače radi se o Aurisu, 1.4 benzin, 200k km, 2007.

Demokracija je, također, kada dva vuka i jedna ovca glasuju što će biti za večeru.
16 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Sto se auto ne moze prodati u Irskoj i kupiti novi u Nemacka? Vjerujem da se tamo moze kupiti povoljno auto s volanom na lijevoj strani.
Dvije su stvari beskonačne - svemir i ljudska glupost. Za svemir nisam siguran - Einstein
13 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
nixass kaže...

i uzet ću auto sa sobom da ga imam za prvu ruku.

 

to misliš voziti 3 (ili 6) mjeseca koliko ako se ne varam imaš pravo voziti strani auto u njem.?

inače wirkaufendeinauto.de će ti vjerojatno dati mrvicu više nego cijenu starog željeza 

the problem with my brain is the left side has nothing right in it, and the right side has nothing left in it.
12 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Ima li itko rezultate sa tehnickoga za 1.4TSI eko test. 

13 godina
online
Auti - ultimativna tema

Pa sam si nađi, na oglasu neki pa ga po tablici nađi na cekauto šasiju pa na cvh rezultati mog teh. pregleda i gledaj kolko te volja.

12 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Lako reci, na cesti sam vidio vise GTI-a nego 1.4TSI-a.

5 godina
neaktivan
offline
Re: Auti - ultimativna tema
ivanzu kaže...

Ima li itko rezultate sa tehnickoga za 1.4TSI eko test. 

  evo, posaljem na PP ako ti je ovo ne citljivo ovdje, BUG okrene fotku takoder 

 

dobro je uploadao 

www.youtube.com/TerabitTV
Poruka je uređivana zadnji put sub 4.5.2019 21:00 (Mitohondri).
12 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema

Hvala, to je na kojem autu? Golf 7 ili nesto drugo?

5 godina
neaktivan
offline
Re: Auti - ultimativna tema
ivanzu kaže...

Hvala, to je na kojem autu? Golf 7 ili nesto drugo?

 Seat Leon 2010.g 1.4TSI 94kw

www.youtube.com/TerabitTV
12 godina
neaktivan
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Mitohondri kaže...
ivanzu kaže...

Hvala, to je na kojem autu? Golf 7 ili nesto drugo?

 Seat Leon 2010.g 1.4TSI 94kw

nista nasao sam ... heh

BiH__Snowflake BF4,CS:GO
Poruka je uređivana zadnji put sub 4.5.2019 23:24 (mersimh).
15 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
ivanzu kaže...

Hvala, to je na kojem autu? Golf 7 ili nesto drugo?

Slika ispod od mog testa, 1.4 T(F)SI EA211, 110KW COD

Audi A3 2014. god

 

R.I.P. EnlightenedPhoenix 24.6.2011. | R.I.P. What.CD 11/2016
12 godina
online
Re: Auti - ultimativna tema
sstrmi kaže...

 

 sstrmi, jučer sam te slijedio sa Subaruom u Slatini, možda si i primijetio blicanje na semaforu.
Zvuk šestaka odlično odzvanja o zidove zgrada. 

Šteta što sam žurio, rado bih pogledao malo auto pobliže. 

Watercooled CPU. Pošalji PP, ako te nešto zanima. Sponsored by Noiseblocker.
15 godina
neaktivan
offline
Auti - ultimativna tema

Jel stavljao netko na auto,tocnije na felge one "zastite naplataka"?Koliko sam vidio na netu to jr zastitna guma koja ide na rub felge i stiti felge od ostecenja nastalih kontaktom felge sa rubnjacima ceste?Mislim da se zove rim blades.Zanima me  kako to uzivo izgleda ako ima netko iskustva?

┌∩┐(◣_◢)┌∩┐
14 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
big_guy kaže...

Jel stavljao netko na auto,tocnije na felge one "zastite naplataka"?Koliko sam vidio na netu to jr zastitna guma koja ide na rub felge i stiti felge od ostecenja nastalih kontaktom felge sa rubnjacima ceste?Mislim da se zove rim blades.Zanima me  kako to uzivo izgleda ako ima netko iskustva?

 Ne znam koliko je ta traka učinkovita, jer su felge izložene većoj sili prilikom dodira sa rubnikom, ne dolazi do površinske ogrebotine, već do dubinske...
Naravno ne može štetit, traka se uvijek može stavit, pa šta bude bude

Najbolje je kod kupnje guma, naći gume koje imaju rub koji viri van felge i tako štiti rub felge, ali nemaju to sve gume, to je najblja zaštita felgi, jer će guma prva doći u kontakt sa rubnikom...

Tako+izgledaju+te+gume,+rub+oko+felge+viri+van+i+štiti+felgu Tako+izgledaju+te+gume,+rub+oko+felge+viri+van+i+štiti+felgu
 
Ovo je jako mala, ali dubinska ogrebotina, odstranio se dio materijala sa felge... Ovo je jako mala, ali dubinska ogrebotina, odstranio se dio materijala sa felge...
 

Poruka je uređivana zadnji put ned 5.5.2019 12:48 (1BIT).
12 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
dombak1608 kaže...
sstrmi kaže...

 

 sstrmi, jučer sam te slijedio sa Subaruom u Slatini, možda si i primijetio blicanje na semaforu.
Zvuk šestaka odlično odzvanja o zidove zgrada. 

Šteta što sam žurio, rado bih pogledao malo auto pobliže. 

 Nisam skužio.Pogotovo kroz glavnu ulicu,tu mi je najdraže ubaciti u sport 1-2 brzinu i zakucati ga do blokade,jer fakat jebački odzvanja.Probudi se dijete u meni 

big_guy kaže...

Jel stavljao netko na auto,tocnije na felge one "zastite naplataka"?Koliko sam vidio na netu to jr zastitna guma koja ide na rub felge i stiti felge od ostecenja nastalih kontaktom felge sa rubnjacima ceste?Mislim da se zove rim blades.Zanima me  kako to uzivo izgleda ako ima netko iskustva?

 Imao sam to nekih mjesec i pol preko zime.Apsolutna glupost,na kraju se na dvije felge samo odlijepilo,s tim da se i nije otpočetka htjelo dobro zalijepiti pa sam morao koristiti super lijepilo koje je kasnije trebalo pažljivo skidati s felni.Uglavnom nikad više to

"Straight roads are for fast cars, turns are for fast drivers." - Colin McRae
15 godina
neaktivan
offline
Auti - ultimativna tema

Meni su felge lagano ostecene tocno tako kao na ovoj drugoj slici.Naravno nije moja krivnja,takvog sam ga kupio a zena ga je vozila pa sam mislio sa tom gumom zakamuflirati ta ostecenja ako bi estetski dobro izgledali...jeidni me mali cijena odbija,oko 300 kn je...

┌∩┐(◣_◢)┌∩┐
7 godina
protjeran
offline
Auti - ultimativna tema

Kako se ljudi upiju navesti na rubnik uopce?

Pored ogromnih ogledala, puno prostora, i stvarno preglednih prometnica,

meni je to jednostavno neshvatljivo.

 

20+ godina vozim samo na Alu felgama, iz razloga sto celicne

od kolicine soli ishrdjaju (sinoc je opet padao snijeg, opet je sve puno soli,

stavio sam lance u gepek makar imam ljetne gume, valjda mi nece trebat,

do ponedjeljka bi moglo bit sve cisto).

 

Kako uopce netko moze dobiti vozacku ako se naveze na rubnik?

To je automatski pad - jer isto tako se mogao navesti i na pjesaka/biciklista/psa.

 

Ne znam, meni je to neshvatljivo. Jedino ostecenje koje sam u zadnjih 20 godina

imao su ostecena sajba od kamencica, ostecen prednji branik od isto tako kamencica,

ostecena karoserija od tuce, no to je bilo neizbjezno, na autoputu nema bas zaklona.

 

Kuzim kad netko preleti prebrzo sa aluminijskim preko rupe/sahte,

pa se saviju, desava se, osobito nocu kad neocekuju ostecenje zbog radova,

al navest se na rub ulice/parkinga/zida mi jednostavno nije jasno.

 

Neka mi netko objasni kako se to dogodi. Alkoholiziranost ne prihvacam kao odgovor,

jer to je ionako za mene visa razina moronstva - piti i voziti.

14 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Čitatelj kaže...

Kako se ljudi upiju navesti na rubnik uopce?

Pored ogromnih ogledala, puno prostora, i stvarno preglednih prometnica,

meni je to jednostavno neshvatljivo.

 

20+ godina vozim samo na Alu felgama, iz razloga sto celicne

od kolicine soli ishrdjaju (sinoc je opet padao snijeg, opet je sve puno soli,

stavio sam lance u gepek makar imam ljetne gume, valjda mi nece trebat,

do ponedjeljka bi moglo bit sve cisto).

 

Kako uopce netko moze dobiti vozacku ako se naveze na rubnik?

To je automatski pad - jer isto tako se mogao navesti i na pjesaka/biciklista/psa.

 

Ne znam, meni je to neshvatljivo. Jedino ostecenje koje sam u zadnjih 20 godina

imao su ostecena sajba od kamencica, ostecen prednji branik od isto tako kamencica,

ostecena karoserija od tuce, no to je bilo neizbjezno, na autoputu nema bas zaklona.

 

Kuzim kad netko preleti prebrzo sa aluminijskim preko rupe/sahte,

pa se saviju, desava se, osobito nocu kad neocekuju ostecenje zbog radova,

al navest se na rub ulice/parkinga/zida mi jednostavno nije jasno.

 

Neka mi netko objasni kako se to dogodi. Alkoholiziranost ne prihvacam kao odgovor,

jer to je ionako za mene visa razina moronstva - piti i voziti.

 Pa penjes se na rubnjake sa malim kutom ili se provlacis svugdje ne razmisljajuci o felgama.

BTW sve celicne felge su jadno zasticene samo sa bojom i nemaju neku antikorozivnu zastitu. Svoje sam plastificirao i tu nema problema sa korozijom osim ako se ne osteti.

Don’t make a habit out of choosing what feels good over what’s actually good for you.
12 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Čitatelj kaže...

Kako se ljudi upiju navesti na rubnik uopce?

Pored ogromnih ogledala, puno prostora, i stvarno preglednih prometnica,

meni je to jednostavno neshvatljivo.

 Čudno, moja 6 godišnja kćer je skužila zašto se to ljudima događa, baš mi je pokazivala neki dan izguljene felge na automobilima i objašnjavala mi 

 

Pogledaj rubnike na zavojima ili vijugavim cestama. Svi, ali baš svi su crni od udarca guma. Valjda prevelika brzina pa se ljudi preračunaju, ili proklizavanje pa udarac, friški vozači koji ne znaju dimenzije automobila, ljudi koji su jako loši u snalaženju u prostoru...

 

Onda bočno parkiranje. Relativno malo ljudi to zna izvesti a da iz prve pogodi. Obično ide udarac u rubnik ili bar struganje po njemu. Ili predaleko na cestu, pa popravak parkiranja.. a onda često opet ono prvo :)

 

Bočni, a ne okomiti silazak s povišenog mjesta ili pločnika. Auto naglo padne pa lupi ili postrugne po rubniku.

 

Izbjegavanje nečeg na cesti i radije udarac u rubnik nego nesreća.

 

Rupa ili kamen na cesti dovoljno visok/dubok da postrugne po felgi.

 

Treba još? 

Battlelog: [G] CyberDemonVZ
15 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Bog ekipa,

 

Trebao bi mi savjet vezan za lak automobila crne boje.

Na parkingu mi je netko izgleda zapeo za desnu stranu automobila i ostavio crveni trag (linija cijelom duzinom debljine 1cm) svoje boje

S cim se ovo moze skinuti?

 

isto tako, da li se rucno moze srediti lak automobila, pun je malih površinskih ogrebotina koji se vide na suncu? sto koristiti za ovo, vosak i krpu ili?

 

 

hvala

CARPE DIEM
7 godina
protjeran
offline
Re: Auti - ultimativna tema
CyberDemonVZ kaže...

 

 

A) Pogledaj rubnike na zavojima ili vijugavim cestama. Svi, ali baš svi su crni od udarca guma. Valjda prevelika brzina pa se ljudi preračunaju, ili proklizavanje pa udarac, friški vozači koji ne znaju dimenzije automobila, ljudi koji su jako loši u snalaženju u prostoru...

 

B) Onda bočno parkiranje. Relativno malo ljudi to zna izvesti a da iz prve pogodi. Obično ide udarac u rubnik ili bar struganje po njemu. Ili predaleko na cestu, pa popravak parkiranja.. a onda često opet ono prvo :)

 

C) Bočni, a ne okomiti silazak s povišenog mjesta ili pločnika. Auto naglo padne pa lupi ili postrugne po rubniku.

 

D) Izbjegavanje nečeg na cesti i radije udarac u rubnik nego nesreća.

 

E) Rupa ili kamen na cesti dovoljno visok/dubok da postrugne po felgi.

 

 

 

A) To je zato sto je HR previse ravna, i kod polaganja vozackog se ne savlada takva vrsti ceste,

i cim dodju na male krivine - panika. Zato na cestama u brdima gdje se inace vozi 100 (nenaseljeno),

u HR je ogranicenje 40 - pa po tome bi 99% alpskih cesta bilo 40, nikad nitko nebi nigdje stigao bez pol dana jahanja.

 

B) Opet problem u auto skoli - ne moze se izaci iz auto skole bez da se to savlada.

 

C) Isto problem - nije savladano u autoskoli - silazi se izvode sto okomitije na rub, a ne paralelno sa rubom, baz zbog tog razloga.

 

D) Veoma rijetko se moze desiti da nesto izbjegavas na sredini ceste - tu nejdu pjesaci ni biciklisti gotovo nikad,

a kad idu usred grada, tu je ionako vise traka i dovoljno sirok kolnik. Jedino sto moze biti da ti netko iz suprotnog smijera

sijece traku, pa bas moras, ali u tom slucaju bi stao, okrenuo se i za njim - zapisao tablice i rijesio to sa odvjetnikom + osiguranjem.

 

E) Da, to je realno moguce, kao recimo u Petrinjskoj "magistrali", koju jos uvijek krpaju. Nadam se da ce je dovrist do iduce godine,

volim otici u Petrinju, al stvarno me smara ta jadna cesta. Ajd bar su krenuli s radom.

 

Eto, iz vecine slucaja se vidi da nema dovoljno dobre edukacije u autoskoli. U AT klinci prije polaganja

obicno obave 500h voznje sa roditeljima, imaju L17 ako su 17g, ili samo L ako su od 18 do 21g.

Tih 500 sati voznje s roditeljima u svim mogucim situacijama je najbitnija stvar, em nema straha,

em vide vecinu situacija na cesti, brdima, autoputu, gradovima itd. Obicno voze vikendom,

al ostavis im dovoljno prostora i razmaka, i nema problema - jednostavno kultura u prometu.

 

Sta netko moze u 30 sati nauciti? 10h poligona i 20h ceste? Vidi mozda 10% situacija,

obidje samo grad u kojem polaze i nista vise.

14 godina
moderator
offline
Re: Auti - ultimativna tema
big_guy kaže...

Meni su felge lagano ostecene tocno tako kao na ovoj drugoj slici.Naravno nije moja krivnja,takvog sam ga kupio a zena ga je vozila pa sam mislio sa tom gumom zakamuflirati ta ostecenja ako bi estetski dobro izgledali...jeidni me mali cijena odbija,oko 300 kn je...

 Ako hoćeš to, imaš na aliexpressu za par dolara istu svar...

Kuponi s popustima na Gearbest-u, svaki dan novi kuponi: http://bit.ly/gbcouponscro
13 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Čitatelj kaže...

 

 

A) To je zato sto je HR previse ravna, i kod polaganja vozackog se ne savlada takva vrsti ceste,

i cim dodju na male krivine - panika. Zato na cestama u brdima gdje se inace vozi 100 (nenaseljeno),

u HR je ogranicenje 40 - pa po tome bi 99% alpskih cesta bilo 40, nikad nitko nebi nigdje stigao bez pol dana jahanja.

 

B) Opet problem u auto skoli - ne moze se izaci iz auto skole bez da se to savlada.

 

C) Isto problem - nije savladano u autoskoli - silazi se izvode sto okomitije na rub, a ne paralelno sa rubom, baz zbog tog razloga.

 

D) Veoma rijetko se moze desiti da nesto izbjegavas na sredini ceste - tu nejdu pjesaci ni biciklisti gotovo nikad,

a kad idu usred grada, tu je ionako vise traka i dovoljno sirok kolnik. Jedino sto moze biti da ti netko iz suprotnog smijera

sijece traku, pa bas moras, ali u tom slucaju bi stao, okrenuo se i za njim - zapisao tablice i rijesio to sa odvjetnikom + osiguranjem.

 

E) Da, to je realno moguce, kao recimo u Petrinjskoj "magistrali", koju jos uvijek krpaju. Nadam se da ce je dovrist do iduce godine,

volim otici u Petrinju, al stvarno me smara ta jadna cesta. Ajd bar su krenuli s radom.

 

Eto, iz vecine slucaja se vidi da nema dovoljno dobre edukacije u autoskoli. U AT klinci prije polaganja

obicno obave 500h voznje sa roditeljima, imaju L17 ako su 17g, ili samo L ako su od 18 do 21g.

Tih 500 sati voznje s roditeljima u svim mogucim situacijama je najbitnija stvar, em nema straha,

em vide vecinu situacija na cesti, brdima, autoputu, gradovima itd. Obicno voze vikendom,

al ostavis im dovoljno prostora i razmaka, i nema problema - jednostavno kultura u prometu.

 

Sta netko moze u 30 sati nauciti? 10h poligona i 20h ceste? Vidi mozda 10% situacija,

obidje samo grad u kojem polaze i nista vise.

 

 

Po tvojoj logici se nakon 500h ne moze desit da covjek ogrebe felge?

Ajde nemoj gledat tako usko, nisu svi tako odlicni soferi kao mozda ti, niti su svi rodeni za voznju, misli im odlutale itd. uopce nije bitno, jednostavno se desi.

Osobno ne znam dali znam osobu oko sebe koja nikad nije pogrebala ili zapela felgom barem malo pa mora da smo mi Hrvati ocito svi nesposobni za volanom u odnosu na tebe i Austrijance koji nakon 500h voznje s mamom i tatom postaju profi soferi, a mi ni nakon 5000h u prometu to nismo... Jbga.

7 godina
protjeran
offline
Auti - ultimativna tema

Nije stvar da ti se u 500h nece desit nista - bas suprotno, imat ces vise situacija koje u 30h u autoskoli neces imati,

i bit ces spreman na njih.

Moze netko imati i milijun sati voznje, a sta mu to vrijedi kad svaki dan radi samo 10km do posla i natrag,

uvijek istom rutom, istom cestom. Takvi su najopasniji kad se nadju izvan svog grada.

 

Ne smatram se dobrim vozacem, smatram se sretnim vozacem, jer nikad nisam nikog udario,

niti ostetio vozilo, i do sad sam uspio izbjeci sto manje sto vece sudare na zadovoljstvo obje strane.

 

Ono sto sam ja primjetio da su u HR svi "drag warrior-i", dakle na ravnom ce povesti 100 u naselju,

ali na prvoj krivini ce usporit na 30, i bas na tim krivinama ih sve hvatam, ja ih prolazim sa bar 60,

jer volim krivine i zavojite voznje, vozim konstantnih 60-70, kocnicu ne moram ni dirati,

osim ako ispred mene nije prepreka/semafor, ali mogu odvozit medjugradske voznje od 100km bez kocenja.

Defenzivna voznja i hrabro u krivine, nema nikakvih problema proci 90° krivinu sa 60, a kocit na 30

pa na ravnini raspalit na 100 je stvarno bespotrebno. Tak me je jedan "slovenac" (Maribor tablice)

prestigao iza Lekenika, a do Siska sam ga hvatao na svakoj krivini, i iza Siska prema Kostajnici

sam mu svako malo bio na guzici, makar nisam presao 70, a on je vozio i brze od 90,

samo eto, muda malena pa svaka krivina sa ispod 30. Drag warrior

15 godina
neaktivan
offline
Auti - ultimativna tema

Ja sam iz Petrinje.Grad izgleda kao jedno veliko gradiliste na kojem se nista ne dogadja.Ili od shebane ceste naprave jos shebaniju pa onda tako u krug.A meni ma Astri 18" felge i niskoprofilne gume.Sreca pa se nadam se ubrzo selim jer voziti po takvoj cesti je nezamislivo.Sreca pa vec znam napamet kakva je cesta pa se vozim 30 na sat i onda me baja sa golfom 3 pretekne i za 20m vidim samo kako mu auto odskoci par puta gore dolje kolike su rupetine🤣

┌∩┐(◣_◢)┌∩┐
15 godina
neaktivan
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Čitatelj kaže...

 

prestigao iza Lekenika, a do Siska sam ga hvatao na svakoj krivini, i iza Siska prema Kostajnici

sam mu svako malo bio na guzici, makar nisam presao 70, a on je vozio i brze od 90,

samo eto, muda malena pa svaka krivina sa ispod 30. Drag warrior

 Koliko puta su te tebe hvalati sa multanovom od Lekenika do Siska?😂

┌∩┐(◣_◢)┌∩┐
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice