Auti - ultimativna tema izdvojena tema

poruka: 77.053
|
čitano: 13.181.446
|
moderatori: DrNasty, pirat, Lazarus Long, XXX-Man, vincimus
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
7 godina
protjeran
offline
Auti - ultimativna tema

Ako ti je samo do straznje vuce, i to jedini cilj, nemoj kupiti samo zato Sierru.

Ona je limuzina za kruzanje, ne za izivljavanje i driftanje.

 

A i pooginut ces u njoj, nemas iskustva s takvim vozilom.

 

90% danasnjih ljudi tvojih godina ne zna voziti ta vozila,

u i prvoj zahtjevnoj situaciji ce zavrsiti u jarku ili na krovu.

 

Ako bas hoces straznju vucu, uzmi neki rabljeni bmw od 15 godina, ipak ima

vise sigurnosne tehnike od stare Sierre. Meni je ona super, i znam ju vozit,

al bojim se za tvoje zdravlje, a i ljudi oko tebe, nije to vozilo za to sto ti mislis da je.

 

I nemas garazu, pa gdje ces ju serafati? To nije "sjedni i vozi se" automobil - to je bio prije 30 godina.

13 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Dex.pwn kaže...

Jel 10l za gradsku vožnju puno za 1.8 atmo benzinca?

 

ovisi o masi a i vrsti motora.. hondin 1.8 vtec iz civic-a 8/9th gen bi trebao manje trošiti, passat 3/4 1.8 benz bi mogao i više trošiti..

the problem with my brain is the left side has nothing right in it, and the right side has nothing left in it.
12 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
nine kaže...
Dex.pwn kaže...

Jel 10l za gradsku vožnju puno za 1.8 atmo benzinca?

 

ovisi o masi a i vrsti motora.. hondin 1.8 vtec iz civic-a 8/9th gen bi trebao manje trošiti, passat 3/4 1.8 benz bi mogao i više trošiti..

 Nije, Megane iz 2017 sa 1.6 NA trosi 9L.

12 godina
odjavljen
offline
Re: Auti - ultimativna tema

GLX, atmo benzinac, 1.8. Masa auta cca 1150kg.

14 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Čitatelj kaže...

90% danasnjih ljudi tvojih godina ne zna voziti ta vozila,

u i prvoj zahtjevnoj situaciji ce zavrsiti u jarku ili na krovu.

Pouka price:

Ako nesto ne znas, to treba izbjegavati, a ne nauciti!

Poruka je uređivana zadnji put pet 26.7.2019 18:19 (CroNk3r).
14 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Ak se ne varam, radi se o vw ventu 1.8 atmo, ima dvije verzije 75ks i 90ks...

1.8 75ks po papirima troši 10.8 po gradu, masa prznog vozila 1049kg
1.8 90ks po papirima troši 11.1 po gradu, masa prznog vozila 1071kg

Pa vidi koji je tvoj...

To je motor iz golfa 2, kad je prestala proizvodnja golfa 2, počela je proizvodnja venta i samo su prebacili motor da ne ulažu/troše u razvoj novoga, vento je cca 150kg teži od golfa, pa su na motoru malo promjenili karakteristike, max moment je snižen za 800rpm-a na ventu naspram golfa, što znaći da vento bolje vuće iz niskih okretaja (da ne dođe do zabune, max moment je identičan i kod golfa i kod venta, samo vento ima taj max moment raspoloživ na nižim okretajima...), ali se to ne primjeti jer je vento teži...

BTW: zanimljiv je podatak da je golf 2 sa tim 1.8 motorom manje zagađivao nego vento koji je noviji/kasniji model sa identičnim 1.8 motorom, ispada da vw i davno prije nije baš mario za ekologiju, kad su im novi modeli zagađivali više od prethodnih starih modela


EDIT:
Evo i članak o izbjegavanju plaćanja upravne pristojbe prilikom kupnje polovnog vozila:
INFO


EDIT2:
Nisam već dugo ništa fotkao, tj jesam, ali nisam postao...
maserati ghibli

 
singing driver:
 
 
Kia stinger:
 
 

Pošto su mobiteli zabranjeni tjekom vožnje, poćet ću nosit fotoaparat sa sobom, on je dozvoljen

Poruka je uređivana zadnji put pet 26.7.2019 19:03 (1BIT).
10 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
1BIT kaže...



EDIT:
Evo i članak o izbjegavanju plaćanja upravne pristojbe prilikom kupnje polovnog vozila:
INFO



 

 Ocekivao sam da vise ljudi zna za ovo  

12 godina
odjavljen
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Men u papirima piše 10L grad
90ks je
Mal je to previše za 90ks
12 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema

Upravo suprotno

Taj se sa 90ks pati vuci,zato i je tako

Ja sa 630i 260ks u slabijoj gradskoj (Sl,Vt) imam 11,u Os sam imao 12-13

Kombinirano zadnjih 3000km 10.4L/100km

Iduceg uzmi nekog jaceg kad budes uzimao,bar 150ks atmosferac i bit ce bolje

"Straight roads are for fast cars, turns are for fast drivers." - Colin McRae
10 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Dex.pwn kaže...
Men u papirima piše 10L grad
90ks je
Mal je to previše za 90ks

 Ne znam jel ti to mjeris " ak je 90ks mora manje trosit", volio bi ti vidjet facu nekakvog benzinca od 50ak kw da vidis sta je potrosnja u gradu

12 godina
odjavljen
offline
Re: Auti - ultimativna tema
sstrmi kaže...

Upravo suprotno

Taj se sa 90ks pati vuci,zato i je tako

Ja sa 630i 260ks u slabijoj gradskoj (Sl,Vt) imam 11,u Os sam imao 12-13

Kombinirano zadnjih 3000km 10.4L/100km

Iduceg uzmi nekog jaceg kad budes uzimao,bar 150ks atmosferac i bit ce bolje

 

Još nisi prodao BMWa? Jel cijena ista

Tvoj je isto atmo? Vidim da nema više BMW-ova s atmo motorima(benzinskim). Baš sam jučer komentirao na Ytu prestavljanje novog BMW-a Trojke. Najslabij motor(2.0 benzinski ak se ne varam) ima preko 150ks. Bar da su dodali neki ispod 150ks za nas sirotinju koja ne može više dat za regu 

12 godina
odjavljen
offline
Re: Auti - ultimativna tema
hahhaajaads kaže...
Dex.pwn kaže...
Men u papirima piše 10L grad
90ks je
Mal je to previše za 90ks

 Ne znam jel ti to mjeris " ak je 90ks mora manje trosit", volio bi ti vidjet facu nekakvog benzinca od 50ak kw da vidis sta je potrosnja u gradu

 

Pa ono, kolko bi isti taj motor trošio da daje 150ks(ugl više od 90) :D

10 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Dex.pwn kaže...
hahhaajaads kaže...
Dex.pwn kaže...
Men u papirima piše 10L grad
90ks je
Mal je to previše za 90ks

 Ne znam jel ti to mjeris " ak je 90ks mora manje trosit", volio bi ti vidjet facu nekakvog benzinca od 50ak kw da vidis sta je potrosnja u gradu

 

Pa ono, kolko bi isti taj motor trošio da daje 150ks(ugl više od 90) :D

 Sigurno manje, jer on ce davat slicnu snagu ali na pol gasa, ali sigurno tak negdje oko 8-9l

Poruka je uređivana zadnji put pet 26.7.2019 19:44 (hahhaajaads).
12 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Dex.pwn kaže...
sstrmi kaže...

Upravo suprotno

Taj se sa 90ks pati vuci,zato i je tako

Ja sa 630i 260ks u slabijoj gradskoj (Sl,Vt) imam 11,u Os sam imao 12-13

Kombinirano zadnjih 3000km 10.4L/100km

Iduceg uzmi nekog jaceg kad budes uzimao,bar 150ks atmosferac i bit ce bolje

 

Još nisi prodao BMWa? Jel cijena ista

Tvoj je isto atmo? Vidim da nema više BMW-ova s atmo motorima(benzinskim). Baš sam jučer komentirao na Ytu prestavljanje novog BMW-a Trojke. Najslabij motor(2.0 benzinski ak se ne varam) ima preko 150ks. Bar da su dodali neki ispod 150ks za nas sirotinju koja ne može više dat za regu 

 Nisam još,kad se vratim u utorak s terena - tad i auto vjerojatno odlazi.

Da,atmosferac - 3.0 redni šestak 190KW 258KS.

Vjeruj mi da nebi htio novi 316 & 318 nego 320
Jer novi G20 316 & 318 su 1.6 TRI cilindra motori
Baš je problem za regu onome tko ima za novu G20

Dex.pwn kaže...
hahhaajaads kaže...
Dex.pwn kaže...
Men u papirima piše 10L grad
90ks je
Mal je to previše za 90ks

 Ne znam jel ti to mjeris " ak je 90ks mora manje trosit", volio bi ti vidjet facu nekakvog benzinca od 50ak kw da vidis sta je potrosnja u gradu

 

Pa ono, kolko bi isti taj motor trošio da daje 150ks(ugl više od 90) :D

 Nzm za Vw,ali znam da bmw-ovi 2.0 u recimo E46 sa tak tim ks troše 8-9L kombinirane
Ali bar ima snage.OVako ovo 90KS nit snage,a troši

"Straight roads are for fast cars, turns are for fast drivers." - Colin McRae
12 godina
odjavljen
offline
Re: Auti - ultimativna tema

Pa onak Trojku sam gledao kao obiteljski auto.

Recimo sad želim uzet BMW(limuzina/karavan), kakve opcije imam? Serija 1 je više kao Golf, ne? Trojku sam gledao kao Passat iz BMW tabora. 

Jednostavan benzinski motor s četiri cilindra i do 150 ks.

13 godina
offline
Auti - ultimativna tema

320i je 4 cilindra i 184 konja. A ako ti bas zelis da je do 150ks e jbga, vozi na pol gasa pa neces ni blizu koristit sve konje.

 

A onaj tko kupuje novog BMW-a 3icu, ne gleda par sto kuna gore ili dolje kod rege, to sigurno.

12 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
sstrmi kaže...

Upravo suprotno

Taj se sa 90ks pati vuci,zato i je tako

Ja sa 630i 260ks u slabijoj gradskoj (Sl,Vt) imam 11,u Os sam imao 12-13

Kombinirano zadnjih 3000km 10.4L/100km

Iduceg uzmi nekog jaceg kad budes uzimao,bar 150ks atmosferac i bit ce bolje

 Frend ima kamatu e34 1992 520i šestak, rekao je da mu oko 10 troši u zg

Ako sam nešto progriješio, ispravite me. :D Mlad sam, još učim! :D
14 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
hahhaajaads kaže...
Dex.pwn kaže...
hahhaajaads kaže...
Dex.pwn kaže...
Men u papirima piše 10L grad
90ks je
Mal je to previše za 90ks

 Ne znam jel ti to mjeris " ak je 90ks mora manje trosit", volio bi ti vidjet facu nekakvog benzinca od 50ak kw da vidis sta je potrosnja u gradu

 

Pa ono, kolko bi isti taj motor trošio da daje 150ks(ugl više od 90) :D

 Sigurno manje, jer on ce davat slicnu snagu ali na pol gasa, ali sigurno tak negdje oko 8-9l

 Mene to najvise yebe u zadnje vrijeme. 1.8 8v u dvojki monopoint 90 ks... Trosi 10 L

A 2.0 16v GTI iz trojke od 150 ks ubacim i trosi isto ili malo manje. A metak.........

Don’t make a habit out of choosing what feels good over what’s actually good for you.
13 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Dex.pwn kaže...

Pa onak Trojku sam gledao kao obiteljski auto.

Recimo sad želim uzet BMW(limuzina/karavan), kakve opcije imam? Serija 1 je više kao Golf, ne? Trojku sam gledao kao Passat iz BMW tabora. 

Jednostavan benzinski motor s četiri cilindra i do 150 ks.

 Golf i serija 1 ne mogu u istu recenicu. Serija 1 je jedini auto u klasi sa zadnjim pogonom (bio). 

Di2 & EPS FTW!
7 godina
protjeran
offline
Re: Auti - ultimativna tema
CroNk3r kaže...
Čitatelj kaže...

90% danasnjih ljudi tvojih godina ne zna voziti ta vozila,

u i prvoj zahtjevnoj situaciji ce zavrsiti u jarku ili na krovu.

Pouka price:

Ako nesto ne znas, to treba izbjegavati, a ne nauciti!

 Promet je danas visetruko povecan i brzi, jednostavno to nije vozilo ovog doba,

i nikako nije za dnevne voznje. Mozes uciti koliko hoces, ali u tom procesu

riskiras tudje zivote, ne samo svoj - i to je pouka price, da nisi "sam na cesti",

da bi imao vremena i mogucnost ucenja.

 

Drugo je ako kupis taj auto, i slepas ga na prikolici do piste na kojoj ces ga voziti

i s njim se zabavljati - ali opet - Sierra nije za to. Evo ja danas nebi vise vozio automobil

bez serva, makar sam Sierru vozio 13 godina.

 

Od sigurnosnih sustava ima... pojas. Moja nije imala airbagove, a ako koja i ima airbagove,

obicno je to sustav koji bi se trebao nakon 20 godina promjeniti, sto senzore sto same zracne jastuke.

 

Nekad se govorilo da su airbagovi "trajan proizvod", i sluze do trajanja vijeka automobila. Na to su mislisi na nekih 15 godina.

 

I ako nekom treba pokazati kako se vozi automobil od skoro 32 godine, bez serva,

bez elektronskog pomaganja, bez ABS-a, bez klime, bez zracnih jastuka, i jedina dodatna oprema

je dodatno ugradjeni CD exchanger, sa 6 CD-a koji je proveden do gepeka, ali svaka rupa izaziva "jitter" i pauziranje glazbe na par sekunde.

 

Poanta je - nauciti voziti takvo vozilo je korisno u danasnjem dobu, kao sto je recimo korisno znati voziti lokomotivu na parni pogon,

gdje sam ubacujes ugalj u kotao.

 

Moj stari je vozio parnjace, dizelke, te kasnije elektro-vucne lokomotive. Da je ziv, i da ga se pita dali bi ikad

vise vozio parnjacu - siguran sam da bi s odusevljem rekao "hvala, ali ne hvala".

12 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
ShadoW kaže...
Čitatelj kaže...

 

Imao sam MkI iz 87. sa 2.3l Diesel - meni i dalje jedno od omiljenih vozila sto sam imao. Napravio 370k km,

presla cijelu Jugu uzduz i popreko.

 

Ali moras znati da je to sad 30+ godina star auto, a naci neku koja nije ishrdjala je zgoditak na lotu.

A i tada moras ulozit hrpu love. Plus trosi jako puno - tad je nafta bila trostruko povoljnija nego danas.

 

Za vikend auto - da, za dnevno vozilo - nikako.

 

MkI je izgledala savrseno, a II i III su mi sprijeda ruzne kao poplava.

a da, svijetan sam

 

nisam zapravo nikad vozio auto sa pogonom samo na zadnje (imam sad nesto vise od 6 godina vozacku, imam 24) pa mi je to zelja.

 

Planiram uzet nazad od starog svoj stari kombi (transporter t4) koji je trosio malo (do 8 litara, ), bio u ok stanju (limarija i motor su dobri, trebalo bi neke stvari napraviti tipa vrata zadnja i sl.)

On zimi po snijegu ide odlicno.

 

Za lijepo vrijeme i zezanciju bi mi bila sierra (ako dode do toga), najvise me u biti muci sto nemam dvoriste i gdje raditi i uciti na autu.

 

Sto se tice novijih auta sa pogonom na zadnje, ne znam, ne svida mi se ideja da ima previse elektronike koja mi se petlja u voznju, bar ne dok ne dobijem osjecaja i ne naucim se.

Ipak sam vecinu kilometara presao u autima koji nemaju ni ABS, a kamoli nesto vise, pa mi taj osjecaj za kontrolom nekako fali.

Razmisljao sam ovo otici pogledati: https://www.index.hr/oglasi/ford-sierra-2-0-clx/oid/1681423

 sta ces uzimati to da se ides zezati pa auto ima jos tvorničke gume kada se prvi puta poigras veselju nece biti kraja..:(
najjeftinija opcija za isprobati tj osjetiti zadnju vucu i opcenito nauciti se kontroli auta ti je da uzmes karting(shifter) i odes na stazu. kada to naucis kontrolirati i voziti onda mozes bilo koji komercijalni auto uzeti za zezanje prije toga ne.. (moj savjet)

12 godina
odjavljen
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Mislim po obliku karoserije
12 godina
odjavljen
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Kolika je razlika između rege za 90, do 150 i preko 150ks
13 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Tony1999 kaže...

 Frend ima kamatu e34 1992 520i šestak, rekao je da mu oko 10 troši u zg

 

Ili laze, ili se vozi samo izvan guzvi.

Za primjer iz osnobog iskustva 206 1.1 - prosjecno 8.5l po ZG, Clio 3 1.6 GT - 10.5-11l, Clio 3 RS - 13l.

Sve auti manji od kamate, a jedino 206ica uspijeva trositi manje i to ne znacajno prema tome da zimi voli cugnut i litru vise. Naravno, kad se puno vozim navecer kad nije guzva, potrosnja padne i do litru i pol, ali to nije realno.

12 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema

Za ZG je to baš malo.Ja sam svoj uzeo u ZG i pitanje kad je zadnji put lik resetirao potrošnju,bila je oko 13 i nešt litara.
Ali dobro to je ZG i to tako mora.Svi ostali gradovi je to manje,pogotovo u malim gradovima kao u mojoj VT županiji

"Straight roads are for fast cars, turns are for fast drivers." - Colin McRae
14 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Čitatelj kaže...
CroNk3r kaže...
Čitatelj kaže...

90% danasnjih ljudi tvojih godina ne zna voziti ta vozila,

u i prvoj zahtjevnoj situaciji ce zavrsiti u jarku ili na krovu.

Pouka price:

Ako nesto ne znas, to treba izbjegavati, a ne nauciti!

 Promet je danas visetruko povecan i brzi, jednostavno to nije vozilo ovog doba,

i nikako nije za dnevne voznje. Mozes uciti koliko hoces, ali u tom procesu

riskiras tudje zivote, ne samo svoj - i to je pouka price, da nisi "sam na cesti",

da bi imao vremena i mogucnost ucenja.

 

Drugo je ako kupis taj auto, i slepas ga na prikolici do piste na kojoj ces ga voziti

i s njim se zabavljati - ali opet - Sierra nije za to. Evo ja danas nebi vise vozio automobil

bez serva, makar sam Sierru vozio 13 godina.

 

Od sigurnosnih sustava ima... pojas. Moja nije imala airbagove, a ako koja i ima airbagove,

obicno je to sustav koji bi se trebao nakon 20 godina promjeniti, sto senzore sto same zracne jastuke.

 

Nekad se govorilo da su airbagovi "trajan proizvod", i sluze do trajanja vijeka automobila. Na to su mislisi na nekih 15 godina.

 

I ako nekom treba pokazati kako se vozi automobil od skoro 32 godine, bez serva,

bez elektronskog pomaganja, bez ABS-a, bez klime, bez zracnih jastuka, i jedina dodatna oprema

je dodatno ugradjeni CD exchanger, sa 6 CD-a koji je proveden do gepeka, ali svaka rupa izaziva "jitter" i pauziranje glazbe na par sekunde.

 

Poanta je - nauciti voziti takvo vozilo je korisno u danasnjem dobu, kao sto je recimo korisno znati voziti lokomotivu na parni pogon,

gdje sam ubacujes ugalj u kotao.

 

Moj stari je vozio parnjace, dizelke, te kasnije elektro-vucne lokomotive. Da je ziv, i da ga se pita dali bi ikad

vise vozio parnjacu - siguran sam da bi s odusevljem rekao "hvala, ali ne hvala".

Sve to stoji, ali reci da ce netko iz "ovog doba" zavrsiti u jarku u prvoj zahtjevnoj situaciji je glupost. Ako imas imalo mozga nece biti nikakvih problema.

Jos ce ti biti i lakse jer su danas ceste i gume daleko bolje nego pred 30 godina. 

Ako je auto odrzavan kako treba naravno.

7 godina
protjeran
offline
Auti - ultimativna tema

Ne vrijede ti ni ceste ni gume nista, kad ne znas kontrolirati takvo vozilo.

 

Nemas prakse niti kilometara sa takvim vozilom. Da samo znas kako je lako prevrnuti takvo vozilo,

samo zato sto nemas apsolutno nikakve elektronike koje odrzava vozilo na cesti.

 

I upravo to bi bio problem, jer danas su svi na to naviknuti, jer realno gledano,

to je nesto "osnovno" o cemu se ne razmislja, kao i klima, ABS, aribag itd.

 

Pogledaj danasnje traktore koji su stvarno cudo tehnologije, ne treba ti mozak,

samo sjednes i on radi sam, nema sanse da se negdje zaglavis ili prevrnes,

dok u 70ima i 80ima, pa cak i 90ima, nije bilo rijetkih slucaja da se traktor prevrne,

a vozac, ako je skinuta kabina, nastrada, da ga traktor zgnjeci ili paralizira.

 

Danas se to vise gotovo ne moze desiti. Svaka cast tko uspije. Elektronika radi svoje.

Kao i kod kamiona - mozes izvesti manevre koje prije 30 godina nisi mogao ni sanjati,

a da ti se prikolica ne prevrne.

 

Tako je i sa tim klasicnim automobilima pre-elektronskog doba.

Kad netko kaze da su zabavni voziti, ta osoba je jako nostalgicna i nerealna.

 

Sa Sierrom je tad cak bilo i zabavno vozit se, od Ljubljane do Beograda nije bilo guzve, granica,

130-140 bez frke, a danas bi to bila muka, od guzvi, kolona, kreni-stani voznja,

cak nisam ni siguran dali bi se to vozilo pregrijalo u odredjenim uvjetima danasnje voznje.

 

Zato i kazem, tko zna i ima osjecaj za takva vozila (taj osjecaj se vrati nakon par kilometara,

i onda osjetis koliko ti fali servo, klima, ABS, sam komfor tempomata itd), moze ga koristiti

za vikend vozilo za "gustanje", ali zaista moras biti mazohist da ga vozis na dnevnoj bazi.

 

Meni je Pontiac Trans AM trece generacije bio vozilo snova - i danas bi ga rado imao,

ali bi ga vozio par puta godisnje vikendima - nebi mi palo napamet voziti ga na dnevnoj bazi,

preko 650km tjedno.

15 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Čitatelj kaže...

Ne vrijede ti ni ceste ni gume nista, kad ne znas kontrolirati takvo vozilo.

 

Nemas prakse niti kilometara sa takvim vozilom. Da samo znas kako je lako prevrnuti takvo vozilo,

samo zato sto nemas apsolutno nikakve elektronike koje odrzava vozilo na cesti.

 

I upravo to bi bio problem, jer danas su svi na to naviknuti, jer realno gledano,

to je nesto "osnovno" o cemu se ne razmislja, kao i klima, ABS, aribag itd.

 

Pogledaj danasnje traktore koji su stvarno cudo tehnologije, ne treba ti mozak,

samo sjednes i on radi sam, nema sanse da se negdje zaglavis ili prevrnes,

dok u 70ima i 80ima, pa cak i 90ima, nije bilo rijetkih slucaja da se traktor prevrne,

a vozac, ako je skinuta kabina, nastrada, da ga traktor zgnjeci ili paralizira.

 

Danas se to vise gotovo ne moze desiti. Svaka cast tko uspije. Elektronika radi svoje.

Kao i kod kamiona - mozes izvesti manevre koje prije 30 godina nisi mogao ni sanjati,

a da ti se prikolica ne prevrne.

 

Tako je i sa tim klasicnim automobilima pre-elektronskog doba.

Kad netko kaze da su zabavni voziti, ta osoba je jako nostalgicna i nerealna.

 

Sa Sierrom je tad cak bilo i zabavno vozit se, od Ljubljane do Beograda nije bilo guzve, granica,

130-140 bez frke, a danas bi to bila muka, od guzvi, kolona, kreni-stani voznja,

cak nisam ni siguran dali bi se to vozilo pregrijalo u odredjenim uvjetima danasnje voznje.

 

Zato i kazem, tko zna i ima osjecaj za takva vozila (taj osjecaj se vrati nakon par kilometara,

i onda osjetis koliko ti fali servo, klima, ABS, sam komfor tempomata itd), moze ga koristiti

za vikend vozilo za "gustanje", ali zaista moras biti mazohist da ga vozis na dnevnoj bazi.

 

Meni je Pontiac Trans AM trece generacije bio vozilo snova - i danas bi ga rado imao,

ali bi ga vozio par puta godisnje vikendima - nebi mi palo napamet voziti ga na dnevnoj bazi,

preko 650km tjedno.

 vecinu kilometara koje sam preso je sa autima bez ABSa, bez klime, bez ...

istina, nisu bili pogon na zadnje, ali i dalje malo pretjerujes. ne kupujem svoj prvi BMW sa 250kw nakon sto sam jucer polozio

 

i na kraju, nije tehnika voznje ta koja uzrokuje nesrece, pa cak ni brzina, nego brzina u krivim uvjetima i ne pracenje prometa.

ljudi se precijenjuju i uopce ne prate sta se dogada oko njih, kad daju gas misle da su najbrzi i da ne moraju gledati prestize li ih neko ...

 

zapravo, ono sto me najvise i plasi kod mog trenutnog auta sa automatikom i svim tim sustvima je sto kad stisnem gas u krivini, umjesto da povuce i izvuce auto van, on lagano dodaje gas i treba mu xyz sekundi da reagira.

naravno, naravno, to nije sportski auto i ni ne treba tako reagirati i to je ok

 

i daj se pls prestani ponasati ko da si jedini koji zna voziti auto na forumu

 

p.s. neko je bio komentiro "tvornicke gume", da, i dalje ne mogu vjerovati da sam to procitao, ali auto je bio vise za primjer

12 godina
offline
Auti - ultimativna tema

U svojih 21 godina voznje nisam nikada uspio doci blizu prevrtanja vozila, a vozio sam gorih krampova od te Seirre.

15 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
ivanzu kaže...

U svojih 21 godina voznje nisam nikada uspio doci blizu prevrtanja vozila, a vozio sam gorih krampova od te Seirre.

Na ravnom tesko da ces prevrniti auto, moras zapeti (bocno?) za neku rupu/bankinu da poremeti ravnotezu.

E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice