al nebi volio magnete pored glave pogotovo ak se radi dosta km u autu.
i kaj bu ti bilo od magneta.. mislim uz prepotstavku da nemaš metalnu ploču u glavi
al nebi volio magnete pored glave pogotovo ak se radi dosta km u autu.
i kaj bu ti bilo od magneta.. mislim uz prepotstavku da nemaš metalnu ploču u glavi
Pozdrav, molim pomoć. Prvi put kupujem auto (polovni). Ideja je da kupim polovni auto u Njemačkoj, moji rođaci (oni se kuže u aute) bi taj auto dovezli kod mene u Hrvatsku. Mislio sam uzet neki polovni auto od oko 2500 eura, e sad me zanima koliko će otprilike na kraju koštati kad platim porez, carinu, prijavim auto u Hrvatskoj i ostali troškovi (ako ih jos ima)?
Pozdrav, molim pomoć. Prvi put kupujem auto (polovni). Ideja je da kupim polovni auto u Njemačkoj, moji rođaci (oni se kuže u aute) bi taj auto dovezli kod mene u Hrvatsku. Mislio sam uzet neki polovni auto od oko 2500 eura, e sad me zanima koliko će otprilike na kraju koštati kad platim porez, carinu, prijavim auto u Hrvatskoj i ostali troškovi (ako ih jos ima)?
Mora imat sto manje co2 da bi te manje oderali na uvozu.. a za 2500 tesko da ces nac nesto takvo..
Pozdrav, molim pomoć. Prvi put kupujem auto (polovni). Ideja je da kupim polovni auto u Njemačkoj, moji rođaci (oni se kuže u aute) bi taj auto dovezli kod mene u Hrvatsku. Mislio sam uzet neki polovni auto od oko 2500 eura, e sad me zanima koliko će otprilike na kraju koštati kad platim porez, carinu, prijavim auto u Hrvatskoj i ostali troškovi (ako ih jos ima)?
Mora imat sto manje co2 da bi te manje oderali na uvozu.. a za 2500 tesko da ces nac nesto takvo..
Shvačam, do koliko bi me mogli oderati?
Pozdrav, molim pomoć. Prvi put kupujem auto (polovni). Ideja je da kupim polovni auto u Njemačkoj, moji rođaci (oni se kuže u aute) bi taj auto dovezli kod mene u Hrvatsku. Mislio sam uzet neki polovni auto od oko 2500 eura, e sad me zanima koliko će otprilike na kraju koštati kad platim porez, carinu, prijavim auto u Hrvatskoj i ostali troškovi (ako ih jos ima)?
Mora imat sto manje co2 da bi te manje oderali na uvozu.. a za 2500 tesko da ces nac nesto takvo..
Shvačam, do koliko bi me mogli oderati?
mozes si provjerit ovdje za svaki auto https://uvozauta.com/
jel iko ima iskustva s ovom gumama? ne mogu nac nigdje nekakav test
Čim nema testova mora da su dobre.
Ja bi od tih no-name proizvođača bježao, ako već imaš 18" felgu onda bi trebao uzeti i neku kvalitetnu gumu. Na kraju te najjeftinija guma ispadne najskuplja.
Čim nema testova mora da su dobre.
Ja bi od tih no-name proizvođača bježao, ako već imaš 18" felgu onda bi trebao uzeti i neku kvalitetnu gumu. Na kraju te najjeftinija guma ispadne najskuplja.
I ja bih isto bjezao, hocu samo dokazat vlasniku kakvu je glupost kupio
ako je to onaj multi air benzinac onda ga radije izbjegni, pogledaj na fejsu na stranici od bertola, svako malo mu dode neki sa problemima i covjek je sam napisao da je multiair jedna od vecih gluposti ikad napravljenih..
Tako je, multiair bi trebalo izbjegavati.
Ja sam se pred neko vrijeme ozbiljno zainteresirao za MiTo i to onaj 1.4 155ks. Navodno dobar motor bez nekih većih problema. Dobro mi autić izgleda, iako je malo ženskast, ali najviše me odbilo što i nije neki dobar osjećaj na volanu, bar tako kažu. Nema toj osjećaj u vožnji kao neke druge Alfe.
vjeruj mi gori je peugeot, a pogotovo citroen
A jel bio dobar Citroen kad si ga vozio ili trebao prodat?
itekako sam imao sranja i nije bio dobar dok sam ga imao jer mi pojeo zivce mozda najvise od svih autiju do sad...a i kod prodaje covjek je bio upoznat sa svime
ako je to onaj multi air benzinac onda ga radije izbjegni, pogledaj na fejsu na stranici od bertola, svako malo mu dode neki sa problemima i covjek je sam napisao da je multiair jedna od vecih gluposti ikad napravljenih..
Tako je, multiair bi trebalo izbjegavati.
Ja sam se pred neko vrijeme ozbiljno zainteresirao za MiTo i to onaj 1.4 155ks. Navodno dobar motor bez nekih većih problema. Dobro mi autić izgleda, iako je malo ženskast, ali najviše me odbilo što i nije neki dobar osjećaj na volanu, bar tako kažu. Nema toj osjećaj u vožnji kao neke druge Alfe.
Gluposti totalne, Multiair je dobar motor, zapravo vrlo dobar, ali ljudi ne shvacaju da je osjetljiv na promjenu ulja, puno vise nego ostali motori, zato kad rikne se svi cude. Taj motor ne trpi sulude 15k intervale.
Ekipa vrti na njemu svakakve brojke, od 200injak ks na duze staze, do 400+ks za utrke.
Pa vecina 1.4 Multiaira dostigne bez frke 150k+ km, ako je sve redovno, osim toga Fiat je updateao Multiair jedinicu tako da sada nema vise musica s prve verzije. Multiair motor trosi skoro 10% manje od obicnog T-Jeta, a trebao bi imat i malo vise snage.
Sulude intervale od 15k hahaha. Najbolje svako 5k mjenjat.
Cak i prije, najbolje da ti motor trosi ulje, pa svakih 1000km dobije litru svjezeg.
Cak i prije, najbolje da ti motor trosi ulje, pa svakih 1000km dobije litru svjezeg.
Nadam se da se salis....
Sulude intervale od 15k hahaha. Najbolje svako 5k mjenjat.
Moji intervali na Multiairu su izmedu 5 i 7 tisuca km. Ako je tuning raden, preporucuje se i kraci cca 3-5k km.
Sulude intervale od 15k hahaha. Najbolje svako 5k mjenjat.
Pa kvalitetnije održavanje auta je svakako preporuka...ne može štetit...
ako je to onaj multi air benzinac onda ga radije izbjegni, pogledaj na fejsu na stranici od bertola, svako malo mu dode neki sa problemima i covjek je sam napisao da je multiair jedna od vecih gluposti ikad napravljenih..
Tako je, multiair bi trebalo izbjegavati.
Ja sam se pred neko vrijeme ozbiljno zainteresirao za MiTo i to onaj 1.4 155ks. Navodno dobar motor bez nekih većih problema. Dobro mi autić izgleda, iako je malo ženskast, ali najviše me odbilo što i nije neki dobar osjećaj na volanu, bar tako kažu. Nema toj osjećaj u vožnji kao neke druge Alfe.
Gluposti totalne, Multiair je dobar motor, zapravo vrlo dobar, ali ljudi ne shvacaju da je osjetljiv na promjenu ulja, puno vise nego ostali motori, zato kad rikne se svi cude. Taj motor ne trpi sulude 15k intervale.
Ekipa vrti na njemu svakakve brojke, od 200injak ks na duze staze, do 400+ks za utrke.
Pa vecina 1.4 Multiaira dostigne bez frke 150k+ km, ako je sve redovno, osim toga Fiat je updateao Multiair jedinicu tako da sada nema vise musica s prve verzije. Multiair motor trosi skoro 10% manje od obicnog T-Jeta, a trebao bi imat i malo vise snage.
Kako je interval od 15k suludo? jesi ti rob tom autu da moras svakih 5-7 tisuca mjenjat ulje, to je ok samo nekom ko radi malo kilometara pa se moze jednom godisnje promijenit ulje..
I koji je to uspjeh kad ti motor dostigne 150k km, pa to je nis..a i ovi kaj se prodaju dns ti imaju vec tu kilometrazu ili su jako blizu
Ja ulje uopce ne mijenjam samo nadosipam, najvise volim Zvijezda™ suncokretovo ulje posto je litra 10kn, a zadovoljava sve najnovije norme i auto fino mirise na ustipke, od kada nosim suncokretovo ulje u gepeku cak vise nema ni pitanja je li mi auto trosi ulje kao sto je prije bio slucaj.
jel iko ima iskustva s ovom gumama? ne mogu nac nigdje nekakav test
Montiramo ih na sve redom, od citroena saxa do kojekakvih novijih auta.. Nitko se nikad nije žalio. Nekidan frendu montirao 6 komada na vučnu službu, to mu je već drugi set. kaže nikad bolja guma. Ja sam svojoj ženi stavio bio ljetne na saxa, bolje bile po kiši nego Lassa. A da ne govorim kak ima mušterija koje su po snijegu u alpama išli s tim gumama ljetnim, po bljuzgi se vozili bez problema u meganu cUP-U(2014god). Ugl, odlična guma. Za te pare bolje nema. Nije klasična kineska koja traje samo jednu godinu a iduću ćeš poginuti.
jel iko ima iskustva s ovom gumama? ne mogu nac nigdje nekakav test
Montiramo ih na sve redom, od citroena saxa do kojekakvih novijih auta.. Nitko se nikad nije žalio. Nekidan frendu montirao 6 komada na vučnu službu, to mu je već drugi set. kaže nikad bolja guma. Ja sam svojoj ženi stavio bio ljetne na saxa, bolje bile po kiši nego Lassa. A da ne govorim kak ima mušterija koje su po snijegu u alpama išli s tim gumama ljetnim, po bljuzgi se vozili bez problema u meganu cUP-U(2014god). Ugl, odlična guma. Za te pare bolje nema. Nije klasična kineska koja traje samo jednu godinu a iduću ćeš poginuti.
Poslije ovog tvog posta, se pitam jesam li kreten koji kupuje skupe gume za staru kramu, imam li viška para pa me žulja ili koji k...... Sta je mjerilo uopce dobre gume i loše... subjektivan dojam ili neki standardizirani test.
Poslije ovog tvog posta, se pitam jesam li kreten koji kupuje skupe gume za staru kramu, imam li viška para pa me žulja ili koji k...... Sta je mjerilo uopce dobre gume i loše... subjektivan dojam ili neki standardizirani test.
kao i obicno realnost je negdje izmedu
niti su ove skupe toliko puno bolje, a niti su sve jeftine smece
nakon dugo godinja koristenja iskljucivo najbolje ocjenjene gume na adac testu, za dimenziju koju sam koristio na autu, i ljetne i zimske sam iskljucivo tako kupovao - continetal, goodyear, michelin
prosle godine sam kupio trece vozilo samo za zimsku sezonu, i na njega stavio one Taurus, cini mi se da se tako zovu, jer je netko bio spomenuo da su dobre, 4 komada zimskih 18" me ispalo 2000kn, a da sam isao na "brend" platio bih duplo vise
i ugodno sam se iznenadio. pa sam isao na sljeme sa sva tri vozila, te sa jos grupom prijatelja da bas vidimo kako se drze na toj cesti u usporedbi sa conti/michelin istih dimenzija
najiskrenije nisam osjetio nikakvu razliku, bljuzga, zavoji, kocenje, startanje i voznja isti kurac
vjerovatno bi bila neka razlika pri rally voznji kroz grad, ali nisam taj tip i vozim po pravilima, i osobno nisam osjetio razlike
Kako je interval od 15k suludo? jesi ti rob tom autu da moras svakih 5-7 tisuca mjenjat ulje, to je ok samo nekom ko radi malo kilometara pa se moze jednom godisnje promijenit ulje..
I koji je to uspjeh kad ti motor dostigne 150k km, pa to je nis..a i ovi kaj se prodaju dns ti imaju vec tu kilometrazu ili su jako blizu
Bertol, dok ne stavi interval promjene ulja i vrstu ulja stavljenu unutra, model Multiaira (v1 ili v2 ili v3) nema sto pisat takve poruke. Meni je ta promjena okej, kome nije onda nek si kupi nesto drugo slobodno, iovak vidim Abartha Eva jednom godisnje. (na BMWovom B48 je interval 10-12k km kod mene)
Moj mehanicar se nikad nije zalio na Multiair, ruku na srce covjek radi kao ovlasteni za Ferrari, Maserati i Abarth tako da ima neko znanje i iskustvo s njima. Takoder Multiair je jako sposoban motor gdje se moze izvuci postena snaga uz nekoga tko zna mapirat, uz paznju.
Za kilometrazu govorim ono sto znam, iz prve ruke, a ove postove/screenove bez ikakvih informacija i sa polu-komentarima gdje nekakav zagrebacki majstor ide pametovat inzenjerima u Fiatu kako rade tu "gresku" vec godinama onda nemam o cemu vise ni pisati...
Kada mi netko napise, kako je v2-v3 Multiair sa kratkim intervalom servisa riknuo(i to neka mjerodavna kolicina koja je riknula) onda cu prihvatiti, do tad
I Multiair modul kosta 3500-4000kn(novo sa dostavom, original), ne 8700kn kako je on naveo Pise p*zdarije covjek, malo previse njih.
btw. citam sad njegove komentare, Multiair trosi manje, ide bolje(stock) i ima nizi Co2 za 20g (podosta) - znaci Bertol pojma nema o cemu prica.
Poslije ovog tvog posta, se pitam jesam li kreten koji kupuje skupe gume za staru kramu, imam li viška para pa me žulja ili koji k...... Sta je mjerilo uopce dobre gume i loše... subjektivan dojam ili neki standardizirani test.
Jakooo puno vozila ima s tim gumama po rijeci. Montirao sam ih na bmwe i audije od najmanjega do najvećega. Ženi sam ih stavio jer nije nam bila bajna situacija financijska(600kn koštao set 13-ki ili 14-ki, nisam siguran koja je colaža bila), ali sam se iznenadio kak su se ponašale jer sam i ja dosta često ga vozio.
Pazi, ja na svom autu imam rainexpert već godinama jer ih dobivam suludo jeftino većinom bude 1god star dot, ali totalno nebitno. I zimske trenutačno su ts860( iako ih još nisam montirao, pretoplo je još uvijek). Ali, upošto sam vozio dosta vozila s tim gumama, većinom su bile 6ice i 7ice golfovi, dobro ću razmisliti idući put kad budem gume uzimao šta ću montirati. Ali kažem ti, nema broja koliko smo ih prodali i montirali...
niti su ove skupe toliko puno bolje, a niti su sve jeftine smece
..prosle godine ..
ja sam jednom imao save i nikada više.. po mokrome i suhome već prvu godinu nisu briljirale, 3. sezonu je po mokrome uz brdo sa preludom bilo izazov krenuti s mjesta
prvu godinu dok je guma nova se razlike najmanje primjete..
imao sam ljetne toyo t1r na ludi, prvu godinu kao žvakaća.. 2. godina dosta lošije, 3. godina kao i da nije više guma, užas, strah i trepet od gume.. 5 godina stare goodyear eagle f1 nisu bile ni približno toliko loše.
zimske continentalke ts-850 su i 4.-5. sezonu bile solidne po mokrome..
zato hvala lijepo, na gumama ne štedim, nije mi problem uložiti 100-200€ više za 4 vrhunske gume što mi na koncu traje 4-5 godina..
ja sam jednom imao save i nikada više.. po mokrome i suhome već prvu godinu nisu briljirale, 3. sezonu je po mokrome uz brdo sa preludom bilo izazov krenuti s mjesta
Sava je smeće nasprem aplus.
da se ogradim: cisto da se razumjemo ja sam hvalio taurus uhp dakle ljetne...zimske neznam kakve su i iskreno ne bi ih stavljao pored nexena winguard sport...
a to da su jeftinije nego markice (ne brend! nego markice) jesu, al kakve ce bit za 2g, rec ces nam :)
Pričali smo nedavno o Alfi Mito,u obzir sam
uzeo i 1,3 jtd od 70 kW.Što mislite o tom motoru?
Mislite li možda da je Fiesta ili Corsa bolji izbor za istu godinu i novce?