Auti - ultimativna tema izdvojena tema

poruka: 77.053
|
čitano: 13.193.630
|
moderatori: DrNasty, pirat, Lazarus Long, XXX-Man, vincimus
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
15 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Old Iggy kaže...
jopis kaže...
Old Iggy kaže...

 A ja ti kažem da ja kao odgovorna osoba koja zastupa osiguravajuće društvo ne mogu i ne smijem izdati policu osiguranja od automobilske odgovornosti ako ti nemaš valjanu vozačku dozvolu. Jednostavno.

Pa nek je ona tebi nebitna.

Ja bi na tvom mjestu ponovno na edukaciju.

Zakon ne traži vozačku, osiguravatelji je ne mogu tražiti, na stranu što vlasništvo, osiguranje i vozačka osposobljenost nemaju nikakve poveznice.

Meni stari već deset godina nema vozački i ima vozilo, ja vozim vozilo kojem je ugovaratelj jedna osoba, osiguranik druga, registraciju radi treća a vozi četvrta osoba (bez da ugovorno imaju ikakve veze).

O "specijalnim" situacijama tipa suvlasništvo da ne govorim. Vozačka dozvola je samo bitna kod potrebe ostvarivanja prava iz osiguranja u slučaju štete.

 Ne treba meni nikakva edukacija nakon 18 godina u tom poslu, ja ti samo ponavljam, posljednji put, da ti ja bez upisa vozačke dozvole u sustav ne mogu izdati policu osiguranja. Bonus i malus se određuju upravo prema vozačkom stažu, kojeg, vidi čuda, dokazuješ dužinom trajanja vozačkog staža.

 

16 godina
online
Re: Auti - ultimativna tema
jopis kaže...
Old Iggy kaže...
jopis kaže...
Old Iggy kaže...

 A ja ti kažem da ja kao odgovorna osoba koja zastupa osiguravajuće društvo ne mogu i ne smijem izdati policu osiguranja od automobilske odgovornosti ako ti nemaš valjanu vozačku dozvolu. Jednostavno.

Pa nek je ona tebi nebitna.

Ja bi na tvom mjestu ponovno na edukaciju.

Zakon ne traži vozačku, osiguravatelji je ne mogu tražiti, na stranu što vlasništvo, osiguranje i vozačka osposobljenost nemaju nikakve poveznice.

Meni stari već deset godina nema vozački i ima vozilo, ja vozim vozilo kojem je ugovaratelj jedna osoba, osiguranik druga, registraciju radi treća a vozi četvrta osoba (bez da ugovorno imaju ikakve veze).

O "specijalnim" situacijama tipa suvlasništvo da ne govorim. Vozačka dozvola je samo bitna kod potrebe ostvarivanja prava iz osiguranja u slučaju štete.

 Ne treba meni nikakva edukacija nakon 18 godina u tom poslu, ja ti samo ponavljam, posljednji put, da ti ja bez upisa vozačke dozvole u sustav ne mogu izdati policu osiguranja. Bonus i malus se određuju upravo prema vozačkom stažu, kojeg, vidi čuda, dokazuješ dužinom trajanja vozačkog staža.

 

S toliko iskustva brkaš pravo izdavanja police i bonus i malus?
Prestrašno.

5 godina
offline
Auti - ultimativna tema

imam jedno banalno i glupo pitanje, nemojte me sprdat, ali zivim na otoku di imamo samo 2 semafora tako da ono...



 
 

radi se o tome da nisam siguran da li ja tu desnomogu skrenuti bez gledanja semafora koji stoji tu ravno (znaci neovisno o tome da li je na semaforu zeleno ili crveno - dal ja mogu skrenut desno ako naravno ne moram nikog propustit)? po meni mogu jer desno nema semafora, ali opet kazem nisam se susretao bas sa tim situacijama pa ono samo zelim biti siguran :D

16 godina
online
Re: Auti - ultimativna tema
aloevera13 kaže...

radi se o tome da nisam siguran da li ja tu desnomogu skrenuti bez gledanja semafora koji stoji tu ravno

Možeš.

5 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema

e hvala ti, ja sam uvijek stao pa cekao zeleno 

15 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Old Iggy kaže...
jopis kaže...
Old Iggy kaže...
jopis kaže...
Old Iggy kaže...

 A ja ti kažem da ja kao odgovorna osoba koja zastupa osiguravajuće društvo ne mogu i ne smijem izdati policu osiguranja od automobilske odgovornosti ako ti nemaš valjanu vozačku dozvolu. Jednostavno.

Pa nek je ona tebi nebitna.

Ja bi na tvom mjestu ponovno na edukaciju.

Zakon ne traži vozačku, osiguravatelji je ne mogu tražiti, na stranu što vlasništvo, osiguranje i vozačka osposobljenost nemaju nikakve poveznice.

Meni stari već deset godina nema vozački i ima vozilo, ja vozim vozilo kojem je ugovaratelj jedna osoba, osiguranik druga, registraciju radi treća a vozi četvrta osoba (bez da ugovorno imaju ikakve veze).

O "specijalnim" situacijama tipa suvlasništvo da ne govorim. Vozačka dozvola je samo bitna kod potrebe ostvarivanja prava iz osiguranja u slučaju štete.

 Ne treba meni nikakva edukacija nakon 18 godina u tom poslu, ja ti samo ponavljam, posljednji put, da ti ja bez upisa vozačke dozvole u sustav ne mogu izdati policu osiguranja. Bonus i malus se određuju upravo prema vozačkom stažu, kojeg, vidi čuda, dokazuješ dužinom trajanja vozačkog staža.

 

S toliko iskustva brkaš pravo izdavanja police i bonus i malus?
Prestrašno.

 Pa kojom logikom bi ti stekao pravo na bonus ako nemaš vozačku? 10 godina za redom osiguravao isti auto sa 0% bonusa na polici? A bonus ide 5% godišnje za savjesne VOZAČE.

Vlasnik vozila može biti i maloljetno dijete, pa to opet ne mijenja činjenicu da MORAŠ imati VOZAČA upisanog u sustav za policu koja se izdaje. Moraš bit kreten da ti to nije jasno. Tako je bar u uređenim osiguranjima. U savama, izvorima i ostalim cirkusima vjerovatno to ne traže jer ih boli kita i za to hoće li se dogodit osigurani slučaj a kamoli tko vozi auto za koji su izdali policu, bitno je napravit policu više...

Hvala. EOD.

7 godina
protjeran
offline
Auti - ultimativna tema

Ako je tako, zasto onda prekrsiteljima u prometu, kojima je izrecena kazna

oduzimanja vozacke na X mjeseci ili trajno, ne zaplijene i vozilo,

tako da ne mogu ponavljati prekrsaje bez posjedovanje vozacke?

 

U HR je to velik problem - svako malo u stampi, "unesrecio ovog i onog, pregazio ovog i onog, odbio alkotest,

vozio bez posjedovanje vozacke koja mu je oduzeta...." i slicno, dakle po tome zaplijeniti vozilo,

dok ne dobije vozacku natrag.

 

Ako ja napravim prekrsaj, i policajac mi oduzme vozacku - ne trebam cekati sudsko rijesenje,

nego to vrijedi od tog trenutka od kad mi je to policajac izrekao, te dobijem postom u roku 2-3 dana

sudsku presudu.

 

Automobil ce biti odslepan vucnom sluzbom do moje garaze, a ja ako sam napravio gadno sranje,

idem u pritvor, ili mogu nazvat taksi da dodje po mene.

 

Sta vrijedi izricanje kazni u HR, kad nekad prodje i godinu dana dok dodje presuda o oduzimanje vozacke dozvole,

a prekrsitelji voze i dalje, osiguranje NEMA POJMA da oni nebi ni smjeli voziti - a po zakonu su "cisti",

jer odluka od suda nije stigla i nije pravopresudna - tako da osiguranje i dalje mora podmirit njegova sranja.

 

Slaba je ta birokracija, previse tu ima nepravilnosti.

 

Posjedovanje vozila nebi trebalo biti vezano sa posjedovanjem dozvole. Ja nemam dozvolu za upravljanje

motornog camca/glisera, u plovnim vodama i na otvorenim vodama, ali posjedujem isti, koji moze upravljati osoba

sa tom istom dozvolom. Malo su tu labilniji u HR, jer 99% vlasnika camaca sa motorom nema tu dozvolu,

al svejedno - to je motorno plovilo, postoji vozacka dozvola i za to, pa ju nemaju, a plovilo imaju.

 

Isto tako mozes dobiti automobil na nagradnoj igri - ne imati dozvolu, ali ga uredno prepisati i registrirati na sebe,

no voziti ga mozes kad polozis vozacki za to vozilo.

 

Kazete da stupanj osiguranja ide po vozackoj - tocno, tko nema, moze i dalje osigurati, sa najvecim stupnjem osiguranja, odnosno najmanjim popustom.

A samo osiguranje ide u nizi stupanj, ako vlasnik vozila u godini dana nije imao nezgodu, bez obzira tko ga vozio ili ne.

(al ovisi od zemlje do zemlje, u Italiji vozilo smije voziti samo vlasnik vozila, ili u njegovom prisutsvu)

16 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
jopis kaže...

 Ti pričaš da nisi nikad čuo a ja koji radim tamo ti pričam o zakonu i proceduri. Bravo za tebe.

Vozačka dozvola je obavezna za izradu police od osiguranja automobilske odgovornosti. Zašto? Već sam objasnio ranije. Prvo što istom dokazuješ svoj vozački staž pa temeljem toga imaš pravo na određeni bonus, a drugo to što ako nemaš vozačku ne možeš i ne smiješ bit vozač vozila. Rekoh već, common sense. I zakon o osiguranju je takav, to nije 'nikad nisam od nikoga čuo da su ih tražili vozačku' naklapanje -.-

Kao i uvijek u ovoj truloj državi, koja je cijela jedna siva zona, tako ima i osiguranja, a pogotovo panjeva koji rade u istima, koji se ne drže toga, pa ti u stavku datum polaganja vozačke dozvole stave datum koji njima paše. Zbog takvih ja/mi moramo skenirati svaku vozačku i prilagati je u digitalnu arhivu.

Možeš ti imat 20-30-40-xx godina i posjedovati auto, i to sam napisao ranije, samo se ne čita očito, a nemat vozačku, ali opet pri izradi police osiguranja ima stavka 'vozač vozila' gdje se unosi brat-sestra-muž-žena-otac-majka-komšija ibro, koji vas vozi u tom vozilu i opet se skenira njegova vozačka. Simple as that.

 Zašto je tajna u kojem osiguranju radiš? Jer sam radio sa dosta osiguranja i nikada to nitko nije tražio od mene, a kao što vidimo ni od drugih kolega u temi. Niti sam ikada čuo da temeljem vozačke osiguranje određuje tko ima koliko vozačkog staža. To ima smisla i logike, ali osiguranja su banda koja to određuje na temelju godina, i u kojima si mladi vozač duže nego što zakon zaista propisuje, jer eto oni su iznad zakona.

I molim te navedi mi točno u Zakonu o osiguranju u kojem članku i stavku stoji rečenica koja potvrđuje tvoju tvrdnju o vozačkoj dozvoli, želim se uvjeriti u to a ne čita mi se cijeli zakon koji me ne zanima.

 

Btw registirao sam hrpu vozila na tuđa imena, dođem s njihovom osobnom u osiguranje i napravim ga, odem na tehnički i napravim ga, ili čak s punomoći odem na tehnički a u osiguranju nemam ništa, doslovno kažem za koga trebam, i uvijek sam mogao sve napraviti u bilo kojem osiguranju. I uvijek su svi podatci te osobe bili na polici, i ugovaratelj i korisnik osiguranja, a moji nikada. Jasno je da to nije baš uredno što se tiče zakona, ali tako stvari funkcioniraju.

http://www.njuskalo.hr/korisnik/VTxCRO
16 godina
online
Re: Auti - ultimativna tema
aloevera13 kaže...

e hvala ti, ja sam uvijek stao pa cekao zeleno 

nema nervoze, better safe than sorry.

Iako su ti možda trubili.

Samo pripazi, imaš trokut...

jopis kaže...
Old Iggy kaže...

S toliko iskustva brkaš pravo izdavanja police i bonus i malus?
Prestrašno.

 Pa kojom logikom bi ti stekao pravo na bonus ako nemaš vozačku? 10 godina za redom osiguravao isti auto sa 0% bonusa na polici? A bonus ide 5% godišnje za savjesne VOZAČE.

Vlasnik vozila može biti i maloljetno dijete, pa to opet ne mijenja činjenicu da MORAŠ imati VOZAČA upisanog u sustav za policu koja se izdaje. Moraš bit kreten da ti to nije jasno. Tako je bar u uređenim osiguranjima. U savama, izvorima i ostalim cirkusima vjerovatno to ne traže jer ih boli kita i za to hoće li se dogodit osigurani slučaj a kamoli tko vozi auto za koji su izdali policu, bitno je napravit policu više...

Hvala. EOD.

I opet brkaš bonus / malus i vozačku.

Svatko može biti vlasnik i uzeti policu osiguranja. Bonus / malus je vezan na štetu, ne vozača. Ja mogu svojom krivnjom skršiti službeni auto i imati bonus na privatnom, kao što ga mogu i izgubiti na privatnom ne svojom krivnjom. Vozačka je za to potpuno nebitna.

BTW, nikakvi cirkusi, samo CO, Allianz i slično. Isto tako, osiguravatelju je potpuno nebitno tko vozi auto. Bitno je da ima vozačku i da prema Zakonu i općim uvjetima sve bude po PS-u.

A kako ionako ogroman broj vozila nije direktno vezan uz vozača i vlasnici nemaju vozačku samo povezivanje toga dvoje je besmisleno.

Nego, na osnovu čega ti tražiš dokument na koji nemaš pravo?

Čitatelj kaže...

Ako je tako, zasto onda prekrsiteljima u prometu, kojima je izrecena kazna

oduzimanja vozacke na X mjeseci ili trajno, ne zaplijene i vozilo,

tako da ne mogu ponavljati prekrsaje bez posjedovanje vozacke?

Vozilo je u vlasništvu, raspolaganje istim se može ograničiti samo zakonski, a u slučaju da je npr. bračna stečevina postoje problemi zašto kažnjavati i osobu koja nije kriva.

Ja sam isto za zapljenu (pa ti objašnjavaj ženi i djeci), no to je uvijek škakljivo pitanje...

16 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema

pizda i potencijalni ubojica je dobio svoje.

nadam se da "mjere protiv ponavljanja djela" nece biti tipicno hrvatske

Demokracija je, također, kada dva vuka i jedna ovca glasuju što će biti za večeru.
11 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
nixass kaže...

pizda i potencijalni ubojica je dobio svoje.

nadam se da "mjere protiv ponavljanja djela" nece biti tipicno hrvatske

policija je objavila i priopćenje

 

Obzirom da se radi o višestrukom počinitelju prometnih prekršaja, od kojih se najveći broj odnosi na nepropisnu brzinu, prolaske kroz crveno svjetlo i proklizavanje s kotačima, zbog upornosti u činjenju prekršaja i opravdane sumnje da osoba nije sposobna sigurno upravljati vozilom,  te očigledno ne shvaća ozbiljnost prekršaja koje čini i kojima dovodi u opasnost sebe i ostale sudionike u prometu, u odnosu na 19-godišnjak će biti upućen na izvanredni liječnički pregled, te će se ovisno o utvrđenom poduzeti daljnje potrebne radnje. 

sad treba napraviti primjer od njega, da se i ostali idioti na cesti bar malo zamisle

 

btw., ne znam još uvijek kako je prošao naš forumski kolega sstrmi koji je ovdje kačio video uratke svojih divljanja s mercedesom

taj video sam kopirao i poslao putem aplikacije policiji, u komentaru na aplikaciji stoji kako je prijava prihvaćena - nažalost zasad ne i kakve su sankcije

 

 

16 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema

na nekom portalu procitah komenar, da bi 6 mjesec prisilnog rada u mrtvacnici sa lesevima poginulih u nesrecama bila sasvim ok ideja.

Demokracija je, također, kada dva vuka i jedna ovca glasuju što će biti za večeru.
12 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Nece mu nista biti, tatica ce to rijesiti. Kazna treba biti 3 godine zatvora, nikakve kaznice po 6 mjeseci jer ovaj ima IQ kao vanjska temperatura. 

Poruka je uređivana zadnji put sri 13.11.2019 11:53 (ivanzu).
11 godina
offline
Auti - ultimativna tema

biram izmedju skode karoq 1.5TSI i 2.0TDI - oba su 150ks

 

oba su ista cijene

 

benzinac dolazi sa sportline paketom opreme na sto je jos dodano: virtualni kokpit (digitalna instrument ploca), pomicni panoramski krov, kamera za voznju unatrag, potpora za kretanje uzbrdo

 

dizel dolazi sa style paketom opreme i od dodataka ima potporu za kretanje uzbrdo

 

sto bi ste izabrali?

rijec je o 90% gradske voznje i ostatak po autocesti - radim max 15.000km godisnje

 

naginjem ka benzincu zbog lakse odrzavanja (DPF filter od kojeg imam PTSP) - potrosnja bi trebala biti neznatno veca? 1l? i zato sto dolazi sa vise opreme pa bi ga bilo lakse preprodati

27 1.5 TSI Sportline (bijeli)
3 2.0 TDI Style (plavi)
Poruka je uređivana zadnji put sri 13.11.2019 12:31 (Fanu).
7 godina
protjeran
offline
Auti - ultimativna tema

Za grad je izbor logican - benzin ili hibrid. Za otvorenu dizel. Nemas sta puno razmisljati.

 

16 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema

Kao što je iznad napisano. Ako je grad onda je tu benzin ili hibrid bolja opcija. Samo mi se kod bijelog ne sviđaju felge. To je jedino što mi je bolje kod plavog. Ja osobno volim puno opreme i fičera pa bih išao za istu cijenu na više opreme. Btw kolika je cijena i gdje kupuješ?

Every man dies, not every man really lives. William Wallace (1272 - 1305)
11 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
ParaNO1d kaže...

Kao što je iznad napisano. Ako je grad onda je tu benzin ili hibrid bolja opcija. Samo mi se kod bijelog ne sviđaju felge. To je jedino što mi je bolje kod plavog. Ja osobno volim puno opreme i fičera pa bih išao za istu cijenu na više opreme. Btw kolika je cijena i gdje kupuješ?

 

oba su blizu 200k kn - gledao sam izmedju karoqa ili polovnog tiguana (zbog prostora na straznjoj klupi i gepeka - hatchbackovi su premali, sedani imaju uzasan otvor gepeka, tj bitnija mi je visina od dubine), ali jedan jedini polovnjak tiguan koji sam uspio naci a da ima ok opreme, motor i kilometrazu se prodao..

ne znam smijem li reci gdje uzimam jer jos nije nista finalizirano

 

btw koliku razliku cini okretni moment ? da li je na dizelu on ravnomjerno dostupan bez obzira na okretaje ili kako to ide?

ako na ovom 1.5TSI stisnem gas a vozim 40km/h, ocu morat pricekat da dodje do 6000 obrtaja da osjetim ubrzanje ili?

 

eh da, i godisnje radim ispod 15.000km

Poruka je uređivana zadnji put sri 13.11.2019 12:32 (Fanu).
13 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
picajzla0707 kaže...

 

btw., ne znam još uvijek kako je prošao naš forumski kolega sstrmi koji je ovdje kačio video uratke svojih divljanja s mercedesom

taj video sam kopirao i poslao putem aplikacije policiji, u komentaru na aplikaciji stoji kako je prijava prihvaćena - nažalost zasad ne i kakve su sankcije

 

 

 Bruh moment

Di2 & EPS FTW!
16 godina
online
Re: Auti - ultimativna tema
Fanu kaže...
 

btw koliku razliku cini okretni moment ? da li je na dizelu on ravnomjerno dostupan bez obzira na okretaje ili kako to ide?

ako na ovom 1.5TSI stisnem gas a vozim 40km/h, ocu morat pricekat da dodje do 6000 obrtaja da osjetim ubrzanje ili?

 

 

A da provozaš te aute?

11 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Old Iggy kaže...
Fanu kaže...
 

btw koliku razliku cini okretni moment ? da li je na dizelu on ravnomjerno dostupan bez obzira na okretaje ili kako to ide?

ako na ovom 1.5TSI stisnem gas a vozim 40km/h, ocu morat pricekat da dodje do 6000 obrtaja da osjetim ubrzanje ili?

 

 

A da provozaš te aute?

 

provozao sam jedino 1.6TDI karoq i 2.0TDI tiguan

 

dogovoriti probnu voznju kod nas sa motorom i paketom opreme koju ciljas je gotovo nemoguce - tj nemoguce

u skodi sam dogovorio provozati kodiaq 1.5TSI (automatik, iako me zanima samo manualac) i onda su odugovlacili tjednima jer im nije dostupan (kolega im ga koristi..) tako da vozis ono sto imaju/ti daju

doslovno zaposlenici auto kuca koriste te aute za osobne potrebe, pa sam tako karoqa testnog vozio punog opreme za bebe, ukljucujuci djecju sjedalicu na zadnjem sicu - i to sam dobio 30min jer koleg je trebao auto nazad (ucinio nam je uslugu dosavsi subotom za radnog vremena sa autom..)

 

fino dobiju popust za zaposlenike pa mogu kupiti te aute po drasticno nizim cijenama, koriste ih dok im ne dosade i onda preprodaju na njuskalu za profit

 

Poruka je uređivana zadnji put sri 13.11.2019 13:03 (Fanu).
5 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema

https://www.auto-data.net/en/compare?carId1=30442&carId2=31962&carId3=

 

Torque
kod dizela
340 Nm @ 1750-3000 rpm.
kod benzinaca
250 Nm @ 1500-3500 rpm.
mozes ostale stvari pogledati na str ako te zanima, ali najbolje ti je probat oba auta i vidit..
14 godina
offline
Auti - ultimativna tema

ako 1.0 turbak s 175 Nm dobro povuče, di neće 1.5...

 

nisu to trkači, ali ja ni za auto cestu ne vidim toliku prednost dizela osim ako zbilja ne radiš veliku kilometražu i ne vučeš nešto...

Ju je je? Je ju je!
16 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Stric_Jura kaže...

ako 1.0 turbak s 175 Nm dobro povuče, di neće 1.5...

 

nisu to trkači, ali ja ni za auto cestu ne vidim toliku prednost dizela osim ako zbilja ne radiš veliku kilometražu i ne vučeš nešto...

Imam Hyundai i30 (2016) 1.4 90KS dizel. Dok sam vozio samo duže relacije bilo je super, mala potrošnja i milina. Sad i žena i ja radimo i živimo u Osijeku i sve je gradska vožnja. Jednom tjedno eventualno naprvimo dužu relaciju do njenih i mojih. 30-ak km u jednom smjeru. I odmah potrošnja skočila. A 2-3 puta godišnje do ZG i jednom na more i moderni benzinac bi bio dobar, ako ne i bolji od ovog. 

Every man dies, not every man really lives. William Wallace (1272 - 1305)
11 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
ParaNO1d kaže...
Stric_Jura kaže...

ako 1.0 turbak s 175 Nm dobro povuče, di neće 1.5...

 

nisu to trkači, ali ja ni za auto cestu ne vidim toliku prednost dizela osim ako zbilja ne radiš veliku kilometražu i ne vučeš nešto...

Imam Hyundai i30 (2016) 1.4 90KS dizel. Dok sam vozio samo duže relacije bilo je super, mala potrošnja i milina. Sad i žena i ja radimo i živimo u Osijeku i sve je gradska vožnja. Jednom tjedno eventualno naprvimo dužu relaciju do njenih i mojih. 30-ak km u jednom smjeru. I odmah potrošnja skočila. A 2-3 puta godišnje do ZG i jednom na more i moderni benzinac bi bio dobar, ako ne i bolji od ovog. 

 Ja sam isto iz Osijeka , svaki dan 50 km po gradu i na cijeli tank napravim 200 km otvorene ceste . Golf 6 1.6 Tdi potrosnja je 5.78 l/100km takve voznje .  

14 godina
offline
Auti - ultimativna tema
Don’t make a habit out of choosing what feels good over what’s actually good for you.
11 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
15 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Škoda Karoq sa 1.5 tsi od 0 do 100km/h ubrzava za 8.4 sekundi (izvor: auto data).

Sasvim pristojno, moderni turbobenzinci se voze gotovo kao i dizeli.

Tako da nema potrebe ih ''razvlačiti'' da ubrzaš.

 

Jedino mi ovo nije jasno, da nisu mogli i ovo odmorište za lijevu nogu staviti u taj ''aluminij''.

Glupa ušteda, konkretan slučaj još nisam vidio u VAG grupi (da odmorište nije obloženo ko i pedale).

 

R.I.P. EnlightenedPhoenix 24.6.2011. | R.I.P. What.CD 11/2016
16 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema

aktualni i prosli bmw 118i, po karakteristikama imas osjecaj da vozis dizel, s tim da mu je krivulja momenta gotovo savrsena obzirom da je benzinac i jos i bolja nego dizelasu (1250okr max Nm)

Demokracija je, također, kada dva vuka i jedna ovca glasuju što će biti za večeru.
7 godina
protjeran
offline
Auti - ultimativna tema

Meni je draze da nije - podloga je "soft" i nije klizava.

Kod mene je tepih, i preko odmorista je originalna gumena podnica, koja se proteze preko odmaralista.

 

A i lakse za cistit, samo izvadim i otresem, eventualno vodom operem na praoinici.

E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice