ta blokada u leru fino posluzi kao launch control
Auti - ultimativna tema
- poruka: 77.109
- |
- čitano: 13.239.275
- |
- moderatori:
DrNasty, pirat, Lazarus Long, XXX-Man, vincimus
- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
ta blokada u leru fino posluzi kao launch control
To sam prvo i mislio, ali onda se zapitam koji ce k launch control u autu od 77kw
Glupo pitanje, ali trebam neku kvalitetnu (cijena nebitna) tekućinu za pranje stakla. Kupio Sonax jer sam taman potrošio tekućinu, a bio sam u dućanu, i sad mi to sranje ostavlja fleke po šajbi.
Na na automatiku neda u P ili N do blokade
Sad na MB mogu do 4000 okretaja leru
Neka malo teza prometna u ZGu kad se ide prema Supernovi u Buzinu... Starija Mazda je totalka a noviji mercedes je valjda samo desni dio nesto malo, netko je prosao na crvendaca
Haker_x - nemoj mi u sljedecih mjesec dana pricat o DPFu, taman se vracam iz ZGa i eno ga stoji na 1000... doduse trebalo mu je kratko da se regenerira tak da nije nista strasno zacepljen
Opet zavisi koliko je prešao i kakva je vožnja. Normalno u gradskim uslovima se više začepi.
Opet zavisi koliko je prešao i kakva je vožnja. Normalno u gradskim uslovima se više začepi.
Ma i nek se zacepi, bas mi je lijepo osjetit onaj miris dizela u kabini kad je u leru
Sto kupiti za 20-21k€?? Auto treba imati cim veci bunker (veci od golfa 7), automatik,xenon/led. To mi je od opreme najbitnije.
Opcija 1 je d segment. Passat b8 2016-2017 2.0 150ks DSG ili audi a4 b9 2.0 150ks s-tronic. Gledam da imaju do 100tkm ili manje. Idealno bi bilo cim manje km. Ima tko iskustva sa tim s-tronic mjenjacem u audiu b9 od 150ks?? Ta dva auta su mi zapela za oko. Cak vise naginjem passatu jer dobijem vise opreme i manje kilometara za iste pare. Ima itko ovdje od vas jedan od tih autiju ili neka iskustva sa njima?
Opcija 2 je c segment. Novi ili sa jako malo kilometara. Ali sta uzeti u toj klasi. Ovdje bi isao cak i na turbo benzinca ali obavezno 4 cilindra.
Bilo kakav savjet je dobrodosao jer cim vise gledam to sam vise zbunjen 😊. Ispricavam se na duzem postu.
Pa i to su relativno mali bunkeri, nasprem jednog Grad C-Maxa.
Evo za primjer si pogledaj fotografije, pa ces skuziti koliko zapravo puno mjesta ima otraga u bunkeru.
A kad preklopis straznju klupu, imas ravnu podlogu na kojoj se mozes pruziti i spavati u dvoje.
Ja bi gledao 1.5l EcoBoost, sa rucnim mjenjacem, jer mi je jako zabavan za voziti.
Makar sam vozio i 1l EcoBoosta sa 125ks/l3, fino radi, mirno, bez obzira na 3 cilindra.
Sve ovisi namjeni, al kao obiteljski automobil C klase pruza prostor D klase.
Sto kupiti za 20-21k€?? Auto treba imati cim veci bunker (veci od golfa 7), automatik,xenon/led. To mi je od opreme najbitnije.
Opcija 1 je d segment. Passat b8 2016-2017 2.0 150ks DSG ili audi a4 b9 2.0 150ks s-tronic. Gledam da imaju do 100tkm ili manje. Idealno bi bilo cim manje km. Ima tko iskustva sa tim s-tronic mjenjacem u audiu b9 od 150ks?? Ta dva auta su mi zapela za oko. Cak vise naginjem passatu jer dobijem vise opreme i manje kilometara za iste pare. Ima itko ovdje od vas jedan od tih autiju ili neka iskustva sa njima?
Opcija 2 je c segment. Novi ili sa jako malo kilometara. Ali sta uzeti u toj klasi. Ovdje bi isao cak i na turbo benzinca ali obavezno 4 cilindra.
Bilo kakav savjet je dobrodosao jer cim vise gledam to sam vise zbunjen 😊. Ispricavam se na duzem postu.
Tesko sada su nabili cijene na novim autima, gledaj polovni D segment.
Sto kupiti za 20-21k€?? Auto treba imati cim veci bunker (veci od golfa 7), automatik,xenon/led. To mi je od opreme najbitnije.
Opcija 1 je d segment. Passat b8 2016-2017 2.0 150ks DSG ili audi a4 b9 2.0 150ks s-tronic. Gledam da imaju do 100tkm ili manje. Idealno bi bilo cim manje km. Ima tko iskustva sa tim s-tronic mjenjacem u audiu b9 od 150ks?? Ta dva auta su mi zapela za oko. Cak vise naginjem passatu jer dobijem vise opreme i manje kilometara za iste pare. Ima itko ovdje od vas jedan od tih autiju ili neka iskustva sa njima?
Opcija 2 je c segment. Novi ili sa jako malo kilometara. Ali sta uzeti u toj klasi. Ovdje bi isao cak i na turbo benzinca ali obavezno 4 cilindra.
Bilo kakav savjet je dobrodosao jer cim vise gledam to sam vise zbunjen 😊. Ispricavam se na duzem postu.
Ako ti je bitan velik gepek onda uzmeš karavan verziju tih navedenih. Ako ti je bitnije da auto dobro izgleda onda limuzina. Ali ta dva su dobar odabir za tu lovu, uzeti onog koji je bolje opremljen i sa manje kilometara.
C segment si opet na Golfu više manje, eventualno karavan ili neki monovolumen alternativno kao što je Čitatelj predložio, ali oni izgledaju kao da voziš za grobno poduzeće . No ako ti to ne smeta, a trebaš hrpu prostora zbog klinaca monovolumeni su možda i najbolji izbor.
To je već neka ok lova i možeš puno birati, sad je važno odrediti šta točno želiš. Kad već spominješ Passata i A4 pogledaj si i Škodu Superb, iznimno prostran auto. Ali teoretski taj Passat ili A4 su odlični automobili za te novce.
SUV i monovumen ne razmatram. Bit ce passat b8 ili A4 b9.
Ima itko kakvog iskustva sa s-tronicom u ovoj verziji od 150ks?
Jesu li problematicni?
Pregledaj Audi forum HR i global, iako je to relativno nov auto da bi se pokazali neki veći i češći problemi.
Je, prati scotija pa ces zavrsit na autu starom 20 godina
Čim vidim sliku tog tulipana odma mi mučno dojde. Jedan od većih seratora.
Što se tiče prijedloga, ne znam koliko je značajnije mjesta u A4/Passat naspram Golfa. Ako je karavan u pitanju onda definitivno. Također pogledat BMW 3 jer ih ima ko pljeve pa je lako moguće nać nešto što bi odgovaralo.(Naravno Audi/Passat meni više odgovaraju izgledom). Možda pogledat Mazdu 6, također uvijek je Octavia izbor. Rekao bih i Giulia ali naći jednu s Xenonima i malo km unutar tvog budžeta skoro nemoguće.
Ja sam rado htio predložit Arteona ali i dalje su 30k eura najmanje što je pak još pol tvog budžeta. Tak da nažalost ništa.
bakica mi je uzela polo 1,6 tdi, 2013. godište (ako sam dobro skužio), sa 187.000 kilometara
obzirom da je auto iz flotne prodaje medike, nema servisne knjižice iako pouzdana osoba kaže da su uredno servisirani
na što bi trebalo pripaziti i što provjeriti da bakici auto ostane što duže u dobroj kondiciji?
bakica mi je uzela polo 1,6 tdi, 2013. godište (ako sam dobro skužio), sa 187.000 kilometara
obzirom da je auto iz flotne prodaje medike, nema servisne knjižice iako pouzdana osoba kaže da su uredno servisirani
na što bi trebalo pripaziti i što provjeriti da bakici auto ostane što duže u dobroj kondiciji?
Trebalo bi provjerit stanje remena/vodene pumpe i ostalog, jer ako je ta kilometraza i nije mjenjan onda moguce da je vec lila. Veliki servis nije skup za njega tak da je to ok, a sto se tice voznje... DPF DPF i DPF, treba objasnit da ako se voze kratke rute da se auto gusi i da zamjena moze bit dosta skupa...
No Scotty je bio u pravu sto se tice Jaguara.
Stalno ga pljuje da je rupa bez dna,
i sta se desi - Chriss Fix koji je kupio starom Jagura,
nakon godinu-dvije se rijesava tog krsa jer mu je "dosadilo popravljanje".
Irolnija je, tip ima kanal u kojem pokazuje bas to - popravke.
Znaci ako je njemu dopizdilo krpanje rupe bez dna, sve je jasno tko je bio u pravu.
Al hej, lijep je to auto - ako imas vremena i novaca, vozi i suti, placaj.
Kao drugo vozilo je OK, al ako trebas pouzdano za svakodnevno vozilo, neces vozit Jaguara/TATA/China.
bakica mi je uzela polo 1,6 tdi, 2013. godište (ako sam dobro skužio), sa 187.000 kilometara
obzirom da je auto iz flotne prodaje medike, nema servisne knjižice iako pouzdana osoba kaže da su uredno servisirani
na što bi trebalo pripaziti i što provjeriti da bakici auto ostane što duže u dobroj kondiciji?
Trebalo bi provjerit stanje remena/vodene pumpe i ostalog, jer ako je ta kilometraza i nije mjenjan onda moguce da je vec lila. Veliki servis nije skup za njega tak da je to ok, a sto se tice voznje... DPF DPF i DPF, treba objasnit da ako se voze kratke rute da se auto gusi i da zamjena moze bit dosta skupa...
baš nemam iskustva s dizelašima - što onda napraviti s tim, iako mislim da ne bi smjelo biti problema obzirom da su relacije kojima se bakica vozi najčešće oko 20-ak kilometara i to uglavnom otvorene ceste, s vira u zadar i natrag ili nekih 10-ak kilometara do nina i natrag
jel se može odvest auto u vw servis u zadru i po serijskom broju provjeriti kad i kako je održavan u zagrebu?
inače, koliko sam imao prilike isprobat ga nekih 50-ak kolimetara vožnje, čini se da je sve ok
baš nemam iskustva s dizelašima - što onda napraviti s tim, iako mislim da ne bi smjelo biti problema obzirom da su relacije kojima se bakica vozi najčešće oko 20-ak kilometara i to uglavnom otvorene ceste, s vira u zadar i natrag ili nekih 10-ak kilometara do nina i natrag
jel se može odvest auto u vw servis u zadru i po serijskom broju provjeriti kad i kako je održavan u zagrebu?
inače, koliko sam imao prilike isprobat ga nekih 50-ak kolimetara vožnje, čini se da je sve ok
To je ajd jos ok, tamo je vjerovatno i toplije vrijeme pa motor brze digne radnu temperaturu...
Sto se tice pretrazivanja po broju sasije, nece ti dat da vidis osim ako nemas nekog u ovlastenom... Ja bi pitao no frend mi je na bolovanju (radi u autozubaku), meni je bez problema ocitao sta se radilo na autu tak da bi mogao i na tom. Jedino sta mozes napravit je da udjes u vw grupu na fejsu i otvoreno pitat dal ti netko to moze pogledat, jer tamo ima dosta ljudi koji rade u ovlasenom vw servisu... Iako budem sad malo pronjuskao po grupi pa mozda nadjem nekog
Jel imas mehanicara kojem mozes vjerovatno sto se tice svega ? Ako da, onda nek ti on pogleda remenje, rolice, pumpu i sl. stvarcice...
zahvaljujem na odgovoru
imam šogora koji je meho, pa ću mu dati da baci oko, iako je više specijaliziran za alfice
Znaci, vozaci u Velikoj Gorici koda su sve stare babuskare koje se boje stisnut gas, 50 je ogranicenje i oni se voze 30 i zauzmu oba dvije trake i odma nakon toga oba dvoje predju na cisto crveno... Da ne govorim startanje sa semafora, zeleno vec stoji par sekundi a oni gledaju ko zna sta
U Zagrebu je cist gust za vozit!!!
Edit: jel zna netko kakvi su motori od honde 1.4is 66kw ? Nasel sam jednog u dosta dobrom stanju za dobru lovu
Jel istina da ovakve led zarulje ne zasljepljuju druge vozace? u cemu je razlika naspram onih koje bacaju svjetlost na sve strane i smetaju ostalima? vidio sam i na youtubu reviewe cak i od nasih youtubera i stvarno ima cut off u obicnom faru bez projektora..
Vjerojatno su Ok ali tehnicki neces proci ako skuze.
Jel istina da ovakve led zarulje ne zasljepljuju druge vozace? u cemu je razlika naspram onih koje bacaju svjetlost na sve strane i smetaju ostalima? vidio sam i na youtubu reviewe cak i od nasih youtubera i stvarno ima cut off u obicnom faru bez projektora..
Istina je, koristim iste i imaju fenomenalan cut off. Bolje na običnom sjenilu ne može. Razlika je u dizajnu u odnosu na one koje razbacuju na sve strane i razlika je u čipovima. COB će razbacivati kakav god bio dizajn, dok CSP i SMD uz dobar dizajn sijalica može da bude precizan, dok sijalice sa CREE nisam probao.
U HR nikakve dodatne nadogradnje nisu dozvoljene, ako je fabrički halogena mora biti halogena da bi prošao tehnički
Vjerojatno su Ok ali tehnicki neces proci ako skuze.
Ma samo mi je bitno da ne smetam drugim vozacima, gledam ih jer svijetle cisto bijelo a to bi mi pomoglo jako kad se vozim po mokroj cesti gdje su obicne zute halogene zarulje bas nikakve.. lako se ona skine prije tehničkog ak bas budu zezali, al opet ak prolazi ona ekipa sa erfolg led zaruljama zasto bi onda ovo palo, gleda se cut off koji je po ovome sto pisu ok..
Bas glupo da su ilegalne a pomognu ti i ne smetaju ostalim vozacima.
Al zato su po magli zute mnogo bolje. Sjecam se dok na starim automobili stakla farova bila zuta.
Samo da bacim update na 1.7 CDTI problem sa injektorima.
Majstori mi bacali cifre 8000 do 15000 kn.
Na kraju sam se primio posla i skinuo ih s auta, očistio, promijenio bakrene pločice, i zamijenio crijevo povrata nafte s njih jer je pišalo naftu.
Cijeli popravak me koštao 600 kn.
Još jedan slučaj gdje mehe nas kradu gdje god stignu.
Istina i bog da ko laik sam imao 3 dana posla na -5 sa osnovnim alatom. Ali kune su ostale u džepu.