Auti - ultimativna tema izdvojena tema

poruka: 77.053
|
čitano: 13.181.894
|
moderatori: DrNasty, pirat, Lazarus Long, XXX-Man, vincimus
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
14 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Čitatelj kaže...

Nego, tko se ono zalio da nema vise "Hot Hatcheva"?

 

Swift vise nije jedini izbor. Podesivi 4x4, 30/70 u Sport modu, 60:40 u normalnom i 50:50 u grip modu.

Svidja mi se. Jedino mi se ne svidja sto su izbacili centralni naslon za lakat. Pa neces stalno sa tim vozilom

biti na stazi ili na makadamu. Nekad bi malo i plovio opustenije. Al vjerujem da ce biti aftermarketa, ili kao

opcija direkt kod distributera.

 

 

 O Bože...

Još ću dočekat dan kad će ferrari napravit 4cyl 2.0 turbo 550ks awd sa super specijalnom aktivnom aerodinamikom...ludilo...lagan ko fićo, snažan ko tenk...kamo ide ovaj svijet...kud plovi ovaj brod...
Kaj se tiće tog yarisa sve vrhunski, al 3cyl trubo na 4x4 pogon
ne ne ne ne...nope
1.6 3cyl turbo i 257ks, klipovi tog 1.6 motora su veći, nego klipovi 2.0 4cyl motora...(just for the record)
Vjerujem da je to toyota dobro složila, ali nebi tako nešto kupio, tako veliki klip (povećana masa) se vrti do 7000rpm-a, sa turbinom koja fila (barem 1bar da bi postigli ovakve rezulatate...) i na vrhuncu je cijeli motor opterećen 4x4 pogonom...
Pa taj motor je na limitu tvornički...

Šta je sljedeće nakon ovoga?
Novi yaris GR 2.0 2cyl (koja daju sličnu kubikažu jednog cilindra kao 1.6 3cyl) i 265Ks iz 2cyl 4x4 na vrhunskoj šasiji

Ajmo izvrtit film ispočetka...
Hot hatchbacka nema puno na cesti, ljudi ih ne kupuju za od a do b, samim time čine manjinu u prometu i zanemariv postotak zagađenosti što se tiće emisija štetnih plinova, tako da je srceparajuće gledati ovako nešto i downsize-ing samo da se izbaci novi model "hot hatchbacka", downsize-ing je uništio formulu 1 i hot hatchback-e nažalost, bolje da toyota nije ništa izbacila, nego ovo, kao što renault nije napravio (neće napraviti) novi clio rs (samo sa meganom rs idu u razvoj...)


Ova toyota yaris gr ako je stvarno rađena za rally onda ok, odvozi dvije/tri utrke i swap motora i tako u krug, možda im je isplativije, nego servise radit poslje svake utrke...skup sport, nije za građanstvo...
Hot hatchback za građanstvo bi bio yaris ts i to bi bilo idealno 1.3/1.4 4cyl turbo sa cca 150Ks fwd i ako bi uspili ugradit šperu u tom cjenovnom rangu super, mada sumnjam u toj klasi...
Kao što je suzuki napravio u swiftu, običan swift za građanstvo ima 1.0 3 cyl turbo motor od 101ks ili 1.2 4cyl atmosferac sa 92ks, bit će ih puno i malo zagađuju, a za ljubitelje automobila su napravili hot hatchback verziju sa 1.4 4cyl turbo motorom od 140ks koji više zagađuje, ali je zanemarivo s obzirom na postotak prodanih, tj postotak takvih motora na cesti i iz tog se motora još da izvuć, a samim time što nije na limitu snage, znači da će uz redovne servise trajati...

 

BTW:
Nekako sumnjam da će taj yaris GR biti ili limitirana serija ili rally ready, tj ne za nas masu, jer ko bi sad kupio GT86 pored yarisa GR
Čeka se yaris ts, to je hot hatchback za građanstvo!

 


Off topic:

Al ova Hrvatska ima golf sindrom haha
Stranac dođe u Hrv, posjeti Rimca i usput kupi golfa IV 1.9TDI za trke vozit na stazi

Poruka je uređivana zadnji put sri 15.1.2020 20:28 (1BIT).
16 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
omomomomoomm kaže...

 Sve jasno. Taj sa lanista otpada. Nema neke stvari kaki si i naveo sto je trgicno pogotovo klima.  Ma uzeo bi quatrro da bas nadem auto koji mi se svida u svemu ostalome.

 

Ako imate kakav link slobodno stavite 😊. Mene vec iskreno boli glava od trazenja po oglasnicima. 

 

Nasao sam jednog passata. Imam 1000km do njega. Higline i r line izvana. Puno opreme. Dao mi lik VIN danas ce mi ga provjeriti. Auto izvleda ok. 90tkm, 2.0 DSG, virrual kokpit,led iza/naprijed,izbor profila voznje,18 cola itd... cijena 19900€ u njemackoj.

 Imaš link tog Passata da vidimo kako izgleda?

 

P.S. A ovo čudo? Dobra cijena za takav auto, godinu, kilometre.

http://www.njuskalo.hr/korisnik/VTxCRO
Poruka je uređivana zadnji put sri 15.1.2020 22:16 (Hacker002).
10 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
1BIT kaže...

 


Off topic:

Al ova Hrvatska ima golf sindrom haha
Stranac dođe u Hrv, posjeti Rimca i usput kupi golfa IV 1.9TDI za trke vozit na stazi

 "For that price you would see cars with 340 000km" 

 

Mislim da on jos ne zna da je dosao na balkan i da je vjerovatno uzeo kramu sa milioncekom na satu 

13 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
hahhaajaads kaže...
sveupitni kaže...

Po meni je greska velika proizvodjaca sto nigdje, npr na infotainmentu ne pise kad je zapocet postupak regeneracije i koliko treba auto jos radit da se zavrsi. Jer radim cesto rute po 2 km i da imam dpf zastopo bi mi se kad tad. I jos sto nece da zapocne regeneraciju ako auto ima neke greske na sebi

Pa ak auto ima greske, onda se te greske i rijese a ne da stoje po par mjeseci. Ja osobno mislim da ne treba lampica, jer cujes kad pocne radit regeneraciju... 1000 okretaja/brujanje/100% vent nakon gasenja auta i osjeti se dizel u kabini (ali u leru samo), neki auti imaju lampice (kao moj) ali to vrijedi samo ako je zastopan da boli glava. Meni ak DPF/EGR pocne radit probleme, vadim to sranje van... 

 Pa bolje da ima neku lampicu il nekakvo upozorenje na bc jer ima dosta laika koji pojma nemaju ni sto je dpf ni da ga imaju u autu a kamoli nekakvo znanje kako treba voziti kad se to smece regenerira.. znaci nekakav bip da se cuje i na ekranu nek pise dpf cleaning i lagano neke upute tipa drive constantly above 2000 rpm cca 15 min pa eto onda ko uspije usrat regeneraciju onda stvarno nije za drugo nego da placa ciscenje tog govna i tako se nauci..

 

kod mene je isto iscupano to i mapa je prilagodena, da je nema to bi bio bozicni ugodaj lampica samo ne znam tocno kak je odradeno jer sam ga kupio takvog, nadam se da je ta solucija sa virtualnim dpf-om koji pokazuje na dijagnostici savrsene vrijednosti dpf-a tako da mi ne mogu srat.. smatram da taj auto koji i dalje ne dimi, zagaduje opet manje nego oni stari izraubani dizelasi kaj dime u svakakvim nijansama boja il oni nacipani ko lokomotive kad poklope gas.. 

14 godina
online
Auti - ultimativna tema

Ali automobil prilikom automatske regeneracije DPFa ne zahtjeva apsolutno nikakvu promjenu u vožnji. 

Ako je pak došlo do toga auto traži prisilnu regeneraciju, možda i ne bi bilo tako loše posjetiti servis da pogledaju dal je sve u redu.

12 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Kubikaža nema korelaciju s pouzdanošću, to je Honda već dokazala prije 30 godina. Da uzimam nekog B segmentaša gledao bi 3 cilindra jer imaju dobar zvuk, skoro svi noviji 4c. motori sa integriranim ispuhim imaju zvuk bezveze. 

10 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
mystik kaže...

Ali automobil prilikom automatske regeneracije DPFa ne zahtjeva apsolutno nikakvu promjenu u vožnji. 

 

 Kako ne zahtjeva ? Svaka marka ima svoje, za VW je to 4 brzina na 2000 obrtaja (ili vise, do 2500 recimo) i to konstantno drzat cca 10-15min. Ako se to ne napravi nista od regeneracije, auto ce se ugasit i cut ce se ventilator. Upalis ga sljedece jutro i opet ce radit regeneraciju jer ju prosli put nije uspio napravit, i tak u krug dok se komplet ne zacepi i nakon toga se samo moras molit da ti ne "crkne", ili ak si sretnik onda samo prisilna generacija preko dijagnostike.

 

Edit: zaboravio sam da zahtjeva i da je auto zagrijan te da ima vise od 1/4 goriva

 

Poruka je uređivana zadnji put sri 15.1.2020 21:28 (hahhaajaads).
12 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
domac5 kaže...
smatram da taj auto koji i dalje ne dimi, zagaduje opet manje nego oni stari izraubani dizelasi kaj dime u svakakvim nijansama boja il oni nacipani ko lokomotive kad poklope gas.. 

 

A šta misliš kaj se dešava kad auto uđe u regen? Sve ono što je pročistio, većinu izbaci van opet, ko da ga nije ni bilo. 

 

Manje smrdi iz auspuha kad auto ima mapu bez dpf-a, neg kad je ta ista mapa s dpf-om gore. Ne vjerujete? Upalite auto bez dpfa u poluotovrenom prostoru, pa kasnije onaj s dpf-om, vidit ćete od čega vas više boli grlo i peku oči.

Ja šefa tjeram ća kad je ispred radione i drka po dijagnostici s upaljenim autom, ili kad se nađe neki mamlaz u prolazu i pusti kantu upaljenu pred radionom... 

Živjeti u svijetu i pritom ne biti svjestan smisla svijeta isto je kao i lutati velikom knjižnicom i pritom ne doticati knjige
14 godina
online
Re: Auti - ultimativna tema
hahhaajaads kaže...
mystik kaže...

Ali automobil prilikom automatske regeneracije DPFa ne zahtjeva apsolutno nikakvu promjenu u vožnji. 

 

 Kako ne zahtjeva ? Svaka marka ima svoje, za VW je to 4 brzina na 2000 obrtaja (ili vise, do 2500 recimo) i to konstantno drzat cca 10-15min. Ako se to ne napravi nista od regeneracije, auto ce se ugasit i cut ce se ventilator. Upalis ga sljedece jutro i opet ce radit regeneraciju jer ju prosli put nije uspio napravit, i tak u krug dok se komplet ne zacepi i nakon toga se samo moras molit da ti ne "crkne", ili ak si sretnik onda samo prisilna generacija preko dijagnostike.

 

Edit: zaboravio sam da zahtjeva i da je auto zagrijan te da ima vise od 1/4 goriva

 

Ovo su sve stvari koje su potrebne prilikom "prisilne" regeneracije, nakon što ti se upali lampica. E ako ni to ne pomogne, onda pravac servis.

U svakodnevnoj vožnji, ništa osim radne temperature nije uvjet za pokretanje i izvršenje automatske regeneracije. Dakako da nije na odmet voziti ako je moguće konstantom brzinom/okretajima, ali ukoliko to nije moguće i prisiljen si se drndati u gradu od semafora do semafora, auto će opet odraditi svoje.

5 godina
offline
Auti - ultimativna tema

bas me zanima kolika je trajnost tog tricilindrasa kod yarisa sa tim konjima, ono 50000km , ako i toliko..

10 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
mystik kaže...

 

Ovo su sve stvari koje su potrebne prilikom "prisilne" regeneracije, nakon što ti se upali lampica. E ako ni to ne pomogne, onda pravac servis.

U svakodnevnoj vožnji, ništa osim radne temperature nije uvjet za pokretanje i izvršenje automatske regeneracije. Dakako da nije na odmet voziti ako je moguće konstantom brzinom/okretajima, ali ukoliko to nije moguće i prisiljen si se drndati u gradu od semafora do semafora, auto će opet odraditi svoje.

 Ne, prisilna regeneracija se radi iskljucivo preko dijagnostike i radi se u mjestu na visokim okretajima slicne minutaze kao i kad se radi u svakodnevnoj voznji.

 Ajmo uzet neku osobnu koja nema pojma o DPFu i slicno. Znaci auto radi na 1000 okretaja, bruji i osjeti se smrad dizela u autu. Vecina ljudi salta na 2000 obrtaja i drzi ga u niskim obrtajima jer misle da ce ustedit nekolko deci goriva i tu nema teoretske sanse da napravi ikakvu regeneraciju.

 Ne znam dal ovo vrijedi za sve, no neki motori i regeneraciju mogu napravit u 3 brzini na 1800-2500 obrtaja (tipa 1.6tdi bluemotion moze, isto tako mora bit konstantna bar 15 minuta). Za vjerovatno svaki (tj. ne za one sa 5 brzina) 1.6tdi u manualu pise da se drzi u 4 brzina/min 80kmh/15min. Opet, nisam ovo ja izmislio nego to tako VW preporucuje i to ne samo na njihovim stranicama nego i u manualu od auta.

14 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
hahhaajaads kaže...

Pa ak auto ima greske, onda se te greske i rijese a ne da stoje po par mjeseci. Ja osobno mislim da ne treba lampica, jer cujes kad pocne radit regeneraciju... 1000 okretaja/brujanje/100% vent nakon gasenja auta i osjeti se dizel u kabini (ali u leru samo), neki auti imaju lampice (kao moj) ali to vrijedi samo ako je zastopan da boli glava. Meni ak DPF/EGR pocne radit probleme, vadim to sranje van... 

 Ja kako znam i Audi ima lampicu kada je potrebno uraditi tu regeneraciju ako je dosi onda se ode na autoput i vozi se na cca 3000 obrtaja da se DPF zagrije na cca 600°C i onda on počne regeneraciju. To izbaci na određenom postotku začepljenosti DPF-a i ako se to ne odradi na vrijeme i DPF se previše začepi(čini mi se na preko 70%) onda baci u safe mode i neće gasa, skroz sporo nabija, jedino kada se ugasi pa ponovo upali ima punu snagu nekoliko sekundi ili minuta prije nego kompjuter shvati da je DPF začepljen preko neke granice i onda ponovo blokira i totalno limitira snagu i tu je moguća samo prisilna regeneracija preko dijagnostike.


Pitam se kolika je trajnost tih DPF filtera, možda je nekako vezano za kilometražu a možda je vezano za to koliko se on puta regeneriše(napuni i isprazni).

http://www.speedtest.net/result/3853013387.png Dobre hakere svi znaju, najbolje hakere niko ne zna
16 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Haker_x kaže...


Pitam se kolika je trajnost tih DPF filtera, možda je nekako vezano za kilometražu a možda je vezano za to koliko se on puta regeneriše(napuni i isprazni).

 Na Audiju A3 kod mog starog je prdnuo na 147.000km. Kupio je drugi novi s garancijom i vozi dalje.

 

 

14 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Malo je izdržao, ni 150k.

Kako sam čitao dosta su skupi, dođu oko 2000€. Kada se uzme u obzir da automobili stari 10+ godina imaju DPF-ove to može značiti i pola vrijednosti tog automobila da bi se zamijenio.

http://www.speedtest.net/result/3853013387.png Dobre hakere svi znaju, najbolje hakere niko ne zna
Poruka je uređivana zadnji put sri 15.1.2020 23:04 (Haker_x).
10 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Haker_x kaže...

 Ja kako znam i Audi ima lampicu kada je potrebno uraditi tu regeneraciju ako je dosi onda se ode na autoput i vozi se na cca 3000 obrtaja da se DPF zagrije na cca 600°C i onda on počne regeneraciju. To izbaci na određenom postotku začepljenosti DPF-a i ako se to ne odradi na vrijeme i DPF se previše začepi(čini mi se na preko 70%) onda baci u safe mode i neće gasa, skroz sporo nabija, jedino kada se ugasi pa ponovo upali ima punu snagu nekoliko sekundi ili minuta prije nego kompjuter shvati da je DPF začepljen preko neke granice i onda ponovo blokira i totalno limitira snagu i tu je moguća samo prisilna regeneracija preko dijagnostike.


Pitam se kolika je trajnost tih DPF filtera, možda je nekako vezano za kilometražu a možda je vezano za to koliko se on puta regeneriše(napuni i isprazni).

 Audi = VW

 

Ako ti upali lampicu za DPF, to znaci da je on ne malo nego jako zacepljen i tad je preporucljivo otic kod majstora i provjerit zastopanost DPFa, ako je zastopan previse onda mu u 20% slucaja nema spasa, ako prislina regeneracija ne uspije onda se samo mozes molit da ce ga strojno ciscenje procistit. Ako ti se desi da ti upali check engine lampicu i pocne ti blinkat grijac na tabli onda je vec gotovo... Inace 3000 je previse, kao sto sam rekao, Audi je VW i isto idealna brzina 4/80kmh/15min, ako auto ima 5 brzina onda opet 4 brzina preko 2000 obrtaja (to je negdje oko 90km/h vjerovatno)...

 

Dugotrajnost ovisi gdje se vozis, onima koji se voze autocestom traje i po 300+tkm

 

Edit: na nasem je prdeknuo na 165 000km ali jos dok je bio u Austriji, zamjenjen novi originalni iz ovlastenog i kostao 1500€

Poruka je uređivana zadnji put sri 15.1.2020 23:08 (hahhaajaads).
12 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Haker_x kaže...

Malo je izdržao, ni 150k.

Kako sam čitao dosta su skupi, dođu oko 2000€. Kada se uzme u obzir da automobili stari 10+ godina imaju DPF-ove to može značiti i pola vrijednosti tog automobila da bi se zamijenio.

 Kad kupiš novu diznu od bosch-a ti piše 90 000, 120 000, 150 000 km garancije(zavisi za koje motore). Šta kažeš na to?

 

 

Da je proizvođače toliko briga za ekologiju, davali bi đabe nove dpf-ove. Čisti marketing i prodavanje magle za ovce.

Živjeti u svijetu i pritom ne biti svjestan smisla svijeta isto je kao i lutati velikom knjižnicom i pritom ne doticati knjige
14 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Jasno mi je za garanciju, garancija na automobil je većinom 100k km ili 3-5 godina, šta prije nastupi, pa je s tim i garancija na DPF isto toliko, može da crkne nakon 101k km i odmah ne podliježe garanciji i ode iz džepa 1000-2000€.
Proizvođačima je bitno da oni prodaju i zarade, a za sve ostalo ih nije briga, ti filteri su samo zbog zadovoljavanja zakona eko normi, što se proizvođača tiče nebi oni to nikako i nikada stavljali na auta.

U dosta auta je to povađeno i ukinuto ako zakonski nije obavezno kao u nas u BiH, 90% auta Euro 4 i Euro 5 nemaju katalizatore i DPF/FAP filtere, sve je to povađeno i prodato kao reciklažni materijal.
Jedan moj poznanik je izvadio katalizator ili šta je već bilo iz svog Peugeota 3008 diesela, to smrdi gluho bilo, on upalio auto da mu se malo zagrije ma ne možeš stojati metar od auta koliko to smrdi, gore nego pokvarena jaja i mrtva životinja zajedno. I kada skontam da on ima 5 na šoferšajbi(od prije nekoliko godina na tehničkom lijepe broj u ovisnosti koju eko normu je to vozilo zadovoljavalo fabrički) a ja sa dvojkom imam >1(Euro 0 bukvalno) i u mene jedva da se osjeti(redovno održajem, pazim auto, dima jedva ikako da ima na izduv), možeš stojati bez problema pored auta dok radi a u njeg izaziva povraćanje koliko to smrdi. Utjeha mi je što sam pročitao da je Eko test od ove godine eliminatoran te da automobili koji budu imali previše odstupanja od eko norme koja je bila fabrički neće proći tehnički. Ako to bude tako ima da masovno kupuju sve i ugrađuju.
E sada, nije valjda da su automobili prije manje zagađivali, odnosno nije to mjera jer je to samo miris, što bi možda značilo kada fabrički nebi ubacivali katalizatore i dpf/fap filtere to bi toliko smrdilo da se nebi moglo živjeti. Automobil koji je dosta noviji i koji je prešao višestruko manje kilometara da smrdi puno gore od onog koji je dosta stariji i koji je prešao višestruko više kilometara.

http://www.speedtest.net/result/3853013387.png Dobre hakere svi znaju, najbolje hakere niko ne zna
7 godina
protjeran
offline
Re: Auti - ultimativna tema
1BIT kaže...

Kaj se tiće tog yarisa sve vrhunski, al 3cyl trubo na 4x4 pogon

 

I mene je zanimalo zasto su stavili 3l, no onda mi je sve bilo jasnije.

3l tuniran kao u sportskom motociklu, dakle brze dobije snagu na kotac,

zivahnija masina koja se voli vrtiti u visokim okretajima.

 

Upravo to je razlog zasto 3l ide u GR-a. Plus EU zahtjevi za CO2,

koja je kum svemu tome. Al nebi trebalo biti problema do 150.000km sa tom masinom.

 

Vozio sam B-Maxa do 176.000km, 1.0 3l EcoBoost 125KS, mali a zivahan, bez greske,

toci i vozi. Od kvarova sam jedino promjenio Aku nakon 136.000km, odnosno 4 godine,

jer cetvrtu zimu je dao svoje - do +7°C je palio, ispod toga je zajebavao.

 

Sto se tice GT86 i Supre GR, svejedno bi kupio Yarisa.

Zasto? Supra = BMW, GT86 = Subaru. A Yaris je zaista Toyotin proizvod.

 

 

10 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
ivanzu kaže...

Kubikaža nema korelaciju s pouzdanošću, to je Honda već dokazala prije 30 godina. Da uzimam nekog B segmentaša gledao bi 3 cilindra jer imaju dobar zvuk, skoro svi noviji 4c. motori sa integriranim ispuhim imaju zvuk bezveze. 

 Imam 3 cilindraša turbo 112ks (Vitara 2019). Zvuk je predobar kad nagaziš. Gušt je slušati, ko neki stariji sportski automobili.

 

Tvornička garancija je 100 tkm. Mali turbo motori s puno konja (s obzirom na volumen) su pouzdaniji od atmosferskih motora, pogotovo Japanci. Japanci su stalno u vrhu pouzdanosti njihovih automobila.

 

 

Samomrzeći hrvat
13 godina
offline
Auti - ultimativna tema
podrzavam potrebu nekih auta da pokazuju kad rade regeneraciju...evo u mom primjeru nema NIKAKVE naznake regeneracije, motor radi normalno, na istim okretajima, isti zvuk, potrosnju nemogu pogledat jer nemam BC...vec se jednom zastopao pa je bilo ajde novi...ugl kad ugasim motor, onda pocne ventilator i radi jedno 10-15min i onda znam da sam prekinuo regeneraciju...pa ce se opet zastopat, ocito je peugeotova namjera bila da se sto cesce popravlja, posto covjek nemoze znat kada ostaviti auto da obavi do kraja...retardirano

a sto se tice jarisa...nije stvar tko ce tu vise kupovat gt86, nego supru 2.0...nema smisla, em je automatik, em je samo rwd, em kosta sigurno vise i slabija je...
14 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
aloevera13 kaže...

bas me zanima kolika je trajnost tog tricilindrasa kod yarisa sa tim konjima, ono 50000km , ako i toliko..

F20C iz s2000 ima slicnu snagu iz 2l pa je pouzdan motor, a temeljen je na 20 godina starijoj tehnologiji. 

12 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Jel ko ima iskustva s ovon auto kucon, malo sve skupa izgleda predobro da bi bilo istina

 

https://www.njuskalo.hr/auti/peugeot-207-gt-1.6-hdi-koza-klima-park-pilot-panorama-oglas-30280364

HŽV
14 godina
odjavljen
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Sta moze biti dobro u peugeotu 207, jedan od najgorih auta ikad napravljenih. Da ga daju za 0 kn bilo bi previse...
http://www.bug.hr/forum/post/predstavljanje/slike-vaseg-hardvera/1959989.aspx
14 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Čitatelj kaže...

 

Upravo to je razlog zasto 3l ide u GR-a. Plus EU zahtjevi za CO2,


 

 

 Ma horor, još jedan mučenik...
Sportski auti se nebi trebali tretirati kao daily auti, velim sportskih auta je zanemarivo mali postotak na cestama...
Al hebi ga i F1 je tu nahebala od tih normi šta je nonsense...

CroNk3r kaže...

F20C iz s2000 ima slicnu snagu iz 2l pa je pouzdan motor, a temeljen je na 20 godina starijoj tehnologiji. 

 A ćuj, stari ruski nixie tubesi su pouzdaniji od današnjih lcd display-a

16 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
rookica19 kaže...

Jel ko ima iskustva s ovon auto kucon, malo sve skupa izgleda predobro da bi bilo istina

 

https://www.njuskalo.hr/auti/peugeot-207-gt-1.6-hdi-koza-klima-park-pilot-panorama-oglas-30280364

 

- LCD display od klime je pokvaren (ne prikazuje vozačevu stranu) - nov u ovlaštenom ti je reda 2500kn, ili tražiti po autootpadima ili njuškalu

 

 

jel' uvoz? nigdje ne piše? 

koji je vlasnik po redu?

 

vozio sam Peugeot prije, sada vozim također + imamo i Peugeote na poslu službene...neću više tu marku nikad kupit

 

 

10 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Svaki auto je dobar ak se odrzava i mijenjaju potrosni dijelovi, ovdje vecina misle da ta i ta marka nevalja zato jer mu je nesto skupo otislo na "150tkm, a zapravo ima vise od toga ". Bratic mi ima peugeot 508 2011god 2.0hdi, kupljen sa 50tkm i trenutno je na 280tkm. Od 50tkm do 190tkm toci vozi (naravno sa malim servisom svakih 12tkm), napravljen veliki na 190tkm (i usput zamjena ulja u mjenjacu) i na 230tkm je imao problema sa automatskim mjenjacem (ne znam koji je bio kvar ali rekao je da ga je izaslo 900kn) i trenutno je auto na 280tkm i nigdje niti znaka problemu, auto je vecinom na autocesti...

Poruka je uređivana zadnji put čet 16.1.2020 22:20 (hahhaajaads).
12 godina
offline
Auti - ultimativna tema

I ja imam Peugeot 406 coupe 2.2 hdi već 9 godina i za to vrijeme prešao sa 170000 na 350000 bez ikakvih problema. Samo normalno održavanje i skinut fap i malo prepravljen software. Ugl... Da nije lupan i greban bio bi za zadržati još dugo...

Pucaaaajjjj :)
13 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Ziga kaže...

vozio sam Peugeot prije, sada vozim također + imamo i Peugeote na poslu službene...neću više tu marku nikad kupit

 

Vozis 308 T9 jel da? Sto ti ne valja s tim autom?

11 godina
protjeran
offline
Re: Auti - ultimativna tema
hahhaajaads kaže...

Svaki auto je dobar ak se odrzava i mijenjaju potrosni dijelovi, ovdje vecina misle da ta i ta marka nevalja zato jer mu je nesto skupo otislo na "150tkm, a zapravo ima vise od toga ". Bratic mi ima peugeot 508 2011god 2.0hdi, kupljen sa 50tkm i trenutno je na 280tkm. Od 50tkm do 190tkm toci vozi (naravno sa malim servisom svakih 12tkm), napravljen veliki na 190tkm (i usput zamjena ulja u mjenjacu) i na 230tkm je imao problema sa automatskim mjenjacem (ne znam koji je bio kvar ali rekao je da ga je izaslo 900kn) i trenutno je auto na 280tkm i nigdje niti znaka problemu, auto je vecinom na autocesti...

 Jbg, ljudi kad dođe veliki servis na red krenu plakat, jer košta više nego si mogu priuštiti. I onda takav auto ode u prodaju, kupac isto preskoči veliki servis i krenu problemi.

U međuvremenu oboje pljuju po autu i marki jer "ne valja" "otišlo mu nešto skupo", a u stvarnosti su škrti, ili jednostavno nemaju za održavanje (preračunali se kod kupnje rednog šestaka, ili misle da su francuzi jeftini za održavanje).

13 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Entry Point kaže...
ivanzu kaže...

Kubikaža nema korelaciju s pouzdanošću, to je Honda već dokazala prije 30 godina. Da uzimam nekog B segmentaša gledao bi 3 cilindra jer imaju dobar zvuk, skoro svi noviji 4c. motori sa integriranim ispuhim imaju zvuk bezveze. 

 Imam 3 cilindraša turbo 112ks (Vitara 2019). Zvuk je predobar kad nagaziš. Gušt je slušati, ko neki stariji sportski automobili.

 

Tvornička garancija je 100 tkm. Mali turbo motori s puno konja (s obzirom na volumen) su pouzdaniji od atmosferskih motora, pogotovo Japanci. Japanci su stalno u vrhu pouzdanosti njihovih automobila.

 

 

 pogotovo skyactiv....................

E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice