Tri cilindra vs. četiri cilindra (Captur & Berline

poruka: 13
|
čitano: 28.147
|
moderatori: DrNasty, pirat, Lazarus Long, XXX-Man, vincimus
1
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
14 godina
neaktivan
offline
Tri cilindra vs. četiri cilindra (Captur & Berline

Pozdrav!

 

Dakle dvoumim se između dva automobila, Renault Captur i Renault Megane Berline.

 

Glavni je razlog taj da Captur ima tri-cilindrični motor. Captur ima 0,9 TCe motor sa 90 KS, dok Megane Berline ima 1.6 sa 100 KS. Čujem od dosta ljudi da ti motori sa tri cilindra nisu nešto, da je to nova tehnologija te da motor ne radi toliko usklađeno kao sa četiri cilindra.

 

Imate li vi iskustva sa takvim motorima i koji bi bio vaš izbor između ova dva?

 

ZOTAC: It's Time to Play.
10 godina
protjeran
offline
Tri cilindra vs. četiri cilindra (Captur & Berline

Ja bi uzeo megane samo zato jer izgleda kao auto a ne nesto iz kinder jajeta. 

A ovaj sa 3 cilindra pitanje je koliki ima okretni moment, nije sve u konjima. 

14 godina
neaktivan
offline
Re: Tri cilindra vs. četiri cilindra (Captur & Ber
VedranOo kaže...

Ja bi uzeo megane samo zato jer izgleda kao auto a ne nesto iz kinder jajeta. 

A ovaj sa 3 cilindra pitanje je koliki ima okretni moment, nije sve u konjima. 

Dobro to što se tiče boje ne bih baš uzeo taj, više nešto poput ovoga.

Kao što sam već napisao, puno mi je bitniji motor, cijena je tu i tamo ista.

 

ZOTAC: It's Time to Play.
16 godina
online
Re: Tri cilindra vs. četiri cilindra (Captur & Ber
DmL kaže...
Glavni je razlog taj da Captur ima tri-cilindrični motor. Captur ima 0,9 TCe motor sa 90 KS, dok Megane Berline ima 1.6 sa 100 KS. Čujem od dosta ljudi da ti motori sa tri cilindra nisu nešto, da je to nova tehnologija te da motor ne radi toliko usklađeno kao sa četiri cilindra.

 

Normalno da tri cilindra nisu u brdo stvari kao četiri (posebno što se vibracija tiče), ali to je dosta "popeglano" i teško je reći "nisu baš nešto".

15 godina
offline
Re: Tri cilindra vs. četiri cilindra (Captur & Ber
DmL kaže...

Pozdrav!

 

Dakle dvoumim se između dva automobila, Renault Captur i Renault Megane Berline.

 

Glavni je razlog taj da Captur ima tri-cilindrični motor. Captur ima 0,9 TCe motor sa 90 KS, dok Megane Berline ima 1.6 sa 100 KS. Čujem od dosta ljudi da ti motori sa tri cilindra nisu nešto, da je to nova tehnologija te da motor ne radi toliko usklađeno kao sa četiri cilindra.

 

Imate li vi iskustva sa takvim motorima i koji bi bio vaš izbor između ova dva?

 

Nijedno ni drugo ;)

Uzmi Captur dci, razlika je cca 10.000kn, a moment dci-a i manja potrošnja će brzo nadomjestiti tu razliku u novcima.

Megane-a nema više sa 1.6 motorima, idu sa 1.2tce motorima :)

10 godina
protjeran
offline
Tri cilindra vs. četiri cilindra (Captur & Berline

3 cilindra motori imaju doslovno rupu u radu, jednostavno zato sto im fali taj cetvrti cilindar. 

Posto je to cetverotaktni motor imas znaci 4 faze.

Usis

Kompresija

Eksplozija

Ispuh.

U svakom trenutku kod 4 cilindricnog motora jedan je u fazi eksplozije. Kod 3 cilindra uvijek imas tu rupu kad bi cetvrti trebao paliti ali ga nema, znaci kod nizih obrtaja motor radigrublje i proizvodi vise vibracija. 

Znaci ako vozis po gradu od semafora do semafora....

Inace 3 cilindra motori manje trose i laksi su, sto isto utjece na potrosnju auta jer je naravno laksi auto lakse pokrenuti i lakse ubrzava. 

 

Poruka je uređivana zadnji put sri 2.10.2013 9:43 (VedranOo).
14 godina
neaktivan
offline
Tri cilindra vs. četiri cilindra (Captur & Berline

Zatraži testnu vožnju u autosalonu i vidi. To je najbolje.

14 godina
neaktivan
offline
Tri cilindra vs. četiri cilindra (Captur & Berline

Probao sam već Captura, i meni se čini super. 

A onda ako 3-cil. motor radi grublje, kako si opisao i da mu fali jedna od faza, pretpostavljam da mu radni vijek kraći od 4.cil motora? Ili to nema nikakve veze sa trajnošću istog?

ZOTAC: It's Time to Play.
10 godina
protjeran
offline
Re: Tri cilindra vs. četiri cilindra (Captur & Ber
DmL kaže...

Probao sam već Captura, i meni se čini super. 

A onda ako 3-cil. motor radi grublje, kako si opisao i da mu fali jedna od faza, pretpostavljam da mu radni vijek kraći od 4.cil motora? Ili to nema nikakve veze sa trajnošću istog?

Nema veze, nece on raditi nista krace, jednostavno vise voli vise obrtaje za razliku od 4 cilindricnog koji radi glatko i na niskim obrtajima. 

 

15 godina
offline
Re: Tri cilindra vs. četiri cilindra (Captur & Ber
VedranOo kaže...
DmL kaže...

Probao sam već Captura, i meni se čini super. 

A onda ako 3-cil. motor radi grublje, kako si opisao i da mu fali jedna od faza, pretpostavljam da mu radni vijek kraći od 4.cil motora? Ili to nema nikakve veze sa trajnošću istog?

Nema veze, nece on raditi nista krace, jednostavno vise voli vise obrtaje za razliku od 4 cilindricnog koji radi glatko i na niskim obrtajima. 

 

I troši ko lokomotiva zbog toga ;)

(nema dovoljno momenta, pa se mora držat u visokim okretajima, što onda drastično diže potrošnju).

10 godina
protjeran
offline
Re: Tri cilindra vs. četiri cilindra (Captur & Ber
jopis kaže...
VedranOo kaže...
DmL kaže...

Probao sam već Captura, i meni se čini super. 

A onda ako 3-cil. motor radi grublje, kako si opisao i da mu fali jedna od faza, pretpostavljam da mu radni vijek kraći od 4.cil motora? Ili to nema nikakve veze sa trajnošću istog?

Nema veze, nece on raditi nista krace, jednostavno vise voli vise obrtaje za razliku od 4 cilindricnog koji radi glatko i na niskim obrtajima. 

 

I troši ko lokomotiva zbog toga ;)

(nema dovoljno momenta, pa se mora držat u visokim okretajima, što onda drastično diže potrošnju).

Netocno, ne trazi da ga se drzi u 5 000 okretaja konstanto pobogu o cemu ti pricas. 

 

 

16 godina
offline
Re: Tri cilindra vs. četiri cilindra (Captur & Ber
VedranOo kaže...

Netocno, ne trazi da ga se drzi u 5 000 okretaja konstanto pobogu o cemu ti pricas. 

I razlika od 1000 okretaja jako puno znači.

Ne znam kako je kod benzinaca jer vozim DCI, al razlika između 2000 (redovito vozim) i 3000 (povremeno) je nebo i zemlja, bude po 1,5-2 l uredno. S tim da benzinca nećeš baš moći furati na tim okretajima nego većim.

Twitter - @danny_hr | Raptr - dannyhr | Xfire - dannyhr | Steam - danny_hr | XBL - DannyHR | PSN - Danny_HR85
15 godina
offline
Re: Tri cilindra vs. četiri cilindra (Captur & Ber
VedranOo kaže...
jopis kaže...
VedranOo kaže...
DmL kaže...

Probao sam već Captura, i meni se čini super. 

A onda ako 3-cil. motor radi grublje, kako si opisao i da mu fali jedna od faza, pretpostavljam da mu radni vijek kraći od 4.cil motora? Ili to nema nikakve veze sa trajnošću istog?

Nema veze, nece on raditi nista krace, jednostavno vise voli vise obrtaje za razliku od 4 cilindricnog koji radi glatko i na niskim obrtajima. 

 

I troši ko lokomotiva zbog toga ;)

(nema dovoljno momenta, pa se mora držat u visokim okretajima, što onda drastično diže potrošnju).

Netocno, ne trazi da ga se drzi u 5 000 okretaja konstanto pobogu o cemu ti pricas. 

 

 

Pričam iz iskustva autoservisa i održavanja takvih trocilindričnih poluproizvoda, te punoljetnog vozačkog staža, sa priličnim brojem kilometara sa poprilično velikim brojem automobila u vlasništvu. Gore sam ti lijepo naveo da taj motor nema dovoljno momenta, kao niti jedan motor s toliko malo kubika, te zbog toga traži vožnju na prilično višim okretajima nego npr 1.5dci motor koji ima skoro duplo više momenta, ili ako hoćeš benzinsku usporedbu, 1.2tce ima preko 50% više momenta, te je u prosjeku daleko daleko ugodniji motor za vožnju i daleko manji potrošač u praksi (te tvorničke brojke u njihovim brošurama slobodno objesiš mačku o rep ;)).

1
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice