Kupovina fotoaparata i foto opreme

poruka: 887
|
čitano: 288.495
|
moderatori: DrNasty, Lazarus Long, XXX-Man, vincimus, pirat
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
Ova tema je sadržajno povezana sa sljedećim temama: Komentari (pohvale&kritike) vaših fotografija
14 godina
offline
Re: Kupovina fotoaparata i foto opreme
PhotoWolf kaže...

Zdravo ja sam mahom pocetnik u fotografiji volim fotografiju pogotovo fotogragije prirode.Vec duze vrijeme razmisljam o kupovini fotoaparata no neznam sta da kupim sa fotoaparatom bi fotografirao prirodu i pejzaže, stoga mi je za oko zapeo sony rx100 iii ili iv ali da razjasnim ja bi sa fotoaparatom samo fotografiorao a ne snimao videe u sto treban napomenuti da sam ja samo mahom pocetnik i da nezelim trosit brdo love na fotoaparate vec mi treba samo neki fotic s kojim cu viditi jeli fotografija za mene ili ne ali da moze uslikati dosta ljepe fotografije hvala svima unaprijed na odvojenom vremenu i citanju ispod pisite predloske za mene.

 Mislim da si u nezgodnoj poziciji da kupuješ fotoaparat, ako nisi siguran hoće li ti za mjesec dana skupljati prašinu. Imaš li mogućnost posuditi fotoaparat od nekoga? Ako nemaš, onda bih ja na tvom mjestu otišao na njuškalo i uzeo nešto do 2000kn max. Primjer: https://www.njuskalo.hr/dslr-fotoaparati/nikon-d5100-af-nikkor-18-105mm-oglas-23192184 (ovu kombinaciju ja imam, i može se dosta svaštariti)

 

12 godina
online
Re: Kupovina fotoaparata i foto opreme
mile_st kaže...
PhotoWolf kaže...

Zdravo ja sam mahom pocetnik u fotografiji volim fotografiju pogotovo fotogragije prirode......stoga mi je za oko zapeo sony rx100 iii ili iv.... nezelim trosit brdo love na fotoaparate vec mi treba samo neki fotic s kojim cu viditi jeli fotografija za mene ili ne ali da moze uslikati dosta ljepe fotografije hvala svima unaprijed......