Pomoć oko odabira fotoaparata izdvojena tema

poruka: 2.247
|
čitano: 692.297
|
moderatori: DrNasty, Lazarus Long, XXX-Man, vincimus, pirat
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
10 godina
offline
Pomoć oko odabira fotoaparata

Poštovani forumaši,

dakle totalni sam početnik šta se tiče fotografije i u BUG-u recenzije istih preskočim brže od treptaja oka, imam doma neki digitalni od par stotina kuna koji je dobijen na poklon i nije praktički ni korišten. E sad kad sam stavljao fotografije za jedan apartman, koje sam fotografirao mobitelom i tim digitalcem, nisam bio zadovoljan dobijenim, tj. nisam mogao dobiti široki kut snimanja. Pošto ljudi koji fotografiraju iste lupaju cifre, dao sam se malo u istraživanje istih jer bi mi isti poslužio ako gdje odem s obitelji ili za fotografiranje raznih prigoda, opet su te fotografije bolje od onih s mobitela.

Dakle zanima me preporuka od 1000-2000 kn digitalnog fotoaparata, sa dobrim (širokim) kutem fotografiranja (čitao sam da mora biti bar X28), amo reć neki best buy. I zanima me ako je moguće da ima utor za jači blic jer sam vidio da fotografije sa istim ispadaju dosta bolje, a naknadno bi naručio neki kineski. 

 

Unaprijed zahvaljujem, svaki prijedlog i mišljenje dobrodošli.

Moj PC  
0 0 hvala 0
14 godina
neaktivan
offline
Pomoć oko odabira fotoaparata

Ako ti polovno nije problem prvo što meni pada na pamet je Panasonic LX7 - 24mm na širem kraju i objektiv poprilično velikog otvora blende. Zna se povremeno na njuškalu naći za odprilike tu cijenu. Ili kakav mirrorless, isto polovno...

Moj PC  
0 0 hvala 0
13 godina
offline
Pomoć oko odabira fotoaparata

Pozdrav, 

 

kad je o fotografiji riječ, potpuni sam početnik, trebao bih nekakav kompakt za put, a da ispunjava sljedeće:

-pravi kompakt, tj. da može u džep bez problema

-što veći zum i kvalitetna stabilizacija

-što bolja kvaliteta slike

-gps obvezan

-wifi je nebitan

-raw je nebitan