Probaj drugi kabel ili probaj isti ali spoji na tv ako di u mogucnosti.
Sto se reklamacije tice dobijed istu grafu a ako nemaju istu onda biras neku u istom cijenovnom rangu ili mozes doplatit za skuplju.
E sad, nemam drugi displayport kabel da isprobam, probat ću ga posudit. Monitor je Samsung CFG73 koji je isto pod jamstvom i kabel koji je došao s njim koristim.
Sad sam pogledao račun, plaćena ja 2300 kuna. Mislio sam da ide po "nasljedniku", a ne po cifri. Dosad nisam ni čuo da zapravo postoji GTX 1660 Mogu onda svejedno doplatiti za bilo koju drugu grafu ako mi uvaže jamstvo? Ili ima slučaja kad se grafa popravlja?
U vecini slucajeva ide ista nova (ako ima) ili druga za tu cijenu, popravci idu ak je manji kvar... Sto bi kod tebe mogao biti slucaj (ako uooce prode pod garanciju posto cesce radi nego sto ne radi - i jos pogotovo kod linksa koji je u zadnje vrijeme poceo trazit dlaku u jajetu samo da ne uvaze reklamaciju)
Hvala! Više ne vidim 1060 u ponudi Linksovoj, al pošto nije nešto što moram riješit odmah ću počekat najprije da eliminiram i kabel kao uzrok, a onda vidjet dalje... Hvala u svakom slučaju :)
Nisam nabavio još uvijek drugi kabel, al ponovio mi se problem danas dok je komp bio upaljen, al je monitor otišao u sleep. Poslije toga je tražio sliku, ali je nije bilo, vadio sam kabel i iz monitora i iz grafičke, al slike nije bilo dok nisam komp restartao. Jel to malo više ukazuje na grafičku?