Dakle, situacija počinje još u 7. mjesecu kad sam zatražio zamjenu MaxADSL usluge Maxnet Mini uslugom, zbog loše veze na ADSL-u. Otkad je odrađena zamjena, na računima mi redovito dolaze obje usluge, s tim da je u početku uopće bilo krivo unesena usluga u njihovom sustavu. Odnosno, na računima su mi naplaćivali Maxnet Mini start i 1gb paket, iako sam potpisao na 24 mjeseca flat. Tek neki dan su uspjeli riješiti 7. mjesec, a u međuvremenu su mi poslali također krive račune za 8. i 9. mjesec, a na koje još uvijek čekam razrješenje. U međuvremenu je bilo bezbroj poziva od moje strane i molbi da se to razrješi jer mi uredno naplaćuju i kamate za kašnjenje, a da ja i ne znam koliko točno trebam platiti račun. Istovremeno, svaku put napominju da je zakonski rok za rješavanje zahtjeva 5 radnih dana i da će se javiti, a prođe i po 10 dana bez da itko zove, uz obrazloženje da imaju povećani obujam posla. Naravno, ne pada mi na pamet platiti račun na iznos koji su mi poslali, jer s tolikim novcima ne raspolažem.
Pitanje je, imam li ja pravo tražiti raskid ugovora zbog njihovog nemara i uopće otpornosti da to rješavaju?