Jučer oko 19 sati aktiviram opciju internet dan dođe mi poruka da je aktivirana zapravo dvije poruke prvo sam dobio poruku
Vas zahtjev za aktivacijom opcije Internet Dan je zaprimljen. Obavijestit cemo Vas SMS-om kada aktivacija bude
i onda još jednu u kojoj je pisalo opcija internet dan vam je aktivna i traje do 23.01. 19.05
Nakon toga sam išao surfati i za pola sata mi u browseru izbacuje poruku
Poštovani,
Usluga prijenosa podataka nije dostupna zbog nedovoljnog iznosa na vašem računu. Da bi nastavili koristiti uslugu prijenosa podataka, prekinite vezu i molimo nadoplatite svoj račun. Nakon toga možete odmah nastaviti s korištenjem usluge.
Vaš Hrvatski Telekom
kad ja pogledam stanje računa kad ono 0 kn a nakon što sam aktiviro opciju imao sam 120 i nešto kuna nije mi jasno kako se to moglo dogoditi
poslje sam usb modem isključio i ponovo uključio opcija je i dalje bila aktivna samo što nisam imao kuna na računu
što da napravim poslao sam mail službi za korisnike još čekam odgovor