Acquisitum Magnum - ADM

poruka: 2.575
|
čitano: 796.211
|
moderatori: vincimus, Lazarus Long
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
15 godina
offline
Acquisitum Magnum - ADM

Posto si ti ocito imao losa iskostva mislim da sta god da sam pozitivno napisao da ti nebi sjelo.. :)

Shvati to kako hoces, ali nije direktna usporedba nego je ovo drugo bio osvrt na gore spomenutu kupovinu u inozemnom shopu. 

I cinjenica da nisam nista reklamirao ne umanjuje moje pozitivno iskustvo s njima, ali do sad su uvijek bili maksimalno susretljivi a vidim da i mnogi ljudi imaju pozitivna iskustva pa i sa reklamacijama.. A ti si ili mozda naletio na nekog ko je ustao na lijevu nogu ili si mozda ti sam u pitanju..

 

P.S. Ona "neka" gara sto daje ADM a i svi ostali shopovi s naljepnicom je da gubis njihovu besplatnu dijagnostiku pri kvaru kompjutera, to je to.

Moj PC  
0 0 hvala 0
9 godina
offline
Acquisitum Magnum - ADM

Cinjenica je da si usporedio kruske i jabuke i ja sam ti to napomenuo a tebi se to sad ne svidja. Moja iskustva su nebitna u svemu ovome. Prilicno sam siguran da si kod tog istog shopa bio zadovoljan s kupovinom, jer se na to nisi referencirao, vec na reklamaciju, znaci iskustva potpuno ista kao i kod adm-a. Ljudi imaju ludilo iskustva i s extrem digitalom. Kad trebas dat pare jos nisam vidio nijedan shop da ce bit neusluzan, tu su svi jako usluzni i dostupni i odgovaraju na prvi zvon zvona. Stvari se drasticno mjenjaju kad treba reklamirat nesto.

Da si ostao samo na pozitivnim iskustvima kupovine u admu nista ne bih rekao, al kako si direktno usporedio kupovinu s reklamacijom u nekom drugom shopu kao neku prevagu zasto kupit tu ili tamo, onda sam se morao referencirat na ocite logicke pogreske.

 
0 0 hvala 0
15 godina
offline
Acquisitum Magnum - ADM

Kuzim sta govoris, i to stoji. Sigurno da cim prvi put bude zapelo s njima tu ce prestat moje povjerenje. 

Medjutim istini za volju napikirao si moj post kao da sam nekog na kriz objesio. Rekoh vec ta dva komentara nisu trebala bit vezana jedni s drugim nego je bilo nadovezivanje na na post iznad. Naravno da sam bio zadovoljan kupovinom ali samo financijski jer je stvarno bio dobar deal, iako je procedura bila poduga i oskudno upakovano. Hocu reci da ne treba bas uvijek ici gdje je najjeftinije, ali eto na greskama se uci. I osobno zelim izbjegavati strane shopove ubuduce jer ipak je reklamaciju generalno teze dogovorit s njima nego s domacima, iako naravno i domacih ima svakakih ocito. Iskustva su raznolika, i sto hocu reci da vrlo cesto nepovoljan odgovor trgovine dodje u slucaju drskog kupca. Stoji da je kupac uvijek u pravu ali ne bas uvijek jel :P . Kolega sto radi u jednoj trgovini (nije IT) mi se znao izjadat kakvih sve ljudi dolazi s nemogucim prohtjevima a ti trebas sve to procesirat :D 

No dobro da skratimo, kao sto rekoh za sad zadovoljan, cim bude prvo negativno sigurno cu napisat

Moj PC  
0 0 hvala 0
8 godina
offline
Acquisitum Magnum - ADM

kakva je finta sa servisom u njemackoj za grafe ? jel moguce da su servisi van hrvatske itd  i da se salje od nas van....sve me strah koliko cu cekat tu reklamaciju :S

Bolje dvaput tri odjednom nego ni jednom jednu dvaput
Moj PC  
0 0 hvala 1
8 godina
protjeran
offline
Acquisitum Magnum - ADM

Po mojem iskustvu ADM je totalno sranje od IT dućana. Pljujte me koliko hoćete ali ovo je priča. Naručio ja od njih Asus Rampage V Extreme i ploča je bila neispravna. Nakon 50 hebenih sastavljanja pošlo mi je za rukom da sam svinuo 2 pina makar ta ploča ima dodatne pinove da preuzmu njihovu funkciju. Nakon reklamacije gdje su me lagano odhebali jer su pinovi bili izvinuti odlučili su je oni popraviti dobronamjerno. Kada je stigla spržilča mi je 2 hard diska i 2 keksa memorije, ali oke pomirio sam se s tim da sam popušio 4500 kuna. Nakon toga ja njima odlučujem dati novu šansu i naručujem MSI x99 Godlike. I nakon tri tjedna oni meni kažu, pa imamo problema sa dostavom. Ono hebe se meni za dostavu ja hoću ploču koju sam pošteno platio i onda se oni prave glupi :) Uglavnom savjetujem svima da izbjegavaju ADM jer to jr kokošarski dućan za kojeg mi nije jasno zašto i postoji. Ja sam ljubitelj vrhunskog hardwera i hoću ono što sam platio a ne da to sranje moram čekati jebenih mjesec dana ia da ovi krebili nisu to uspjeli nabaviti u to vrijeme. Sada će vam sigurno poslat sliku mojih savinutih pinova ali ta ploča je već u smeću :)

 
2 0 hvala 0
13 godina
neaktivan
offline
Acquisitum Magnum - ADM

U ADM-u sam proteklih godina kupovao dosta komponenti ( sto za mene, sto za poznanike ) . 

Problema s isporukom narudzbe je bilo samo zadnji put kad im ploca nije bila raspoloziva tog dana, pa sam morao pricekati iduci dan .

 

Sto se reklamacija tice , za mene su tu bez zamjerke . Prvi laptop su skrsili u servisu , nakon dogovora oko reklamacije, u ADM-u kupujem drugi laptop . Nakon godinu dana se u isti laptop odlucim ugradit SSD , ugradili su mi bez naknade, laptop ostao pod garancijom. Nakon par mjeseci laptop se kvari ( tipkovnica i spaljivanje USB uređaja ), ide na servis i dobijem financijsko odobrenje te uzimam konfiguraciju u ADM-u.

 

Eto, jedini je problem sto kod te konfiguracije, kako sam vec naveo gore, nije bila odmah raspoloziva maticna ploca, ali sam sam inzistirao na tom modelu iako su mi oni ponudili neki drugi model.

Moj PC  
0 0 hvala 0
8 godina
protjeran
offline
Re: Acquisitum Magnum - ADM
mstaglicic kaže...

U ADM-u sam proteklih godina kupovao dosta komponenti ( sto za mene, sto za poznanike ) . 

Problema s isporukom narudzbe je bilo samo zadnji put kad im ploca nije bila raspoloziva tog dana, pa sam morao pricekati iduci dan .

 

Sto se reklamacija tice , za mene su tu bez zamjerke . Prvi laptop su skrsili u servisu , nakon dogovora oko reklamacije, u ADM-u kupujem drugi laptop . Nakon godinu dana se u isti laptop odlucim ugradit SSD , ugradili su mi bez naknade, laptop ostao pod garancijom. Nakon par mjeseci laptop se kvari ( tipkovnica i spaljivanje USB uređaja ), ide na servis i dobijem financijsko odobrenje te uzimam konfiguraciju u ADM-u.

 

Eto, jedini je problem sto kod te konfiguracije, kako sam vec naveo gore, nije bila odmah raspoloziva maticna ploca, ali sam sam inzistirao na tom modelu iako su mi oni ponudili neki drugi model.

 Znači i ti si najebao ali si to dobronamjerno prihvatio. Ja glege laptopa imam Alienware MX17 R3 i da mi ga netko sdjebe jebo bi mu mater. Ali ti oćito imaš mirnije živce od mene :)

8 godina
protjeran
offline
Acquisitum Magnum - ADM

ADM je govno od dućana a sad slobodno pljujte po meni. Ne dira me

 
1 0 hvala 0
13 godina
neaktivan
offline
Re: Acquisitum Magnum - ADM
Baudelaire kaže...
mstaglicic kaže...

U ADM-u sam proteklih godina kupovao dosta komponenti ( sto za mene, sto za poznanike ) . 

Problema s isporukom narudzbe je bilo samo zadnji put kad im ploca nije bila raspoloziva tog dana, pa sam morao pricekati iduci dan .

 

Sto se reklamacija tice , za mene su tu bez zamjerke . Prvi laptop su skrsili u servisu , nakon dogovora oko reklamacije, u ADM-u kupujem drugi laptop . Nakon godinu dana se u isti laptop odlucim ugradit SSD , ugradili su mi bez naknade, laptop ostao pod garancijom. Nakon par mjeseci laptop se kvari ( tipkovnica i spaljivanje USB uređaja ), ide na servis i dobijem financijsko odobrenje te uzimam konfiguraciju u ADM-u.

 

Eto, jedini je problem sto kod te konfiguracije, kako sam vec naveo gore, nije bila odmah raspoloziva maticna ploca, ali sam sam inzistirao na tom modelu iako su mi oni ponudili neki drugi model.

 Znači i ti si najebao ali si to dobronamjerno prihvatio. Ja glege laptopa imam Alienware MX17 R3 i da mi ga netko sdjebe jebo bi mu mater. Ali ti oćito imaš mirnije živce od mene :)

 Laptop su skrsili u SystemOne ne u ADM-u , nemam razloga bit ljut na ADM jer nisu oni krivi .

9 godina
offline
Acquisitum Magnum - ADM

Lol sto je "financijsko odobrenje"? :)

 
0 0 hvala 0
8 godina
protjeran
offline
Re: Acquisitum Magnum - ADM

pitaj koliko max mrtvih pixela moras imat da ti servisiraju ekran na laptopu i monitoru, cekaj odgovor i umrijet ces od smijeha.

www.aocsource.com
16 godina
offline
Re: Acquisitum Magnum - ADM

samdokan111

to ti je kad ti zena dopusti da uzmes iz kucnnog budjeta lovu za hi-tech igracke 

Poruka je uređivana zadnji put sub 10.6.2017 10:37 (4mal).
9 godina
offline
Acquisitum Magnum - ADM

Hm, tko je ADM-u zena onda :P

 
0 0 hvala 0
7 godina
neaktivan
offline
Acquisitum Magnum - ADM

Da li kupac zbilja mora snositi sve troškove vezane za reklamaciju? 

 
0 0 hvala 0
11 godina
offline
Acquisitum Magnum - ADM

Ne, samo prema njima, a oni prema tebi. Dok ih nisu tu stisnuli na forumu, je kupac plaćao u oba smjera. Opet su počeli s tom politikom?

 
0 0 hvala 0
7 godina
neaktivan
offline
Re: Acquisitum Magnum - ADM
Texpi kaže...

Ne, samo prema njima, a oni prema tebi. Dok ih nisu tu stisnuli na forumu, je kupac plaćao u oba smjera. Opet su počeli s tom politikom?

 Kada su to promijenili?

11 godina
offline
Acquisitum Magnum - ADM
 
0 0 hvala 0
9 godina
offline
Re: Acquisitum Magnum - ADM
DaShip kaže...

Da li kupac zbilja mora snositi sve troškove vezane za reklamaciju? 

 Reklamacija kupcu ne bi smjela stvarati nikakve dodatne troskove. Ti moras samo dostavit uredjaj njima. Adm opet being adm? :P

12 godina
neaktivan
offline
Da podjelim svoje iskustvo od danas

Copy-pase e-mail-a poslanoga njima, ovo je treći forum na kojem ovo postam.

 

"Dobar dan,

upravo sam bio u vašoj poslovnici na Jordanovcu.
Jedan stariji zaposlenik, nosio je crvenu majcu, stariji gospodin, mislim da se zove Boris, no nisam siguran, je me ismijavao.

Došao sam nakon što sam telefonski dobio potvrdu od vas da ću dobiti povrat novca za kupljene slušalice kojima nisam zadovoljan(zbog šuma koji stvaraju).

Gospodin je prema meni nastupio sa predrasudama optužujući me da sam tip osobe koja proizvod kupi, isproba, te ga onda vrati u trgovinu ako mu se ne sviđa.

Taj čovjek je mi također rekao da ako želim slušalice koje ne krče, trebam izdvojiti 18.000$, a poanta te izjave je mu bila ismijati moj razlog dolaska, to što slušalice koje sam platio 1050kn "krče" u području niskih frekfencija.

U tom trenutnku sam shvatio da me čovjek ismijava te pokušava otjerati iz servisa.

Kupujem kod vas sve vezano za računala od početka srednje škole, već 10 godina. Kod vas sam kupio 5 računala, i puno ostalih sitnijih stvari.

U ADM servis sam imao potrebu dolaziti samo 3-4-5 puta u ovih 10 godina. Spomenuo sam, kako sam dobio povrat novca u istim situacijama(ne isključivo u vašem servisu), te je na temelju toga gospodin zaključio da sam tip osobe za kakav je zaključio da jesam.

Do sada su mi sva iskustva bila najbolja te uvijek svima vas preporučujem, očito i zbog najboljih cijena, no današnje, ne samo što mi je krivo rečeno preko telefona da ću dobiti povrat novca, nego sam onda ismijavan zbog toga.

 

Poanta je samo da me naživcirao taj čovjek koji je me uzeo za budalu i ismijavao(umjesto da mi objasni postupak?).

Imam dojam da su mi prava povrijeđena. Kao što rekoh, u istim situacijama prije sam dobio povrat novca, te dakle prijašnja iskustva u kombinaciji sa današnjim navodnim saznanjima i iskustvom su rezultirala tom slutnjom.

Nije mi bitno što ćete mi odgovoriti, samo vam dajem feedback.

 

Lijep pozdrav,

----------"

 

Slušalice kupljenje 4 dana prije ovoga.

Poruka je uređivana zadnji put pet 8.9.2017 23:51 (Tipkalo).
Moj PC  
1 0 hvala 0
8 godina
offline
Re: Da podjelim svoje iskustvo od danas

ja 4 mjeseca navlačim grafičku po servisu  :) iako relativno ducan nije kriv al eto ...frend je nakon sto mu je krepala ista dobio 1070tku sa 0kn nadoplate sa R9 390...moja od 28.05 na servisu..vracean 07.07 i sad eto do dana danasnjeg i dalje cekam rijesavanje moje grafe 

Bolje dvaput tri odjednom nego ni jednom jednu dvaput
13 godina
neaktivan
offline
Re: Da podjelim svoje iskustvo od danas
sseennoonn kaže...

ja 4 mjeseca navlačim grafičku po servisu  :) iako relativno ducan nije kriv al eto ...frend je nakon sto mu je krepala ista dobio 1070tku sa 0kn nadoplate sa R9 390...moja od 28.05 na servisu..vracean 07.07 i sad eto do dana danasnjeg i dalje cekam rijesavanje moje grafe 

Grafa ti je na servisu od 07.07 pod garancijom?

8 godina
offline
Re: Da podjelim svoje iskustvo od danas

Da

Bolje dvaput tri odjednom nego ni jednom jednu dvaput
11 godina
online
Acquisitum Magnum - ADM

i onda netko kaže - garancija u domaćim trgovinama je prednost...

 

a mom kolegi bilo dugo čekati 20 dana češki servis, a kad se servis nije javio trgovini što je s monitorom u tih 20 dana, ovu su mu pare uplatili i bez feedbacka sa servisa čim je isteklo ukupno mjesec dana otkako je predana reklamacija

i još je dostavljač došao pred kuću po pokvareni monitor, pa niti poštarinu nije plaćao

 

meni je nova evga g3 bila preglasna, vratio je natrag i još naznačio da je psu raspakiran i isproban, do zadnje kune su mi vratili lovu, čak i poštarinu za prvu dostavu

i opet poslali dostavnu službu

 

...pa ti kupuj u hrvatskoj

 

Moj PC  
1 0 hvala 0
9 godina
offline
Re: Da podjelim svoje iskustvo od danas
Tipkalo kaže...
Slušalice kupljenje 4 dana prije ovoga.

 Ako je kupljeno na daljinu (preko webshopa) nemas se ti uopce sto s njima raspraljat vec vrati to natrag i zatrazi povrat. Ako je pak kupljeno u trgovini, povrat novca ces morat malo slat prijave i slicno. Nemogu ulazit u to sto znaci "krcanje".

sseennoonn kaže...

ja 4 mjeseca navlačim grafičku po servisu  :) iako relativno ducan nije kriv al eto ...frend je nakon sto mu je krepala ista dobio 1070tku sa 0kn nadoplate sa R9 390...moja od 28.05 na servisu..vracean 07.07 i sad eto do dana danasnjeg i dalje cekam rijesavanje moje grafe 

 Lol nego ko je kriv? :)))))))))))))). Nema nijednog objasnjenja koje bi bilo da trgovina nije kriva u ovom slucaju. Prenijeli su trosak reklamacije na kupca a da toga nisi ni svjestan :)

Poruka je uređivana zadnji put sub 9.9.2017 10:50 (sandokan111).
8 godina
offline
Re: Da podjelim svoje iskustvo od danas

ha direktno je kriv dobavljač , a onda dućan. Dobavljač ne želi refundirat novce itd dućanu nego je preuzeo na servis   i sada ne isporučuju to ..A da bi se dućan mogao oko tog pobrinuti mogao bi al eto šta reć. Sve u svemu dućan mi je kao on izašao u susret tako što mi je dao na korištenje  jednu grafu da mogu koristit komp itd ali opet procedura kakva god sad vec traje predugo.  Idući tjedan zovem ako mene ne nazovu prije  i  ako i onda nije gotovo onda ćemo drukčije razgovarat i nema više čekanja ni natezanja.

Bolje dvaput tri odjednom nego ni jednom jednu dvaput
13 godina
neaktivan
offline
Re: Da podjelim svoje iskustvo od danas
sseennoonn kaže...

Da

Onda lijepo u trgovinu po novi proizvod ili povrat novca. Prošlo je 45 radnih dana. Nema se što raspravljati više.

13 godina
offline
Acquisitum Magnum - ADM

Kupujem kod AMD-a dugo.. u nazad godinu i nešto dana počeli su se jako izmotavat kad je u pitanju vracanje love..

Uglavnom kad vide da nemaju opcija kažu da se nek uzme robe u istoj vrijednosti.. Ma jebala te roba daj mi lovu ili isti dio...

 

Zadnji puta čekao sam tipkovnicu 4 mjeseca s reklamacije.. nakon mjesec dana mi je rekao nek uzmem neku drugu...

Ne kvari mi se puno robe.. i nisam stalno nazad ... kad i riješe pošalju poštom.

Čekao sam 3 mjeseca dok nisu imali istu na lageru i to sam moram sam zvat kad sam vidio da je u prodaji..

 

Nadalje dođeš gore u dućan daš mu brojeve artikala i na cijeni od oko 5000 kn su skuplji barem 30-500 kn u dučanu neg su cijewne na webu.. plačam solarno..

Kažem mu oču taj ram i tu ploču onm donese deseti ram... četvoro ih na kasi gore na pultu... nisam zadovoljan nije to ono kaj je nekad bilo..

 

Nekad bi ga ocijenio kao 9/10, a sad 4/10...

 

Eto postao je dučan koji nebi više preporučio.. al opet se tamo zaletim jer za razliku od Linksa(kad god dođem nema ništ na lageru, Trešnjevka mi nikako nije usput) barem ima nekaj robe na lageru..

 

Ono što jest je da su ti čibe jeftini web shopovi sjebali dobre IT dućane..100-200 kn na 4-5kkn nije nikakva ušteda meni kad ja moram poštom nešto slat na reklamaciju..

Za neku stvar od 200-500 kn neću trošitit vrijeme sa webshopom da im pošaljem natrag..

 

Zato uvijek se nakako zaletim usput do grada i ostavim pokvareno u dućanu i velim kad je gotovo šalji doma..

 

I zbog toga je ADM još uvijek 8/10 i ini dučani.

Moj PC  
0 0 hvala 0
8 godina
protjeran
offline
Re: Acquisitum Magnum - ADM

Jos da im netko ima azururat web na vrijeme bilo bi super, ovako gledas graficke pola ih nema, pa ako ih nema makni ih ili ako ce doci stavi da su u dolasku, ovako trebas slat mail svaki put.

8 godina
offline
Acquisitum Magnum - ADM
Nikakav uvoznik ne može biti kriv, nikakav servis....
Vama je trgovina koja vam je prodala obvezna dati ispravan dio ili vratiti pare.
Za razuman rok se uzima 45 dana.
Moj PC  
2 0 hvala 1
12 godina
protjeran
offline
Re: Acquisitum Magnum - ADM
picajzla0707 kaže...

i onda netko kaže - garancija u domaćim trgovinama je prednost...

 Normalno da je prednost, a druga je stvar što su ljudi totalno neupućeni u svoja prava pa šute i čekaju mjesecima da im se nešto vrati sa reklamacije.

Onaj čeka grafičku 4 mjeseca, onaj drugi čeka 4 mjeseca tipkovnicu i onda tu po forumu kukaju umjesto da se raspitaju koja su njihova prava, koliko treba čekati i što poduzeti.

Na svakom forumu postoje teme koje obrađuju zakone i prava potrošača i ljudi opet ništa ne čitaju.

 

Stvar je jednostavna, predaš nešto na reklamaciju, čekaš 30 dana, ako nije popravljeno pišeš prigovor trgovini, ako je odgovor negativan, pišeš prijavu inspekciji i križaš trgovinu s popisa onih gdje ćeš kupovati.

Ali znam da je ovo i dalje znanstvena fantastika za neke (kao i korištenje googla) pa neka i dalje čekaju 4 mjeseca "popravak" tipkovnice.

 

Dakle, HR jamstvo je itekako dobra stvar, puno bolje nego se navlačit s nekim inozemnim webshopom i stvarno nije komplicirano naučiti napisati prigovor s dvije rečenice i poslati ga e-mailom.

Poruka je uređivana zadnji put sub 9.9.2017 21:01 (bill_jobs).
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice