Pozdrav,
nisam dobio još nikakav odgovor od future pa da pitam i ovdje:
dakle planiram slati računalo na servis u Futuru jer je računalo tamo kupljeno i sklopljeno i imam problem sa smrzavanjem računala nakon određenog vremena...ukratko, dosta zeznuta situacija zbog koje najviše sumnjam na neispravnu matičnu ili napajanje.
Imam dva pitanja oko kojih bi mi najviše pomoglo stručno znanje ili osobno iskustvo od nekih korisnika ovdje:
1. Imam garanciju od 36 mjeseci na skoro sve komponente, međutim ručno sam updejtao BIOS matične. Update nije utjecao na PC, ali nije niti popravio problem smrzavanja. Ako se ispostavi da je problem u matičnoj, da li gubim garanciju radi updejtanja BIOSa i ako da, kakve troškove ću imati? Da li plaćam zamjensku matičnu + zamjenu?
2. Pretpostavljam da je najgori mogući slučaj da ode matična. Koliko bi vremenski otprilike trajao servis, tj. kako dugo bi mogao biti bez računala?