Instar informatika

poruka: 484
|
čitano: 263.758
|
moderatori: vincimus, Lazarus Long
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
12 godina
neaktivan
offline
Re: Instar informatika

Prijatelju, sve sto si ti sad tu napisao nema veze s vezom ("fulao si cijeli fudbal" kako bi se reklo), a u neke dublje rasprave i sl. stvarno nema smisla ulaziti. Evo ti jedan dio novije kolekcije pa ti slobodno podijeli s nama svoje "veliko iskustvo" (btw imas 4 fm2+ konfe od kojih su 2 apu konfe na kojima je testiran stock hladnjak). Poanta je ako se predstavlja neka kvaliteta, super cijena/ponuda i performanse onda je valjda i za ocekivati da to bude tako samo je tebi to ocito tesko za shvatiti koliko vidim po tome sto iz izvukao iz mog proslog posta. Postoje bolje gotove konfiguracije po web shopovima, samo sto nazalost ne znas o cemu pricas pa ih niti ne primjecujes. EOD od mene, idem uzivat u lijepom suncanom danu, a ne bavit se s ovakvim smijurijama. Zivio ti meni  

Za preporuku novih/polovnih konfiguracija i komponenti sam uvijek tu ;)
Poruka je uređivana zadnji put sub 7.3.2015 15:34 (zober).
13 godina
neaktivan
offline
Instar informatika

Kupio sam od njih gotovu konfu za ured.  oko 3500 kn. uzeo sam i ssd koji su ugradili. 

strpljivi i pristojni jesu.  isporuka je bila na vrijeme.

konfa kad je stigla bila je ok složena,  uredno,  jedino su kablovi od napajanja bili stisnuti na jednom mjestu. 

neki dan komp se neće upalit.  mrtav skroz.  već mislio da ošlo napajanje ili matična. problem je bio u kablu za napajanje.  zamijenio i radi.  čudno. 

 

 

 

Moj PC  
0 0 hvala 0
13 godina
offline
Re: Instar informatika
croatianchemist kaže...

Daj navedi točne modele komponenti ugrađenih u kućište, pa da mi ovdje ocijenio jel to ok ili ne.

http://www.bug.hr/forum/board/opcenito-o-ict-biznisu/17.aspx?sort=act
12 godina
offline
Re: Instar informatika
BareVL kaže...

 

Ne vrijedi ici s tobom u raspravu jer se sve vidi iz tvojeg posta :)

 

Što se tiće Instara, ekipa je ok, i sve ok ako ti znaš što tražiš. Reklamacije, brzina odgovora na mailove, javljanje na telefon itd sve je to ok i u razini prave trgovine i trgovine kako i treba biti.

 

Njihove konfe na webu, po dućanima i kakve ponude šalju mi se nikako ne sviđaju. I da nikako mi se ne sviđaju jer znam na koji princip se rade i zašto se tako rade.

 

Ne volim takvo što ali eto njihova politika, njihov marketing...netko tko se kuži zna i bude sam a netko tko ne, bude gadno pogriješio s takvim gotovim konfama.

 

I jednostavno ne volim takav posao i mazanje očiju mladih ljudi, koji bi trebali imati dobar i kvalitetan komp jer baš zbog toga, "kratki smo sa $"

 

 

Sve trgovine imaju takve konfe? ok ajde da i to vidimo. Uzmimo neki prosjek danas od 5000kn za idealan komp i idealan gaming stroj

 

Instar: A10 6800K? / Bez hladnjaka? / A55 matična? / 8GB / 1000GB / R9 270 2GB DDR5 / NoName 500W? - 4999kn / 2god jamstvo?

 

ADM: FX 6300 / Bez hladnjaka? / Gigabyte 970A-DS3P / 8GB / 1000GB / R9 270 2GB DDR5 / Fortron 500W - 4849kn / po komponentama jamstvo 12-60mj

 

FuturaIT: FX 8300 / LCCC95 /  Gigabyte 970A-DS3P / 8Gb / 1Tb HDD / R9 270 2GB DDR5 / Fortron Hyper 500W - 5099kn / / po komponentama jamstvo 12-60mj

 

MagazinRS: FX 6300 / DC200 /  Gigabyte 970A-DS3P / 8Gb / 1Tb HDD / R9 270x 2GB DDR5 / NoName 750W? - 4899kn / / po komponentama jamstvo 12-60mj

 

Centro: FX 6300 / Tower?? /  970? / 8Gb / 1Tb HDD / R9 270x 2GB DDR5 / NoName 550W? - 4799kn / / 2god jamstvo?

 

Links: FX 6300 / Bez hladnjaka? /  760G? / 8Gb / 1Tb HDD / R7 265 2GB DDR5 / NoName 500W? - 4999kn / / 2god jamstvo?

 

HGShop: 750K / Bez hladnjaka? / ??? / 4GB / 1000GB / R9 260x 2GB DDR5 / FSP 460W / Win8? - 4899kn / 1god jamstvo?

 

Suma sumarum, Instarova konfa je užas, ne balansirana, ne logična... Links isto tako jako loše, logičnije ali ni to to... HGShop, moglo bi bolje i ne vidim razloga trpati win8 tu, zbog toga i najslabije slozeno i ne kuzim tu 12mj garanciju...

 

Magazin samo napajanje bojka... Centro treba malo vise info o ploči, o hladnjaku, o napajanju... Futura malo veća cijena od ostalih, ali ipak je tu X8 proc i ostalo ok... ADM odlično samo eto taj hladnjak...

Poruka je uređivana zadnji put sub 7.3.2015 17:52 (FakeDeath).
12 godina
offline
Re: Instar informatika
BareVL kaže...

i ako nemate ništa konstruktivno za napisati onda se radije suzdržite.

 

BareVL kaže...

davat potporu bez činjenica i dokaza

 

što fali mojem postu? može ocjena i mojeg posta? neka kritika ili nešto ;)

Poruka je uređivana zadnji put sub 7.3.2015 18:03 (FakeDeath).
Moj PC  
1 0 hvala 1
13 godina
neaktivan
offline
Re: Instar informatika

ovo je komp.

 

 

po meni nije ok,  ali kupovao sam ga za rodjaka koji je htio komp odmah i nije zelio cekat da tu pitam za komponente i da narucimo i slozimo. sta da mu radim....

9 godina
offline
Re: Instar informatika

Poštovani, ovaj model jamstva smo ponudili tržištu i kupcima radi velikog broja upita naših korisnika za produljenim jamstvom. Sva Instar računala su dolazila sa 2 godine jamstva a sada dolaze sa 5. Ukoliko ne donesete računalo na servis jamstvo i dalje vrijedi koliko iznosi zakonski minimum a to je 2 godine. Znači niti jedan kupac ukoliko ne želi nositi računalo na redovan servis nije zakinut a ima dodatan benifit koji može iskoristiti ako želi :)

 

Što se tiće reklama. Dali u autoindustriji igdje vidite u reklamama da je obavezno dovesti auto na redovan servis ( koji se naplaćuje ) kako bi jamstvo vrijedilo? Naravno da ne.

 

S naše strane Vam sigurno nitko nije rekao da nešto zabunom nismo napisali. Svakog kupca računala se informira i upoznaje sa uvijetima jamstva prije same kupovine. A i sami kupci se informiraju i pitaju kakva je to novost i da im ispričamo detalje oko jamstvenih uvijeta :)

 

Kupcima smo ponudili bezbrižnost, mogućnost da produže jamstvo i da im osiguramo nesmetan rad računala uz minimalne troškove. Računalo da bi normalno radilo je potrebno servisirati i održavati, čistiti, mijenjati pastu, ventilatore itd... A taj rad i materijal nešto košta i prebacuje kompletan rizik kvara sa kupca na trgovinu jer proizvođači komponenata daju max 3 godine jamstvo. 

 

Nisu svi stručnjaci da znaju sami očistiti računalo, sastaviti računalo i održavati ga da nesmetano radi. A upravo taj dio mi nudimo kupcima :)

 

Uvijek možete kupiti računalo po komponentama i zašparati nešto novaca a mi ćemo ga besplatno složiti i besplatno dostaviti. U tom slučaju nemate nikakve daljnje benificije kao sa kupovinom gotovih računala u slučaju kvara ili bilo čega drugog. Jamstvo vrijedi po svakoj komponenti zasebno i max 3 god koliko proizvođač daje ;)

 

Srdačn pozdrav iz Instara ;)

 

Poruka je uređivana zadnji put pon 9.3.2015 17:45 (marko.instar).
12 godina
offline
Instar informatika

Hvala na konkretnom i poštenom odgovoru, u potpunosti se slažem sa svime napisanim i drago mi je da kupci imaju još jednu opciju, koja kao što i sam kažeš, može biti samo jedan + za kupce ;)

 

Može neki odgovor na moj post gdje sam kopirao konfe ostalih trgovina i tvoju? Zašto slaganje takvih računala, kojih ima na webu 50% od tvoje ponude? Da li vidiš, što mene točno pika u oči u tim ponudama?

 

Hvala unaprijed na odgovoru

Moj PC  
1 0 hvala 1
9 godina
offline
Re: Instar informatika
Zahvaljujem na pitanju :)

Naravno da vidim i naravno da može, odgovor je vrlo jednostavan, zato što se takve konfe traže. Kupci su ti koji traže takva računala i bezbrižnost. Jako je malo kupaca koji svoju konfiguraciju slažu sami i znaju što žele. Jedan dio kupaca kupuje po nekoj preporuci i traže di i kako da prođu što jeftinije pa slušaju ovih par kupaca ako ih znaju, ali i gube jako puno vremena i energije u traženju istih. Ostalim kupcima nisu bitne te stvari i ne zamaraju se oko toga, oni hoće krajnji proizvod koji će raditi ono što su naumili. Žele kvalitetu, brzinu i konkretan proizvod. Ono što je nekome loše, za nekoga je svemirski brod. Ne možete suditi proizvod na temelju individualnih razmišljanja i reći dali je on loš ili dobar. Svaki proizvod je dobar samo je pitanje za koga i za koju namjenu ;)

Da se osvrnem i na ovaj dio :)
Instar: A10 6800K? / Bez hladnjaka? / A55 matična? / 8GB / 1000GB / R9 270 2GB DDR5 / NoName 500W? - 4999kn / 2god jamstvo?

Niti jedno Instar računalo ne dolazi bez hladnjaka, nebi mogao raditi niti 5 min bez njega. Dolazi sa hladnjakom procesora i dodatnim 12cm ventilatorom u samom kućištu + naravno grafička ima svoje hlađenje.
A55 matična od Asusa, RAM 8GB na 1600MHz Crucial ili Kingston, 1000GB WD, Seagate ili Toshiba, Grafika od Asusa, Gainwarda ili MSIa, Napajanje Real Power sa oznakom 80+ koje smo testirali i u časopisima i kućište od CoolerMastera.
Znači koristimo za slaganje računala samo provjerene i renomirane proizvođače komponenata. Nama je na kraju bitno da složimo kvalitetno računalo jer svaka reklamacija je direktan trošak.
A zašto ne stavljamo točan opis komponenata i njihove proizvođače? Samo iz razloga jer često ostajemo bez određenih komponenata radi brze prodaje i kao što sam ranije napomenuo jer većinu kupaca to ne zanima ;)

Ista stvar je i sa kupovinom automobila. Ja kao veliki ljubitelj se uvijek raspitam koju turbinu auto ima, kojeg proizvođača, kakve klipove, ovjes itd... Dok 99% drugih kupaca to ne zanima. Dali se ja onda trebam ljutiti na proizvođače automobila i reći da su smeće jer nisu u opis stavili informacije koje su meni bitne i sve dijelove koje su ugradili u auto? Naravno da ne. Ali ja kao napredan kupac kupujem po drugačijim kriterijima taj segment proizvodima i raspitat ću se svakako prije kupovine :)

Tako i mi kupcima ostavljamo prostor i dodatne mogućnosti:
1) Da kupe gotovu konfiguraciju
2) Da se raspitaju o dijelovima u gotovoj konfiguraciji
3) Da izmjene po njihovom izboru konfiguraciju uz našu preporuku
4) Da izaberu računalo po komponentama a Instar će ga besplatno složiti i dostaviti

Znači kupci imaju apsolutno sve informacije na raspolaganju i sve opcije otvorene, na njima je da izaberu što žele a mi smo tu da pomognemo i damo max suport :)

Srdačan pozdrav
13 godina
offline
Instar informatika

marko.instar

 

Pojmovi kao bezbrižnost, kvaliteta, pouzdanost ne mogu nikako ići uz takvu konfiguraciju kakvu ste vi složili, nažalost, ali tako je. NHF.

Razlozi za to su jako jednostavni, ja neću ići u pitanje dovoditi odabir ploče, napajanja pogotovo, nego budem rekao samo jednu stvar,

a to je nedostatak kvalitetnoga aftermarket hladnjaka, blago rečeno AMD stock hladnjak ne može kvalitetno ohladiti taj procesor,

kupac se s vremenom bude počeo boriti s pregrijavanjem, gašenjem računala (pouzdanost nula bodova, bezbrižnost nula bodova, kvaliteta nula bodova).

Ovakve stvari kao "grafička ima svoje hlađenje", "kućište ima jedan ventilator", to su priče za malu djecu, hlađenje postoji, ali kako ono radi svoj posao,

e to je drugi par rukava.

Ovaj vaš post je pun razno raznih nebuloza (blago rečeno), ali nemam niti volje, niti vremena raspravljati sad i o tome, ovdje sam naveo i opisao samo jedan dio.

 

EDIT: Evo čovjek koji radi u Centro.hr mi je sad stisnuo TD jer i oni tamo rade isto.

http://www.bug.hr/forum/board/opcenito-o-ict-biznisu/17.aspx?sort=act
Poruka je uređivana zadnji put sri 11.3.2015 18:55 (Valentin17).
 
2 2 hvala 0
12 godina
protjeran
offline
Re: Instar informatika
zober kaže...

Pa s obzirom na kakav nacin slazu te gotove konfiguracije nije ni cudo da je potreban godisnji servis. Stovise cudim se da nije i mjesecni.

 A ja se iskreno ne čudim što ti blatiš druge trgovine jer se zna da je tvoja svrha na ovom forumu od 0-24h reklamirat samo jednu trgovinu, i ti i ovi tvoji "sateliti".

 

Gotove konfiguracije su u svim trgovinama slabije složene i često skuplje nego kad se komponente kupuju pojedinačno.

Svatko ima izbor kupiti gotovo računalo ili sastavljati sam, netko ko se kuži će proći malo bolje i povoljnije, netko će opet nešto preplatiti.

Ispada da će ove neke Instarove konfiguracije eksplodirati kad ih korisnik upali samo zato što je eto netko stavio matičnu koja ne podržava klokanje, vau, jaka stvar.

A ti nemoj tu glumiti nekog zaštitnika kupaca jer ispadaš smiješan, svaki link koji staviš na komponentu vodi samo na jednu trgovinu, prekomično.

 

Ova shema s jamstvom što nudi Instar mi se također čini ok, sve je transparetno, kome paše uzet će tu uslugu, kome ne, ne mora.

12 godina
offline
Re: Instar informatika
bill_jobs kaže...

Gotove konfiguracije su u svim trgovinama slabije složene i često skuplje nego kad se komponente kupuju pojedinačno.

Necu se sloziti s tobom je isto kao i ja, imaš pristup internetu i možeš viditi sve trgovine online i kako slažu računala...istina, većina su nešto skuplja nego u košarici ali na to je marko odgovorio "samo zato jer nestanu neke komponente". Ne slažem se s time da su sve slabije složene i složene nekvalitetno (dao sam gore primjere iz dosta trgovina)... i to je ono u cemu je i tu zapravo rasprava o "kvaliteti slaganja" "sigurnosti"

 

bill_jobs kaže...
Ispada da će ove neke Instarove konfiguracije eksplodirati kad ih korisnik upali samo zato što je eto netko stavio matičnu koja ne podržava klokanje, vau, jaka stvar.

 nece, ali opet siguran sam da nece trajati 5x duže nego kvalitetno složena konfa ;) a to znaš i sam jako dobro ;) Čitaj dalje moj post pa objasnim ukratko ...

 

bill_jobs kaže...

Ova shema s jamstvom što nudi Instar mi se također čini ok, sve je transparetno, kome paše uzet će tu uslugu, kome ne, ne mora.

 kao što sam i marku napisao, slažem se u potpunosti s navedenim...

 

marko.instar kaže...
Naravno da vidim i naravno da može, odgovor je vrlo jednostavan, zato što se takve konfe traže. Kupci su ti koji traže takva računala i bezbrižnost. Jako je malo kupaca koji svoju konfiguraciju slažu sami i znaju što žele. Jedan dio kupaca kupuje po nekoj preporuci i traže di i kako da prođu što jeftinije pa slušaju ovih par kupaca ako ih znaju, ali i gube jako puno vremena i energije u traženju istih. Ostalim kupcima nisu bitne te stvari i ne zamaraju se oko toga, oni hoće krajnji proizvod koji će raditi ono što su naumili. Žele kvalitetu, brzinu i konkretan proizvod. Ono što je nekome loše, za nekoga je svemirski brod. Ne možete suditi proizvod na temelju individualnih razmišljanja i reći dali je on loš ili dobar. Svaki proizvod je dobar samo je pitanje za koga i za koju namjenu ;) 

Mislim da ne vidiš... jer kako si mi odgovorio, ne odgovaraš kao što bi trebao "kao iskusan informatičar" već kao marketing guru. A kužiš, ovo je Bug forum, a ne hrelić ;)

 

Jer moje skromno mišljenje je da je važnije dati dobar i pametan savjet kupcu nego poslušati šta taj kupac "noob" želi i misli da je bolje. Valjda ti kao prodavač IT oprema bolje znaš od nekoga klinca kojemu je važno samo imati K proc na 5000mhz i 5Gb grafu i da to radi svoj posao? ili je važnije da ima dobar proc i isto tako dobru grafu a da to ima dugo godina?

 

Svaki proizvod je dobar, ali dobar je samo kada ga spojiš sa njemu dobrim dijelovima... Kupiš BMW i staviš točkove od bicikla, jer nema veze što ne budeš daleko došao, važno je da BMW ima i dalje dobar motor... Jesam dobro usporedio s autima? :)

 

marko.instar kaže...
Da se osvrnem i na ovaj dio :)
Instar: A10 6800K? / Bez hladnjaka? / A55 matična? / 8GB / 1000GB / R9 270 2GB DDR5 / NoName 500W? - 4999kn / 2god jamstvo?

Niti jedno Instar računalo ne dolazi bez hladnjaka, nebi mogao raditi niti 5 min bez njega. Dolazi sa hladnjakom procesora i dodatnim 12cm ventilatorom u samom kućištu + naravno grafička ima svoje hlađenje.
A55 matična od Asusa, RAM 8GB na 1600MHz Crucial ili Kingston, 1000GB WD, Seagate ili Toshiba, Grafika od Asusa, Gainwarda ili MSIa, Napajanje Real Power sa oznakom 80+ koje smo testirali i u časopisima i kućište od CoolerMastera.
Znači koristimo za slaganje računala samo provjerene i renomirane proizvođače komponenata. Nama je na kraju bitno da složimo kvalitetno računalo jer svaka reklamacija je direktan trošak.
A zašto ne stavljamo točan opis komponenata i njihove proizvođače? Samo iz razloga jer često ostajemo bez određenih komponenata radi brze prodaje i kao što sam ranije napomenuo jer većinu kupaca to ne zanima ;)

Ista stvar je i sa kupovinom automobila. Ja kao veliki ljubitelj se uvijek raspitam koju turbinu auto ima, kojeg proizvođača, kakve klipove, ovjes itd... Dok 99% drugih kupaca to ne zanima. Dali se ja onda trebam ljutiti na proizvođače automobila i reći da su smeće jer nisu u opis stavili informacije koje su meni bitne i sve dijelove koje su ugradili u auto? Naravno da ne. Ali ja kao napredan kupac kupujem po drugačijim kriterijima taj segment proizvodima i raspitat ću se svakako prije kupovine :)

 

Pretpostavih da ste ugradilii orginal hladnjak... ali moje mišljenje i iskustvo govori da jedan proc kao 6800K nema adekvatak hladnjak te da je potrebno malo i bakra da se on kako treba ohladi i da bude ugodan ušima, i da čuješ ženu iza sebe kako se dere umjesto da slušaš hladnja ;) "renomirane proizvođače" 2015 je, što je danas točno taj pojam? Asus i dalje kao prije? Ne znam, ne baš... ima i danas dobrih ploča i od Asrocka, i od Gigabyte i od MSI, ali opet tu je ono 6800K traži bolju ploču, ne radi OC-a već zato jer se grije i jer treba dobru bazu i faznu regulaciju...Asus kakav god je i ako je A55 nije ok za takav proc...

 

Ovo za aute, nema baš iskustva o autima. Ali po nekoj logici, netko tko se kuži računala, misliš da će te uopče pitati išta za neku gotovu konfu na webu? neće... Tako i ti, ako si iskusan oko auta, ne buš pitao kezu sa hrelića kakvu ima turbinu već budeš sam pogledao :) Jer Kezo bude rekao da je dobra i da nikada problema i reklamacija na njoj ;)

 

marko.instar kaže...

Tako i mi kupcima ostavljamo prostor i dodatne mogućnosti:
1) Da kupe gotovu konfiguraciju
2) Da se raspitaju o dijelovima u gotovoj konfiguraciji
3) Da izmjene po njihovom izboru konfiguraciju uz našu preporuku
4) Da izaberu računalo po komponentama a Instar će ga besplatno složiti i dostaviti

Znači kupci imaju apsolutno sve informacije na raspolaganju i sve opcije otvorene, na njima je da izaberu što žele a mi smo tu da pomognemo i damo max suport :)

1) ne bi preporučio, bar ne za sada što vidim na webu

2) na Bug-u ili vas?

3) i dobiju opet isto kao na webu

4) pošteno, najbolja i jedina opcija

 

Slažem se da ste za max support, ali samo ako kupac zna što je dobro i ako se kuži... jer u suprotnom uvijek baš i ne ispada dobro


Bio u Areni, bio u Heinzelovoj, dopisivali se sa mailom, pričao sa puno tvojih radnika i puno puta sam bio razočaran kada su prijatelji kupovali računala kod vas. Napominjem opet, ne zbog ostalog u čemu ste super i sve 5, već zbog vaših konfi, uvaljivanja stvari koje ne pripadaju jedno sa drugim i koje se mogu bolje a za isto, ono najvažnije isto love ;)

 

Jer vratimo se na gore mizernu konfu koja nema hladnjaka :)

 

Zar ne bi bilo bolje "oni hoće krajnji proizvod koji će raditi ono što su naumili. Žele kvalitetu, brzinu i konkretan proizvod..za malo para" ...složiti umjesto konfe 1., konfu br 2. (slika)

 

1.  A10 6800K? / Bez hladnjaka? (AMD Org.) / A55 matična? (Asus) / 8GB / 1000GB / R9 270 2GB DDR5 / NoName (RealPower) 500W? - 4999kn

http://www.instar-informatika.hr/racunalo-instar-gamer-thunder-a10-6800k-quad-core-41ghz-8gb-1000gb-amd-radeon-r9-270-2gb-ddr5-5-god-jamstvo/IN8120G

 

2. FX 6100 / Spire Kepler / Gigabyte 970 DS3P / 8Gb / 1000Gb / R9 270 2Gb / TT TR2 450W 80+ Bronze - 4869 + 130 lufta da dignete ako nešto nestane...

*jači proc * adekvatno hlađenje * odlična ploča * bolje napajanje

---Kada ne bude Fx6100 ima FX6300/860K/pa i lako se prebacimo na i3--- i opet puno bolji izbor od jednog 6800k s takvim kombinacijama

 

Ponavljam, svaki proizvod je dobar ali samo kada se dobro upakira :)

 

pozdrav

Poruka je uređivana zadnji put sri 11.3.2015 21:03 (FakeDeath).
9 godina
offline
Re: Instar informatika

Pozdrav

 

zahvaljujem na poruci i trudu da pokušaš nešto obrazložiti. Ja nisam samo informatičar i nemogu gledati i odgovarati samo sa aspekta informatičara jer to nije ispravan stav u poslovanju i profesionalnom odnosu.

Što se tiće auta, tu si fulao totalno ;) ...BMW nikada ne stavlja kotače od bicikla pa tako ni Instar takve dijelove u računala. Ali da nazovu sportski auto ( gamer računalo ) koji ima skoro 2 tone, flywheel od kamiona, ispušne grane "zaštopane" itd.... DA, a ja se ne slažem s tim i mislim da bi auto puno bolje radio kada bi se hrpa tih stavaka promjenila i ja kao kupac imam pravo i opciju promjeniti isto kao i naš kupac sa računalom :)

 

Zamislite profesionalizma kada kupac dođe u trgovinu kupiti računalo i mi mu kažemo da bi trebao nadodati dodatan hladnjak, bolji RAM, disk itd...  ili složiti računalo po komponentama a on kaže da ne želi ( 7 od 10 kupaca ), a mi da mu to ne želimo prodati onda??? Hmmm, daleko bi dogurali..

Da ne govorim o tome da naj više problema i reklamacija imamo sa računalima slaganim po komponentama od strane korisnika i "samozvanim stručnjacima". Popigaju pinove, stragaju ploču, ne "sjedne" memorija dobro, ne ugrade adekvatno hladnjak, stave previše paste, stave jake komponente u užasno kućište koje se grije itd.... Kupce se upozorava na sve to prije kupovine ali neki ne žele slušati jer je to njihov susjed rekao da to mora biti tako ili "Pero" sa foruma, on je stručnjak. A mi smo prije dva dana prodavali salamu pa ne znamo što prodajemo ili ... hehehe

Nama je u Max interesu da kupci dobiju fenomenalno računalo i da su zadovoljni kupovinom :)

 

Mi u ponudi imamo preko 70 složenih računala i svaki kupac može na bilo kojem računalu izmjeniti bilo što ili kupiti računalo po komponentama, ali ne žele i ne rade to jer su računala sva dobro izbalansirana, ispitana i rade savršeno za većinu korisnika bez upgrade dodataka ( kao i većina automobila )!

 

6800k računalo, opet - mi smo složili samo u prošloj godini više od 1500 računala i u ovoj već 300, tako da imamo puno iskustva u slaganju i samoj prodaji. Svako računalo se ispita i prolazi razno razne testove kako bi se vidjeli svi aspekti u radu. I rezultat nije izostao! Na Instar računalima imamo najmanje reklamacija ( uključuje i 6800k računalo ) od svih prodanih artikala koji uključuju i računala po komponentama, laptope i brand name računala. Tako da s razlogom stavljamo određene komponente u određena računala kako bi kupci imali širinu ponude i kvalitetu.

 

A mi high end useri ( bilo u računalima, autima itd.. ) ćemo uvijek naći zamjerku svakom proizvodu jer nije napravljen točno onako kako bi mi željeli ili mislimo da bi trebalo biti ;)

 

btw... 6800K nije slabiji od 6100 procesora kojeg si naveo, pogotovo ne u igrama ( Performs a bit worse in graphics programs and games ) ;)

 

http://www.cpu-world.com/Compare/383/AMD_A10-Series_A10-6800K_vs_AMD_FX-Series_FX-6100.html

 

Srdačan pozdrav,

 

Marko

14 godina
online
Instar informatika

Nadovezao bih se s mojim zaključkom vezano za 6800K konfiguraciju (i sam imam A-10 procesor i koristim ga bez zasebne grafičke kartice i za moje gaming potrebe ponaša se izvrsno). Moja opservacija je da u to računalo nije potrebno ugrađivati procesor sa solidnom integriranom grafikom, ako se već ugrađuje solidna zasebna grafička kartica (koja btw. ne radi u dual graphic modu s onom u procesoru), nego bi se mogao koristiti i jeftiniji procesor bez integrirane grafike. Što dalje navodi na razmišljanje da navedeni procesor očito slabo ide (stigao Kaveri), i da se ekipa pokušava riješiti zaliha na kompromisan način. Što je zdravo poslovno razmišljanje. Za prodavača. Za korisnika je puno bolje rješenje ono sa FX-6100 koje je kolega predložio. Ali robu treba prodati, i ako će prodavatelj garantirati 5 godina, opet okej.

Poruka je uređivana zadnji put čet 12.3.2015 12:15 (Punti).
 
3 0 hvala 0
11 godina
neaktivan
offline
Re: Instar informatika
marko.instar kaže...

 

 

Zamislite profesionalizma kada kupac dođe u trgovinu kupiti računalo i mi mu kažemo da bi trebao nadodati dodatan hladnjak, bolji RAM, disk itd...  ili složiti računalo po komponentama a on kaže da ne želi ( 7 od 10 kupaca ), a mi da mu to ne želimo prodati onda??? Hmmm, daleko bi dogurali..

 

 Psoto radim kao prodavac i nagledao sam se svacega pa da kazem i ja nesto na ovo tvoje gore . Imao sam kupca koji je kupio note4 po cijeni od 6k i kad sam mu preporucio da uzme neki case za njega i to original od samsunga bio mu je preskup a kostoa je 250 kn . To je meni smijesno , a isto tako mi nije jasno da das za mob 6k kuna i onda ti je problem kao skupo dat 250 kn za masku .. 

Poruka je uređivana zadnji put čet 12.3.2015 12:57 (Adict).
9 godina
neaktivan
offline
Instar informatika

Evo ja sam prije dva dana kupio u Instarovom dućanu u Arena centru lap-top Asuss ZebBoook za 8000 kn. 

Pokrenuo ga nakon dva  dana i počeo seliti datoteke sa starog lap-topa. Nisam radio ni par sati na njemu i već mu je otpala jedna tipka na tastaturi. 

 

Mogao bih lako zalijepiti tu tipku, ali ne želim popravljati lap-top koji košta 8000 kn , a ne žalim ni da moga oni popravljaju. Jebes lap top kojem u dijelovi otpadaju već nakon par sati rada. Hoću novi lap top ili novce.  

 

Bas me zanima kao ce se ekipa ponašati sutra kad im vratim lap top? 

 

Nastavk slijedi ...... 

 

PS 

inače, ovaj lap top sam kupio jer je stari Samsungov (koji je koštao 5600 kn) doslovno raspao. Nakon cca 20 mjeseci uporabe  puknuo  je na mjestu gdje se otvara, pa se ekran vec skoro odvojio od kućišta.  

Inace taj  Samsungov  lap top je jos uvijek pod garancijom. Samsung daje garanciju od 24 mjeseca.  Problem je u tome sto sam na internetu pronašao da je to uobičajena pogreška kod tog tipa Samsunga i da prodavači to ne žele servisirati, nego tvrde da je to korisnička pogreška.  Jedan kupac iz UK je zbog toga tužio Samsung i dobio spor na sudu. Ima i video o tome https://www.youtube.com/watch?v=Gh-AOrv0og4 

 

iduci tjedanidem i to reklamirati u Santa Domenicu. Nastavi slijedi ......  :) 

 

 

0 Asusovi lap topi su sranje
8 Samsungovi lap topi su sranje
1 Ne kupujte kod Insrtara
0 Ne kupujte kod St. Domenice
 
0 1 hvala 0
11 godina
offline
Instar informatika

Pa nije ga instar proizveo da je kriv što je ispala tipka. Kontaktiraj ih i vjerujem da će to prijaviti kao DOA i dati ti u roku par dana novi "lap-top".

 
3 0 hvala 0
11 godina
neaktivan
offline
Re: Instar informatika
Texpi kaže...

Pa nije ga instar proizveo da je kriv što je ispala tipka. Kontaktiraj ih i vjerujem da će to prijaviti kao DOA i dati ti u roku par dana novi "lap-top".

Potpisujem.. Ali "Lap-top" hehe .. ili "Asuss ZebBoook" sorry no ugodno me nasmijao.. Ne zna pisati no zato brojke mu super idu ;) 

9 godina
neaktivan
offline
Re: Instar informatika

Evo nastavka .... Vratio sam lap top ... Dečko u dućanu je bio vrlo uljudan. Rekao da mora poslati lap top u servis prije nego mi moze vratiti novce ili ga zamjeniti.  Iduci dan su se javili iz servisa i potvrdili da mogu dobiti novi lap top ili novce natrag.  Uzeo sam novi lap top. 

 

Dakle. Sve pohale za Instar. Pouzdan dućan s uljudnim osobljem.  Vjerujem da su jedan od najboljih trgovaca hardware-om. 

 

Sto se Asusa tiče. Ne znam. Uzeo sam opet Asus. Njima ipak vise vjerujem nego Samsungu. 

 

A sad jos imam akciju s lap topom od Samsunga koji se raspao na spoju ekrana i kućišta, nakon cca 20 mjeseci. Garancija je 24 mjeseca pa me bas zanima sto ce reci u servisu.  

9 godina
neaktivan
offline
Re: Instar informatika
Texpi kaže...

Pa nije ga instar proizveo da je kriv što je ispala tipka. Kontaktiraj ih i vjerujem da će to prijaviti kao DOA i dati ti u roku par dana novi "lap-top".

 Tako je i bilo.  Dobio sam novi lap top. 

9 godina
neaktivan
offline
Re: Instar informatika

Tako je i bilo.  

 

Malo me je bilo strah da ce filozofirati o tome kako je "normalno da se tipke odvajaju, da bi se mogle zamjeniti", ali nisu. Bili su uljudni i fer. Sve pet! 

14 godina
neaktivan
offline
Instar informatika

4/5

 

Narucen Kone Pure Military,Logi G103 i ova podloga.Stiglo sve uredno i brzo,ali umjesto podloge koja stoji na racunu i koju sam htio,dobio sam ovaj model

Neznam da li je poslano jer nisu imali Storm RX,ili mozda je samo zabuna jer je pakiranje i branding vjerovatno vrlo slicno.

Sve ostalo super,brzo su napravili ponudu i bili uljudni na telefonu

Definitivno budem narucivao iz Instara ako imaju nesto sta ADM ili Futura nemaju

 

Poruka je uređivana zadnji put čet 16.4.2015 23:30 (Darkensync).
 
0 0 hvala 0
14 godina
online
Instar informatika

Evo moram ljude pohvaliti na njihovoj ljubaznosti i nadasve brzini. Planirao sam uzeti novi ram za komp i vidio sam da su kod njih jako povoljni, na web shopu sam si odabrao ram koji bi, ali sam vidio da na stranici piše da na skladištu imaju 3 komada, a meni treba dva, pa nije mi vrag dao mira idem ja njih nazvati da vidim da stvarno ima barem dva da mogu naručiti, a ne čekati tri gladne godine da dođe nova pošiljka iz vana. Odmah mi se javio lik, ja mu objasnio situaciju, tražio me šifru artikla, rekao je da ima 2 komada i ako hoće odmah će mi ih rezervirati da nitko drugi ne može uzeti, a ja naravno pristao. U ponedjeljak oko 10 sati sam preko web shopa kupio 16GB rama, da bi mi drugi dan (utorak) došli u 11 sati. Paket je bio onoj vrećici sa mjehurićima - dobro zaštićen. Šta reći nego svaka čast. Svaka preporuka svima, a ja ću definitivno i dalje kod njih kupovati.

Dečki svaka čast

 

Ocjena: 5/5

Poruka je uređivana zadnji put sri 11.11.2015 7:49 (MasterOfDisaster).
Moj PC  
0 1 hvala 0
8 godina
neaktivan
offline
Instar informatika

Narucio sam dva puta slucajno mis i podlogu pa me zanima dali se moze naruzdba odgoditi u instaru nekako?

 
0 0 hvala 0
15 godina
odjavljen
offline
Re: Instar informatika

Nazoveš njih i oni to storniraju.

And I looked, and behold a pale horse: and his name that sat on him was Death, and Hell followed with him...
8 godina
neaktivan
offline
Re: Instar informatika
Sum_of_all_fears kaže...

Nazoveš njih i oni to storniraju.

 Da nazovem njihovu trgovinu u areni??

15 godina
odjavljen
offline
Re: Instar informatika

Pa nazovi koga god, vjerojatno će te moći bolje uputiti nego mi.

And I looked, and behold a pale horse: and his name that sat on him was Death, and Hell followed with him...
Poruka je uređivana zadnji put sri 9.12.2015 18:40 (Sum_of_all_fears).
8 godina
neaktivan
offline
Re: Instar informatika
Sum_of_all_fears kaže...

Pa nazovi koga god, vjerojatno će te moći bolje uputiti nego mi.

 Evo hvala vam narudzba je odgodena 

8 godina
neaktivan
offline
Re: Instar informatika
marko.instar kaže...

 

 

 

 

 Kako radite u nedjelju i ako se odlučim za dostavu, kad je besplatna dostava?

9 godina
offline
Instar informatika

Sve ti piše na njihovom webu. Jednostavnije i brže bi ti bilo da tamo vidiš umjesto da takve stvari pitaš ovdje na forumu.

Molim nove članove da mi ne šalju PM u vezi ETS 2 multiplayera jer više ne odgovaram na takve poruke. Sve je objašnjeno u temi! Dajte si malo truda i u par minuta ćete pronaći sve odgovore.
Moj PC  
0 0 hvala 0
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice