Instar informatika

poruka: 484
|
čitano: 263.910
|
moderatori: vincimus, Lazarus Long
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
14 godina
offline
Re: Instar informatika
PlayMaker10 kaže...
Mrljavi kaže...

Drago mi je da još postoje trgovine u kojima rade oni koje zanima prezentirati, pomoći odabrati i prodati proizvod. Nisu naodmet ni savjeti koje sam dobio mada sam maksimalno napucan informacijama o onome što kupujem. Osobno iskustvo sa trgovinom je totalno pozitivno, od cijena, dostave, asortimana i akcijskih ponuda. Kada je zatrebalo, bez ikakvih komplikacija i izmotavanja zamijenili su mi artikl. U današnje vrijeme, prije finalne kupovine svi znamo "sve" o proizvodima koje kupujemo, konkurentne cijene, rokove dostave itd., ali ono što nitko nema u ponudi je ljubaznost osoblja. To je meni osobni adut kod odabira odnosno vraćanja u neku trgovinu mada je možda i cijena koju Kunu veća. Eto!

 

p.s.

Ne, nisam zaposlenik Instara i nemam nikakve rodbinske veze sa njima 

 I da jesi kao da ti imaš koristi pisat ovakve stvari osim što si zadovoljan uslugom što pomaže nama drugima, nije tvoja firma :D

 

Ma natipkao sam ovo na kraju da izbjegnem bolesne komentare poput: "ti ziher tamo radiš, plaćaju te da reklamiraš" i sl. Ali da, imaš pravo! Kakve bi na kraju koristi od takvog posta imao zaposlenik osim možda tapšanja po ramenu.

9 godina
online
Instar informatika

Imao bi iste koristi koju ima kad se svadja s kupcem radi vlasnika. Psihologija je takva da se ljudi poistovjecuju s poslom gdje rade pa ga cesto brane kao da je njihovo misleci da ce to tko cjenit. A i uvijek ima savjesnih radnika koji kad im se kaze postajte na forumu dobre stvari oni ce to i radit, nema razloga da ne radi. S jedne strane je netko tko mu daje placu, s druge neki stranci po internetu...

Uglavnom, ima milion razloga.

 
1 0 hvala 0
6 godina
protjeran
offline
Re: Instar informatika
sandokan111 kaže...

Psihologija je takva...

 Pošto znamo da si "vrhunski" pravnik, sad smo saznali i da si doktor..... :facepalm:

Psihologija je takva da ljudi očekuju da se svi s njima slažu kad pljuju po nekom trgovcu i uvijek će te optužiti da "imaš neku korist" ako ne pišeš negativno ili se ne slažeš s njihovim glupim izjavama.

To je jedina "psihologija".

http://dukedantalion.weebly.com/
14 godina
neaktivan
offline
Instar informatika

Svatko će imat svoje iskustvo ali pomaže kad se pročita. Čisto sumnjam da u HR ljudi više nasjedaju na to- piši lijepo vratit će ti se. Ako su ljudi toliko naivni onda niti ne zaslužuju bolje, prije vrijedi ona- nećeš ti ima drugih. Radio sam u masu firmi vezano i ne vezano za IT i nigdje mi nisu rekli idi na forume tipkat, nadam se da niti neću imat takvo iskustvo :D

 
0 0 hvala 0
9 godina
online
Re: Instar informatika
zalman1 kaže...

Pošto znamo da si "vrhunski" pravnik, sad smo saznali i da si doktor..... :facepalm:

Kako je smjesno kad ljudima preko neta pokazes da nesto ne znaju, pa se oni osjete uvrijedjeni jer kao da si im rekao da su glupi (a u biti jednostavno ne razumiju materiju o kojoj se prica), pa te onda sljede po forumu pokusavajuci ti "vratit" :) Budi pozdravljen.

9 godina
offline
Instar informatika

Dosta kupujem kod njih pa da napišem neki svoj osvrt (zivim 100 metara od dućana pa eto..)

 

Nisam imao nekih problema i fantazija, što mi je drago, zamjenili su mi par puta stvari (kabel itd.) sve što sam naručio došlo je za 1-2 dana. 

 

Sada sam baš predao tipkovnicu na servis (garancija) pa me zanima koliko će to dugo trajati jer mi se neda na nemehanickoj biti :D

 

A sad, ove gotove konfiguracije su jebeni uzas. Sve savjetujem da izbjegavaju to kao kugu. Jel vam potrebno da se stavi najlosija graficka u kuciste? Frend uzeo gotovu sa 1080 gtx i gle cuda jebeni msi armor grijalica zujalica u konfi od 14k kn. No name napajanje stock hladnjak na i7 k. Kakve su to pizdarije, a matične koje stavljaju.. mislim da im je to najveća mana, na koju sam i ja nasjeo. Nekom tko zeli dobro računalo toplo preporučam naručivanje pojedinačno. Ali i to donekle kuzem, prosjecni joe epixxx gamer će se napaliti na 1080 i7 i slicno bez da gleda točno o čemu se radi, jer na web shopu ni ne napisu koje modele graficke stave (ne, ako napises MSI to se ne računa :D ) 

 

Primjer:

 

PROCESOR: Intel Core i5-9600K, up to 4.6GHz, Coffee Lake
CPU HLAĐENJE : Vodeno hlađenje Corsair
MATICNA PLOCA: Intel® Z390 Chipset
MEMORIJA: 8GB DDR4 3000Hz
GRAFICKA KARTICA: NVIDIA GeForce RTX2060 6GB GDDR6

 

Koji je vrag svim ducanima da im se neda normalno napisat. To me uvijek zanimalo :D

Poruka je uređivana zadnji put čet 9.5.2019 10:18 (nhooydz).
Moj PC  
0 0 hvala 0
11 godina
offline
Re: Instar informatika
nhooydz kaže...

 

 

Primjer:

 

PROCESOR: Intel Core i5-9600K, up to 4.6GHz, Coffee Lake
CPU HLAĐENJE : Vodeno hlađenje Corsair
MATICNA PLOCA: Intel® Z390 Chipset
MEMORIJA: 8GB DDR4 3000Hz
GRAFICKA KARTICA: NVIDIA GeForce RTX2060 6GB GDDR6

 

Koji je vrag svim ducanima da im se neda normalno napisat. To me uvijek zanimalo :D

 ako napisu tocan model i proizvodaca graficke, ploce i slicno, onda ne moze se sloziti racunalo s nicime drugime nego to sto pise

 

a to znaci da u slucaju da je nedobavljiv proizvod koji pise u opisu, ili mu cijena ne valja, ne moze se sloziti racunalo

 

ovako kada se generalno pise, onda u slucaju nedobave odredenih proizvoda mozes staviti neki drugi model istog naziva od drugog prooizvodaca, sto olaksava slaganje racunala

 

jer inace da stavljaju u opis tocni naziv i model, svaki puta kada zasteka dobava neke komponente, moras u sistemu otvarati novi proizvod, a to je neefikasno

 

zamisli da pise recimo Asus Prime Z390-A, i nema te ploce, ali ima Asus Prime Z390-K, a ne smijes je koristiti jer u opisu pise A

 

ili ovo kako si ti naveo stave MSI Armor 1080, i sad je nema odjednom, a kupac stisno na webu kupi, i oni mu ne mogu staviti u racunalo neku drugu koju imaju i ovaj popizdi, zove novine inspekciju itd itd 

 

zna se za koga se slazu gotova racunala, za ljude koji se ne razumiju ili se ne zele zamarati sa komponentama pa kupe gotovo i gledaju samo te generalne nazive i cijenu, to je tako

 

 

9 godina
offline
Instar informatika

Hvala na odgovoru, ima smisla. :)

Moj PC  
0 0 hvala 0
8 godina
offline
Re: Instar informatika
Ima smisla pogotovo kad ti frend dobije gaming X a ti armour za iste pare...

A da ne spominjemo da u takve konfe idu povrati, lagano oštećena roba itd....

Nikad pa ni tad ne bi kupio takvu konfu...



Moj PC  
0 0 hvala 0
9 godina
offline
Re: Instar informatika

Mislim, ima smisla sa poslovne strane. Smjesno je što imaju XXXX GAMERZZ konfiguraciju sa armorx grafickama (iako su nove ok)

14 godina
neaktivan
offline
Re: Instar informatika
Alfa_R kaže...
Ima smisla pogotovo kad ti frend dobije gaming X a ti armour za iste pare...

A da ne spominjemo da u takve konfe idu povrati, lagano oštećena roba itd....

Nikad pa ni tad ne bi kupio takvu konfu...


 Radio sam taj posao prije 2 godine i ovo je točno napisano, komponente se ne specificiraju iz tog razloga, proizvodnja ima svoje komponente koje nisu uvijek iste. Uostalom ako želiš točno jednostavno naruči po komponentama jer ne vjerujem da se cjenovno puno razlikuje.

5 godina
offline
Re: Instar informatika
Odlicni su, narucio par stvarcica u nedilju navecer iz ZG, u utorak ujutro mi dosle u Trogir, sve sredjeno kako treba
jk
Moj PC  
0 0 hvala 0
12 godina
offline
Instar informatika

Da napisem svoje trenutno iskustvo s ovom trgovinom.

 

U ponedjeljak ujutro 3.6. narucim Oculus Rift S, uredno platim i vidim vrijeme isporuke "Unutar 48h". Rekoh Ok, nije problem, u srijedu najkasnije ga imam.

U utorak nazovem jer sam mislio da nema broja mobitela na narudzbenici pa da ga ostavim i usput pitam za info. Covjek kaze da je narudzba procesuirana i da je dostava 5-7 dana. Tu sam ostao paf, ali nisam se raspravljao dalje jer sam bio na poslu. Za svaki slucaj odem na web i vidi stvarno, pise za vrijeme isporuke "5-7 dana". Ovo mi je malo supcinski potez, al si mislim ako sam cekao da dode u HR ducane toliko, budem jos tih par dana istrpio.

Danas cisto iz dosade na pauzi odem provjerit jesu slucajno mijenjali sta vrijeme dostave na webu, kad ono opet postavljeno "Unutar 48h".

 

Tu sam odlucio poslati mail i pitati ih za konkretan status gdje je paket, te u slucaju da ih muce dostavne sluzbe ili nesto tako da budem sam preuzeo paket ako je negdje u ZG. Takoder sam napomenuo da sam dosta nezadovoljan sa promjenom vremena isporuke.

Ubrzo odgovara netko iz poslovnice da bi paket trebao biti danas poslan i sutra na lokaciji, no ako zelim da mogu stopirati slanje i da sam dodem po paket. Kako su stavili da se moze doci po paket do 17h, rekao sam da ne mogu danas, ali ako im vise odgovara (meni da) da ostave paket u poslovnici te da cu ga sutra pokupiti.

 

Kroz 10-ak minuta zove me taj isti covjek iz poslovnice, fino pristojno se ponudio da ako ne stignem danas doci po paket u tu poslovnicu, da ce ga poslati u neku drugu koja radi dulje od 17h pa da ga tamo danas podignem. Rekoh ovo je super, neka ga posalju u Arenu. Tako smo se i dogovorili, covjek rekao samo da dam broj naruzdbe u Areni i to je to. Oni rade do 21h tako da cu definitivno stici i mislio sam da se se ovo ipak sve dobro zavrsiti te da ce se to nezadovoljstvo rijesiti sa ovom proaktivnom akcijom. Taj razgovor se vodio oko 14:30.

 

Oko 18:45 dolazim ja u Arenu, dam broj naruzbe covjeku tamo i on meni odgovara da je paket na dostavi. Ja mu pokusam objasniti da je paket trebao biti dostavljen u poslovnicu jer sam se tako dogovorio prije otprilike 4 sata. On je pogledao nesto po sustavu, otisao do stalka, no paketa nema te mi je rekao da ce biti sutra jer im dostave robe samo ujutro oko 9h dolaze.

 

I tako otisao ja kao budala iz poslovnice, dolazio bezveze tamo jer ekipa nije u stanju iskomunicirati sto se dogada s paketom unutar firme. Nekako mi se cini da mi je ovo zadnja naruzdba tamo. Zivo me zanima sto ce se sutra dogadati.

Moj PC  
0 0 hvala 0
13 godina
offline
Re: Instar informatika
Kod instara je to već kronično. Naručim u petak sandisk extreme pro 256gb usb stick po cijeni od ~760kn, i kaže momak na telefonu da može bit najprije utorak ili srijedu kod njih (instar arena). Reko, nema problema. Dolazi u utorak ujutro sms da je roba kod njih. Dođem oko 13 sati u poslovnicu, stick je tu, ali cijena je sad 980kn. Kažem, na webu je drugačije. Otvori trgovac link i vidi vraga, 980kn. Pogleda narudžbenicu, 760kn, kako je i bilo kod narudžbe. Čudi se, pogleda i kaže, sad je 980kn. Fala, bok
Moj PC  
1 0 hvala 0
12 godina
offline
Instar informatika

Evo da se i javim sa lošim iskustvom, reklamacije su im užas i nikada nisam takvo nešto doživio a hvala Bogu reklamirao sam svuda i svagdje.

03.04.2019. - Predane 4 grafičke (Sapphire RX580 8GB) na reklamaciji. Kupljeno na R1 tj firmu.

Nakon cc 30 dana zovem da pitam kakvo je stanje, jer na mail nisu odgovorili niti su mi išta javili oko mojih reklamacija.
Preko telefona dobivam informacije da je sasvim normalno čekati 60-70 dana da se grafičke poprave. Naravno, razumijem i zahvaljujem se.

29.05.2019. Opet šaljem mail da vidim ima ikakvih informacija jer eto prolazi skoro 60 dana. Dobivam brzi odgovor (u roku 3min) da su poslali upit dobavljaću te će mi se javiti povratno.

03.06.2019 (pondjeljak) - Opet šaljem mail, jer naravno nitko me do tada nije ništa kontaktirao. Isto tako, brzi odgovor da će reklamacije biti riješene do sredine ovog tjedna.

Nakon toga dobivam i poziv od servisa, da su im javili kako mi daju umjesto Sapphire grafičkih XFX jer eto to je bolje i to je bolja zamjena, s obzirom da nemam pojma niš o tome, prsitajem jer eto manje mi je važno koji je proizvođać ako ide nova grafa i novo jamstvo.

Danas 09.06 (Nedjelja) tj 67 dana a mojih reklamacija još nema, nema niti ikavih poziva više niti išta iako je sredina tjedna davnih dana prošla.

Čekamo još tih famoznih 70 dana pa će da vidim što ću dalje napraviti, ali mislim da sam pre razuman... ali isto tako znam da više nikada niti lipe neću tamo ostaviti....Žao mi je ko psu što sam za vrijeme majning ludnice ostavio preko milju kuna kod njih i sada nakon prve reklamacije kiksaju...blago rečeno, sramota da jedna takva trgovina ima tako loše i spore reklamacije (grafičke su njihov uvoz te nažalost nemam kontakte od ovlaštenog servisa).

Poruka je uređivana zadnji put ned 9.6.2019 20:15 (FakeDeath).
Moj PC  
0 0 hvala 0
9 godina
online
Re: Instar informatika
FakeDeath kaže...

Čekamo još tih famoznih 70 dana pa će da vidim što ću dalje napraviti,

 :))))

Mogo si i pol godine :) Dobar si, 70 dana :)))

11 godina
offline
Re: Instar informatika
FakeDeath kaže...

Evo da se i javim sa lošim iskustvom, reklamacije su im užas i nikada nisam takvo nešto doživio a hvala Bogu reklamirao sam svuda i svagdje.

03.04.2019. - Predane 4 grafičke (Sapphire RX580 8GB) na reklamaciji. Kupljeno na R1 tj firmu.

Nakon cc 30 dana zovem da pitam kakvo je stanje, jer na mail nisu odgovorili niti su mi išta javili oko mojih reklamacija.
Preko telefona dobivam informacije da je sasvim normalno čekati 60-70 dana da se grafičke poprave. Naravno, razumijem i zahvaljujem se.

29.05.2019. Opet šaljem mail da vidim ima ikakvih informacija jer eto prolazi skoro 60 dana. Dobivam brzi odgovor (u roku 3min) da su poslali upit dobavljaću te će mi se javiti povratno.

03.06.2019 (pondjeljak) - Opet šaljem mail, jer naravno nitko me do tada nije ništa kontaktirao. Isto tako, brzi odgovor da će reklamacije biti riješene do sredine ovog tjedna.

Nakon toga dobivam i poziv od servisa, da su im javili kako mi daju umjesto Sapphire grafičkih XFX jer eto to je bolje i to je bolja zamjena, s obzirom da nemam pojma niš o tome, prsitajem jer eto manje mi je važno koji je proizvođać ako ide nova grafa i novo jamstvo.

Danas 09.06 (Nedjelja) tj 67 dana a mojih reklamacija još nema, nema niti ikavih poziva više niti išta iako je sredina tjedna davnih dana prošla.

Čekamo još tih famoznih 70 dana pa će da vidim što ću dalje napraviti, ali mislim da sam pre razuman... ali isto tako znam da više nikada niti lipe neću tamo ostaviti....Žao mi je ko psu što sam za vrijeme majning ludnice ostavio preko milju kuna kod njih i sada nakon prve reklamacije kiksaju...blago rečeno, sramota da jedna takva trgovina ima tako loše i spore reklamacije (grafičke su njihov uvoz te nažalost nemam kontakte od ovlaštenog servisa).

  Stari moj svaka tebi cast na strpljenu ja nebi mogao cekati ni 7 dana a kamoli 70 dana. Zanima me gdje je normalno čekati 70 dana za reklamaciju?

u nevolji ne treba plakati vec traziti ljeka
15 godina
offline
Re: Instar informatika

-popravak je izmišljotina.. + pod jamstvom nema nikakve zamjene za nešto drugo, isključivo isti brand, serija-model, ili povrat novca. Ovo je zavaljivanje.. ali i problem, ne štitit te zakon o zaštiti potrošača jer je firma, ne fizička osoba i tako se tumači zakon .. čak u eu ne samo kod nas i još gore, garancja nije obavezna ni minimum od 2g nema veze jer je to sve za zaštitu potrošača (ne firmi).. a ostaje ti materijalna odgovornost koje je ovakvo natezanje-cjenkanje i tad trgovac može ponuditi zamjenu i stvar je dogovora.. ali ako su prihvatili jamstvo tad je ovo tek besmisleno, nema se što čekati.. prijavi ili nemoj.. problem je ''r1''.. i vjerojatno zato to tako rade, jer mogu.

C64/TurboModul-OpenSourceProject.org.cn.部分作品为网上收集整理,供开源爱好者学习使用
8 godina
online
Instar informatika

Nema popravka, nema cekanja, ok, ovdje je problem firma, ali za privatnog kupca...

 

2 dana da lokalna trgovina posalje dobavljacu (a 2 dana je dovoljno da stigne bilo gdje u hrv, gdje god da je dobavljac), 3 dana da odrade dijagnostiku, vide sto je bilo - jer popravaka nema, ne vjerujem da u hrv postoji servis kompetentan, i znanjem i opremom da stvarno POPRAVI graficku, maticnu, ram, disk..... 

 

i jos 2 dana da dobavljac vrati novi proizvod-trgovina smisli hoce li mjenjati ili vratiti novce, dakle, 7 radnih dana, nema rjesenja, ima prijave.

 

Milion puta sam vidio kako stvari predane na servis, koje je samo trebalo poslati mail i organizirati prijevoz, po 10-15 pa i mjesec dana stoje u nekom "skladistu", i cekaju da se netko smiluje da ih uopce posalje dobavljacu, istovremeno valjajuci ljude koji se raspituju kako "servis jos nije odradio, i kako imaju 45 dana rok"..... cak i kad taj rok debelo prodje, onda se "ceka dio".....

 

Ono malo razumnih i pametnih kupaca koji su nakon 10 dana postavili stvari "ili roba ili pare ili prijava".... u pravilu su nakon par minuta izlazili s novom robom, najcesce s parama u rukama, da odu u neku drugu trgovinu.....

 

Lijepo je ici posteno, i imati razumjevanja, ali i to treba imati svoju granicu.

Moj PC  
4 0 hvala 0
15 godina
offline
Re: Instar informatika
Damir22 kaže...

..ovdje je problem firma, ali za privatnog kupca...

 

..

 -privatno vlasništvo je i firma, tj sad smo u kapitalizmu i privatno je normalno (nasuprot tome je javno-državno/institucije i sl.). Tužno-smiješno je što se u samom jamstvu to ne razlikuje, pokriveno tj to su trgovci tako ''pročitali'' .. + zakon se tad ne odnosi na sve nego samo male-kućne-osobne kupce, ne na firme a tad ništa nije zagarantirano tj nemaš zakon na koji se možeš pozvati.

-firme (velike) ugovaraju posebno narudžbu s trgovcem, direktno kao veleprodaja itd.. i zakonodavac smatra da su firme dovoljno jake, imaju pravnu službu itd.. da se takvim ugovorima i predstavnicima mogu zaštititi, dok su mali kupci bili na milost-nemilost trgovaca i zato je takav zakon donešen.. a naši ljudi žele malo uštedjeti na porezu-trošku pa kupe preko firme. Što u slučaju spora ako nije za firmu? Ako se koristi za po doma a knjiženo je kao trošak-predporez? .. kazna firmi za porezni prekršaj, trgovac to zna, jer i on je dio branše u tome tj porezima-zakonima.. i zato je to u ovom slučaju upravo ovako.

... tj da trgovac želi ovo bi bilo riješeno za 7-70 sati ne za 70 dana ili mjeseci.. to je možda i zbog poreznog muljanja trgovca koji možda zato mulja jer zna da je u slučaju r1 miran.. i možda radi istu stvar kao kupac koji knjiži trošak, dok su dostavni rokovi iz kine za freeshiping kraći od ovih servisnih koji su čisto otezanje, jer mogu, jer se ne boje.. i opomena kupcu tj nije cijena samo iznos na računu, svaka škola se također plaća i ponekad jeftinije ispadne skuplje.

C64/TurboModul-OpenSourceProject.org.cn.部分作品为网上收集整理,供开源爱好者学习使用
13 godina
offline
Instar informatika

Što kod Instara pod dostupnost znači "na skladištu"? Da li to znači da je proizvod dostupan odmah za kupovinu u trgovini ili da se treba naručiti?

Poruka je uređivana zadnji put pon 10.6.2019 18:12 (Marko :D).
 
0 0 hvala 0
15 godina
offline
Re: Instar informatika
sandokan111 kaže...
FakeDeath kaže...

Čekamo još tih famoznih 70 dana pa će da vidim što ću dalje napraviti,

 :))))

Mogo si i pol godine :) Dobar si, 70 dana :)))

Zato mi u servisu imamo zapisnik sa datumima i eventovima za svaki pojedini artikl na servisu.

Ne moze se dogoditi da stranka nije obavjestena unutar radnog tjedna o situaciji. Nikad nije proslo vise od 30 dana, a i ta dulja razdoblja su bila ponajvise jer se radi o udaljenoj lokaciji gdje sve dostave traju 3+ radnih dana, i u konkretnom slucaju radilo se o zamjeni maticne ploce u ovlastenom servisu. Zapisnik mora biti jasan cak i osobama iz prodaje jer mi ne mozemo kontrolirati hoce li se kupac raspitivati i van radnog vremena servisa. Tako ga i prodavac moze uputiti u situaciju.

Svako predlozeno rjesenje se takodjer zapisuje, pa se na zapisniku vidi kad stranka ocekuje odgovor.

 

Svako jutro se prvo pregledava raspored i stanje pojedinih artikala, jer dvije stvari su jako bitne u prodaji i servisu:

- da je kupac zadovoljan

- da stranka na reklamaciji nema razloga dolaziti i raspitivati se o artiklu na servisu osim kad je reklamacija rjesena.

You can fall for chains of silver you can fall for chains of gold You can fall for pretty strangers and the promises they hold
13 godina
offline
Re: Instar informatika
Marko :D kaže...

Što kod Instara pod dostupnost znači "na skladištu"? Da li to znači da je proizvod dostupan odmah za kupovinu u trgovini ili da se treba naručiti?

 Znači da ga treba naručiti. Kroz dan-dva je u trgovini.

8 godina
online
Re: Instar informatika
Kupac apsolutno nema.potrebe dolaziti zbog icega u servis...

Kupac-prodavac-servis-dobavljac-uvoznik-proizvodjac

To je lanac, kupca ne zanima kako ce se ostale karike u lancu dogovoriti, on ugovor ima jedino s trgovinom, i jedino s trgovinom razgovara, u vecini slucajeva.
Moj PC  
0 0 hvala 1
13 godina
offline
Re: Instar informatika
dax-lax kaže...
Marko :D kaže...

Što kod Instara pod dostupnost znači "na skladištu"? Da li to znači da je proizvod dostupan odmah za kupovinu u trgovini ili da se treba naručiti?

 Znači da ga treba naručiti. Kroz dan-dva je u trgovini.

Ali na svim proizvodima im piše "na skladištu". Što to znači da onda apsolutno ništa nemaju u trgovini i sve se treba naručiti?

 

Rok za isporuku piše 5 do 7 dana; to mi je malo predugo za čekati. 

15 godina
offline
Re: Instar informatika
Marko :D kaže...
..

 

Rok za isporuku piše 5 do 7 dana; to mi je malo predugo za čekati. 

 -pa ne moraš čekati.. :)

C64/TurboModul-OpenSourceProject.org.cn.部分作品为网上收集整理,供开源爱好者学习使用
7 godina
neaktivan
offline
Instar informatika

Čitam sva vaša iskustva s Instarom, narudžbama i servisima i sad se pitam da li da im uopće dajem sluške na popravak. Naime, prije cca godinu dana kupih nove sluške (https://www.nabava.net/gaming-slusalice/roccat-cross-gaming-slusalice-cijena-35-mm-crna-42db-mw-61980711 - da, znam da su drek, ali budžet je bio kakav je bio jbg) i zadnja dva mjeseca mi je desna strana počela gubiti kontakt. Vidim na garanciji da se trebam javiti njihovom servisu - je li to uopće nešto što će oni popravljati? I kolike su šanse da ću ih dobiti natrag u razumnom roku? Ono, nije 360 kn neka lova, ali radije bi da nije bačeno.

A na te gluposti da moram voziti na drugi kraj grada i ostaviti ih u servisu, iako su oni dužni samo dostaviti u servis, ne znam kaj da kažem. Trgovine rade kaj hoće i nije ih briga, a ako zatražim da ih sami ostave u servisu, valjda ih neću vidjeti idućih 6 mjeseci 

 
0 0 hvala 0
9 godina
online
Instar informatika

Imas temu za reklamacije, nikakvih 6 mjeseci, nikakva voznja u servis. Odnesi tamo gdje si kupio i nakon tjedan provjeri kakvo je stanje s reklamacijom.

 
2 0 hvala 0
15 godina
offline
Re: Instar informatika

-imaš zakon, trgivac je taj koji mora a ti biraš + ne daj se natezati-otezati, pogotovo za banalne stvari (koje ne radi nikakav specijalan servis za radioaktivne izotope i lansiranje voyagera.. nego sam trgovac vidi i dovoljno je stručan-ovlašten procijeniti kvar tj odobriti zamjenu po jamstvu ako je jemstvom pokriveno.. ako nije imaš materijalni nedotatak (kao i odgovarajuću temu, jer ovdje trebaš pisati i konkretnom iskustu, nakon što to obaivš.. pohvale/kritike i sl. moguć scenarij dođeš, reklamiraš i za pet minuta ideš doma s novim slušalicama.. kao i scenarij gdje čekaš nešto-kao godota.. to ovisi o tebi, traži.)

C64/TurboModul-OpenSourceProject.org.cn.部分作品为网上收集整理,供开源爱好者学习使用
Poruka je uređivana zadnji put uto 11.6.2019 12:47 (ihush).
9 godina
offline
Re: Instar informatika
OwlEye kaže...

Čitam sva vaša iskustva s Instarom, narudžbama i servisima i sad se pitam da li da im uopće dajem sluške na popravak. Naime, prije cca godinu dana kupih nove sluške (https://www.nabava.net/gaming-slusalice/roccat-cross-gaming-slusalice-cijena-35-mm-crna-42db-mw-61980711 - da, znam da su drek, ali budžet je bio kakav je bio jbg) i zadnja dva mjeseca mi je desna strana počela gubiti kontakt. Vidim na garanciji da se trebam javiti njihovom servisu - je li to uopće nešto što će oni popravljati? I kolike su šanse da ću ih dobiti natrag u razumnom roku? Ono, nije 360 kn neka lova, ali radije bi da nije bačeno.

A na te gluposti da moram voziti na drugi kraj grada i ostaviti ih u servisu, iako su oni dužni samo dostaviti u servis, ne znam kaj da kažem. Trgovine rade kaj hoće i nije ih briga, a ako zatražim da ih sami ostave u servisu, valjda ih neću vidjeti idućih 6 mjeseci 

 Na forumu i opcenito temama gdje se ljudi pozale na losu uslugu ćeš naći samo negativna iskustva pa stekneš dojam da firma jako loše vodi posao. Nitko neće doći i napisat (barem većina ljudi ne) e poslao sam to i to doslo je nazad sve ok. To je tak.

 

Ovo je totalna glupost. Ti si kao privatna osoba kupio slusalice, pogotovo takve pizdarije će ti vratit nove za tjedan dana max. Neki dan sam tipkovnicu 2 tjedna prije isteka garancije odnio i dobio novu. Ajme kakva paranoja za krasni k. Drugi kraj grada, zamisli ti to. Odnesi sa računom tamo, dobit ces kod s kojim mozes provjerit na netu status svojeg uređaja u servisu i to je to.

 

meni jedna tipka na tipkovnici nije radila (stiskala se dva puta kada pritisneš jednom - nije izbacilo t, nego TT) i dobio sam novu zapakiranu tipkovnicu.

 

Kakvo je ovo trkeljanje ajme meni..

Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice