Da, jer poznato je da je Links zapravo proizvođač svega što prodaje.
Kakve veze Links ima s tvojom DOA robom, kontrolom i kakve veze spektar prodaje ima s bilo čime?? :facepalm:
Al ga lupetaš...
Da, jer poznato je da je Links zapravo proizvođač svega što prodaje.
Kakve veze Links ima s tvojom DOA robom, kontrolom i kakve veze spektar prodaje ima s bilo čime?? :facepalm:
Al ga lupetaš...
Nisam zadnje vrijeme toliko na forumu,nije mi poznato dali je dotični član novi troler.
Pogledaj koliko sam ja član a koliko ti, koliko imaš 12 godina ? A što si jak na riječima.
Dakle ja kupujem u linksa več 10-12 god. ko zna koiko sam ostavio moza i 5-6K eura. Tako da moja izjava ima pozadinu i pokriče.
Links d.o.o. nije proizvođač ničega,nije čak ni distributer,u tome i je problem po menini,posluje sa masu distributera,i ima jako velik raspon artikala,koji daleko izlaze iz informatike.Tako da je logično da i mogučnost kontroliranja robe je razvučena. Evo konkretan dokaz,zadnje yamaha zvučnike što sam linkao,sam osobno kontaktirao servis,bili mi dali informaciju kako uči u diagnostic mod. Svi elektronični uređaji imaju diagnostični mod koji dobiju ovlašteni serviseri,najčešće je jednostavno pritisak kombinacije određenih tipki. Kako je u mobitele popularno ulaziti npr.A što misliš da se uređaji na servisu rastavljaju i da se testiraju voltmetrom ko u 90-tima.Roba se proglasi neispravna i nazad u tvornicu da bude refabrished ili reciklirana,offtopic.Evo ti odgovor od liks serviisa:"budući da nismo ovlašteni servis za Yamaha HiFi uređaje, nemamo tehničko znanje potrebno za rješavanje Vašeg problema". Zato što taj artikal ide u yamaha servis. Oni su doslovno nekakav hibrid webshopa postali i nemaju fokus čisto na pc hardwareu nego na svačemu.
Za tebe osobno,ovo nije troling! Neznam ko si i što si ali ako nisi dijete vrlo je zabrinjavajuče ako misliš da Links proizvodi išta. Niti jedan dučan ti ne proizvodi što prodaje.Neki dučani prodaju robu koja i nije od ovlaštenih distributera,to je priča za sebe,i drugi skup problema. Nauči neke stvari i vrati se malo na zemlju. Niko nevoli offtopic postove jer zakrčuju temu.
Dakle ljudi kao dugogodišnji kupac u Links d.o.o,budite upozoreni,da zadnje vrijeme, iako ja i dalje tamo kupujem,jer mi kvalitetan servis jako bitan,ubiti svatko ko kupuje malo skuplje artikle cijeni dobar servis, imao sam više DOA, rano otkazivanje robe. Dok sam prije godinama,dok je bio samo informatički dučan bezbrižno kupovao bez straha da uopče roba moše biti DOA.oštečena ili nešto.
Pozdrav.
Mislim da nisi primjetio da je njegov post bio sarkastičan.
Super što si mi objasnio da Links ne proizvodi ništa i da nije tvornica... jesi ti to počeo malo ranije piti? Ima vremena do ponoći, spremi taj alkohol.
Ovakvo lupetanje nisam dugo vidio, a još se hvališ da si 7 godina član foruma, lol.
Links ti je prodao robu koja je pokvarena, vrati im nazad i traži drugu ili povrat novca, gdje je problem?
Links nema nikakve veze s time što je roba koju ti je prodao pokvarena niti Links može utjecati na to i daj se nemoj sramotiti više.
neki dan isao u Links i trazio sam misa za frenda, prodavac mi rekao da donesem sta god zelim da ce mi on otvoriti, tako je i bilo probao par miseva i tipkovnica, obavio kupnju! svi sretni! svaka pohvala!lp
Da podijelim jedno neugodno iskustvo s Linksom, odnosno njihovim servisom na Trešnjevci.
Naime, 10.11. sam kupio laptop i uz njega sam odmah uzeo Intel 600p SSD 512 GB. Sutradan sam ga ugradio u laptop, krenuo dizati Windowse i primmijetio da se kućište laptopa brutalno zagrijava na dijelu gdje se nalazi SSD.
Instaliram ja Intel SSD Toolbox i pod SMART dijagnostikom vidim da je health SSD-a vrlo loš, pod detaljima pogledam temperaturu, kad ono 76 C. Odmah mi je bilo jasno da se SSD očigledno pregrijava kada čita/zapisuje podatke. Dosegne 75-76 C u roku nekoliko sekundi, a u idleu bude oko 50-55, opet previše. Odvrtim ja benchmark da vidim koliko throttla i vidim da mu brzina čitanja /zapisivanja pada na nekih 10 % maksimalne brzine što je neprihvatljivo, da ne govorim o temperaturi koja je također neprihvatljiva jer mi je SSD daleko najtoplija komponenta u laptopu pri tim temperaturama.
Dva dana kasnije, 12.11. odem ja u Links na servis kako bih zamijenio SSD za neki drugi jer mi ovaj očigledno ne odgovara i NVMe se očito pregrijava preko svake mjere u mome laptopu, barem ovaj, Intelov model. Za druge ne mogu reći ništa. Ljubazna prodavačica na pultu me zamoli račun, vidi da je prošlo manje od 7 dana od kupnje te kaže da mora pregledati SSD jel sve u redu. Uzme ga te odmah uoči tanku crticu, tanju od vlasi kose duljine 2,3 mm, koja se vidi samo pod određenim kutom, na sivoj foliji koja prekriva kontroler SSD-a. Sličnu crticu uoči na stražnjoj strani SSD-a. Te ogrebotinice ni na koji način nisu mogle utjecati na rad SSD-a te ne vidim zašto mi ga djelatnica nije htjela zamijeniti.
Zato ja uvijek prije preuzimanja robe provjerim pred njima.... Crtica vamo, tamo na metalu, nekada ne nastane kao mala crtica. Izgleda kao mala iz vana, a sto je napravila iznutra to ne vidim (crtica meni znaci da roba nije nova ili je istumbana u liniji proizvodnja-prijevoz, a to znaci potencijalni problem)... Ako vidim nesto cudno samo zatrazim dalje ili novac nazad. Nije ti htjela zamijeniti jer se radi o fizickom ostecenju (koje ne pokriva niti jedna garancija) koje si prijavio nakon 2 dana.
Abon
Dakle ljudi kao dugogodišnji kupac u Links d.o.o,budite upozoreni,da zadnje vrijeme, iako ja i dalje tamo kupujem,jer mi kvalitetan servis jako bitan,ubiti svatko ko kupuje malo skuplje artikle cijeni dobar servis, imao sam više DOA, rano otkazivanje robe. Dok sam prije godinama,dok je bio samo informatički dučan bezbrižno kupovao bez straha da uopče roba moše biti DOA.oštečena ili nešto.
Pozdrav.
Sve to stoji, kao što je Abon napisao. Tako sam i ja mislio, bar što se tiče servisa, sve dok mi se nije ovo dogodilo:
ima li tko iskustva s povratom robe u links?
danas sam uzeo zvučnike z333 s kojima sa strašno razočaran, jer zvuče lošije od mojih preko 10 godina starih logitech s200
vrato bih te z333, spakirao ih kako su i bili te ih zamijenio za z623 (sad su na akciji za 999kn)
pitanje 1. - je li rade u linksu problem oko povrata robe ako vratim robu odmah drugi dan i nadoplatim za skuplje?
pitanje 2. - ima li tko iskustva sa z623, snage vjerujem da imaju više nego mi treba, ali sam čuo da imaju problema s pregrijavanjem (ili su to oni 5.1 verzija)?
Javi se njima u dućan. Što se tiče OS-a, mislim da hoće, jer čak i da imaš garanciju, ne vrijedi za softverske kvarove.
ima li tko iskustva s povratom robe u links?
danas sam uzeo zvučnike z333 s kojima sa strašno razočaran, jer zvuče lošije od mojih preko 10 godina starih logitech s200
vrato bih te z333, spakirao ih kako su i bili te ih zamijenio za z623 (sad su na akciji za 999kn)
pitanje 1. - je li rade u linksu problem oko povrata robe ako vratim robu odmah drugi dan i nadoplatim za skuplje?
pitanje 2. - ima li tko iskustva sa z623, snage vjerujem da imaju više nego mi treba, ali sam čuo da imaju problema s pregrijavanjem (ili su to oni 5.1 verzija)?
odg1. - nije problem vratiti, ali... samo u slucaju da je sve tip top. Mozes nadoplatiti za jace.
odg2. - ja ih imam i nisam uocio nikakvo pregrijavanje osim pregrijavanje susjeda kada im se glava usija od bassa kojega nafrljim s vremena na vrijeme u legalno doba dana.
odg1. - nije problem vratiti, ali... samo u slucaju da je sve tip top. Mozes nadoplatiti za jace.
odg2. - ja ih imam i nisam uocio nikakvo pregrijavanje osim pregrijavanje susjeda kada im se glava usija od bassa kojega nafrljim s vremena na vrijeme u legalno doba dana.
fala na odgovoru, ali ostavio sam ove z333 zasad
netko je na temi o zvučnicima govorio o pregrijavanju tih tvojih ili moguće onih 5.1 logija, pa sam zamijenio
jel nešto rade na svojoj stranici ? jer nemogu uopće pretraživati grafičke kartice, znači uopće nema te kategorije kao da su je skroz maknuli.
Meni ima kategorija sa grafičkama norrmalno. Desno pod komponente, ispod HDD, SSD i externih kučišta. A ako se ne pojavi, probaj upisati u tražilicu ''grafička'', otvori prvu grafičku i pokazat će ti gore kategoriju grafičke kartice i onda preko toga možeš pretraživati.
Jučer sam kupio preko njihove stranice zvučnike GENIUS SP-HF1250B. Nakon par sati javili su da robu mogu podignuti u poslovnici (Dubrava). Jedino me začudilo što naplaćuju vrećice (2 kn) i onda na kraju nemaju odgovarajuću veličinu vrećice za zvučnike. Pa sam morao doma nositi u originalnoj kartonskoj kutiji. Očekivao sam pošto su najskuplji dućan da barem imaju vrećice gratis kad već nemaju besplatnu dostavu.
Jučer sam kupio preko njihove stranice zvučnike GENIUS SP-HF1250B. Nakon par sati javili su da robu mogu podignuti u poslovnici (Dubrava). Jedino me začudilo što naplaćuju vrećice (2 kn) i onda na kraju nemaju odgovarajuću veličinu vrećice za zvučnike. Pa sam morao doma nositi u originalnoj kartonskoj kutiji. Očekivao sam pošto su najskuplji dućan da barem imaju vrećice gratis kad već nemaju besplatnu dostavu.
To su uveli pred neko vrijeme, jako razočaravajuće i malo se osjećaš jadno kad ti to kažu. Ako netko iz Linksa čita razmislite malo o tome!
Super
One u konzumu na samoposlužnim blagajnama su besplatne
Hoćeš reći da si ih prijavio zato kaj nisu ti naplatili vrećice ? Krivo te skužio.
Ili je on dobio opomenu (?)
Nikada nije Links niti bilo koji drugi dučan zapravo davao išta "besplatno". To što nije ulazilo pod račun, odnosno prikazivalo se kao "besplatno" je bilo već naplaćeno Linksu kroz robu koju smo im platili (vrećica je bila u cijeni). Ovdje nije problem tih 2 ili koliko kuna, problem je u poslovnom modelu koji rezultira da kupci na ovo gledaju kao "ciganjene", jer se pri kupnji proizvoda spominje nekakva naplata vrećica. Osobno bih radije da svim proizvodima u svojoj ponudi dignu cijenu za tih 2 kn i da me kasnije ne pitaju više išta oko vrećice, već mi automatski u nju stave ono što sam kupio kod njih, pozdravimo se i to je to. Razumijem da su u podlozi ekološki razlozi, ali neka trgovci pronađu kompromis, npr. ekološke vrećice ili slično.
Vrećice će se možda u budućnosti naplaćivati kao zakonska obveza ali sada ne.
I sada imate besplatne vrećice po trgovačkim centrima, pogledajte one na povrću, ili na mesnici itd.
U drugim IT trgovinama daju gratis a ovdje je riječ samo da Links želi lovu, jer ju je mogao naplatiti i 30 lipa koliko košta izrada takvih vrećica.
evo jedne preporuke za links
narucio stvari u srijedu u 13.00
drugi dan u 9 ujutro vec dosle na vrata
radilo se od ssdu mx300 od 500gb i hd casu za vanjski disk i jos neki kablovi
sve isprobano i radi kao urica
Inače nemam zamjerki na Links, nebrojeno puta kupovao i nikad problema sa njima.
Jedino mi nije jasno kako neki artikl koji nije raspoloživ u jednoj trgovini, a u centralnom skladištu jest (kao i svim drugim trgovinama) čekam evo već puna 3 dana i zbog tog artikla mi narudžba nije spremna za preuzimanje u poslovnici...
Pozz,
Dana 17.06.2017 kupljene slusalice u vrijednosti 692 kn. Narucene preko interneta s opcijom preuzimanja i placanja u Rijeci u poslovnici.
Vracene su sljedeci dan , dobio potvrdu o vracanju i da ce mi vratit novce kroz tjedan dana.
Nakon 2 tjedna zovem ih , govore mi da ne brinem , u postupku vracanja je.
Nakon jos 2 tjedna zovem, govori mi djelatnik, a joj, kolega je nesto zezno, postupak nije pokrenut, sad cu ga ja ponovno pokrenuti. Doci ce novac kroz tjedan dana.
Eto jos 2 tjedna i nista.
Zanima me gdje ih mogu prijavit, neda mi se s njima natezat vise.