Dobar dan, naime situacija je ovakva.
Kupio sam Xiaomi Redmi 5 Plus prije nešto mrvicu više od 6 mjeseci u Links trgovini. Mobitel je savršeno radio sve do prije par dana kada sam se probudio a on je bio ugašen. Pomislio sam da se ispraznio i priključio ga na punjac, ali
nisam ga uspio upaliti. Brzo sam potražio originalni račun i papir od jamstva i odnio mobitel u najbližu Linksovu poslovnicu na Trešnjevci. Tamo su mi rekli da će mobitel oni poslati u ovlašteni servis i da će ga popraviti u roku od 4dana i
mjesec dana. Nakon 2 tjedna dobivam poziv od gospodina iz ovlaštenog servisa. Tu sam očekivao da će me pitati koja mi je lozinka za otključavanje ili nešto slićne prirode ali sam se gadno prevario.
Naime, gospodin zove da me obavijesti da je danas otvorio mobitel(za to mu je bilo potrebno 2 tjedna), i da je u mobitelu otkrio oštečenja koja su nastala zbog vode te da markeri koji se nalaze u mobitelu su promijenili boju. Također tvrdi
da je to dokaz da je mobitel pao u vodu. Ako želim da poprave mobitel to će me koštati 1300kna što sam ja odbio jer je mobitel pod garancijom i znam da mobitel nikad nije bio u doticaju sa vodom a kamoli pao u nju.
Malo sam istraživao o tim markerima koliko su oni ustvari osjetljivi. Ako je vjerovati nekolicini raznih stranica na internetu ti markeri mogu promijeniti boju zbog vlage u zraku i tu sam korisnik ne može ništa napraviti da je od toga
zaštiti.
Sada molim ostale forumaše na Bug forumu za par korisnih savjeta. Nažalost nemam novaca za popravak mobitela niti kupovinu novoga, a i da imam ne želim to raditi iz jednostavnog razloga što imam nov mobitel kojeg ću morati još
plačati sljedećih 6 mjeseci.
Postoji li ijedan način kako mogu izaći na kraj sa Linksovom neprofesionalnošću i bezobrazlukom.
Nadam se brzom odgovoru i hvala unaprijed.