Pomoć kako postupiti kod loših iskustva kod reklam

poruka: 72
|
čitano: 8.917
|
moderatori: vincimus, Lazarus Long
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
5 godina
neaktivan
offline
Links, molim pomoć kod lošeg iskustva.

Dobar dan, naime situacija je ovakva.

 

Kupio sam Xiaomi Redmi 5 Plus prije nešto mrvicu više od 6 mjeseci u Links trgovini. Mobitel je savršeno radio sve do prije par dana kada sam se probudio a on je bio ugašen. Pomislio sam da se ispraznio i priključio ga na punjac, ali

nisam ga uspio upaliti. Brzo sam potražio originalni račun i papir od jamstva i odnio mobitel u najbližu Linksovu poslovnicu na Trešnjevci. Tamo su mi rekli da će mobitel oni poslati u ovlašteni servis i da će ga popraviti u roku od 4dana i

mjesec dana. Nakon 2 tjedna dobivam poziv od gospodina iz ovlaštenog servisa. Tu sam očekivao da će me pitati koja mi je lozinka za otključavanje ili nešto slićne prirode ali sam se gadno prevario.

 

Naime, gospodin zove da me obavijesti da je danas otvorio mobitel(za to mu je bilo potrebno 2 tjedna), i da je u mobitelu otkrio oštečenja koja su nastala zbog vode te da markeri koji se nalaze u mobitelu su promijenili boju. Također tvrdi

da je to dokaz da je mobitel pao u vodu. Ako želim da poprave mobitel to će me koštati 1300kna što sam ja odbio jer je mobitel pod garancijom i znam da mobitel nikad nije bio u doticaju sa vodom a kamoli pao u nju.

 

Malo sam istraživao o tim markerima koliko su oni ustvari osjetljivi. Ako je vjerovati nekolicini raznih stranica na internetu ti markeri mogu promijeniti boju zbog vlage u zraku i tu sam korisnik ne može ništa napraviti da je od toga 

zaštiti. 

 

Sada molim ostale forumaše na Bug forumu za par korisnih savjeta. Nažalost nemam novaca za popravak mobitela niti kupovinu novoga, a i da imam ne želim to raditi iz jednostavnog razloga što imam nov mobitel kojeg ću morati još

plačati sljedećih 6 mjeseci.

 

Postoji li ijedan način kako mogu izaći na kraj sa Linksovom neprofesionalnošću i bezobrazlukom.

 

Nadam se brzom odgovoru i hvala unaprijed. 

Poruka je uređivana zadnji put sub 17.11.2018 19:24 (iAmDominik97).
 
0 0 hvala 0
5 godina
offline
Pomoć kako postupiti kod loših iskustva kod reklam

Nema links sa time veze, vec servis.

Ako je indikator (LCI/LDI) promijenio boju bojim se da nista od garancije. To niti jedan proizvodjac ne bi priznao.

Sa time da je kod tebe (kako citam) i ostecenje koje je nastalo od "vode", a za tako nesto treba jako puno vlage.

Mozda tebi nije dosao u kontakt sa vodom, ali nikada ne znas jel' mozda nekome drugome u tih godinu i pol koliko ga posjedujes.

Eto. Nije odgovor kakav ocekujes/zelis. Mozda netko dodje sa veselijom vijescu.

 
0 0 hvala 0
8 godina
neaktivan
offline
Re: Links, molim pomoć kod lošeg iskustva.

Imao sam identično iskustvo kao ti. 

 

Naime LG G5 mobitel kupljen u tele 2 sa pretplatom.

 

Nakon godinu dana korištenja počeo je random se gasiti dok se jednom više nije uopće mogao upaliti.

 

Isti je odnešen na servis gdje su ustanovili da je šteta uzrokovana vodom. Napominjem da mobitel nikada u životu nije bio poliven/zaliven i slično, uvijek u zaštitnoj maskici od prvog dana... Iz servisa su uredno slikali markere koji su promjenili boju i pozvali se na to kako bi mi odbili garanciju.

 

Bez obzira na moja uvjeravanja, ljutnju, prigovore i slično odgovor je bio da mogu uputiti prigovor na odluku servisa ali da kako imaju direktan dokaz o kvaru isti vrlo vjerojatno neće biti uvažen.

 

Sad što se desilo i kako ja pojma nemam. LG G5 ima mogućnost mjenjanja baterije tako da se donji dio izvuče i promjeni baterija što sam često radio (imao sam 2 baterije) pa je možda vlaga ušla nekako u unutrašnjost moba dok sam za kišnog dana mjenjao bateriju ili slično.

 

Uglavnom pravilo je da ako je marker promjenio boju ni ne gledaju dalje da li ili nije to uopće problem nego poslikaju sklope ga nazad i kažu watter damage.

 

 

Žao mi je što ti se to desilo no stvarno tu nemožeš ništa nego se pokrit ušima i gledat koji ćeš sljedeći mob kupiti.

#YOLO
5 godina
neaktivan
offline
Re: Pomoć kako postupiti kod loših iskustva kod re

Prije 6 mjeseci sam ga kupio, ne prije godinu dana. Moja greška.

 

A što se tiće jel nekom drugom pao u vodu. Znam kako izgleda mobitel kada padne u vodu i kako se elektronika ponaša kada dođe u doticaj sa vodom.

 

Prvo prestane raditi odmah ili u roku od nekoliko minuta ne nakon nekoliko dana što je u mom slučaju se desilo jer ne dam mobitel u generali nikome da tipka po njemu. A definitivno nebi samo najednom ujutro ne radio ako je navecečer radio.

 

A i otvorio sam mobitel doma, nakon što sam ga pokupio u Linksovom dučanu. I elektronika kada doživi kratki spoj to se na njoj koliko znam vidi. Moja matična ploča izgleda netaknuto.

Poruka je uređivana zadnji put sub 17.11.2018 19:27 (iAmDominik97).
6 godina
protjeran
offline
Pomoć kako postupiti kod loših iskustva kod reklam

Ne vidim svrhu ove teme, markeri su promjenili boju - kraj priče.

Kako, zašto, jel si ti nešto radio ili nisi nije ni bitno.

I još si ga naknadno sam otvarao, stvarno ne znam šta hoćeš sada...

http://dukedantalion.weebly.com/
 
0 8 hvala 0
5 godina
neaktivan
offline
Re: Pomoć kako postupiti kod loših iskustva kod re

Poanta ove teme je pitanje jel se moze nesto napraviti da se spasi situacija. Kolko ja znam oni su mogli staviti kapljicu vode na markere da bi im morao platiti ako želim popravak.

 

To kaj ti nemas nis pametno za reci ne znaci da niko drugi nema neki koristan savjet..

8 godina
offline
Re: Pomoć kako postupiti kod loših iskustva kod re
Vjerovatno ne. Jer ti nemas apsolutno nikakav dokaz za svoju tvrdnju, a s druge strane oni nista ne moraju dokazivati, stvar je jednostavna sto se njih tice, voda ili vlaga,nema garancije, dovidjenja.

Dali netko ima skriveni motiv pa tvrdi da je kvar zbog toga (iako nije) pa ne priznaju garanciju, tek s time ti se ne isplati zamarati. Ovo je situacija koju moras prihvatiti kao takvu i ici dalje.
Moj PC  
0 1 hvala 0
11 godina
online
Re: Pomoć kako postupiti kod loših iskustva kod re
iAmDominik97 kaže...

...

slično iskustvo imam s redmi note 4

poslao ga prije mjesec dana u alzashop, vratili ga natrag s napomenom da ima oštećenja od vode i da ga neće popravljati - problem je bio s punjenjem, svako malo bi ušao u loop konektiranja i diskonektiranja uz izluđujuće zvukove

 

inače je mob koristila žena, uvijek u maskici, baš nikad joj nije upao u vodu ili bio zaliven

otkako su ga vratili problem sa punjenjem je nestao (zanimljivo), no prestao mu je raditi mikrofon i ima neku plavičastu mrlju na ekranu koju nije imao ranije (još zanimljivije)

u međuvremenu sam ženi uzeo redmi note 5, a tu četvorku sad koristi ćerkica, no morat ću joj uzeti drugi mob jer nema smisla kad ne može obavljati pozive

 

još jedno ovakvo iskustvo s xiaomi uređajima (druga ćerkica mi ima redmi 5) i za mene će biti prekriženi, što bi mi bilo žao jer mi se doista sviđaju njihovi mobiteli

no, meni osobno su te idiotarije nedopustive da ne mo'š dobiti garanciju jer njihovi markeri zabilježe oštećenje od vode, iako mob vode nikad vidio nije  

6 godina
protjeran
offline
Re: Pomoć kako postupiti kod loših iskustva kod re
iAmDominik97 kaže...

Poanta ove teme je pitanje jel se moze nesto napraviti da se spasi situacija. Kolko ja znam oni su mogli staviti kapljicu vode na markere da bi im morao platiti ako želim popravak.

 A ti si mogao zaliti taj telefon s vodom i sad se praviti grbav da ne znaš o čemu se radi, jel tako?

Znači ajmo optužiti servis i vjerovati korisniku na njegovom "nisam majkemi".

 

Ne, ne možeš ništa napraviti, kupi novi mobitel.

http://dukedantalion.weebly.com/
Poruka je uređivana zadnji put sub 17.11.2018 20:02 (zalman1).
9 godina
offline
Pomoć kako postupiti kod loših iskustva kod reklam

Ima links tema gdje si ovo trebao otvoriti.

 

Nazalost, ovo s vodom i maticnim plocama je jedno vrijeme bila standardna stvar servisa na koji nacin su odbijali reklamacije korisnika. Nastranu sad dal je tebi to palo u vodu pa ti sad muljas ili nekom drugom, ne ulazim u istinitost iceg jer nitko nema direktni doticaj s slucajem, ali prije par godina su servisi ovo koristili toliko cesto pod izgovor da je postalo smjesno. To se valjda netko sjeti da tako lako moze odbiti reklamaciju.

Anyway, jedino sto mozes je uputiti prigovor na inspekciju s opisom da ti nikad u vodu nije upao i da ne vjerujes da ovi to nisu izmislili, cekaj izvjestaj inspektora, jer on ima uvid u rad servisa, a tebi ce samo pokazat markere i rec "evo vidis", a to bas i nije tako. Ako i on odbije tvoj slucaj, sljedeci put pamet u glavu te se od ovog zastiti prije predaje uredjaja.

 
1 0 hvala 0
9 godina
offline
Re: Pomoć kako postupiti kod loših iskustva kod re
sandokan111 kaže...

............... sljedeci put pamet u glavu te se od ovog zastiti prije predaje uredjaja.

 Kako točno?

5 godina
neaktivan
offline
Re: Pomoć kako postupiti kod loših iskustva kod re

 

zalman1 kaže...
iAmDominik97 kaže...

Poanta ove teme je pitanje jel se moze nesto napraviti da se spasi situacija. Kolko ja znam oni su mogli staviti kapljicu vode na markere da bi im morao platiti ako želim popravak.

 A ti si mogao zaliti taj telefon s vodom i sad se praviti grbav da ne znaš o čemu se radi, jel tako?

Znači ajmo optužiti servis i vjerovati korisniku na njegovom "nisam majkemi".

 

Ne, ne možeš ništa napraviti, kupi novi mobitel.

 

Gle ako si ti naviknut da te ljudi gaze i da ti nemaš nikakve riječi u tome to nije moj problem. Ja se ne želim samo okrenuti na trbuh i čekati da prođe nego se želim izboriti za svoja prava.

Poruka je uređivana zadnji put sub 17.11.2018 21:24 (iAmDominik97).
5 godina
neaktivan
offline
Re: Pomoć kako postupiti kod loših iskustva kod re
sandokan111 kaže...

Ima links tema gdje si ovo trebao otvoriti.

 

Nazalost, ovo s vodom i maticnim plocama je jedno vrijeme bila standardna stvar servisa na koji nacin su odbijali reklamacije korisnika. Nastranu sad dal je tebi to palo u vodu pa ti sad muljas ili nekom drugom, ne ulazim u istinitost iceg jer nitko nema direktni doticaj s slucajem, ali prije par godina su servisi ovo koristili toliko cesto pod izgovor da je postalo smjesno. To se valjda netko sjeti da tako lako moze odbiti reklamaciju.

Anyway, jedino sto mozes je uputiti prigovor na inspekciju s opisom da ti nikad u vodu nije upao i da ne vjerujes da ovi to nisu izmislili, cekaj izvjestaj inspektora, jer on ima uvid u rad servisa, a tebi ce samo pokazat markere i rec "evo vidis", a to bas i nije tako. Ako i on odbije tvoj slucaj, sljedeci put pamet u glavu te se od ovog zastiti prije predaje uredjaja.

 Probati ću, stvar je u tome što na mobitelu kada priključim mobitel na punjač svijetli bijela led dioda koja inače svijetli kada se mobitel punio + računalo donekle prepoznaje mobitel kada ga spojim na njega. Dosta korisnika Xiaomi mobitela je imalo sličnih problema i to su rješavali flashanjem novog roma na mobitel ali se ne želim u to upustiti jer ču tako definitivno izgubiti bilo kakva prava koja imam jamstvom.

6 godina
protjeran
offline
Re: Pomoć kako postupiti kod loših iskustva kod re
iAmDominik97 kaže...

ali se ne želim u to upustiti jer ču tako definitivno izgubiti bilo kakva prava koja imam jamstvom.

 Izgubio si ih, jamstvo ti je poništeno, ili to još nisi shvatio?

Kakav lik....

http://dukedantalion.weebly.com/
5 godina
offline
Pomoć kako postupiti kod loših iskustva kod reklam

Koja je to verzija uopce ? Nije valjda da je ona sa 3 gige ?!?!?

Sto se tice flashanja, ja bi probao. Odbili su te zbog "vode". Ako ti kojim cudom i priznaju garanciju nakon navlacenja, samo se mozes praviti grbavim kada je vec indikator/marker promijenio boju.

No to sam ipak ja.

 

 
0 0 hvala 0
12 godina
neaktivan
offline
Pomoć kako postupiti kod loših iskustva kod reklam

Znači 2 ili 3 ljudi se već javilo sa sličnim problemom....jel moguće da oni te markere namjerno moče ili nešto samo da ne moraju popravljat telefon?

Trebalo je slikat te markere prije nego se šalje na servis, baš me zanima šta je s tim

EDIT: Ehh, sad tek vidim da put do tih markera ionako skida garanciju 

Poruka je uređivana zadnji put sub 17.11.2018 22:15 (Motorino).
Moj PC  
0 0 hvala 0
13 godina
offline
Pomoć kako postupiti kod loših iskustva kod reklam

Nisu oni jedini koji se koriste tim trikom...

 

Kao korisnik Xiaomievog uređaja nadam se kako s time neću imati problema...

Moj PC  
0 0 hvala 0
15 godina
offline
Re: Pomoć kako postupiti kod loših iskustva kod re
iAmDominik97 kaže...

..Kolko ja znam oni su mogli staviti kapljicu vode na markere da bi im morao platiti ako želim popravak.

....

 -točno, ''kriza je'' .. i sve se može zloupotrijebiti ako se hoće.

-jesi li predao mobitel na reklamaciju (jesi) tu je za tebe kraj priče o vodi-markerima.. tj onaj tko je zaprimio uređaj tad to mora provjeriti i to navesti, pošto nije naveden npr vidljiv fizički nedostatak tad to za tebe vrijedi a jel možda netko kasnije nešto smočio.. možda trgovac, možda dostavljač, možda serviser koji te zove.. ili njegov kolega iz jutarnje smjene.. ako se želiš pravno boriti, tad si ti predao uređaj na reklamaciju. (točka) i čekaš popravak, ne neku priču o vodi.. odnosno, tad oni moraju imati konkretan dokaz da je takav uređaj zaprimljen (snimku-zapisnik koji to potvrđuje i koji kod reklamacije ti potpisuješ.. kao za primo-predaju bilo koje stvari..).

 

-prijavi nadležnima, mingo.hr uz napomenu da je to vjerojatno uobičjaena igra servisa koji čak možda naplati dovstruko (jamstvo-proizvođač + kupac) pa i to da zbog neisplativosti popravka često kupac odustane od popravka i kupi durgi uređaj .. jednostavno odustaneš od garancije jer si 'slabiji' i ne možeš nešto dokazati.. a pri tome se zaboravalja da upravo oni takvu tvrdnju moraju dokazati, ne tebi dati teret dokazivanja koji je predajom za tebe gotov. (svako vidljivo oštećenje mora biti navedeno, inače se smatra da to oštećenje nije postojalo prilikom predaje.. ili nedostatak, bilo što i odnosi se na sve robe-stvari-novac.. jednako.)

pa ih uputi da to rješavaju s trgovcem ili kako već žele.. a da ti želiš ispravan uređaj + zašto si uopče čekao .. 2 tjedna-ništa? To se mora znati već prvi dan, kad će nešto biti, dan-dva je dostava.. sve ostalo je neopravdano otezanje.

C64/TurboModul-OpenSourceProject.org.cn.部分作品为网上收集整理,供开源爱好者学习使用
9 godina
offline
Re: Pomoć kako postupiti kod loših iskustva kod re
Avensac kaže...

Kako točno?

 Tako da se u zapisniku zavede stanje uredjaja i uredjaj detaljno poslika. Mislim da to links i radi. Samim time, ti imas nesto cime ces se borit. Nadalje, nije trebao preuzeti uredjaj nakon sto mu je ovo servis javio. Znaci, kad se poslika i slicno, ako ti servis javi neku nebulozu za koju znas da sigurno nije postojala, uredjaj se ne preuzima vec se salje prijava inspekciji.

Konkretno, ne bi bio prvi put da servis izmislja ponistenja garancije preko "vode na maticnoj" ili "iskriveljnih pinova na maticnoj" (sto se tice kompa). To su recimo dvije uobicajene prevare koje su se dogadjale na slucajevima s kojima sam se susretao. Tad se salje prijava je ti ne mozes doznat ono sto inepektor moze i gleda se

a) koliko servis ima takvih istih prijava prethodno za slicne slucajeve

b) nacin i izgled "ostecenog materijala" (recimo znali su glupi serviseri slati slike maticnih koje su doslovno bile kao kad vidis onaj potopljeni brod iz 1560 recimo i slicne gluposti). Sad tko to radi, serviser sam, il je politika servisa da se odredjen broj takvih tako rijesi, ne bih opce ulazio.

c) sto je jos "osteceno". Ako je voda usla, sigurno nije samo marker oznacila vec je nesto i moralo korodirati ako uredjaj baca greske korisniku

d) gleda se tko je sve bio u doticaju s tim uredjajem, eventualno i servis mozda radi snimke otvaranja/servisiranja pa i to moze biti dokaz itditditd.

e) eventualno vjestacenje ostecenja. Recimo, ako ima korozije datiranjem iste i jos puno stvari koje vjestak moze testirati, samo je pitanje opet isplativosti. Konkretno voda i moze uci a da korisnik i nije svjestan. Neka uredjaj drzi u zaparenom wc-u puno puta, i vlaga ce uci recimo a da toga nije ni svjestan.

iAmDominik97 kaže...

ali se ne želim u to upustiti jer ču tako definitivno izgubiti bilo kakva prava koja imam jamstvom.

 Prava si vec izgubio, toga se ne moras bojat, ponistili su ti jamstvo. Uredjaj nisi smio preuzeti. Bojim se da ce ovdje prica biti gotova, ali nista te ne kosta poslati prijavu inspektoratu pa da on provjeri ove stvari koje ti ne mozes.

ihush kaže...
a pri tome se zaboravalja da upravo oni takvu tvrdnju moraju dokazati, ne tebi dati teret dokazivanja koji je predajom za tebe gotov.

 Izdvajam ovo jer je ovo bitno. Nista ti ne moras dokazivat vec oni. Ti si "tuzena" stranka te oni moraju moci dokazati svoje tvrdnje. Samo oznacen marker to isto nije (u ovom konkretnom slucaju).

Poruka je uređivana zadnji put ned 18.11.2018 1:05 (sandokan111).
5 godina
offline
Re: Pomoć kako postupiti kod loših iskustva kod re
sandokan111 kaže...

 Tako da se u zapisniku zavede stanje uredjaja i uredjaj detaljno poslika. Mislim da to links i radi.

 Sto to links radi ? Slika rastavljen uredjaj gdje se vidi indikator ? OK. Kod Samsunga se recimo indikator moze vidjeti bez rastavljanja (na vecini modela). Kod Xiomia-a ja ne znam gdje je indikator, pa bi molio da mi kazes gdje je kada se slikanjem moze pronaci.

9 godina
offline
Re: Pomoć kako postupiti kod loših iskustva kod re
SamoPitam3 kaže...

Sto to links radi ? Slika rastavljen uredjaj gdje se vidi indikator ? OK. Kod Samsunga se recimo indikator moze vidjeti bez rastavljanja (na vecini modela). Kod Xiomia-a ja ne znam gdje je indikator, pa bi molio da mi kazes gdje je kada se slikanjem moze pronaci.

 Sad se polako smiri, i procitaj ponovno sto sam napisao, ovaj put s razumjevanjem, onda se vrati natrag ako imas jos pitanja, al kad polako procitas bit ce ti jasnije sto sam napisao u cijelom tekstu.

5 godina
offline
Re: Pomoć kako postupiti kod loših iskustva kod re
sandokan111 kaže...
SamoPitam3 kaže...

Sto to links radi ? Slika rastavljen uredjaj gdje se vidi indikator ? OK. Kod Samsunga se recimo indikator moze vidjeti bez rastavljanja (na vecini modela). Kod Xiomia-a ja ne znam gdje je indikator, pa bi molio da mi kazes gdje je kada se slikanjem moze pronaci.

 Sad se polako smiri, i procitaj ponovno sto sam napisao, ovaj put s razumjevanjem, onda se vrati natrag ako imas jos pitanja, al kad polako procitas bit ce ti jasnije sto sam napisao u cijelom tekstu.

 Nemoj mi prodavati te djecje sheme, nego odgovori na pitanje koje sam postavio... Gdje je indikator na Xiaomiu koji se moze "poslikati".

9 godina
offline
Re: Pomoć kako postupiti kod loših iskustva kod re
SamoPitam3 kaže...

Nemoj mi prodavati te djecje sheme, nego odgovori na pitanje koje sam postavio... Gdje je indikator na Xiaomiu koji se moze "poslikati".

 Odgovorio sam ti. Procitaj ponovno, sve ti pise. Registriran si 4 dana, ocito neki trol kojem je dosadno, tako da prije nego dobijes "konkretni" odgovor na glupo pitanje koje je odgovoreno, barem se malo potrudi. Ako ne uspijes, odgovorit cu ti, al mali trolic se mora vise potruditi, ne samo besmisleno citirati i vikati daj daj.

9 godina
neaktivan
offline
Re: Pomoć kako postupiti kod loših iskustva kod re
sandokan111 kaže...
SamoPitam3 kaže...

Nemoj mi prodavati te djecje sheme, nego odgovori na pitanje koje sam postavio... Gdje je indikator na Xiaomiu koji se moze "poslikati".

 Odgovorio sam ti. Procitaj ponovno, sve ti pise. Registriran si 4 dana, ocito neki trol kojem je dosadno, tako da prije nego dobijes "konkretni" odgovor na glupo pitanje koje je odgovoreno, barem se malo potrudi. Ako ne uspijes, odgovorit cu ti, al mali trolic se mora vise potruditi, ne samo besmisleno citirati i vikati daj daj.

 I vjerojatno je amdovac.

5 godina
offline
Re: Pomoć kako postupiti kod loših iskustva kod re
sandokan111 kaže...
SamoPitam3 kaže...

Nemoj mi prodavati te djecje sheme, nego odgovori na pitanje koje sam postavio... Gdje je indikator na Xiaomiu koji se moze "poslikati".

 Odgovorio sam ti. Procitaj ponovno, sve ti pise. Registriran si 4 dana, ocito neki trol kojem je dosadno, tako da prije nego dobijes "konkretni" odgovor na glupo pitanje koje je odgovoreno, barem se malo potrudi. Ako ne uspijes, odgovorit cu ti, al mali trolic se mora vise potruditi, ne samo besmisleno citirati i vikati daj daj.

 Nisi odgovorio, nego prodajes maglu. Napisao si da je zavedeno stanje i uredjaj detaljno poslikan i da to radi links.

Ja te lijepo pitam - gdje je taj indikator koji je, eto poslikan, jer ja ne znam gdje se on nalazli na Xiaomiju. Kod samsunga znam gdje se nalazi.

A ti udaras i dalje i prozivas me - napisao sam, trolic... Odrasti i reci mi gdje se nalazi, kada znas da je "poslikan". Ili ne znas gdje se nalazi...

9 godina
offline
Re: Pomoć kako postupiti kod loših iskustva kod re
Kolacic kaže...

I vjerojatno je amdovac.

 Haha, nisam siguran jel mene tu pod*ebajes radi onog posta u racunalima, ako jesi, jako dobro :)

SamoPitam3 kaže...

Nisi odgovorio, nego prodajes maglu. Napisao si da je zavedeno stanje i uredjaj detaljno poslikan i da to radi links.

Ja te lijepo pitam - gdje je taj indikator koji je, eto poslikan, jer ja ne znam gdje se on nalazli na Xiaomiju. Kod samsunga znam gdje se nalazi.

A ti udaras i dalje i prozivas me - napisao sam, trolic... Odrasti i reci mi gdje se nalazi, kada znas da je "poslikan". Ili ne znas gdje se nalazi...

 Aww cute. Jako su mi cute ovi 4 day trolls, vjerojatno si se na proslim nickovima vec osramotio pa sad moras novi kreirat.

 

Ajmo sad polako, udahni, pa mi citiraj gdje sam napisao da se poslika indikator. To je prvo. Kad predjemo ovu prvu stepenicu zajedno, kao kad ucis malo dijete hodat, ja cu s tobom rasclaniti svoj post da i ti eto, naucis citati s razumjevanjem.

5 godina
offline
Re: Pomoć kako postupiti kod loših iskustva kod re
sandokan111 kaže...

 Aww cute. Jako su mi cute ovi 4 day trolls, vjerojatno si se na proslim nickovima vec osramotio pa sad moras novi kreirat.

 

Ajmo sad polako, udahni, pa mi citiraj gdje sam napisao da se poslika indikator. To je prvo. Kad predjemo ovu prvu stepenicu zajedno, kao kad ucis malo dijete hodat, ja cu s tobom rasclaniti svoj post da i ti eto, naucis citati s razumjevanjem.

 "Tako da se u zapisniku zavede stanje uredjaja i uredjaj detaljno poslika. Mislim da to links i radi. Samim time, ti imas nesto cime ces se borit. "

 

Ako je indikator *kao* kriv, onda mi objasni sa cime se to moze boriti, ako nije uslikan sam indikator kod predaje uredjaja na servis ?

Cisto da cujem odgovor i vise necu pisati.

13 godina
offline
Pomoć kako postupiti kod loših iskustva kod reklam

Ti markeri nisu nikakva novost, ali ono što je novost, to je njihova ne normalna preosjetljivost.

Pogledajte u videu što sam objavio primjer markera kakve ugrađuje apple.

A pogledajte primjer s mobilnog telefona starog oko 10 godina (Nokia Asha 302)...

Vodoosjetljivi marker nakon 10 godina. Vodoosjetljivi marker nakon 10 godina.
 
Vodoosjetljivi marker nakon 10godina, dodirnut s mokrim prstom Vodoosjetljivi marker nakon 10godina, dodirnut s mokrim prstom

Na prvoj slici je vodoosjetljivi marker nakon 10 godina, a na drugoj je isti dodaknut s mokrim prstom.

Moj PC  
1 0 hvala 0
9 godina
offline
Re: Pomoć kako postupiti kod loših iskustva kod re
SamoPitam3 kaže...

"Tako da se u zapisniku zavede stanje uredjaja i uredjaj detaljno poslika. Mislim da to links i radi. Samim time, ti imas nesto cime ces se borit. "

 

Ako je indikator *kao* kriv, onda mi objasni sa cime se to moze boriti, ako nije uslikan sam indikator kod predaje uredjaja na servis ?

Cisto da cujem odgovor i vise necu pisati.

 Polako, polako, trcis mi prebrzo. Procitaj tu recenicu. Da li vidis igdje da pise "indikator". Ajmo, rijec po rijec. Dal se igdje nalaze rijeci "poslikati indikator". Da li se igdje spominje da ce links poslikati "rastavljen uredjaj". Ajmo, nemoj zurit, ocito treba polakse.

 

Sad kad smo to razjasnili, kad smo rasclanili da se indikator nece poslikati i kad smo tu prvu recenicu rijesili, idemo dalje. Sto dalje pise? Dal mozes iz daljnjeg teksta razluciti kako se to on "bori" ?

sisko93 kaže...

Ti markeri nisu nikakva novost, ali ono što je novost, to je njihova ne normalna preosjetljivost.

 Ma nemoze ti on samo na osnovu markera oznacit da je voda usla i odbit jamstvo. Marker je vjerojatno uveden kao brza dijagnoza.

Poruka je uređivana zadnji put ned 18.11.2018 1:37 (sandokan111).
6 godina
offline
Re: Pomoć kako postupiti kod loših iskustva kod re
sandokan111 kaže...
Avensac kaže...

Kako točno?

 Tako da se u zapisniku zavede stanje uredjaja i uredjaj detaljno poslika. Mislim da to links i radi. Samim time, ti imas nesto cime ces se borit. Nadalje, nije trebao preuzeti uredjaj nakon sto mu je ovo servis javio. Znaci, kad se poslika i slicno, ako ti servis javi neku nebulozu za koju znas da sigurno nije postojala, uredjaj se ne preuzima vec se salje prijava inspekciji.

Ispada da te trola, ali ni ja ne razumijem, kako će slikanje uređaja pomoći ljudima koji imaju problema sa indikatorima?

Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice