Pomoć kako postupiti kod loših iskustva kod reklam

poruka: 72
|
čitano: 8.927
|
moderatori: vincimus, Lazarus Long
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
6 godina
protjeran
offline
Re: Pomoć kako postupiti kod loših iskustva kod re
mcf kaže...
Ali slazem se da je besmisleno krenuti od te pretpostavke. Evo, za vrijeme dok sam radio tamo, ni ja niti kolege nismo napravili tako nesto. Niti znam ikog od sevisera iz drugih firmi da bi to napravio.
U krajnjoj liniji, kakve mi imamo koristi od toga? U stvari, sve zalbe protiv servisa su bili ili pokusaji muljanja korisnika (to se dogadjalo na dnevoj bazi), ili bi proizvod eventualno dodatno nastradao u dostavi.

 Upravo to, zašto bi neki serviser varao korisnika? Niti ima smisla da to radi radnik niti ima smisla da se vlasnik servisa dovodi u situaciju da izgubi licencu.

A to da su korisnici zapravo ti koji pokušavaju muljati to nije ništa strano.

http://dukedantalion.weebly.com/
9 godina
offline
Re: Pomoć kako postupiti kod loših iskustva kod re
zalman1 kaže...

Jedini klaun si ti, nisi uspio naći ni jedan jedini slučaj u povijesti države da je netko dobio spor sa servisom radi vlage, ali puna su ti usta lupetanja.

Normalno da inspektorat nema šta reći oko toga, šta će oni vještačit majko sveta? Kako misliš da oni dokažu kad se točno vlaga pojavila u mobitelu?

Jednom kad se telefon rastavio to je to.

 Toliko o tvom poznavanju ikakvog reklamacijskog procesa. Da, inspektorat ce vjestacit. Tak je :))))))) Ajde, budi sretan pa forum trpi svakojaka trabunjanja pa i ti imas mjesto gdje mozes lupetat gluposti bez da te ljudi gledaju cudno. Ovo drugo sam ti sve vec odgovorio al si preskocio i zacepio usi i ko beba vices "wah wah, servis je dogma gotovooooo" :).

mcf kaže...
Zalman je u pravu, na servisu je zadnja da li se priznaje garancija ili ne. Korisnik naravno ima pravo traziti zadovoljstinu sudskim putem i kontaktirati inspektorat (iz mog iskustva, slucajevi kojima sam nazocio nikad nisu rijeseni u korist korisnika).

Normalno da nije u pravu. Da, servis moze odlucit ponistit garanciju radi cega god hoce, to je njegovo pravo. Isto tako je tvoje pravo da u to ne povjerujes i postoje mehanizmi kojima se to pravo servisa moze osporit. Pretpostavka da je servis be all end all je smjesna koliko i glupa. Ti nisi nazocio tako necemu ne znaci da ne postoji, opet iste logicke pogreske. Pretpostavka je, da servis radi kako spada. Ti ako si radio kako spada, normalno da nisi nazocio tako necemu jer nisi muljao. Dal to znaci da nitko nigdje u servisima ne mulja? Naravno da ne, a kao sto sam rekao vec prije, jedno vrijeme su sve reklamacije u servisima rjesavali s "korodirala maticna" i "iskrivljeni pinovi na maticnoj" i na osnovu toga odbijali hrpu garancija pa im je inspektorat stao na kraj s tim. Ti mozda to nisi nazocio, ja jesam jer sam o tome i pricao s inspektorom, a kako to sprijecit je opisano ranije.

mcf kaže...
To je nedokazivo (kao u slucaju vlagosenzora) i inspektorat tu ne moze apsolutno nista (osim sta stvar postane sumnjiva kad bi bilo vise uzastopnih prijava).

Sta je nedokazivo? Pa ko te zaposlio takvog ako je to nedokazivo :) Ja koji se time ne bavim sam opisao nacine na koje je dokazivo, a siguran sam ljudi koji se time stvarno bave znaju jos hrpu nacina. Tvoje (a i njegovo) rezoniranje je "meni se vise vjeruje, nitko me nije vidio mogu radit sto hocu i nitko mi nista ne moze", a procitaj post ihusha da ja sad ne objasnjavam ponovno zasto to NE MOZE, i zasto tako NIJE. Na kraju krajeva, ako i dalje tupite da je servis zadnja stavka svega i da se nakon toga nista vise ne moze, objasni cemu opce cijeli reklamacijski proces s svim sluzbama i nacinima zaprimanja (stanje, slikavanje...) kad je jedino bitno sto ce servis rec. Mora bit da je tim svim ljudima dosadno pa izmisljaju gluposti.

mcf kaže...
Ali slazem se da je besmisleno krenuti od te pretpostavke. Evo, za vrijeme dok sam radio tamo, ni ja niti kolege nismo napravili tako nesto. Niti znam ikog od sevisera iz drugih firmi da bi to napravio.

Nitko nije ni krenuo od te pretpostavke. Navuko te zalman izvrcanjima da je to pretpostavka, a to nigdje nije ni bila pretpostavka. Navedeno je DA TAKVI SLUCAJEVI POSTOJE. Da li je to i slucaj ovdje je nejasno, ne bi bio prvi puta da se netko javi na forumu i izvrne sve sto je napisao. Da li postoji sumnja u servis ili ne, to zna korisnik koji je isti uredjaj odnio na servis. Da li se moze zalit na odluku servisa? Naravno da moze? Da li postoje nacini da se dozna tko je u pravu? Naravno da postoje. Nitko nigdje nije pretpostavio da je eto bas u ovom slucaju servis lagao i muljao.

A to sto ti "ne znas nikog iz drugih firmi da bi to napravio", eto ja neznam apsolutno nikog da mi je rekao da je nesto ukrao. Apsolutno mi nitko nikad (a u svom zivotu sam do sada bio u doticaju barem s 10 000 ljudi) nije rekao da je nesto ukrao. Mora bit da nitko nikad ne krade... Dajte se naucite logicki razmisljat. Je bas ce tebi netko priznat "znas kako sam zajebo ovog jednog fino sam mu sjebo garanciju..".

mcf kaže...
E sad, naravno da to nije nikakva garancija, uvijek te netko moze prevariti i ostetiti, bilo u servisu, bilo da te opljacka na cesti. Sve je moguce :)

Eto, i o tome se tu pise, koji su mehanizmi ako sumnjas da te netko mulja. To sto zalman izvrce pa pise nesto sto se nije pisalo nigdje, to je vec klaunisanje, al moras procitat thread od pocetka.

13 godina
offline
Re: Pomoć kako postupiti kod loših iskustva kod re
Izvrces tudje rijeci, kao i u prijasnjim postovima, i okreces ih kako ti pasu. Besmisleno. (Kao i moja rasprava sa tobom).

Jasno sam rekao da ne zauzimam stranu, i da to sto ja nisam nazocio prevarama ne znaci da one ne postoje. Samo sam opisao moje iskustvo, iz prve ruke, za slucaj da nekog zanima.

Imali smo nekoliko prijava i tuzbi, te prijetnje tuzbama (sa asvokatskim pecatom). Nista nije proslo, ispali smo cisti svaki puta (smo so i bili). No, i da nismo, bilo bi nedokazivo (ako se zaposlis u servisu, saznat ces i kako). Ne kazem da je sustav idealan, samo prenosim kako je funkcionirao kod nas.

Opet, ne znam zasto bi itko to isao raditi, mozda faktor ljudske greske, serviser slucajno namoci tester pa nece priznati.

U svakom slucaju, pises arogantno, bahato i nepismeno, te nemas nikakvog iskustva o temi. za mene kraj rasprave sa tobom.

* Mala opaska o savijenim pinovima, nije bilo dana da ne bi dobili jednu plocu/cpu sa spiganim pinovima, i korisnikom koji je vristao da ga je takvog dobio u kutiji i da ga nije ni taknuo. Naravno , svaki cpu je imao ostatke termalne paste na sebi (ili ostatke poliranja), sve maticne su imale znakove ugradnje :)
Poruka je uređivana zadnji put pon 19.11.2018 13:33 (mcf).
6 godina
protjeran
offline
Re: Pomoć kako postupiti kod loših iskustva kod re
sandokan111 kaže...
Navedeno je DA TAKVI SLUCAJEVI POSTOJE.

 Ne postoje niti ti možeš tvrditi da postoje bez IKAKVIH dokaza, samo laprdaš uporno.

Ne znam samo na osnovu čega ideš optuživati servise da oni to rade i da takvi slučajevi postoje??

Po 100-ti puta te tražim neki slučaj gdje je dokazano da je servis nešto muljao, tek kad to dokažeš onda se javi, do tada bolje šuti.

Stvarno ne znam tko više želi čitati tvoje teorije zavjere.

http://dukedantalion.weebly.com/
Poruka je uređivana zadnji put pon 19.11.2018 16:20 (zalman1).
16 godina
offline
Re: Pomoć kako postupiti kod loših iskustva kod re
zalman1 kaže...

 Upravo to, zašto bi neki serviser varao korisnika? Niti ima smisla da to radi radnik niti ima smisla da se vlasnik servisa dovodi u situaciju da izgubi licencu.

A to da su korisnici zapravo ti koji pokušavaju muljati to nije ništa strano.

Ako je servis nosilac troškova jamstva, tad mu se to bukvalno isplati.

9 godina
offline
Re: Pomoć kako postupiti kod loših iskustva kod re
mcf kaže...
Izvrces tudje rijeci, kao i u prijasnjim postovima, i okreces ih kako ti pasu. Besmisleno. (Kao i moja rasprava sa tobom).

Cekam primjer. Pusta naklapanja servisera koji brani svoju sluzbu u nadi da mu ne dodje prijava. Kako vas odmah namirisem strasno nesto. Ko kad mi uleti u temu trgovac "ma radio sam ja to nekad, nisam vise, ali ne vrijedi ti to, ja znam kako je u praksi" ili tako neke gluposti sta su pisali.

mcf kaže...
Jasno sam rekao da ne zauzimam stranu

Ma kud bi ti. Cijeli post ti "smrdi" na zauzimanje jedne te iste strane.

mcf kaže...
No, i da nismo, bilo bi nedokazivo (ako se zaposlis u servisu, saznat ces i kako).

Ma jasta, nedokazivo. Za tebe isti primjeri kao i za zalmana. Smjesni ste s ovim da je nesto nedokazivo :))))))))))

mcf kaže...
U svakom slucaju, pises arogantno, bahato i nepismeno, te nemas nikakvog iskustva o temi. za mene kraj rasprave sa tobom.

 Samo kad vidim s kim imam posla. Budi pozdravljen g."ne_zauzimam_strane_ali_servis_je_u_pravu_i_nemozes_mu_nista_nemoj_ni_pokusavat"

zalman1 kaže...

Ne postoje niti ti možeš tvrditi da postoje bez IKAKVIH dokaza, samo laprdaš uporno.

 Nemam dokaze da postoje jer slucajeve iz potrosaca nisam smio nositi, a razgovor s inspektorom sigurno nisam snimao da bi za x godina to morao pokazati trolu na forumu. Isto tako ni ti nemas dokaze da ne postoje, i opce me ni ne zanima sto mislis jer nista konkretno nisi ni napisao osim da je servis iznad svega. Postoji moja rijec da sam se susretao i konkretno s inspektorima oko toga pricao. Tko ce vjerovat moze, tko nece, ne mora, meni svejedno. Stekao sam neko iskustvo u ovome koje je vece od tvog miljama i to dijelim s ljudima. Dal ce tko poslusat savjete je na kraju na njemu, kao i onaj user is amd teme koji je mogao dobiti povrat i izabrao ipak zamjenu i sebi nastetio, ali je to njegova odluka i on je s tim zadovoljan, s kojom je nebitno dal se ja slazem. Tako i ovo.

 

Mala opaska.

U svemu ovome je smjesno kad ulecete vi trolovi i svakojaki korisnici koji imate direktne koristi (trgovci, serviseri) i pokusavate mutit vode s "ovo ne ide" "ovo nije tako" "pusti zakone" i neznam sto (a u svakoj vas se temi pojavi 1-2 minimalno), a svi savjeti oko svega se svode na posalji prijavu trznoj (ako se procjeni da za to ima povoda). I sad vas to bode iz "nepoznatog" razloga (koji je normalno poznat ako se razmisli glavom), jer sto se u najgoru ruku moze dogodit? Pa inspektor ce u najgorem slucaju procjenit da nema niceg prekrsenog (ne pisem sad za ovaj slucaj vec opcenito) i to je to. Inspektor postoji radi toga, korisnik ima pravo je da zatrazi inspekciju. Nema stete za nijednog. Al ne, VAS TO BODE I SMETA. A zasto je jasno. Trolovi jer vole trolat, a ovi drugi jer imaju direktne koristi da im inspekcija ne dolazi, pa bi i dalje prolazile muljaze tipa "zamjena po performansama", "nosi u servis", "nema novog jamstva samo se produljuje", "nema povrata novca" i slicne stvari kad uzimaju dodatni profit a sam trosak trgovanja prenose na korisnika. Smjesni ste, al na vasu zalost, stvari se ipak polako mjenjaju, znam oko kakvih gluposti sam se svadjao s likovima na pce pa je to sad postala normala, pa na pocetcima tu, svima je bilo milion stvari "nema sanse" a sad su normala. Tako ce i ovo, samo polako.

6 godina
protjeran
offline
Re: Pomoć kako postupiti kod loših iskustva kod re
sandokan111 kaže...
 Nemam dokaze

 Hvala.

http://dukedantalion.weebly.com/
13 godina
offline
Re: Pomoć kako postupiti kod loših iskustva kod re
"Cekam primjer. Pusta naklapanja servisera koji brani svoju sluzbu u nadi da mu ne dodje prijava. Kako vas odmah namirisem strasno nesto."

Rekoh da ti necu odgovarati vise, ali moram, posto po obicaju izvrces stvari - kako rekoh nit sam serviser nit imam ikakve veze sa njima, u servisu sam radio davno, pred xy godina. Sada imam svoju firmu, i kada mi nesto krepa, bilo privatno, bilo poslovno, nosim stvari na servis te imam ili nemam problema sa njima kao i svi drugi.

Btw kakav strah od kakve prijave, o cemu ti uopce pricas? (Retoricko pitanje). Eod
15 godina
offline
Re: Pomoć kako postupiti kod loših iskustva kod re
mcf kaže...
..
 
*Disklajmer, to je bilo pred vise godina, mozda se nesto promjenilo danas.

 + neki distributeri/servisi to rade rutinski/navika.. pa i novčani razlozi.

C64/TurboModul-OpenSourceProject.org.cn.部分作品为网上收集整理,供开源爱好者学习使用
9 godina
offline
Re: Pomoć kako postupiti kod loših iskustva kod re
Koliki bi bio problem snimati kamerom otvaranje telefona? Zasto to servisi je rade?
 
0 0 hvala 0
16 godina
offline
Re: Pomoć kako postupiti kod loših iskustva kod re
LunKraljPonoci kaže...
Koliki bi bio problem snimati kamerom otvaranje telefona? Zasto to servisi je rade?

Zato jer ne moraju, a ne bi imalo ni svrhe.

9 godina
offline
Re: Pomoć kako postupiti kod loših iskustva kod re
zalman1 kaže...

Hvala.

Hvala i tebi. Napokon si zavrsio trolat. Kad vec rezimiramo, moram rezimirat ove gluposti da netko ne bi mislio da su istinite.

1

To da će netko utvrđivati da li je vlaga ušla u uređaj prilikom transporta mogu samo reći - hahahah, previše gledaš CSI i ostale gluposti.

Takve stvari se ne mogu utvrditi, a inspektorat može ustanoviti samo ono što je već ovlašteni servis potvrdio, neće gubiti ni minutu svog vremena na bilo šta drugo.

2

Servis ne mora apsolutno ništa dokazivati, njihovo je da odbiju jamstvo.

Jednom kad je telefon rastavljen u servisu tu je priči kraj i ne može se više ništa analizirati.

 

Lp.

mcf kaže...
Rekoh da ti necu odgovarati vise, ali moram, posto po obicaju izvrces stvari

 Sto sam izvrnuo, cekam primjer kako sam izvrnuo sto si ti napisao a ja "izvrnuo".

Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice